De wisselspeler van Watford.quote:
En het is de klassieker.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:11 schreef Red_85 het volgende:
Bagger zooitje. kinderlijke fouten achterin en er mist gewoonweg scherpte en concentratie.
Er mist gewoon wat op t moment
Dat realiseren ze zich wel. Daat ligt t nie aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het is de klassieker.
Ten Hag moet eruit. Hij krijgt het niet meer aan de praat. Enige oplossing.
Dit dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:17 schreef franklop het volgende:
De interlandbreak is misschien wel even goed dit keer.
Nee, ik denk dat Ten Hag aan de selectie heeft laten weten dat hij weggaat na dit seizoen. Daarom dondert het nu in elkaar . Niemand wil meer werken, iedereen doet maar wat.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat realiseren ze zich wel. Daat ligt t nie aan.
Denk dat inmiddels wat te weinig concurrentie in de selectie zit op de individuele plekken.
Zo'n Anthony kan ook maar wat doen omdat hij weet dat Neres er niet meer achter staat. Paar plekken uitgezonderd, maar thats it.
3-2 is een uitslag waar we wel bekend mee zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen dit wel even winnen anders kan je doei tegen het kampioenschap zeggen
Waarom zou die dat doenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ten Hag aan de selectie heeft laten weten dat hij weggaat na dit seizoen. Daarom dondert het nu in elkaar . Niemand wil meer werken, iedereen doet maar wat.
Het is wel feyenoord tegen wie we spelen verdomme. Als je dit verliestquote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
3-2 is een uitslag waar we wel bekend mee zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ten Hag aan de selectie heeft laten weten dat hij weggaat na dit seizoen. Daarom dondert het nu in elkaar . Niemand wil meer werken, iedereen doet maar wat.
Bal is rondquote:Op zondag 20 maart 2022 15:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in
zeg het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |