abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204100787

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 13:43:11 ]
pi_204100821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar wie beweert dat er Ajax spelers top zijn in de zin van wereldtop? Denk dat alleen Antony potentie voor de top heeft, Martinez vind ik een goeie verdediger maar die heeft z'n lengte tegen en Timber heeft eigenlijk datzelfde probleem, Mazraoui zal nog wel goed terecht komen, waarschijnlijk Barca maar dat is natuurlijk geen top meer.

Neemt niet weg dat je met een aardige tactiek af en toe nog best wat kan laten zien in Europa.
Zoals gezegd: In pers en hier in het topic werd af en toe serieus gezegd dat Ajax weleens een gooi naar de CL-titel zou kunnen doen.

Mijn kritiek was toen dat ik de selectie daar niet goed genoeg voor vind en dat het met name een enorm compliment naar Ten Hag is dat hij het voor elkaar heeft gekregen om zulk goed voetbal met deze spelers te spelen.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:48:30 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204100868
Wat een bijzondere TT
pi_204100909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zoals gezegd: In pers en hier in het topic werd af en toe serieus gezegd dat Ajax weleens een gooi naar de CL-titel zou kunnen doen.

Mijn kritiek was toen dat ik de selectie daar niet goed genoeg voor vind en dat het met name een enorm compliment naar Ten Hag is dat hij het voor elkaar heeft gekregen om zulk goed voetbal met deze spelers te spelen.
In de euforie van met name de overwinningen op Dortmund en de manier waarop Ajax door de poulefase kwam is er inderdaad heel veel geroepen. Maar niemand heb ik ooit horen roepen dat de selectie wereldtop was.

De kracht van dit Ajax zit hem echt in een zeer uitgekiende selectie van spelers die heel, heel erg goed in balans is. Jong en onbevangen talent met geroutineerde geslepen spelers, jongens die hun taken niet verzaken en goed overnemen van anderen, gecombineerd met frivoliteit. En zo'n groep spelers is dan ook nog eens voor een groot deel al langer bij elkaar en nieuwe jongens komen in een ingespeeld elftal waar gewoon duidelijk is wat er van ze verwacht wordt.

Met name dat laatste maakt dat Ajax in staat is om clubs met meer geld en betere individuele spelers te verslaan. Niet alleen vanwege een goed tactisch plan, maar ook omdat de selectie wordt beheerd met het oog op de lange termijn. Dat is echt wel een beetje een unicum in de (sub)top van Europa en dat zie je terug in de resultaten.

Helaas is voor die manier van spelen die Ajax beoogd (en die nodig is om het optimale uit die selectie te halen) wel nodig dat iedereen scherp is en het team niet te vermoeid of uit focus is. En dat laatste begint te gebeuren en dan kan het best wel eens zo zijn dat we de bodem nog niet gezien hebben.
pi_204101226
Niemand bij Ajax is op dit moment wereldtop. Ik denk dat Timber uiteindelijk als rechtsback wel echt grote stappen kan maken. Vrees dat topclubs hem als centrale verdediger te klein vinden.

Antony heeft bizar veel techniek, maar een laag rendement. Als dat verbetert kan hij ook een grote worden.

Martinez en Alvarez zijn nuttige krachten, die zie ik wel in de subtop (vergelijkbaar met Ajax) terechtkomen.

Haller zit hier goed op z'n plek denk ik. Heeft het in het buitenland niet kunnen laten zien, maar is belangrijk voor Ajax.

Voor de rest lopen er natuurlijk al wat oude spelers rond. Berghuis, Blind, Tadic en Klaassen sluiten hier af denk ik, tenzij ze nog ergens kunnen cashen (met name Berghuis).

En dan heb je genoeg spelers die het (nog) niet laten zien of gewoon het niveau niet aankunnen, zoals Schuurs, Rensch, Kudus, Daramy, etc.
  woensdag 16 maart 2022 @ 14:30:29 #6
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204101244
Die Wissel van Kudus in de 94ste minuut ook, Ten Hag had van mij echt de tyfus mogen genieten als ik Kudus was geweest.
pi_204101350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Wissel van Kudus in de 94ste minuut ook, Ten Hag had van mij echt de tyfus mogen genieten als ik Kudus was geweest.
Ah, je wilde met 10 man verder de laatste minuten?
pi_204101397
quote:
Timber kon niet meer.
  woensdag 16 maart 2022 @ 14:54:34 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204101511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Timber kon niet meer.
Ik ga er vanuit dat hij in minuut 90 niet nog okselfris was. Had je hem ook dan kunnen wisselen voor Kudus.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 16 maart 2022 @ 14:58:08 #10
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204101534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Timber kon niet meer.
Ja dan wissel je toch iets eerder, denk dat die laatste 2 minuten ook niet veel uit hadden gemaakt of het nou 0-2 wordt of 0-1
pi_204101569
twitter

Had dit niet eens meegekregen trouwens. De reactie van de ME om heel het plein met traangas te bespuiten wel.
AFCA!
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:15:47 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204101679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]

Had dit niet eens meegekregen trouwens. De reactie van de ME om heel het plein met traangas te bespuiten wel.
Terecht als honderden tokkies het eigen stadion proberen te bestormen lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204101729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]

heel het plein viel reuze mee, stond er redelijk in de buurt halverwege ingang en febo en hadden van de traangas geen last. Zag vooral (wannabe) hoolies die er last van hadden.

De politie vond ik niet heel opvallend aanwezig tot dat moment. Hadden vrij weinig keuze ook. Hele andere situatie ook met juventus-thuie bijvoorbeeld
  Forum Admin woensdag 16 maart 2022 @ 15:21:22 #14
35723 crew  GGMM
pi_204101750
quote:
:')
Hij moest toch wisselen vanwege een blessure
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204101778
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:19 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
heel het plein viel reuze mee, stond er redelijk in de buurt halverwege ingang en febo en hadden van de traangas geen last. Zag vooral (wannabe) hoolies die er last van hadden.

De politie vond ik niet heel opvallend aanwezig tot dat moment. Hadden vrij weinig keuze ook. Hele andere situatie ook met juventus-thuie bijvoorbeeld
Ik stond tussen het supportershome en ingang Zuid H in en daar behoorlijk last gehad. Overigens was het ook niet heel slim om 40 Benfica supporters langs het supportershome te begeleiden, in een ideale wereld moet dat kunnen maar dat is het niet.

Verder vooral heel veel kneuzen die roekeloos vuurwerk aan het rondgooien waren tijdens de entrada. Leeghoofden.
AFCA!
pi_204101831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Ik stond tussen het supportershome en ingang Zuid H in en daar behoorlijk last gehad. Overigens was het ook niet heel slim om 40 Benfica supporters langs het supportershome te begeleiden, in een ideale wereld moet dat kunnen maar dat is het niet.

Verder vooral heel veel kneuzen die roekeloos vuurwerk aan het rondgooien waren tijdens de entrada. Leeghoofden.
jij stond er een stuk dichterbij dan. Zowat erin :D

Voor het grootste gedeelte vh plein was het ff onrustig en wat heen en weer geloop.

Ja die liepen echt langs ons, totale paniek in hun ogen wat ik niet vreemd vond gezien er vlak daarna gemaskerde mannen hun achterna gingen. Geen handige actie idd.

En eens, stelletje kneuzen.
pi_204101852
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
Niemand bij Ajax is op dit moment wereldtop. Ik denk dat Timber uiteindelijk als rechtsback wel echt grote stappen kan maken. Vrees dat topclubs hem als centrale verdediger te klein vinden.

Antony heeft bizar veel techniek, maar een laag rendement. Als dat verbetert kan hij ook een grote worden.

Martinez en Alvarez zijn nuttige krachten, die zie ik wel in de subtop (vergelijkbaar met Ajax) terechtkomen.

Haller zit hier goed op z'n plek denk ik. Heeft het in het buitenland niet kunnen laten zien, maar is belangrijk voor Ajax.

Voor de rest lopen er natuurlijk al wat oude spelers rond. Berghuis, Blind, Tadic en Klaassen sluiten hier af denk ik, tenzij ze nog ergens kunnen cashen (met name Berghuis).

En dan heb je genoeg spelers die het (nog) niet laten zien of gewoon het niveau niet aankunnen, zoals Schuurs, Rensch, Kudus, Daramy, etc.
Dat klinkt allemaal niet heel optimistisch.
pi_204103170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:28 schreef PicoMMP het volgende:

Ik denk dat er een aantal spelers wel in de top mee kunnen

mazeraui, anthony, timber gravenberg

Het probleem is alleen dat deze spelers tegen 90 procent van de clubs in nederland geen weerstand hebben

Op het moment dat ze dan even tegen een sterkere ploeg dan eredivisie niveau spelen kunnen ze het tempo gewoon niet aan omdat ze het niet gewend zijn

het is lachwekkend hoe weinig tegendoelpunten ajax heeft gekregen

zeg dat wat over de sterkte van de verdedigers?

Nee mij harvard analyse zegt dan juist dat de aanvallers in nederland gewoon verschrikkelijk slecht zijn

als je voorhoede uit toornstra rechtsbuiten en linssen in de spits is dan ga je toch spontaan van huilen en dat is de nummer 3

hoe slecht is de rest dan wel niet?

conclusie

je bent net zo goed als de weerstand die je krijgt

is de weerstand hoger dan je gewend bent dan heb je tijd nodig om je zelf in die weerstand door te ontwikkelen

ik hoop dat jullie het snappen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204103290
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat deze spelers tegen 90 procent van de clubs in nederland geen weerstand hebben

Op het moment dat ze dan even tegen een sterkere ploeg dan eredivisie niveau spelen kunnen ze het tempo gewoon niet aan omdat ze het niet gewend zijn

Nee mij harvard analyse zegt dan juist dat de aanvallers in nederland gewoon verschrikkelijk slecht zijn

als je voorhoede uit toornstra rechtsbuiten en linssen in de spits is dan ga je toch spontaan van huilen en dat is de nummer 3

conclusie

is de weerstand hoger dan je gewend bent dan heb je tijd nodig om je zelf in die weerstand door te ontwikkelen

Wat heb ik zojuist gelezen…
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:16:29 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_204103464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Wat heb ik zojuist gelezen…
HARVARDED
Oh.
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:22:29 #21
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204103534
quote:

[..]

conclusie

Kent iemand die spelers?
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:25:01 #22
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_204103573
quote:
Nee.

En door.
Makkelijk eerste
pi_204103839
quote:

[..]

conclusie

Niets tegen in te brengen.
pi_204104239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klinkt allemaal niet heel optimistisch.
Het mag geen verrassing zijn dat Ajax op dit moment geen absolute wereldtop in huis heeft. Maar er zijn er wel een paar die flinke potentie hebben.

Boeit ook eigenlijk niet. Haller en Tadic zullen nooit wereldtop zijn of worden, maar zijn extreem belangrijk geweest in de CL. Net als dat Schøne en Neres dat waren in 2018/2019.
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:14:22 #25
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204104350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Het mag geen verrassing zijn dat Ajax op dit moment geen absolute wereldtop in huis heeft. Maar er zijn er wel een paar die flinke potentie hebben.

Boeit ook eigenlijk niet. Haller en Tadic zullen nooit wereldtop zijn of worden, maar zijn extreem belangrijk geweest in de CL. Net als dat Schøne en Neres dat waren in 2018/2019.
En die spelers waarvan iedereen zei die zijn van wereldtop niveau zijn allemaal niet onomstreden.
  donderdag 17 maart 2022 @ 06:40:52 #26
80382 manny
30 is best veel
pi_204110235
Pfffffff. Mopper. Klaag. Balen.

Zondag dan maar.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_204110413
Als je de halve finale kunt halen kan je ook de CL pakken, en die halve finale had je kunnen halen zonder Bayern of Man City of Liverpool tegen te komen. Zo geredeneerd is het dus geen gekke gedachte dat Ajax de CL had kunnen winnen.

Wat ik jammer vind is dat Ajax onder Ten Hag nooit een plan B heeft gehad. Ze scoren zelden met afstandsschoten of uit standaardsituaties en weten vaak hoge ballen zelf niet goed te verdedigen. Als je ook zo'n Haller ziet, die vent is anderhalve kop groter dan Otamendi, hoe kan het dan dat hij niet gevaarlijker is bij hoge voorzetten? Maar nee, het moet en zal altijd een combinatie over de grond zijn, het liefst beginnend bij Blind.
pi_204111307
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In de euforie van met name de overwinningen op Dortmund en de manier waarop Ajax door de poulefase kwam is er inderdaad heel veel geroepen. Maar niemand heb ik ooit horen roepen dat de selectie wereldtop was.

De kracht van dit Ajax zit hem echt in een zeer uitgekiende selectie van spelers die heel, heel erg goed in balans is. Jong en onbevangen talent met geroutineerde geslepen spelers, jongens die hun taken niet verzaken en goed overnemen van anderen, gecombineerd met frivoliteit. En zo'n groep spelers is dan ook nog eens voor een groot deel al langer bij elkaar en nieuwe jongens komen in een ingespeeld elftal waar gewoon duidelijk is wat er van ze verwacht wordt.

Met name dat laatste maakt dat Ajax in staat is om clubs met meer geld en betere individuele spelers te verslaan. Niet alleen vanwege een goed tactisch plan, maar ook omdat de selectie wordt beheerd met het oog op de lange termijn. Dat is echt wel een beetje een unicum in de (sub)top van Europa en dat zie je terug in de resultaten.

Helaas is voor die manier van spelen die Ajax beoogd (en die nodig is om het optimale uit die selectie te halen) wel nodig dat iedereen scherp is en het team niet te vermoeid of uit focus is. En dat laatste begint te gebeuren en dan kan het best wel eens zo zijn dat we de bodem nog niet gezien hebben.
Daar heb ik weinig tegen in te brengen. Waar ik dus wel benieuwd naar ben is wat er gebeurt als Ten Hag weggaat. Gaan PSV en Ajax dan eindelijk weer wat dichter naar elkaar toe groeien?
  donderdag 17 maart 2022 @ 10:05:45 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204111562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar heb ik weinig tegen in te brengen. Waar ik dus wel benieuwd naar ben is wat er gebeurt als Ten Hag weggaat. Gaan PSV en Ajax dan eindelijk weer wat dichter naar elkaar toe groeien?
Leuke scorebordjournalistiek maar net zoals het voor Ajax niet zo simpel ligt om die stappen naar de Europese subtop te maken is het voor PSV niet zo simpel om dicht bij Ajax te komen
pi_204111631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 07:37 schreef AmaninFull het volgende:
Als je de halve finale kunt halen kan je ook de CL pakken, en die halve finale had je kunnen halen zonder Bayern of Man City of Liverpool tegen te komen. Zo geredeneerd is het dus geen gekke gedachte dat Ajax de CL had kunnen winnen.

Wat ik jammer vind is dat Ajax onder Ten Hag nooit een plan B heeft gehad. Ze scoren zelden met afstandsschoten of uit standaardsituaties en weten vaak hoge ballen zelf niet goed te verdedigen. Als je ook zo'n Haller ziet, die vent is anderhalve kop groter dan Otamendi, hoe kan het dan dat hij niet gevaarlijker is bij hoge voorzetten? Maar nee, het moet en zal altijd een combinatie over de grond zijn, het liefst beginnend bij Blind.
Dit. Ajax is heel goed in 1 specifiek ding. Wanneer je tegen een tegenstander komt te staan die dit kan neutraliseren is het ook direct klaar. Hoeveel doelpunten van Ajax komen dit seizoen uit een counter, standaarsituatie (die geen penalty is) of een afstandsschot?
pi_204111669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Leuke scorebordjournalistiek maar net zoals het voor Ajax niet zo simpel ligt om die stappen naar de Europese subtop te maken is het voor PSV niet zo simpel om dicht bij Ajax te komen
Het draait allemaal om geld. Als je niet de middelen hebt om spelers in je vaste kern te behouden en zwakke posities te versterken, kun je nooit die groei doormaken die Ajax heeft doorgemaakt.

Geld, langetermijn visie en een beetje geluk. Op het juiste moment kampioen worden kan al heel veel verschil maken.

Als Ajax zo blijft klungelen en PSV toch de titel pakt dit jaar, kunnen ze best wel een stap dichterbij zetten. Met CL in het vooruitzicht kan PSV belangrijke spelers houden en versterken op een aantal posities.

Maar dat moet je dan drie of vier jaar doen om echt dichtbij te komen. En aangezien we toe gaan naar 2 CL-plekken zal het lastig worden om een ontstaan gat in te lopen. Maar misschien kun je samen wel groeien naar eens stabielere plek in Europa.
  donderdag 17 maart 2022 @ 10:24:43 #32
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204111742
Ajax moet een nieuwe keeper halen.
Ik zou voor Flekken gaan.
pi_204111932
Ajax heeft ook wel z'n uitdagingen.

Overmars is al weg. Misschien dat Ten Hag ook nog wel vertrekt. Nieuwe trainer en nieuwe TD, dat blijft toch afwachten hoe dat gaat.

Verder lopen, door verschillende omstandigheden, spelers op wie ze hadden/dachten (te) kunnen cashen, gratis de deur uit: Onana en Mazraoui. Tagliafico gaat ook niet meer de hoofdprijs opleveren.

Verder zijn spelers als Pasveer, Blind, Tadic, Klaassen en Berghuis al aardig op leeftijd. Die gaan geen tientallen miljoen meer opleveren.

Gravenberch moeten ze nog maar zien te verlengen, anders loopt die ook uit z'n contract.

Het geld wat ze nog moeten krijgen voor Neres en Traore moet je ook nog maar binnen zien te krijgen.
pi_204112147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Halcon het volgende:

Overmars is al weg. Misschien dat Ten Hag ook nog wel vertrekt. Nieuwe trainer en nieuwe TD, dat blijft toch afwachten hoe dat gaat.

Verder lopen, door verschillende omstandigheden, spelers op wie ze hadden/dachten (te) kunnen cashen, gratis de deur uit: Onana en Mazraoui. Tagliafico gaat ook niet meer de hoofdprijs opleveren.

Verder zijn spelers als Pasveer, Blind, Tadic, Klaassen en Berghuis al aardig op leeftijd. Die gaan geen tientallen miljoen meer opleveren.

Gravenberch moeten ze nog maar zien te verlengen, anders loopt die ook uit z'n contract.

Het geld wat ze nog moeten krijgen voor Neres en Traore moet je ook nog maar binnen zien te krijgen.
Dat hoor ik nu al een paar keer, maar ik dacht dat ajax dat geld gewoon in één keer kreeg van een tussenpartij en dat het aan die partij was om dat geld op te halen bij de buitenlandse clubs?

Een soort schulden afkopen door een incassopartij
pi_204112201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:13 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat hoor ik nu al een paar keer, maar ik dacht dat ajax dat geld gewoon in één keer kreeg van een tussenpartij en dat het aan die partij was om dat geld op te halen bij de buitenlandse clubs?

Voor zo ver ik heb gelezen is er een bankgarantie afgegeven door een bank in Oekraïne van ¤ 15,1 mio en voor Promes een garantie door een partij uit Rusland van ¤ 4,3 miljoen.
pi_204112220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voor zo ver ik heb gelezen is er een bankgarantie afgegeven door een bank in Oekraïne van ¤ 15,1 mio en voor Promes een garantie door een partij uit Rusland van ¤ 4,3 miljoen.
Ah ja die bankgarantie uit rusland kan je naar fluiten denk ik, maar hoe staat dat met die garantie vanuit Oekraine? Kunnen die gewoon zeggen: Ja we hebben het nu ergens anders voor nodig, dikke pech"?
  donderdag 17 maart 2022 @ 11:22:03 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204112230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:13 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Meeste gaat met factoring inderdaad maar dit zijn geen EU clubs dus kan zijn dat het met bankgaranties is gegaan maar dan nog zal het allemaal wel loslopen
pi_204112252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ah ja die bankgarantie uit rusland kan je naar fluiten denk ik, maar hoe staat dat met die garantie vanuit Oekraine? Kunnen die gewoon zeggen: Ja we hebben het nu ergens anders voor nodig, dikke pech"?
Ik heb geen idee wat er precies is afgesproken. Normaalgesproken keert zo'n bankgarantie uit als er niet wordt betaald. Als je 'n huis koopt, bankgarantie afgeeft voor de 10% en je neemt niet af, dan betaalt de bank die bankgarantie ook uit aan de verkoper als jij niet afneemt, omdat je je bedenkt. Bankgarantie is normaal ook onvoorwaardelijk. Anders heb je er ook niks aan.

Dan zal Ajax dat geld wel krijgen, denk ik. Alleen niet als Shaktar niet betaalt en die bank dan ook nog eens omvalt.

Naar de bonussen voor Neres kan Ajax sowieso wel fluiten, denk ik. En die partij uit Rusland, dan gooien sancties mogelijk roet in het eten.
pi_204112256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:24 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet een nieuwe keeper halen.
Ik zou voor Flekken gaan.
Hebben we al > Charlie Setford god
  donderdag 17 maart 2022 @ 11:48:27 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204112513
quote:

Dat is wel een dingetje, spelers die gratis de deur uitlopen zoals Onana, Mazraoui en Gravenberch al hebben die niets gekost. Die oudere spelers zijn nooit gehaald om te verkopen dus dat is niet echt een probleem.
Wel is er weer dik 70 miljoen opgehaald met de CL, dat scheelt.
pi_204112635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Kijk nou maar uit met dit soort uitspraken. Mocht PSV kampioen worden dit jaar, en Ten Hag vertrekt vervolgens, dan kan het nog wel een lastig gaan worden. Zo, open deur is weer ingetrapt.
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:28:53 #42
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204121896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Kijk nou maar uit met dit soort uitspraken. Mocht PSV kampioen worden dit jaar, en Ten Hag vertrekt vervolgens, dan kan het nog wel een lastig gaan worden. Zo, open deur is weer ingetrapt.
Waar zou Ten Hag heen moeten gaan? Lijkt me wel iemand die ziet dat United een kerkhof is voor trainers.
pi_204121916
Normaal gesproken boeit voetbal mij niet zoveel als paar jaartjes geleden én zeker als ik mezelf vergelijk met de rest hier, maar dat verlies in de CL komt wel echt hard aan op de een of andere manier ;( blijft toch wel de cluppie van mijn stad
graag op anoniem
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:32:36 #44
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204121941
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:30 schreef KingRoland het volgende:

Normaal gesproken boeit voetbal mij niet zoveel als ik mezelf vergelijk met de rest hier, maar dat verlies in de CL komt wel echt hard aan op de een of andere manier ;(
Ik heb het deze keer juist totaal niet. Zat er tegen Benfica thuis geen enkel moment in.
pi_204121958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik heb het deze keer juist totaal niet. Zat er tegen Benfica thuis geen enkel moment in.
Ik heb er wel slecht van geslapen op de een of andere manier :') maarja leven gaat door toch

had @JR-Style-93 toch gelijk betreft het slapen
graag op anoniem
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:36:34 #46
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204121980
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:34 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik heb er wel slecht van geslapen op de een of andere manier :') maarja leven gaat door toch

had @:jr-style-93 toch gelijk betreft het slapen
Mwoah van Spurs en Roma was ik echt ziek want het was zo onnodig. Nu wist je gewoon met rust hoe het zou aflopen.
pi_204122014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Mwoah van Spurs en Roma was ik echt ziek want het was zo onnodig. Nu wist je gewoon met rust hoe het zou aflopen.
Spurs was echt vreselijk, naja ik zou er nog erg van wakker liggen als we de finale zouden verliezen want nog een finale verliezen kan ik niet aan hoor (WK, EL en dat nog) nee mij niet gezien
graag op anoniem
pi_204122805
Gefeliciteerd allen :)
pi_204122808
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Normaal gesproken boeit voetbal mij niet zoveel als paar jaartjes geleden én zeker als ik mezelf vergelijk met de rest hier, maar dat verlies in de CL komt wel echt hard aan op de een of andere manier ;( blijft toch wel de cluppie van mijn stad
Ah ;(
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:08:37 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_204122819
Om nr 14 maar eens te citeren: elk nadeel hep z'n voordeel. Wij kunnen 100% focussen op competitie.

Desalniettemin: wat een helse avond was het weer.
pi_204122968
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Deze zomer gaat sowieso wel voer voor discussie opleveren. Er zijn wat spelers die weggaan en vervangen moeten worden, en er zijn spelers die al dusdanig over de 30 zijn, dat je toch eens aan vervanging moet gaan denken.

En dat nog los van de discussie over ten Hag, laat staan over de discussie van de technisch directeur......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_204123068
Ik maak me niet zo druk om de verversing van de selectie en de opvolger van Ten Hag, zolang Ajax kampioen wordt. Er zullen genoeg spelers en trainers naar Ajax willen als we CL spelen en een budget hebben om goede salarissen te betalen.

Dus vanaf nu moeten we gewoon elke wedstrijd winnen. Insert KNVB-meneer.gif
pi_204123071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
laat staan over de discussie van de technisch directeur......
Klaas-Jangod
pi_204127092
quote:

Ben ook wel benieuwd hoe het er volgend jaar gaat uitzien, ze hebben weliswaar in de CL weer veel geld opgehaald maar qua spelersmateriaal lijkt alleen Anthony de hoofdprijs te gaan opleveren en lopen er vooral veel spelers gratis of voor relatief weinig de deur uit.
Zo'n Gravenberg duurt ook alweer veel te lang, gaat dezelfde kant op als met Kluivert en Brobbey. Niet dat ik Ajax dat verwijt, Raiola zit hoogstwaarschijnlijk veel te hoog in de boom en die gaat voor het grote geld in het buitenland.
Ook qua jeugd zit er volgens mij niet echt veel topmateriaal aan te komen dus er zal flink geïnvesteerd moeten gaan worden. En je zit al met spelerssalarissen die de pan uitrijzen.
Het gaat idd een flinke uitdaging worden ....
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204127278
In welke pot zitten jullie straks bij de loting?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  FOK!fotograaf vrijdag 18 maart 2022 @ 14:47:31 #56
364681 over_hedge
pi_204127311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
De loting is al geweest hans
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:41:19 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 maart 2022 @ 11:55:29 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_204136644
Mooi dat de nederlaag al om kwart over vier begint.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 maart 2022 @ 11:56:10 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_204136649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik neuk geen lesbiennes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204136678
quote:
De Feyenoord selectie denkt daar anders over

Hij ging toch naar ajax voor de prijzen?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 12:41:46 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204137012
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De Feyenoord selectie denkt daar anders over

Hij ging toch naar ajax voor de prijzen?
Hij gaat er ook 2 winnen?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:41 #62
80382 manny
30 is best veel
pi_204138887
Gewoon winnen morgen. Klaar.
pi_204141807
Wanneer wordt deze man gepresenteerd?

zaterdag 19 maart 2022 @ 19:47:03 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204142095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer wordt deze man gepresenteerd?

[ afbeelding ]
Niet.
pi_204142224
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niet.
Vond het een vermakelijke foto.
  zondag 20 maart 2022 @ 00:13:09 #66
80382 manny
30 is best veel
pi_204146568
Matchday. Op naar glorie!
  zondag 20 maart 2022 @ 01:24:28 #67
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204147020
quote:
Ik hoop echt dat hij morgen scoort, echt waar.
graag op anoniem
pi_204147090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vond het een vermakelijke foto.
Homo
pi_204147320
Berghuis hattrickje graag
  zondag 20 maart 2022 @ 08:03:59 #70
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_204147363
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 07:53 schreef Scorpie het volgende:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Trouwste user 2022 zondag 20 maart 2022 @ 13:08:22 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_204150955
Noussair Mazraoui verwacht binnen twee maanden uitsluitsel te geven over zijn toekomst. De 24-jarige rechtsback vertrekt komende zomer hoogstwaarschijnlijk transfervrij bij Ajax, maar zal tot die tijd alles geven voor de Amsterdammers.

Mazraoui wordt voornamelijk in verband gebracht met FC Barcelona, Borussia Dortmund en AC Milan. "Natuurlijk is de naam van de club belangrijk, maar ik kijk ook zeker naar het plan van aanpak. Hoe ik mezelf zie bij de club en hoe groot de concurrentie is. Dat allemaal bij elkaar opgeteld zal uiteindelijk de doorslag geven", zegt hij tegen de NOS. "Het seizoen loopt bijna ten einde. Het zijn nog twee maandjes en in die twee maanden gaat het uitluitsel komen."

De aanvallende vleugelverdediger beleeft naar eigen zeggen zijn beste seizoen bij Ajax. "Zeker. Dat zie je aan mijn statistieken, Aan het aantal wedstrijden dat ik heb gespeeld, het is voor het eerst in drie seizoenen dat ik bijna alles heb gespeeld. En ook natuurlijk het niveau dat ik constant aantik."

Tijdens het Champions League-duel met Benfica zat Jordi Cruijff, technisch adviseur van Barça, op de tribune in de Johan Cruijff Arena. Mazraoui laat zich er niet door afleiden. "Ik ben absoluut geen bron van onrust. De kans dat ik hier blijf is nihil, ik ga een avontuur in het buitenland aan. Maar ik geef nog iedere wedstrijd alles voor Ajax. Ik trek mijn poot niet in."

zondag 20 maart 2022 @ 13:17:31 #72
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204151056
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 07:53 schreef Scorpie het volgende:
Dan kom ik klaar
  zondag 20 maart 2022 @ 13:20:57 #73
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204151098
Ik heb er ineens heel veel vertrouwen in

Dit wordt dus niks
pi_204151446
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb er ineens heel veel vertrouwen in

Dit wordt dus niks
Ontzettende kutwedstrijd waar we wss gelijk spelen of nipt verliezen.
pi_204151455
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ontzettende kutwedstrijd waar we wss gelijk spelen of nipt verliezen.
Laten we het hopen
pi_204151476
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Laten we het hopen
Je moet je bek houden Klaas
  zondag 20 maart 2022 @ 14:06:18 #77
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204151686
Dat die Labyad er ook nog steeds rondloopt trouwens
  zondag 20 maart 2022 @ 14:34:01 #78
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152133
Tering
pi_204152145
Begint lekker!

Idioten :')
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_204152148
pi_204152152
En steek je stadion maar in de fik :')
  zondag 20 maart 2022 @ 14:40:52 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152292
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Toch raar dat zo'n spandoek in brand vliegt als je er een fakkel op gooit
pi_204152313
Nu hoop ik dat Feyenoord gaat winnen met 1- 5 *O*
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
  zondag 20 maart 2022 @ 14:42:51 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204152342
Het zooitje is aan het instorten
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 20 maart 2022 @ 14:43:33 #85
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204152378
Ik mis Schuurs meer body
  zondag 20 maart 2022 @ 14:43:35 #86
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152379
Ik word echt godverdomme geestelijk gestoord van die verdedigers die constant denken in de spits te moeten spelen
pi_204152383
Dag kampioenschap :W
pi_204152396
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik word echt godverdomme geestelijk gestoord van die verdedigers die constant denken in de spits te moeten spelen
Weer Timber die linksvoor loopt
  zondag 20 maart 2022 @ 14:44:28 #89
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204152405
#TimberOut
pi_204152422
Wat teringveel ruimte joh, hoe is dat mogelijk?
pi_204152450
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax is niet meer zo goed tegenwoordig. Heb je onder een steen geleefd ofzo?
  zondag 20 maart 2022 @ 14:46:47 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152454
quote:
Omdat iedereen maar denkt constant naar voren te moeten gaan

En dan wordt er over Bosz gezegd dat het kamikazevoetbal is :')
pi_204152474
quote:
Het spel lijkt sinds februari gewoon he-le-maal nergens meer op. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om te zeggen wat er allemaal fout gaat. Maar als je rechter centrale verdediger op linksbuiten de bal verliest en daaruit de 0-1 komt, weet je wel dat je verkeerd bezig bent.
  zondag 20 maart 2022 @ 14:47:49 #94
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204152477
Berghuis eruit graag.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_204152545
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef TheArt het volgende:

[..]
Het spel lijkt sinds februari gewoon he-le-maal nergens meer op. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om te zeggen wat er allemaal fout gaat. Maar als je rechter centrale verdediger op linksbuiten de bal verliest en daaruit de 0-1 komt, weet je wel dat je verkeerd bezig bent.
We zijn al bijna 2 maanden uit vorm maar de resultaten verbloemden dat. Nu dondert het volledig in elkaar.
pi_204152567
Onana is de gebeten hond.
  zondag 20 maart 2022 @ 14:53:07 #97
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152578
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Onana is een mongool
  zondag 20 maart 2022 @ 14:56:26 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204152648
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat die eikel na alles nog steeds in het eerste mag staan is me echt een raadsel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 20 maart 2022 @ 14:58:37 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204152702
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Dag kampioenschap :W
  zondag 20 maart 2022 @ 14:58:54 #100
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152715
En door nu godverdomme
  zondag 20 maart 2022 @ 15:03:17 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204152833
Hahahaha :')
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 20 maart 2022 @ 15:03:41 #102
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204152853
Het is toch godverdomme niet te geloven
  zondag 20 maart 2022 @ 15:03:46 #103
194695 franklop
Fran knock
pi_204152855
Berghuis is duidelijk met een plan gekomen naar Ajax.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_204152916
Berghuis in een gigantische vormdip
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_204152919
Weet je, laat ook maar gewoon. Deze tyfus bende mag van mij geeneens kampioen worden. Wat een stelletje teringmongolen bij elkaar zeg.
pi_204152934
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef Omega het volgende:
Berghuis in een gigantische vormdip
De wisselspeler van Watford.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 20 maart 2022 @ 15:09:28 #107
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204153002
Ik weet echt niet wat ik zie
  zondag 20 maart 2022 @ 15:10:50 #108
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204153030
Dat terugsjokken van die backs krijg ik inmiddels ook oogkanker van
  zondag 20 maart 2022 @ 15:11:58 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204153049
Bagger zooitje. kinderlijke fouten achterin en er mist gewoonweg scherpte en concentratie.

Er mist gewoon wat op t moment
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204153114
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:11 schreef Red_85 het volgende:
Bagger zooitje. kinderlijke fouten achterin en er mist gewoonweg scherpte en concentratie.

Er mist gewoon wat op t moment
En het is de klassieker.

Ten Hag moet eruit. Hij krijgt het niet meer aan de praat. Enige oplossing.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:17:10 #111
194695 franklop
Fran knock
pi_204153146
De interlandbreak is misschien wel even goed dit keer.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:18:21 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204153167
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En het is de klassieker.

Ten Hag moet eruit. Hij krijgt het niet meer aan de praat. Enige oplossing.
Dat realiseren ze zich wel. Daat ligt t nie aan.

Denk dat inmiddels wat te weinig concurrentie in de selectie zit op de individuele plekken.
Zo'n Anthony kan ook maar wat doen omdat hij weet dat Neres er niet meer achter staat. Paar plekken uitgezonderd, maar thats it.
1947-2016
pi_204153206
In één week van we pakken de treble naar hopelijk winnen we íets. :')
pi_204153245
Wat een kutseizoen wordt dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 20 maart 2022 @ 15:23:02 #115
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204153261
Nou dan maar in de tweede helft.

Onee, daarin zakken we tegenwoordig traditioneel helemaal door het ijs.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:24:41 #116
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204153303
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:17 schreef franklop het volgende:
De interlandbreak is misschien wel even goed dit keer.
Dit dus.

Alleen dit wel even winnen anders kan je doei tegen het kampioenschap zeggen
graag op anoniem
pi_204153322
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat realiseren ze zich wel. Daat ligt t nie aan.

Denk dat inmiddels wat te weinig concurrentie in de selectie zit op de individuele plekken.
Zo'n Anthony kan ook maar wat doen omdat hij weet dat Neres er niet meer achter staat. Paar plekken uitgezonderd, maar thats it.
Nee, ik denk dat Ten Hag aan de selectie heeft laten weten dat hij weggaat na dit seizoen. Daarom dondert het nu in elkaar . Niemand wil meer werken, iedereen doet maar wat.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:25:32 #118
194695 franklop
Fran knock
pi_204153323
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Dit dus.

Alleen dit wel even winnen anders kan je doei tegen het kampioenschap zeggen
3-2 is een uitslag waar we wel bekend mee zijn.
pi_204153326
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat is het al weken.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:26:07 #120
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204153332
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, ik denk dat Ten Hag aan de selectie heeft laten weten dat hij weggaat na dit seizoen. Daarom dondert het nu in elkaar . Niemand wil meer werken, iedereen doet maar wat.
Waarom zou die dat doen :')
  zondag 20 maart 2022 @ 15:26:25 #121
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204153342
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef franklop het volgende:

[..]
3-2 is een uitslag waar we wel bekend mee zijn.
Het is wel feyenoord tegen wie we spelen verdomme. Als je dit verliest :')
graag op anoniem
  zondag 20 maart 2022 @ 15:26:51 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204153349
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
  zondag 20 maart 2022 @ 15:27:29 #123
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204153360
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
ik heb er een hard hoofd in

zeg het maar
graag op anoniem
pi_204153362
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Omdat Valentijn het toch gaat lekken bij Vandaag Inside. :P
  zondag 20 maart 2022 @ 15:28:19 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204153375
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]
ik heb er een hard hoofd in

zeg het maar
Bal is rond
Gras is groen
pi_204153386
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Omdat hij duidelijk wil geven of het is uitgelekt, who knows. Maar er zit geen enkele lijn meer in het spel, alle spelers zijn opeens “uit vorm”, het geloof is er niet meer, 9 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, het kan gewoon niet anders.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:29:35 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204153407
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat hij duidelijk wil geven of het is uitgelekt, who knows. Maar er zit geen enkele lijn meer in het spel, alle spelers zijn opeens “uit vorm”, het geloof is er niet meer, 9 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, het kan gewoon niet anders.
Benfica-thuis heb je gemist verder?
pi_204153426
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam.
pi_204153438
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Benfica-thuis heb je gemist verder?
Wat was daar goed aan dan ? 1 schot op doel in 90 minuten en van Benfica mocht je de bal hebben, nou whooptie fucking doo wat was dat een prestatie zeg.
pi_204153456
Jullie scoren nog wel joh, het is Feyenoord hè.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:32:13 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204153457
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat was daar goed aan dan ? 1 schot op doel in 90 minuten en van Benfica mocht je de bal hebben, nou whooptie fucking doo wat was dat een prestatie zeg.
Daar was het pressend en verdedigend prima. Alsof er daar geen geloof in zat.

Het is echt overdreven om te roepen dat ze er geen geloof meer in hebben.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:35:06 #132
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204153506
Benieuwd of Ten Hag weer te lang wacht met ingrijpen. Moet eigenlijk gewoon direct nu wisselen.
pi_204153522
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Daar was het pressend en verdedigend prima. Alsof er daar geen geloof in zat.

Het is echt overdreven om te roepen dat ze er geen geloof meer in hebben.
Verdedigend prima? Benfica loerde op een countertje en dat was het wel. Nu krijg je meer druk van Feyenoord en prompt liggen er 2 in het netje :') en dat wordt nog 1-4, let maar op.

En verder, Waar zitten we nu naar te kijken dan? Het lijkt toch helemaal nergens op? Ik zie echt 0 bezieling, die 2 doelpunten zijn pure slordigheid en niemand die het voortouw neemt om het om te keren. Je gaat er gewoon nog een paar om de oren krijgen op deze manier.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:37:23 #134
194695 franklop
Fran knock
pi_204153543
De lang zeker lijkende landstitel van #Ajax staat inmiddels flink op losse schroeven. #Feyenoord speelt het slim en staat halverwege de Klassieker op 1-2.
@DavyKlaassen
klaar voor invalbeurt.

Mike heeft de stand niet goed in de gaten gehouden of wel?
  zondag 20 maart 2022 @ 15:38:42 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204153569
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Verdedigend prima? Benfica loerde op een countertje en dat was het wel. Nu krijg je meer druk van Feyenoord en prompt liggen er 2 in het netje :') en dat wordt nog 1-4, let maar op.

En verder, Waar zitten we nu naar te kijken dan? Het lijkt toch helemaal nergens op? Ik zie echt 0 bezieling, die 2 doelpunten zijn pure slordigheid en niemand die het voortouw neemt om het om te keren. Je gaat er gewoon nog een paar om de oren krijgen op deze manier.
Joh, dat het nergens op lijkt ziet mijn blinde oma nog.
pi_204153602
Timber eruit graag
  zondag 20 maart 2022 @ 15:41:56 #137
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204153618
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Timber eruit graag
Doe even normaal
pi_204153626
,

[ Bericht 98% gewijzigd door bbuddybb op 20-03-2022 15:44:45 ]
  zondag 20 maart 2022 @ 15:43:40 #139
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_204153647

Dit topic ^
  zondag 20 maart 2022 @ 15:44:27 #140
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204153660
Er zit geen enkele lijn in hè.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:45:42 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_204153685
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef XDo het volgende:
Neerwaartse lijn
  zondag 20 maart 2022 @ 15:46:32 #142
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204153698
Berghuis begint bijna op sabotage te lijken
pi_204153719
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef XDo het volgende:
0 uitgespeelde aanvallen 2e helft. Wedstrijd van het jaar :') wat een grap.
pi_204153783
Wat een hemeltergend niveau, wat een gelatenheid. Ik kan me de laatste 5 jaar niet zo'n slecht Ajax heugen.
pi_204153869
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef TheArt het volgende:
Wat een hemeltergend niveau, wat een gelatenheid. Ik kan me de laatste 5 jaar niet zo'n slecht Ajax heugen.
Kampioenschap kan je wel op je buik schrijven als je hier punten laat liggen. Maar niemand beseft dat ofzo :')
  zondag 20 maart 2022 @ 15:56:00 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204153918
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kampioenschap kan je wel op je buik schrijven als je hier punten laat liggen. Maar niemand beseft dat ofzo :')
pSv gAat oOk pUntVerLies liJdEn
bAyeRn hEefT oOk vAn diE dAgeN
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 20 maart 2022 @ 16:03:23 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154080
Blind is boos :D
  zondag 20 maart 2022 @ 16:05:40 #148
194695 franklop
Fran knock
pi_204154124
<Die had er best in gemogen
  zondag 20 maart 2022 @ 16:05:55 #149
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154133
Mijn hemel
  zondag 20 maart 2022 @ 16:11:02 #150
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154255
KOM OP NOU GODVERDOMME
  zondag 20 maart 2022 @ 16:11:02 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154256
En nu is Slot boos :P _O-
  zondag 20 maart 2022 @ 16:11:03 #152
194695 franklop
Fran knock
pi_204154257
TadicGOD
  zondag 20 maart 2022 @ 16:11:24 #153
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154273
Schöne kan het dus ook met links
  zondag 20 maart 2022 @ 16:12:03 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154294
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Dat doen we alleen bij Glory evenementen :+
  zondag 20 maart 2022 @ 16:13:52 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154349
Headshot :D
  zondag 20 maart 2022 @ 16:15:07 #156
194695 franklop
Fran knock
pi_204154382
SChiet dan verdomme met je binnenkant Anthony.
pi_204154425
Nou, hebben het nog in eigen hand, missie geslaagd ~:)
  zondag 20 maart 2022 @ 16:17:37 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154440
Het ken nog hè :7
  zondag 20 maart 2022 @ 16:18:33 #159
194695 franklop
Fran knock
pi_204154453
Zei het toch. Binnenkantje Anthony
pi_204154458
FUUUCKKKK YEAHHHHH
pi_204154467
Anthony met de enige geslaagde actie pffff
  zondag 20 maart 2022 @ 16:19:17 #162
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154484
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GODVERDOMME JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 20 maart 2022 @ 16:19:51 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154512
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:18 schreef PicoMMP het volgende:
FUUUCKKKK YEAHHHHH
Ik zei het toch :P
pi_204154521
:D :D
pi_204154523
Nico _O_ _O-

@3rr0r gifje?
  zondag 20 maart 2022 @ 16:20:21 #166
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154526
GODVERDOMME KAN WEL JANKEN
  zondag 20 maart 2022 @ 16:20:38 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154536
Nu maar wachten op Badr army :')
Voor de afterparty op de parkeerplaats _O- _O- _O-
  zondag 20 maart 2022 @ 16:21:06 #168
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204154555
Tagliafico mag van mij Blind vervangen voor de rest van het seizoen
RED ONS HENNIEGOD
pi_204154578
Het is een wedstrijd van lik m'n kut en schandalig dat het zo moeizaam moest, maar durf ook voorzichtig te zeggen dat ik toch nog een beetje trots ben dat ze door hebben weten te zetten.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:21:45 #170
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154581
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Tagliafico mag van mij Blind vervangen voor de rest van het seizoen
Daar denkt blind anders over :')
Die zit nog te stampvoeten in de kleedkamer _O- :')
  zondag 20 maart 2022 @ 16:22:29 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154607
Arne Slot
Vergat de wedstrijd op slot te gooien :P
  zondag 20 maart 2022 @ 16:24:01 #172
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154653
KOM OPPPPPPPPPP
  zondag 20 maart 2022 @ 16:25:35 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_204154689
Nog niet gerust op
  zondag 20 maart 2022 @ 16:27:00 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154713
Koekje van eigen deeg noemt men dit
  zondag 20 maart 2022 @ 16:27:37 #175
194695 franklop
Fran knock
pi_204154742
Ja heel verstandig gedaan Anthony.
pi_204154770
Epische overwinning _O_
pi_204154773
  zondag 20 maart 2022 @ 16:28:46 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154794
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 20 maart 2022 @ 16:28:56 #179
194695 franklop
Fran knock
pi_204154804
Mooi.

Als we rest van seizoen met 3-2 winnen ook ben ik tevreden. En een paar hartverzakkingen rijker
  zondag 20 maart 2022 @ 16:29:04 #180
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204154809
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die 4e ster, daar doe je het voor
pi_204154811
Dessers mocht wel toneelspelen zonder kaart te krijgen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_204154813
Nooit meer over praten deze wedstrijd.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:30:13 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204154853
Hoeveel wedstrijden wordt Anthony nou geschorst :?
Hij had al zijn 5e :G
En daaroverheen :R
  zondag 20 maart 2022 @ 16:30:16 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204154855
Zonder Antony naar Groningen-uit. Gezellig.
pi_204154878
Wat gênant dat tijdrekken terecht rood
No bitch to me
pi_204154949
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder Antony naar Groningen-uit. Gezellig.
Kan je toch gewoon Berghius en Klaassen spelen.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:32:52 #187
279824 Mansjester
City>United
pi_204154954
Antony en Tadic, echt gedrag om van te kotsen :')
  zondag 20 maart 2022 @ 16:33:28 #188
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204154983
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:32 schreef Mansjester het volgende:
Antony en Tadic, echt gedrag om van te kotsen :')
Overwinning over de streep trekken noemt men dat, alles wat ervoor nodig is
pi_204154991
Wat een overwinning, Tadic is weer king!
pi_204155005
Wel uitstekend dat je in deze fase waarbij je hopeloos uit vorm bent op karakter de belangrijke wedstrijden wint
  zondag 20 maart 2022 @ 16:34:40 #191
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155017
Nico wat een ongelooflijke held
pi_204155024
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Nooit meer over praten deze wedstrijd.
Vergeten zullen ze het niet, vooral Antony niet hahaha _O_
pi_204155037
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Nee, dat noem je zielig gedrag. En dat weet jij ook wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2022 16:35:23 ]
pi_204155067
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:34 schreef Heeinz het volgende:
Nico wat een ongelooflijke held
Die blijft met z'n hart voetballen, wat een goude kerel!
  zondag 20 maart 2022 @ 16:36:21 #195
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155068
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Interesseert me geen moer

Die keeper die er geen kut van kan heeft in z'n eentje tien minuten tijd gerekt, wat mij betreft had alles gemogen
  zondag 20 maart 2022 @ 16:36:26 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204155071
quote:

[..]
Dit was wel over het randje hoor. Het ging richting sneu.

Dat ie geblesseerd is oke maar om dan 5 meter terug te hinken om vervolgens door Tadic naar grond te worden geduwd.

Dat had niet gehoeven.
pi_204155090
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Interesseert me geen moer

Die keeper die er geen kut van kan heeft in z'n eentje tien minuten tijd gerekt, wat mij betreft had alles gemogen
Het was één grote shitshow.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:37:27 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155096
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit was wel over het randje hoor. Het ging richting sneu.

Dat ie geblesseerd is oke maar om dan 5 meter terug te hinken om vervolgens door Tadic naar grond te worden geduwd.

Dat had niet gehoeven.
Schoonheidsprijs krijgt het misschien niet maar uiteindelijk heb je 3 punten
  zondag 20 maart 2022 @ 16:37:38 #199
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204155103
quote:

[..]
:D alle trots aan de kant. En in het ergste geval word je geen kampioen en komt dit als een boemerang terug door alles en iedereen. Heel erg dom.
Dit, dus.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:37:42 #200
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155107
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Het was één grote shitshow.
Dat ga ik niet ontkennen
  zondag 20 maart 2022 @ 16:38:06 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204155123
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Schoonheidsprijs krijgt het misschien niet maar uiteindelijk heb je 3 punten
Dat had je anders ook wel
  zondag 20 maart 2022 @ 16:38:19 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155127
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D alle trots aan de kant. En in het ergste geval word je geen kampioen en komt dit als een boemerang terug door alles en iedereen. Heel erg dom.
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?
  zondag 20 maart 2022 @ 16:38:34 #203
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155141
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat had je anders ook wel
Achteraf is het makkelijk praten
  zondag 20 maart 2022 @ 16:39:03 #204
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204155153
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.
Dit, dus.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:40:05 #205
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155175
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.
Nou nou het is allemaal wat
pi_204155176
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 20 maart 2022 @ 16:41:08 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204155206
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Nou nou het is allemaal wat
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.
Dit, dus.
pi_204155207
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Bolasie het volgende:

[..]
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.
pi_204155232
Tadic die Antony een rode kaart aansmeert; van je aanvoerder moet je het hebben.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:42:45 #210
80382 manny
30 is best veel
pi_204155250
Prima overwinning dit. Gewoon 3 punten en weer een klassieker winnen.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:44:14 #211
21467 franske19
Hit the deck!
pi_204155282
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:44:49 #212
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155298
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.
Nogmaals, niet de schoonheidsprijs maar om de overwinning binnen te halen mag het van mij

Feyenoord heeft iedere kans gegrepen om tijd te rekken en als het andersom is kan het ineens niet meer
  zondag 20 maart 2022 @ 16:46:19 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204155326
Wat een gejank zeg werkelijk elke club zou dit doen.
pi_204155331
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deeg
pi_204155335
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef franske19 het volgende:

[..]
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.
Ik zie zelden tegenstanders die zich debieler gedragen dan Tadic en Anthony dus dat is onzin.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:47:55 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204155360
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deeg
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 maart 2022 @ 16:48:54 #217
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155381
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
Creatief denken heet dat
  zondag 20 maart 2022 @ 16:50:00 #218
378023 Wotte
wotte!?
pi_204155399
Ach ze hebben gelukkig iets opgestoken van de potjes met die Portugezen.
pi_204155426
quote:

[..]
Someone is mad en komt gezellig het Ajax forum binnen. Dat zie ik dan weer niet zelden. Dit is gewoon uithuilen en je verlies nemen.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:51:07 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155432
Achteraf kunnen we wel zeggen; tering wat was dit slecht
pi_204155436
quote:

[..]
Gewoon oerdom ook.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:51:48 #222
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155439
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Anthony met de enige geslaagde actie pffff
Gaat het nog vriend?
  zondag 20 maart 2022 @ 16:52:19 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204155446
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Gewoon oerdom ook.
Kost hem ook nog twee wedstrijden

Jammer dat de scheidsrechters het alleen nu pas zo’n beetje doorkrijgen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204155458
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Achteraf kunnen we wel zeggen; tering wat was dit slecht
Ajax heeft de 3 punten weer binnen. Zo kan je wel kampioen worden!
  zondag 20 maart 2022 @ 16:53:45 #225
378023 Wotte
wotte!?
pi_204155474
Dit soort gedrag wordt bij Zuid-europese clubs door de heren geleerden vaak onder slimheid geschaard toch? Ritme breken, wedstrijd doodgooien. Dat soort termen.
pi_204155477
Gelukkig even 2 weken geen Ajax zou je bijna zeggen. Wel een lekkere overwinning ook al was het niet best.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:54:20 #227
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204155496
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef franklop het volgende:
Mooi.

Als we rest van seizoen met 3-2 winnen ook ben ik tevreden. En een paar hartverzakkingen rijker
Ik denk dat dit voor iedereen geldt :') :D

naja @Tarado jij wel rustig aan doen he
graag op anoniem
pi_204155504
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Kost hem ook nog twee wedstrijden

Jammer dat de scheidsrechters het alleen nu pas zo’n beetje doorkrijgen
Alsof Feyenoord niet constant zit tijd te rekken.. Iets met een gekleurde bril kijken.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:54:50 #229
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204155506
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig even 2 weken geen Ajax zou je bijna zeggen. Wel een lekkere overwinning ook al was het niet best.
interlands komen nu als geroepen
graag op anoniem
  zondag 20 maart 2022 @ 16:55:16 #230
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155512
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Bijna?
  zondag 20 maart 2022 @ 16:55:18 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204155513
Hopen dat AZ (gewoon omdat noord-holland, blijft toch ons broertje) plek 3 pakt.
graag op anoniem
  zondag 20 maart 2022 @ 16:56:24 #232
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204155528
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat AZ (gewoon omdat noord-holland, blijft toch ons broertje) plek 3 pakt.
AZ staat vrij hoog op het haatlijstje na het gejank over dat seizoen dat door corona werd beëindigd
pi_204155548
Volgend jaar toch maar een kleine renovatie, er vertrekken sowieso al aardig wat spelers maar die gaan niet veel opleveren. Vanuit de jeugd komt er ook niet veel door momenteel vrees ik.
Denk dat er weer een paar lastige jaren aan gaan komen.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:59:04 #234
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_204155577
We kunnen wel stellen dat Berghuis z’n beste wedstrijd bij Ajax al gespeeld heeft he
pi_204155594
quote:

[..]
Dessers die 3 keer in 1 minuut naar de grond gaat alsof hij geraakt werd door een kogel :')
  zondag 20 maart 2022 @ 17:00:43 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204155615
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Wotte het volgende:
Dit soort gedrag wordt bij Zuid-europese clubs door de heren geleerden vaak onder slimheid geschaard toch? Ritme breken, wedstrijd doodgooien. Dat soort termen.
Ik weet niet of je het onder slimheid kan gooien als je er rood voor krijgt eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204155627
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Gaat het nog vriend?
Nee, want dit verdiende geen schoonheidsprijs
  zondag 20 maart 2022 @ 17:02:37 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204155640
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het onder slimheid kan gooien als je er rood voor krijgt eigenlijk.
Uiteraard niet. Dit was oliedom. Maar ook wel aandoenlijk dat Ajax hier zo slecht in is. Dat spreekt voor de positieve spelopvatting.
Life is what you make it.
  zondag 20 maart 2022 @ 17:03:52 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204155664
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dessers die 3 keer in 1 minuut naar de grond gaat alsof hij geraakt werd door een kogel :')
Ja maar dan mag het wel he
  zondag 20 maart 2022 @ 17:03:58 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204155668
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Viel mij ook op. Fucking tuig. Direct weg lopen ook.
1947-2016
  zondag 20 maart 2022 @ 17:06:31 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204155719
Zwaaaaaaar onterecht. Wat een kutpot. Ging helemaal nergens over wat slecht.

Heerlijk dat t tegen feyenoord is die 75 minuten lang dachten met de winst er van door te kunnen gaan.

Heerlijk :D
1947-2016
pi_204155753
Hoe kan Brobbey die bal missen trouwens ? Open goal en wordt niet gehinderd.
Volgens Mario Been was dat geen kans overigens.
  zondag 20 maart 2022 @ 17:08:18 #243
378023 Wotte
wotte!?
pi_204155768
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zei niet dat ze er goed in zijn :) Het was een aandoenlijke en tamelijk hilarische poging. Op het Iberische schiereiland zijn uiteraard de meesters te vinden.
  zondag 20 maart 2022 @ 17:08:45 #244
194695 franklop
Fran knock
pi_204155786
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Is Mario Been voor Feyenoord?

Gelukkig morgen een neutrale analyse van Willem
  zondag 20 maart 2022 @ 17:09:02 #245
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204155791
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Zuur!
1947-2016
pi_204155860
Genoten
pi_204155902
Hahaha valt er wat te halen doen ze het nog niet :D

Verder heel matig. Moet echt wat veranderen.
pi_204155916
twitter

(dit zijn niet mijn woorden!)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2022 17:14:54 ]
pi_204156102
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:14 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Hahaha viesmad
pi_204156294
quote:
[ twitter ]

Minst agressieve kakkerlak
  zondag 20 maart 2022 @ 17:30:08 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204156309
quote:
[ twitter ]

@Caland
graag op anoniem
pi_204156358
Wat heeft Ten Hag te melden
pi_204156690
Wel mooi dat een niet nader bij naam te noemen user hier gelijk gelogenstraft is met zijn bewering dat Ajax nooit laat een wedstrijd wint (en dit bij PSV juist wél een kwaliteit is omdat ze het vaker doen).
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 17:52:41 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204157002
Dat acteren van Anthony begint wel een beetje gênant te worden. |:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 20 maart 2022 @ 18:01:13 #255
378023 Wotte
wotte!?
pi_204157224
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef ijs_beer het volgende:
Dat acteren van Anthony begint wel een beetje gênant te worden. |:)
Je kan veel over hem zeggen maar hij geeft altijd alles voor de drie punten. Ajax kan toch al niet rekenen op veel sympathie in de Nederlandse voetbalwereld. Dus sportiviteit laten ze voor mijn part maar mooi in de kleedkamer de komende wedstrijden om de knikkers.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:01:22 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204157229
twitter

Stuk stront staat op beeld *O*
Wie o wie traceert dit stuk verdriet even :?
  zondag 20 maart 2022 @ 18:10:00 #257
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_204157443
Ik ben alleen maar heel blij met de 3 punten
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:19:22 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204157691
Smerige schwalbe van Dessers :(

twitter

SPOILER
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204157792
Als voetballiefhebber erger ik me dikwijls aan de manier hoe Nederlandse ploegen worden uitgeschakeld zoals Ajax vaak is overkomen door zuid Europese ploegen, tijdrekken ,rollen, toneelspelen, gele kaarten vragen en ga zo maar door, ik ben daardoor ook totaal geen fan van een speler als Neymar hoe goed hij ook is, dat gerol en dat gezeur om kaarten vind ik enorm irritant, ik vind het ook niet prettig als dat gebeurd bij mijn eigen favoriete club, en eerlijk gezegd gebeurd dat wel eens.
Ik snap daarom de frustratie van de uitschakelingen op Europees verband best wel, al vind ik het wel dubieus dat je na zoveel jaar ervaring er nog geen antwoord op hebt.
Nu vandaag doen Antony en Tadic eigenlijk precies hetzelfde, nu wordt het de winst over de streep trekken genoemd, dat is toch wel hypocriet eigenlijk, zulk soort dingen horen gewoon niet thuis op een voetbalveld bij welke club dan ook
  zondag 20 maart 2022 @ 18:24:39 #260
194695 franklop
Fran knock
pi_204157793
twitter
  Forum Admin zondag 20 maart 2022 @ 18:39:06 #261
35723 crew  GGMM
pi_204158095
Die hele "sfeeractie" voor die mongool en het feit dat dat doek dan ook nog eens in de fik vliegt is eigenlijk om je kapot te schamen.

Maar goed, wel gewonnen :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204158209
quote:
17s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
*;
pi_204158223
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
Als voetballiefhebber erger ik me dikwijls aan de manier hoe Nederlandse ploegen worden uitgeschakeld zoals Ajax vaak is overkomen door zuid Europese ploegen, tijdrekken ,rollen, toneelspelen, gele kaarten vragen en ga zo maar door, ik ben daardoor ook totaal geen fan van een speler als Neymar hoe goed hij ook is, dat gerol en dat gezeur om kaarten vind ik enorm irritant, ik vind het ook niet prettig als dat gebeurd bij mijn eigen favoriete club, en eerlijk gezegd gebeurd dat wel eens.
Ik snap daarom de frustratie van de uitschakelingen op Europees verband best wel, al vind ik het wel dubieus dat je na zoveel jaar ervaring er nog geen antwoord op hebt.
Nu vandaag doen Antony en Tadic eigenlijk precies hetzelfde, nu wordt het de winst over de streep trekken genoemd, dat is toch wel hypocriet eigenlijk, zulk soort dingen horen gewoon niet thuis op een voetbalveld bij welke club dan ook
Antony kreeg er in ieder geval een gele (en dus rode) kaart voor. Prima.
pi_204158502
Tagliafico > Blind
pi_204158616
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:07 schreef Scorpie het volgende:
Tagliafico > Blind
Nico is een held
  zondag 20 maart 2022 @ 19:19:33 #266
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_204158662
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Stuk stront staat op beeld *O*
Wie o wie traceert dit stuk verdriet even :?
Niet heel moeilijk, dat is Antony.
AZ
ALKMAAR
  zondag 20 maart 2022 @ 20:09:57 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204159544
En nog een keer op beeld ^O^

Antony, mag ik je shirtje? Oeps, te laat https://www.dumpert.nl/item/100025767_b21a35b1
  zondag 20 maart 2022 @ 20:17:04 #268
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204159701
Het juichen bij de 2-2 en 3-2
pi_204159730
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
En nog een keer op beeld ^O^

Antony, mag ik je shirtje? Oeps, te laat https://www.dumpert.nl/item/100025767_b21a35b1
Goede les voor die kiddo's.
pi_204160583
quote:
17s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:17 schreef Heeinz het volgende:
Het juichen bij de 2-2 en 3-2
Was erg blij om die reactie bij de spelers te zien. Was bang dat de motivatie weg zou zijn na de uitschakeling van afgelopen dinsdag.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204160673
Kijkend naar het speelschema van Ajax en PSV heeft Ajax toch wel een wat lastiger schema met meer potentiële bananenschil-wedstrijden. PSV treft nog wel Feyenoord... wat vaak punterverlies betekent. Zou niet de eerste keer zijn als Feyenoord ons helpt door punten af te snoepen van de Eindhovenaren O+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204160867
quote:
Supporters van Ajax en Feyenoord zijn zondagavond slaags geraakt. Op station 's Hertogenbosch zijn zeker vier mannen gewond geraakt door messteken, weet het Algemeen Dagblad. Volgens de krant ging er een ruzie vooraf aan de steekincidenten. De politie heeft in ieder geval een verdachte gearresteerd. Een slachtoffer is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Vlak voor 19.30 uur ontstond er een ruzie ter hoogte van de Burger King op het treinstation. Volgens de berichtgeving was er een confrontatie tussen supporters van Ajax en Feyenoord. Politie-agenten en vijf ambulancewagens waren spoedig ter plekke om de gemoederen te bedaren en de slachtoffers te behandelen. Een spoedarts van het medisch team was eveneens aanwezig, net als boa's van de NS. Direct na aankomst werd eerste hulp verleend aan de gewonde mannen. In de Burger King vond de politie een mes, waar mogelijk mee gestoken is.

Het artikel gaat verder onder de video

Ten Hag in aanloop naar Klassieker: ‘We kunnen nare smaak wegspoelen’

Meer videos

De krant meldt eveneens dat er veel getuigen waren, daar het station erg druk was op het moment van het incident. Met witte schermen werden de slachtoffers uit het zicht van de omstanders gehouden. De gewonde mannen zijn inmiddels naar het ziekenhuis gebracht en een verdachte is afgevoerd naar het politiebureau. Het stationsplein is nog altijd deels afgesloten. Volgens de reisplanner van de NS heeft het steekincident voor het station geen gevolgen voor het treinverkeer van en naar Den Bosch.

Ajax en Feyenoord (3-2) namen het zondagmiddag in de Johan Cruijff ArenA tegen elkaar op. In het stadion waren in verband met ongeregeldheden in het verleden geen Feyenoord-fans welkom. Hoe het heeft kunnen gebeuren dat supportersgroepen elkaar in Den Bosch troffen, is onbekend.

nooit meer uitsupporters vrees ik
  zondag 20 maart 2022 @ 21:28:09 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204161188
Begint wel een beetje penibel te worden, nu al 3x 3-2 winnen in de laatste minuten tegen een matige tegenstander
pi_204161221
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kijkend naar het speelschema van Ajax en PSV heeft Ajax toch wel een wat lastiger schema met meer potentiële bananenschil-wedstrijden. PSV treft nog wel Feyenoord... wat vaak punterverlies betekent. Zou niet de eerste keer zijn als Feyenoord ons helpt door punten af te snoepen van de Eindhovenaren O+
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV. Nee, Ajax zal het toch echt zelf moeten doen.

Maar goed, die wedstrijd is nog wat verder weg. De eerst komende wedstrijd, Groningen uit, is echt een rotwedstrijd die je ook nog eens moet spelen zonder Anthony.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:31:17 #275
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204161253
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV. Nee, Ajax zal het toch echt zelf moeten doen.
Dat je zulke onzin uit je vingers krijgt joh
pi_204161280
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Dat je zulke onzin uit je vingers krijgt joh
Twente - Feyenoord vergeten in seizoen 2009/2010?
Feyenoord-fans eisen nederlaag tegen Twente
pi_204161302
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Selectie en staf van Feyenoord =/= die 150 supporters.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:34:02 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204161310
quote:

[..]

Maar goed, die wedstrijd is nog wat verder weg. De eerst komende wedstrijd, Groningen uit, is echt een rotwedstrijd die je ook nog eens moet spelen zonder Anthony.
Antony
  zondag 20 maart 2022 @ 21:34:54 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204161326
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Feyenoord-PSV vergeten een paar jaar daarna?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204161329
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Selectie en staf van Feyenoord =/= die 150 supporters.
Mee eens, maar Feyenoord eindigde dat seizoen in het rechter rijtje en dan nog hadden een aantal Feyenoordsupporters dat liever dan dat Ajax kampioen zou worden. Kortom: het is geen onzin, genoeg Feyenoorders die zo denken.

Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag. Het zal er vooral van afhangen of Feyenoord nog ergens voor speelt.
pi_204161360
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Antony
Je hebt gelijk.
pi_204161363
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Valt wel mee hoor, is redelijk gelijkwaardig.
Ajax nog Groningen en AZ uit. Evt. laatste wedstrijd Vitesse nog maar die zullen tegen die tijd nergens meer om spelen. Dan heb je het lastiger met degradatiekandidaten. En daarbij mag je minimaal 1 wedstrijd ook nog gelijkspelen.
PSV heeft nog Twente en Feyenoord uit en ook Cambuur zal niet makkelijk worden.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:37:17 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204161376
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Mee eens, maar Feyenoord eindigde dat seizoen in het rechter rijtje en dan nog hadden een aantal Feyenoordsupporters dat liever dan dat Ajax kampioen zou worden. Kortom: het is geen onzin, genoeg Feyenoorders die zo denken.

Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag. Het zal er vooral van afhangen of Feyenoord nog ergens voor speelt.
Natuurlijk spelen die nog ergens voor Twente en AZ staan niet ver achter
pi_204161404
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Feyenoord-PSV vergeten een paar jaar daarna?
Het seizoen daarna werd Feyenoord met 10-0 afgedroogd door PSV in Eindhoven, daardoor zinde heel Rotterdam en omstreken op wraak, de naam van Feyenoord was immers te grabbel gegooid. Dus ja, die wedstrijd in de Kuip zagen we een ongelofelijk gemotiveerd Feyenoord.

Later zei Fredje Rutte ook dat hij liever gewoon met 2-0 gewonnen had in plaats met 10-0.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:39:45 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204161416
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het seizoen daarna werd Feyenoord met 10-0 afgedroogd door PSV, daardoor zinde heel Rotterdam en omstreken op wraak, de naam van Feyenoord was immers te grabbel gegooid. Dus ja, die wedstrijd in de Kuip zagen we een ongelofelijk gemotiveerd Feyenoord.

Later zei Fredje Rutte ook dat hij liever gewoon met 2-0 gewonnen had in plaats met 10-0.
Precies, je praat dus weer eens poep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204161422
quote:

[..]

Denk dat dat wel vooral mensen zijn die niet zelf op het veld staan. Feyenoord moet nu ook nog wel alle zeilen bij zetten om de 3e plek veilig te stellen.

Geloof er weinig van dat Slot voor de wedstrijd zegt van "Vandaag maar rustig aan jongens en PSV laten winnen. Dan kunnen we zelf misschien PO gaan spelen, maar dan wordt Ajax tenminste misschien geen kampioen".
pi_204161433
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Precies, je praat dus weer eens poep.
We zullen het zien, maar het zou voor Ajax niet relevant moeten zijn. Wij moeten uitgaan van onze eigen kracht en zelf de wedstrijden winnen.
pi_204161434
Dat er nog steeds mensen zijn die op een Sheyras in gaan :'(
pi_204161448
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die op een Sheyras in gaan :'(
Dat er nog steeds mensen zijn die reageren op mensen die op mij reageren _O-
pi_204161519
Het wordt overigens wel eens tijd dat Kudus meer kansen gaat krijgen, die heeft na zijn blessure nog weinig minuten gemaakt. Zet hem er bij Groningen uit maar in, misschien kan hij het wat meer power in het elftal krijgen.
pi_204161613
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt overigens wel eens tijd dat Kudus meer kansen gaat krijgen, die heeft na zijn blessure nog weinig minuten gemaakt. Zet hem er bij Groningen uit maar in, misschien kan hij het wat meer power in het elftal krijgen.
Mee eens, nu Antony geschorst is, kan Berghuis vanaf rechts beginnen en dan kan Ten Hag beginnen met Kudus. Maar Ten Hag zal waarschijnlijk toch kiezen voor Klaassen in plaats van Kudus.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:52:33 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204161647
Kudus heeft ook nog helemaal niets laten zien.
  zondag 20 maart 2022 @ 22:00:37 #293
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204161771
quote:

[..]
Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag.
:?

quote:

[..]
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV.
  zondag 20 maart 2022 @ 22:01:49 #294
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204161791
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kudus heeft ook nog helemaal niets laten zien.
Die was wel vrij goed voordat die geblesseerd raakte vorig seizoen, dacht echt dat we een pareltje hadden maar moet nu nog maar zien of die een tijdje fit kan blijven

Die Dramy zien we ook helemaal niet meer
pi_204161901
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]
:?
[..]

Kijk, ik kan niet in het hoofd kijken van de Feyenoordspelers, dus ik kan niet met 100% zekerheid stellen dat ze vrijwillig willen verliezen van PSV, maar ik ben er zelf wel van overtuigd dat ze erg ver willen gaan om Ajax dwars te liggen. Zeker na de wedstrijd van vandaag en dat gedrag van Antony, Tadic, Martinez, etc.
pi_204162456
De hoeveelste tegengoal is dit nu die we te danken hebben aan een centrale verdediger die in het strafschopgebied van de tegenstander staat (vaak Timber)

Domme rode kaart van Antony, dat moest ook wel een keer gebeuren

Ben benieuwd of de boosheid van Blind nog iets gaat worden, die ging volgens mij linea directa de kleedkamer in na die wissel
pi_204162815
Bayern biedt volgens VI 25 miljoen voor Gravenberch, daar mag nog wel een paar miljoen bij.
pi_204162841
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef TheVulture het volgende:

Ben benieuwd of de boosheid van Blind nog iets gaat worden, die ging volgens mij linea directa de kleedkamer in na die wissel
Wat zou dat moeten worden? scholletje junior liet het weer eens afweten. Kan het allemaal niet meer zo goed aan.
pi_204162876
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat zou dat moeten worden? scholletje junior liet het weer eens afweten. Kan het allemaal niet meer zo goed aan.
Nee maar het lijkt me wel een potentieel probleem in je kleedkamer, voor zover het dat al niet is. Ik vermoed dat Tagliafico vanaf nu als back wel het seizoen gaat afmaken...
pi_204162911
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee maar het lijkt me wel een potentieel probleem in je kleedkamer, voor zover het dat al niet is. Ik vermoed dat Tagliafico vanaf nu als back wel het seizoen gaat afmaken...
Die is ook wel beter dan scholletje jr. Vind dat Blind daar verder niet over moet zeiken, want het lijkt me duidelijk. Hij wordt niet onterecht gewisseld of zo.

Praktijk is vaak wel anders bij voetballers ja.
  zondag 20 maart 2022 @ 23:32:55 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204163374
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef TheVulture het volgende:
De hoeveelste tegengoal is dit nu die we te danken hebben aan een centrale verdediger die in het strafschopgebied van de tegenstander staat (vaak Timber)

Domme rode kaart van Antony, dat moest ook wel een keer gebeuren

Dat was wel naïef in de 7e? minuut, die 1-2 was ook een cadeautje, goed herpakt erna en dat rood voor Antony was onterecht maar goed, hij was irritant maar daar hoef je geen kaarten voor te geven als scheids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')