Deze zomer gaat sowieso wel voer voor discussie opleveren. Er zijn wat spelers die weggaan en vervangen moeten worden, en er zijn spelers die al dusdanig over de 30 zijn, dat je toch eens aan vervanging moet gaan denken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig tegen in te brengen. Waar ik dus wel benieuwd naar ben is wat er gebeurt als Ten Hag weggaat. Gaan PSV en Ajax dan eindelijk weer wat dichter naar elkaar toe groeien?
Klaas-Jangodquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
laat staan over de discussie van de technisch directeur......
Ben ook wel benieuwd hoe het er volgend jaar gaat uitzien, ze hebben weliswaar in de CL weer veel geld opgehaald maar qua spelersmateriaal lijkt alleen Anthony de hoofdprijs te gaan opleveren en lopen er vooral veel spelers gratis of voor relatief weinig de deur uit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Halcon het volgende:
Ajax heeft ook wel z'n uitdagingen.
Overmars is al weg. Misschien dat Ten Hag ook nog wel vertrekt. Nieuwe trainer en nieuwe TD, dat blijft toch afwachten hoe dat gaat.
Verder lopen, door verschillende omstandigheden, spelers op wie ze hadden/dachten (te) kunnen cashen, gratis de deur uit: Onana en Mazraoui. Tagliafico gaat ook niet meer de hoofdprijs opleveren.
Verder zijn spelers als Pasveer, Blind, Tadic, Klaassen en Berghuis al aardig op leeftijd. Die gaan geen tientallen miljoen meer opleveren.
Gravenberch moeten ze nog maar zien te verlengen, anders loopt die ook uit z'n contract.
Het geld wat ze nog moeten krijgen voor Neres en Traore moet je ook nog maar binnen zien te krijgen.
De loting is al geweest hansquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
In welke pot zitten jullie straks bij de loting?
Ik neuk geen lesbiennes.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
In welke pot zitten jullie straks bij de loting?
De Feyenoord selectie denkt daar anders overquote:
Hij gaat er ook 2 winnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De Feyenoord selectie denkt daar anders over
Hij ging toch naar ajax voor de prijzen?
Niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer wordt deze man gepresenteerd?
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat hij morgen scoort, echt waar.quote:
Homoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het een vermakelijke foto.
Ontzettende kutwedstrijd waar we wss gelijk spelen of nipt verliezen.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb er ineens heel veel vertrouwen in
Dit wordt dus niks
Laten we het hopenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ontzettende kutwedstrijd waar we wss gelijk spelen of nipt verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |