Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk is de aanbevolen onder het minimum zodra er mods zijn
Zit ik hier met m'n 16GB...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebben
Funky?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n 16GB...
Hoe is het trouwens met Divje, alles funky?
En vooral in context met de specsquote:Op zondag 11 juni 2023 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bak er ook niks van..
vind het wel een geweldige game.. soort haat-liefde verhouding ermee
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Funky?welgodverdriepietjepukjes.
Ik kan niet terugvinden waarom ik daar toen over de zeik van raakte
edit: Kan uberhaupt niet vinden of ik over de zeik raakte. Wat is dit voor 69ste dimensie shit.
hoezo?quote:
Wordt wel gezegd dat de traffic-ai wel beter is. (Minder kan ook niet eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Mac, en recent een Steam Deck.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo?
qua specs heb ik hem altijd wel kunnen draaien..
liefde -> mooie uitgebreide city builder met mods
haat -> al die bakken (gebroken) mods en eigenlijk missende QoL dingen die wel met mods konden
zolang wij maar goeie wegen aanleggenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Ff geen zin om een half uur te gaan kijken. Maar beetje doorheen geklikt. Ziet er wel mooi uit hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
DIE KOMEN IN CITIES SKYLINES 2!quote:
zo jammer dat water en sewage enzo nu automatisch neergelegd wordtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
opzich is dat niet eens een probleem, als ze maar pas rechts gaan rijden als er tussen hun en de afslag niet NOG een afslag zitquote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de AI gewoon niet 10km vóór de afslag die ze willen nemen al rechts gaan rijden zal het wel meevallen
Grootste aankondiging staat in de devblog:quote:
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:04 schreef Elan het volgende:
Wil de game weer ff oppakken na 5 jaar of zo. Wat zijn atm must have DLC pakketten en steam-mods wat jullie betreft?
En is het ook mogelijk om een relaxte redelijk kleine stad te bouwen? Wil eigenlijk gewoon relaxt wat bouwen maar wel met het budget-aspect dus niet helemaal vanillasandbox. Alleen niet zo snel mogelijk al die tiles volplempen tot het punt dat het een onoverzichtelijke brei is en eigenlijk alleen maar bezig zijn met files oplossen en maximaal geld genereren.
Thanks ik ga ff kijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
Ik heb een i9 10900kf. Mag toch hopen dat het wel ff duurt voor die gaat rokenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
kost tijd voor ze door het schooltraject heen zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel leuk spelletje. Maar ik worstel altijd met "geschoold personeelstekort"
ook al plaats ik 100den basisscholen, middelbare scholen, universiteiten en bibs
daarvoor hebben ze de schools out policyquote:Op maandag 17 juli 2023 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier is het juist andersom, niemand wil in de fabrieken werken omdat ze een te hoge opleiding hebben gehad, en ik plaats altijd maar net genoeg scholen enzo
Die maakt ook mooie steden jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:41 schreef jogy het volgende:
IK WIL HEM. GEEF.
NU. (Cities skylines 2).
Ik ben trouwens weer een nieuwe stad aan het bouwen en nu geïnspireerd door cityplanner plays.
Dit is de eerste keer dat het geen ongeorganiseerde bende is na 10000 inwoners. Vanavond een screenshotje doen.
Ja. Wel zin in. Enige is. Er komen zoveel goede spellen uit rond de zelfde tijd. Echt waar moet ik de tijd vandaan halenquote:
Skylines en Starfield. De rest zal me jeuken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Wel zin in. Enige is. Er komen zoveel goede spellen uit rond de zelfde tijd. Echt waar moet ik de tijd vandaan halen
Maar starfield alleen is al genoeg om niks sociaal te doen voor een maand of 3quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Skylines en Starfield. De rest zal me jeuken.
Als je 100k verder bent. Heb je vast genoeg geld voor kern energie. Is dat probleem ook weer opgelostquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik weet niet wat ik van dat hele transformer station en bottlenecks moet denken. Klinkt als een compleet onnodige toevoeging. Niet veel mensen zitten denk ik te wachten om hun energie netwerk te micro managen. Waarschijnlijk even leuk, in het begin van een nieuwe stad. Maar als je 100.000 inwoners verder bent, voornamelijk irritant.
ik vind het wel beter, altijd die buizen neerleggen, zo tijd rovendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo jammer dat water en sewage enzo nu automatisch neergelegd wordt
hoezo? Lijkt me juist beter dan hoe het nu isquote:Op zaterdag 16 september 2023 06:59 schreef mschol het volgende:
ik heb een deel van de eerste gameplay van cs2 gezien bij biffa en ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het vind
verfrissende aanpak maar tegelijkertijd heb ik mn twijfels over dat progressie systeem
mja, kweenie, alsof het daardoor juist lastiger wordt om eind doelen te halen..quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo? Lijkt me juist beter dan hoe het nu isnu kan je zelf kiezen wat je wilt unlocken
Met TMPE mod wordt het spel trager, dus tot nu toe altijd zonder traffic mod gedaan. En ik heb een miljoen inwonersquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zonder traffic mods was CS1 praktisch onspeelbaar.
Ik zou een desktop kopen met een fijne stoel en UHD-scherm.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zijn er al mensen die weten wat voor laptop ik zou moeten kopen als ik dit spel wil spelen.
Hoeveel uur gameplay ongeveer heb je ongeveer erin gestopt om aan die miljoen te komenquote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met TMPE mod wordt het spel trager, dus tot nu toe altijd zonder traffic mod gedaan. En ik heb een miljoen inwoners![]()
[ afbeelding ]
Dit wil je toch ook niet op console spelenquote:Op maandag 18 september 2023 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij wordt die nieuwe versie enkel leuk op de pc. Voor consoles lijken er mij erg veel beperkingen
Heb nu 200 uur erop zitten op de ps5 en wil er geen pc voor aanschaffen.quote:Op maandag 25 september 2023 19:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit wil je toch ook niet op console spelen
Cities: Skylines 2 uitgesteld voor PS5 en Xbox Series X|Squote:Op maandag 25 september 2023 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb nu 200 uur erop zitten op de ps5 en wil er geen pc voor aanschaffen.
Aan de plaatsnaam kun je wel zien dat ik tijdens de lockdowns zeeën van tijd hadquote:Op maandag 25 september 2023 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel uur gameplay ongeveer heb je ongeveer erin gestopt om aan die miljoen te komenEn welke DLC heb je
hakken over de sloot met mn 4080 en 7800x3dquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:21 schreef over_hedge het volgende:
Aanbevolen:
CPU: Intel® Core i5-12600K | AMD Ryzen 7 5800X
RAM: 16 GB
GPU: Nvidia GeForce RTX 3080 (10 GB) | AMD equivalent
Zit ik nog net goed met mijn 3080
https://www.humblebundle.(...)ay-plan-for-tomorrowquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan de plaatsnaam kun je wel zien dat ik tijdens de lockdowns zeeën van tijd hadIk heb Campus.
Voor de rest heb ik geen DLC'squote:Op zaterdag 30 september 2023 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.humblebundle.(...)ay-plan-for-tomorrow
meer dlc?
net als met 1 gezorgd dat ik een pc upgrade heb gedaan..quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn cpu voldoet al niet aan de minimale eisen.
Ga jij hem wel kopen danquote:
Jammer, ik had beter verwacht van CO en Paradox. De performance is echt beschamend slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Cities: Skylines 2 Review - IGN (6/10)
Cities Skylines 2 Benchmarks Performance- Reddit
Verklaring van Paradox over de Performance problemen:
Cities: Skylines II is a next-gen title, and naturally, it demands certain hardware requirements. With that said, while our team has worked tirelessly to deliver the best experience possible, we have not achieved the benchmark we targeted.
Conclusie: laat deze gerust nog even links liggen, dit is weer een game release waarvan het eindproduct nog niet af is.
Was toch al niet van plan hem meteen te kopen maar als ik dit zo lees is het waarschijnlijk verstandig om er minstens nog een jaar van af te blijven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Cities: Skylines 2 Review - IGN (6/10)
Cities Skylines 2 Benchmarks Performance- Reddit
Verklaring van Paradox over de Performance problemen:
Cities: Skylines II is a next-gen title, and naturally, it demands certain hardware requirements. With that said, while our team has worked tirelessly to deliver the best experience possible, we have not achieved the benchmark we targeted.
Conclusie: laat deze gerust nog even links liggen, dit is weer een game release waarvan het eindproduct nog niet af is.
Toevallig zat er 1 maandje gamepass bij de aankoop van mijn laptopquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:00 schreef over_hedge het volgende:
Je kan ook een maandje gamepass nemen om te proberen of die goed draait op je pc. Voor je koopt.
Maar zat livestreams te kijken en daar draait die helemaal prima. En ja dat is op goede pcs maar dat heb ik zelf ook
80quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:36 schreef Momo het volgende:
Dit vond ik wel een nuttig filmpje over allerlei details van de nieuwe game, hoe de mechanics etc. werken.
Zal mijn baas blij mee zijnquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
Beschikbaar te spelen 18 uur morgen zo te zien?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
redelijk gebruikelijke tijd toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
Funky hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:44 schreef Divje het volgende:
Preloading
Uiteindelijk toch maar overstag gegaan voor een prijs van 33,30
7900 XTX hier.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
En jullie hebben allemaal een 3070 of beter?
Ja. 3080quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
4090, draait als een zonnetje als ik reviews mag geloven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |