Ik heb bij geen enkele tegenstander het gevoel dat we sowieso de underdog zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan er allemaal wel iets teveel in geloven niet.
Neemt niet weg dat we absoluut niet kansloos zijn.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit bij die jongen, hij heeft ook nog wel eens de neiging te hard van stapel te lopen
Deze knipoog leek mij wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat de post van @:gurneyisbestoke ook niet helemaal serieus was hoor, maar goed.
Ik denk dat je met een 0-4 uitzege ook wel binnen bentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is waar.
Misschien behalve PAOK wordt elke tegenstander wel een flinke opgave. Nou ja, PSV kun je thuis al afmaken (lol).
Goed punt. Gewoon ieder jaar een stapje omhoog moet het doel zijn. Ik denk dat we komend seizoen nog niet klaar zijn voor Champions League voetbal, maar KO fase Europa League is best mogelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze knipoog leek mij wel duidelijklijkt mij sowieso geen doel op zich om ieder jaar Conference Liek te spelen
Dat lijkt mij ook. De poule van dit jaar was eigenlijk al EL niveau.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed punt. Gewoon ieder jaar een stapje omhoog moet het doel zijn. Ik denk dat we komend seizoen nog niet klaar zijn voor Champions League voetbal, maar KO fase Europa League is best mogelijk.
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. De poule van dit jaar was eigenlijk al EL niveau.
Al gaat eea afhangen van de transferperiode natuurlijk. Het is waarschijnlijk dat we volgend seizoen zonder Malacia, Senesi, Kokcu en Sini zitten.
Vind 50 voor die 4 wel wat karig eigenlijk. Maar goed, laten we afwachten. Arnesen kan in ieder geval aan de bakquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.
Ja ik ging even uit van het minimale. ¤60-70 miljoen is realistischer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind 50 voor die 4 wel wat karig eigenlijk. Maar goed, laten we afwachten. Arnesen kan in ieder geval aan de bak
Er verdwijnt heel veel geld in de portemonnee van zaakwaarnemers en eventuele externe financiers, oude clubs etc. 50 miljoen netto zal denk ik eerder te optimistisch dan te pessimistisch zijn. Bij Senesi verwacht ik bijvoorbeeld zo'n 8 miljoen netto, Malacia misschien 12, Sini max 20, Kokcu max 15.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.
Je zit te laag bij Kökcü, die is zelf opgeleid dus daar gaat juist relatief veel naar Feyenoord zelf. Tenzij je denkt dat hij maximaal 16-17 miljoen oplevertquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er verdwijnt heel veel geld in de portemonnee van zaakwaarnemers en eventuele externe financiers, oude clubs etc. 50 miljoen netto zal denk ik eerder te optimistisch dan te pessimistisch zijn. Bij Senesi verwacht ik bijvoorbeeld zo'n 8 miljoen netto, Malacia misschien 12, Sini max 20, Kokcu max 15.
En dan zit ik al hoog.
Doe maar Praag, dan sluit ik aan vanuit Berlijn om mee te zuipen en Tsjechische hoeren te neuken na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alsof je daar kaarten gaat krijgen
Graag Leicester, Praag of PAOK.
15 netto voor Kökcü vind ik echt een hoog bedrag. En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje. Alle Spaanse clubs onder Barca en Real betalen nauwelijks grote transfers, en hetzelfde geldt voor alle Duitse clubs onder Bayern en Dortmund.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zit te laag bij Kökcü, die is zelf opgeleid dus daar gaat juist relatief veel naar Feyenoord zelf
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen) wie jij denkt dat hem gaat kopen. Er zijn ook geen Russische clubs meer die dit soort transfers, zoals destijds bij Vilhena of Til, momenteel aftikken. En Turkse clubs hebben het geld niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü heeft een lang contract, is gelukkig bij Feyenoord en we kunnen in principe vragen voor hem wat we willen. Dus ‘15 miljoen max’ gaat Feyenoord gewoon niet doen voor zo’n belangrijke speler.
Omdat Russische en Turkse clubs geen geld kunnen neerleggen gaan we er geen hoge som voor krijgen? Sorry, maar wat voor logica is dit? Kökcü wordt actief gescout door clubs uit de subtop van Engeland en Italië (zoals Arsenal @onlogisch ) en staat er bijzonder goed op. Feyenoord heeft bovendien geen enkele noodzaak om hem te verkopen en zal een flinke vraagprijs kunnen aanhouden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen) wie jij denkt dat hem gaat kopen. Er zijn ook geen Russische clubs meer die dit soort transfers, zoals destijds bij Vilhena of Til, momenteel aftikken. En Turkse clubs hebben het geld niet.
Kökcü is net 21, heeft een aantal hele goede maanden gehad en speelt steeds vaker in het Turkse elftal. Ik denk eigenlijk dat ie naar elke competitie kan en dat een club als Arsenal (@onlogisch), Inter of Sevilla zo ¤20 miljoen voor hem aftiktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
15 netto voor Kökcü vind ik echt een hoog bedrag. En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje. Alle Spaanse clubs onder Barca en Real betalen nauwelijks grote transfers, en hetzelfde geldt voor alle Duitse clubs onder Bayern en Dortmund.
Dus wie gaat er dan 15 neertellen?
Verstandige postquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Russische en Turkse clubs geen geld kunnen neerleggen gaan we er geen hoge som voor krijgen? Sorry, maar wat voor logica is dit? Kökcü wordt actief gescout door clubs uit de subtop van Engeland en Italië (zoals Arsenal @:onlogisch ) en staat er bijzonder goed op. Feyenoord heeft bovendien geen enkele noodzaak om hem te verkopen en zal een flinke vraagprijs kunnen aanhouden.
Dit, je logica slaat echt als een paard op een lul. Hoezo kan hij niet naar Italië of Engeland? Het is algemeen bekend dat Roma flink achter hem aan zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje.
Prima, is wel de eerste keeper van de nr3 van Oekraïne, dat is niet heel verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hihaho.
Zijn komst betekent niet veel goeds voor Troost en Jansen trouwens, die zitten niet eens in de buurt van het 1e elftal dus. Hoop dat ze 1 van de 2 kunnen verhuren komend seizoen.
Dat is je niet eerder geluktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |