Grootste aankondiging staat in de devblog:quote:
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:04 schreef Elan het volgende:
Wil de game weer ff oppakken na 5 jaar of zo. Wat zijn atm must have DLC pakketten en steam-mods wat jullie betreft?
En is het ook mogelijk om een relaxte redelijk kleine stad te bouwen? Wil eigenlijk gewoon relaxt wat bouwen maar wel met het budget-aspect dus niet helemaal vanillasandbox. Alleen niet zo snel mogelijk al die tiles volplempen tot het punt dat het een onoverzichtelijke brei is en eigenlijk alleen maar bezig zijn met files oplossen en maximaal geld genereren.
Thanks ik ga ff kijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
Ik heb een i9 10900kf. Mag toch hopen dat het wel ff duurt voor die gaat rokenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grootste aankondiging staat in de devblog:
GEEN. FUCKING. AGENT. LIMITS. MEER!![]()
![]()
![]()
Je stad kan in principe blijven groeien tot je PC begint te roken. Zo blij dat ze daar naar geluisterd hebben.
[..]
Must have DLC is wat mij betreft Industries, Plaza's & Promenades, en Airports. Maar eigenlijk vind ik alle main DLC (dus niet de content packs enzo) wel iets nuttigs toevoegen aan het spel.
Must have mods zijn 81 tiles en TM:PE. Voor de rest is dit waarschijnlijk een goede lijst om in rond te kijken.
kost tijd voor ze door het schooltraject heen zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel leuk spelletje. Maar ik worstel altijd met "geschoold personeelstekort"
ook al plaats ik 100den basisscholen, middelbare scholen, universiteiten en bibs
daarvoor hebben ze de schools out policyquote:Op maandag 17 juli 2023 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier is het juist andersom, niemand wil in de fabrieken werken omdat ze een te hoge opleiding hebben gehad, en ik plaats altijd maar net genoeg scholen enzo
Die maakt ook mooie steden jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:41 schreef jogy het volgende:
IK WIL HEM. GEEF.
NU. (Cities skylines 2).
Ik ben trouwens weer een nieuwe stad aan het bouwen en nu geïnspireerd door cityplanner plays.
Dit is de eerste keer dat het geen ongeorganiseerde bende is na 10000 inwoners. Vanavond een screenshotje doen.
Ja. Wel zin in. Enige is. Er komen zoveel goede spellen uit rond de zelfde tijd. Echt waar moet ik de tijd vandaan halenquote:
Skylines en Starfield. De rest zal me jeuken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Wel zin in. Enige is. Er komen zoveel goede spellen uit rond de zelfde tijd. Echt waar moet ik de tijd vandaan halen
Maar starfield alleen is al genoeg om niks sociaal te doen voor een maand of 3quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Skylines en Starfield. De rest zal me jeuken.
Als je 100k verder bent. Heb je vast genoeg geld voor kern energie. Is dat probleem ook weer opgelostquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik weet niet wat ik van dat hele transformer station en bottlenecks moet denken. Klinkt als een compleet onnodige toevoeging. Niet veel mensen zitten denk ik te wachten om hun energie netwerk te micro managen. Waarschijnlijk even leuk, in het begin van een nieuwe stad. Maar als je 100.000 inwoners verder bent, voornamelijk irritant.
ik vind het wel beter, altijd die buizen neerleggen, zo tijd rovendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo jammer dat water en sewage enzo nu automatisch neergelegd wordt
hoezo? Lijkt me juist beter dan hoe het nu isquote:Op zaterdag 16 september 2023 06:59 schreef mschol het volgende:
ik heb een deel van de eerste gameplay van cs2 gezien bij biffa en ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het vind
verfrissende aanpak maar tegelijkertijd heb ik mn twijfels over dat progressie systeem
mja, kweenie, alsof het daardoor juist lastiger wordt om eind doelen te halen..quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo? Lijkt me juist beter dan hoe het nu isnu kan je zelf kiezen wat je wilt unlocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |