Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk is de aanbevolen onder het minimum zodra er mods zijn
Zit ik hier met m'n 16GB...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebben
Funky?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n 16GB...
Hoe is het trouwens met Divje, alles funky?
En vooral in context met de specsquote:Op zondag 11 juni 2023 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bak er ook niks van..
vind het wel een geweldige game.. soort haat-liefde verhouding ermee
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Funky?welgodverdriepietjepukjes.
Ik kan niet terugvinden waarom ik daar toen over de zeik van raakte
edit: Kan uberhaupt niet vinden of ik over de zeik raakte. Wat is dit voor 69ste dimensie shit.
hoezo?quote:
Wordt wel gezegd dat de traffic-ai wel beter is. (Minder kan ook niet eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Mac, en recent een Steam Deck.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo?
qua specs heb ik hem altijd wel kunnen draaien..
liefde -> mooie uitgebreide city builder met mods
haat -> al die bakken (gebroken) mods en eigenlijk missende QoL dingen die wel met mods konden
zolang wij maar goeie wegen aanleggenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Ff geen zin om een half uur te gaan kijken. Maar beetje doorheen geklikt. Ziet er wel mooi uit hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
DIE KOMEN IN CITIES SKYLINES 2!quote:
zo jammer dat water en sewage enzo nu automatisch neergelegd wordtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
opzich is dat niet eens een probleem, als ze maar pas rechts gaan rijden als er tussen hun en de afslag niet NOG een afslag zitquote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de AI gewoon niet 10km vóór de afslag die ze willen nemen al rechts gaan rijden zal het wel meevallen
Grootste aankondiging staat in de devblog:quote:
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:04 schreef Elan het volgende:
Wil de game weer ff oppakken na 5 jaar of zo. Wat zijn atm must have DLC pakketten en steam-mods wat jullie betreft?
En is het ook mogelijk om een relaxte redelijk kleine stad te bouwen? Wil eigenlijk gewoon relaxt wat bouwen maar wel met het budget-aspect dus niet helemaal vanillasandbox. Alleen niet zo snel mogelijk al die tiles volplempen tot het punt dat het een onoverzichtelijke brei is en eigenlijk alleen maar bezig zijn met files oplossen en maximaal geld genereren.
Thanks ik ga ff kijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
Ik heb een i9 10900kf. Mag toch hopen dat het wel ff duurt voor die gaat rokenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |