was dessers schelequote:
Is dit een grapje Scrummie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Basset is niet ingeschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Voor wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was het hands? Zou wel enigszins karma zijn.
Schouderquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
VAR had 'm idd daar alsnog op afgekeurdquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
De Geert stond buitenspel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.
Ah dank je. Ik ben nog steeds van mening dat je de Des gewoon moet kopen. 4 miljoen is echt niet veel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Geert stond buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |