Dat had je anders ook welquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schoonheidsprijs krijgt het misschien niet maar uiteindelijk heb je 3 punten
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]alle trots aan de kant. En in het ergste geval word je geen kampioen en komt dit als een boemerang terug door alles en iedereen. Heel erg dom.
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?
Nou nou het is allemaal watquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.quote:
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, dat noem je zielig gedrag. En dat weet jij ook wel.
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.
Nogmaals, niet de schoonheidsprijs maar om de overwinning binnen te halen mag het van mijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deegquote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.
Ik zie zelden tegenstanders die zich debieler gedragen dan Tadic en Anthony dus dat is onzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deeg
Creatief denken heet datquote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
Someone is mad en komt gezellig het Ajax forum binnen. Dat zie ik dan weer niet zelden. Dit is gewoon uithuilen en je verlies nemen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
Gewoon oerdom ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het nog vriend?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Anthony met de enige geslaagde actie pffff
Kost hem ook nog twee wedstrijdenquote:
Ajax heeft de 3 punten weer binnen. Zo kan je wel kampioen worden!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Achteraf kunnen we wel zeggen; tering wat was dit slecht
Ik denk dat dit voor iedereen geldtquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef franklop het volgende:
Mooi.
Als we rest van seizoen met 3-2 winnen ook ben ik tevreden. En een paar hartverzakkingen rijker
Alsof Feyenoord niet constant zit tijd te rekken.. Iets met een gekleurde bril kijken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Kost hem ook nog twee wedstrijden
Jammer dat de scheidsrechters het alleen nu pas zo’n beetje doorkrijgen
interlands komen nu als geroepenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig even 2 weken geen Ajax zou je bijna zeggen. Wel een lekkere overwinning ook al was het niet best.
Bijna?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig even 2 weken geen Ajax zou je bijna zeggen. Wel een lekkere overwinning ook al was het niet best.
AZ staat vrij hoog op het haatlijstje na het gejank over dat seizoen dat door corona werd beëindigdquote:Op zondag 20 maart 2022 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat AZ (gewoon omdat noord-holland, blijft toch ons broertje) plek 3 pakt.
Dessers die 3 keer in 1 minuut naar de grond gaat alsof hij geraakt werd door een kogelquote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het onder slimheid kan gooien als je er rood voor krijgt eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Wotte het volgende:
Dit soort gedrag wordt bij Zuid-europese clubs door de heren geleerden vaak onder slimheid geschaard toch? Ritme breken, wedstrijd doodgooien. Dat soort termen.
Uiteraard niet. Dit was oliedom. Maar ook wel aandoenlijk dat Ajax hier zo slecht in is. Dat spreekt voor de positieve spelopvatting.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het onder slimheid kan gooien als je er rood voor krijgt eigenlijk.
Ja maar dan mag het wel hequote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dessers die 3 keer in 1 minuut naar de grond gaat alsof hij geraakt werd door een kogel
Viel mij ook op. Fucking tuig. Direct weg lopen ook.quote:
Ik zei niet dat ze er goed in zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het onder slimheid kan gooien als je er rood voor krijgt eigenlijk.
Is Mario Been voor Feyenoord?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Hoe kan Brobbey die bal missen trouwens ? Open goal en wordt niet gehinderd.
Volgens Mario Been was dat geen kans overigens.
Zuur!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Hoe kan Brobbey die bal missen trouwens ? Open goal en wordt niet gehinderd.
Volgens Mario Been was dat geen kans overigens.
Je kan veel over hem zeggen maar hij geeft altijd alles voor de drie punten. Ajax kan toch al niet rekenen op veel sympathie in de Nederlandse voetbalwereld. Dus sportiviteit laten ze voor mijn part maar mooi in de kleedkamer de komende wedstrijden om de knikkers.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef ijs_beer het volgende:
Dat acteren van Anthony begint wel een beetje gênant te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Antony kreeg er in ieder geval een gele (en dus rode) kaart voor. Prima.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
Als voetballiefhebber erger ik me dikwijls aan de manier hoe Nederlandse ploegen worden uitgeschakeld zoals Ajax vaak is overkomen door zuid Europese ploegen, tijdrekken ,rollen, toneelspelen, gele kaarten vragen en ga zo maar door, ik ben daardoor ook totaal geen fan van een speler als Neymar hoe goed hij ook is, dat gerol en dat gezeur om kaarten vind ik enorm irritant, ik vind het ook niet prettig als dat gebeurd bij mijn eigen favoriete club, en eerlijk gezegd gebeurd dat wel eens.
Ik snap daarom de frustratie van de uitschakelingen op Europees verband best wel, al vind ik het wel dubieus dat je na zoveel jaar ervaring er nog geen antwoord op hebt.
Nu vandaag doen Antony en Tadic eigenlijk precies hetzelfde, nu wordt het de winst over de streep trekken genoemd, dat is toch wel hypocriet eigenlijk, zulk soort dingen horen gewoon niet thuis op een voetbalveld bij welke club dan ook
Niet heel moeilijk, dat is Antony.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Stuk stront staat op beeld![]()
Wie o wie traceert dit stuk verdriet even
Goede les voor die kiddo's.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
En nog een keer op beeld![]()
Antony, mag ik je shirtje? Oeps, te laat https://www.dumpert.nl/item/100025767_b21a35b1
Was erg blij om die reactie bij de spelers te zien. Was bang dat de motivatie weg zou zijn na de uitschakeling van afgelopen dinsdag.quote:
nooit meer uitsupporters vrees ikquote:Supporters van Ajax en Feyenoord zijn zondagavond slaags geraakt. Op station 's Hertogenbosch zijn zeker vier mannen gewond geraakt door messteken, weet het Algemeen Dagblad. Volgens de krant ging er een ruzie vooraf aan de steekincidenten. De politie heeft in ieder geval een verdachte gearresteerd. Een slachtoffer is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Vlak voor 19.30 uur ontstond er een ruzie ter hoogte van de Burger King op het treinstation. Volgens de berichtgeving was er een confrontatie tussen supporters van Ajax en Feyenoord. Politie-agenten en vijf ambulancewagens waren spoedig ter plekke om de gemoederen te bedaren en de slachtoffers te behandelen. Een spoedarts van het medisch team was eveneens aanwezig, net als boa's van de NS. Direct na aankomst werd eerste hulp verleend aan de gewonde mannen. In de Burger King vond de politie een mes, waar mogelijk mee gestoken is.
Het artikel gaat verder onder de video
Ten Hag in aanloop naar Klassieker: ‘We kunnen nare smaak wegspoelen’
Meer videos
De krant meldt eveneens dat er veel getuigen waren, daar het station erg druk was op het moment van het incident. Met witte schermen werden de slachtoffers uit het zicht van de omstanders gehouden. De gewonde mannen zijn inmiddels naar het ziekenhuis gebracht en een verdachte is afgevoerd naar het politiebureau. Het stationsplein is nog altijd deels afgesloten. Volgens de reisplanner van de NS heeft het steekincident voor het station geen gevolgen voor het treinverkeer van en naar Den Bosch.
Ajax en Feyenoord (3-2) namen het zondagmiddag in de Johan Cruijff ArenA tegen elkaar op. In het stadion waren in verband met ongeregeldheden in het verleden geen Feyenoord-fans welkom. Hoe het heeft kunnen gebeuren dat supportersgroepen elkaar in Den Bosch troffen, is onbekend.
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV. Nee, Ajax zal het toch echt zelf moeten doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kijkend naar het speelschema van Ajax en PSV heeft Ajax toch wel een wat lastiger schema met meer potentiële bananenschil-wedstrijden. PSV treft nog wel Feyenoord... wat vaak punterverlies betekent. Zou niet de eerste keer zijn als Feyenoord ons helpt door punten af te snoepen van de Eindhovenaren
Dat je zulke onzin uit je vingers krijgt johquote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV. Nee, Ajax zal het toch echt zelf moeten doen.
Twente - Feyenoord vergeten in seizoen 2009/2010?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat je zulke onzin uit je vingers krijgt joh
Selectie en staf van Feyenoord =/= die 150 supporters.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord vergeten in seizoen 2009/2010?
Feyenoord-fans eisen nederlaag tegen Twente
Antonyquote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV. Nee, Ajax zal het toch echt zelf moeten doen.
Maar goed, die wedstrijd is nog wat verder weg. De eerst komende wedstrijd, Groningen uit, is echt een rotwedstrijd die je ook nog eens moet spelen zonder Anthony.
Feyenoord-PSV vergeten een paar jaar daarna?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord vergeten in seizoen 2009/2010?
Feyenoord-fans eisen nederlaag tegen Twente
Mee eens, maar Feyenoord eindigde dat seizoen in het rechter rijtje en dan nog hadden een aantal Feyenoordsupporters dat liever dan dat Ajax kampioen zou worden. Kortom: het is geen onzin, genoeg Feyenoorders die zo denken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Selectie en staf van Feyenoord =/= die 150 supporters.
Je hebt gelijk.quote:
Valt wel mee hoor, is redelijk gelijkwaardig.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kijkend naar het speelschema van Ajax en PSV heeft Ajax toch wel een wat lastiger schema met meer potentiële bananenschil-wedstrijden. PSV treft nog wel Feyenoord... wat vaak punterverlies betekent. Zou niet de eerste keer zijn als Feyenoord ons helpt door punten af te snoepen van de Eindhovenaren
Natuurlijk spelen die nog ergens voor Twente en AZ staan niet ver achterquote:Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens, maar Feyenoord eindigde dat seizoen in het rechter rijtje en dan nog hadden een aantal Feyenoordsupporters dat liever dan dat Ajax kampioen zou worden. Kortom: het is geen onzin, genoeg Feyenoorders die zo denken.
Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag. Het zal er vooral van afhangen of Feyenoord nog ergens voor speelt.
Het seizoen daarna werd Feyenoord met 10-0 afgedroogd door PSV in Eindhoven, daardoor zinde heel Rotterdam en omstreken op wraak, de naam van Feyenoord was immers te grabbel gegooid. Dus ja, die wedstrijd in de Kuip zagen we een ongelofelijk gemotiveerd Feyenoord.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV vergeten een paar jaar daarna?
Precies, je praat dus weer eens poep.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het seizoen daarna werd Feyenoord met 10-0 afgedroogd door PSV, daardoor zinde heel Rotterdam en omstreken op wraak, de naam van Feyenoord was immers te grabbel gegooid. Dus ja, die wedstrijd in de Kuip zagen we een ongelofelijk gemotiveerd Feyenoord.
Later zei Fredje Rutte ook dat hij liever gewoon met 2-0 gewonnen had in plaats met 10-0.
Denk dat dat wel vooral mensen zijn die niet zelf op het veld staan. Feyenoord moet nu ook nog wel alle zeilen bij zetten om de 3e plek veilig te stellen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens, maar Feyenoord eindigde dat seizoen in het rechter rijtje en dan nog hadden een aantal Feyenoordsupporters dat liever dan dat Ajax kampioen zou worden. Kortom: het is geen onzin, genoeg Feyenoorders die zo denken.
Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag. Het zal er vooral van afhangen of Feyenoord nog ergens voor speelt.
We zullen het zien, maar het zou voor Ajax niet relevant moeten zijn. Wij moeten uitgaan van onze eigen kracht en zelf de wedstrijden winnen.quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die reageren op mensen die op mij reagerenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die op een Sheyras in gaan
Mee eens, nu Antony geschorst is, kan Berghuis vanaf rechts beginnen en dan kan Ten Hag beginnen met Kudus. Maar Ten Hag zal waarschijnlijk toch kiezen voor Klaassen in plaats van Kudus.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt overigens wel eens tijd dat Kudus meer kansen gaat krijgen, die heeft na zijn blessure nog weinig minuten gemaakt. Zet hem er bij Groningen uit maar in, misschien kan hij het wat meer power in het elftal krijgen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of de huidige selectie/staf er ook zo over denkt is nog maar de vraag.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal er alles aan doen om Ajax niet aan een kampioenschap te helpen, desnoods verliezen ze vrijwillig in eigen huis van PSV.
Die was wel vrij goed voordat die geblesseerd raakte vorig seizoen, dacht echt dat we een pareltje hadden maar moet nu nog maar zien of die een tijdje fit kan blijvenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kudus heeft ook nog helemaal niets laten zien.
Kijk, ik kan niet in het hoofd kijken van de Feyenoordspelers, dus ik kan niet met 100% zekerheid stellen dat ze vrijwillig willen verliezen van PSV, maar ik ben er zelf wel van overtuigd dat ze erg ver willen gaan om Ajax dwars te liggen. Zeker na de wedstrijd van vandaag en dat gedrag van Antony, Tadic, Martinez, etc.quote:
Wat zou dat moeten worden? scholletje junior liet het weer eens afweten. Kan het allemaal niet meer zo goed aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of de boosheid van Blind nog iets gaat worden, die ging volgens mij linea directa de kleedkamer in na die wissel
Nee maar het lijkt me wel een potentieel probleem in je kleedkamer, voor zover het dat al niet is. Ik vermoed dat Tagliafico vanaf nu als back wel het seizoen gaat afmaken...quote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou dat moeten worden? scholletje junior liet het weer eens afweten. Kan het allemaal niet meer zo goed aan.
Die is ook wel beter dan scholletje jr. Vind dat Blind daar verder niet over moet zeiken, want het lijkt me duidelijk. Hij wordt niet onterecht gewisseld of zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me wel een potentieel probleem in je kleedkamer, voor zover het dat al niet is. Ik vermoed dat Tagliafico vanaf nu als back wel het seizoen gaat afmaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |