Ik heb nog steeds moeite na zoveel jaar om CS1 te spelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb nog tot 24 oktober om Cities 1 uit te spelen qua achievements![]()
Gameplay ziet er heel goed uit. Grafisch ook zo'n verbetering!
mijn 1080 kan ook nog redelijk meekomen, mits ik settings wat verlaag, want ik heb wel 3x 1440p schermen.. maar speel niet veel AAA games die het maximale uit de kaart hoeven te persen (maar voor de paar die dat wel doen, dan merk je wel dat je een oud beestje hebt)quote:Op zondag 11 juni 2023 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mijn 1080ti weet nog redelijk mee te komen tegenwoordig, maar ik speel dan ook nog steeds gewoon op een 1080p monitor. Zelfs The Last of Us trok ie met gemak. Ooit wil ik wel over naar alles 4K maar dat wordt een duur geintje ben ik bang
ik bak er ook niks van..quote:Op zondag 11 juni 2023 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite na zoveel jaar om CS1 te spelen.
Bij mijn drie jaar oude PC breekt het angstzweet al uit bij het zien van de trailer.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Divje het volgende:
Ik ga alvast wat extra RAM bestellen.
Mischien ook even een CPU upgrade.
Een beetje drie jaar oude PC gaat dit echt nog wel trekken. Alleen misschien niet op ultra met een stad van 100k.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij mijn drie jaar oude PC breekt het angstzweet al uit bij het zien van de trailer.
Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk is de aanbevolen onder het minimum zodra er mods zijn
Zit ik hier met m'n 16GB...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zodra er mods zijn kan het geen kwaad om 64gb ram te hebben
Funky?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n 16GB...
Hoe is het trouwens met Divje, alles funky?
En vooral in context met de specsquote:Op zondag 11 juni 2023 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bak er ook niks van..
vind het wel een geweldige game.. soort haat-liefde verhouding ermee
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Funky?welgodverdriepietjepukjes.
Ik kan niet terugvinden waarom ik daar toen over de zeik van raakte
edit: Kan uberhaupt niet vinden of ik over de zeik raakte. Wat is dit voor 69ste dimensie shit.
hoezo?quote:
Wordt wel gezegd dat de traffic-ai wel beter is. (Minder kan ook niet eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Mac, en recent een Steam Deck.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo?
qua specs heb ik hem altijd wel kunnen draaien..
liefde -> mooie uitgebreide city builder met mods
haat -> al die bakken (gebroken) mods en eigenlijk missende QoL dingen die wel met mods konden
zolang wij maar goeie wegen aanleggenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie. Zal het verkeer een stuk beter zijn?
Ff geen zin om een half uur te gaan kijken. Maar beetje doorheen geklikt. Ziet er wel mooi uit hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
DIE KOMEN IN CITIES SKYLINES 2!quote:
zo jammer dat water en sewage enzo nu automatisch neergelegd wordtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Divje het volgende:
Volgende week gaat het over de Traffic AI mensen
opzich is dat niet eens een probleem, als ze maar pas rechts gaan rijden als er tussen hun en de afslag niet NOG een afslag zitquote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de AI gewoon niet 10km vóór de afslag die ze willen nemen al rechts gaan rijden zal het wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |