Omdat hij duidelijk wil geven of het is uitgelekt, who knows. Maar er zit geen enkele lijn meer in het spel, alle spelers zijn opeens “uit vorm”, het geloof is er niet meer, 9 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, het kan gewoon niet anders.quote:
Benfica-thuis heb je gemist verder?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij duidelijk wil geven of het is uitgelekt, who knows. Maar er zit geen enkele lijn meer in het spel, alle spelers zijn opeens “uit vorm”, het geloof is er niet meer, 9 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, het kan gewoon niet anders.
Wat was daar goed aan dan ? 1 schot op doel in 90 minuten en van Benfica mocht je de bal hebben, nou whooptie fucking doo wat was dat een prestatie zeg.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benfica-thuis heb je gemist verder?
Daar was het pressend en verdedigend prima. Alsof er daar geen geloof in zat.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat was daar goed aan dan ? 1 schot op doel in 90 minuten en van Benfica mocht je de bal hebben, nou whooptie fucking doo wat was dat een prestatie zeg.
Verdedigend prima? Benfica loerde op een countertje en dat was het wel. Nu krijg je meer druk van Feyenoord en prompt liggen er 2 in het netjequote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar was het pressend en verdedigend prima. Alsof er daar geen geloof in zat.
Het is echt overdreven om te roepen dat ze er geen geloof meer in hebben.
Joh, dat het nergens op lijkt ziet mijn blinde oma nog.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdedigend prima? Benfica loerde op een countertje en dat was het wel. Nu krijg je meer druk van Feyenoord en prompt liggen er 2 in het netjeen dat wordt nog 1-4, let maar op.
En verder, Waar zitten we nu naar te kijken dan? Het lijkt toch helemaal nergens op? Ik zie echt 0 bezieling, die 2 doelpunten zijn pure slordigheid en niemand die het voortouw neemt om het om te keren. Je gaat er gewoon nog een paar om de oren krijgen op deze manier.
Neerwaartse lijnquote:
Kampioenschap kan je wel op je buik schrijven als je hier punten laat liggen. Maar niemand beseft dat ofzoquote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef TheArt het volgende:
Wat een hemeltergend niveau, wat een gelatenheid. Ik kan me de laatste 5 jaar niet zo'n slecht Ajax heugen.
pSv gAat oOk pUntVerLies liJdEnquote:Op zondag 20 maart 2022 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kampioenschap kan je wel op je buik schrijven als je hier punten laat liggen. Maar niemand beseft dat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |