Ah zo. Nou ja het maakt me niet uit, ik vind stemmen in Spanje prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Nederlands paspoort is genoeg. Jij zou ook via Nederland moeten kunnen stemmen. Al kan je dan niet meer via Spanje stemmen uiteraard.
Hier is het wel met de paplepel ingegoten om op een vrouw te stemmen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Ik vind het eigenlijk denigrerend dat je op iemand stemt vanwege het geslacht.
Sowieso ga ik er zelf ook vanuit dat ‘mijn’ partij wel in staat is zelf de volgorde te kunnen bepalen.
Hmm je kan dan nog zeggen dat de partij zélf die persoon de aangewezen persoon vond om de lijst aan te voeren, en dat jij als stemmer het vertrouwen hebt in de keuze van de partij. Niet helemaal hetzelfde, vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier is het wel met de paplepel ingegoten om op een vrouw te stemmen.
De meeste mensen stemmen blindelings op de lijsttrekker, dat is dan toch in feite hetzelfde?
Beter van niet:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Even lekker Ajax kijken als afleiding @:ijs_beer
Ben benieuwd naar de man/vrouw-verhouding in de likes op jouw post.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Em31 het volgende:
Ik stem op een vrouw omdat alle mannen incompetent zijn. Dat is toch geen nieuws?
Dit is vaak een man, waarschijnlijk van oudsher ontstaan. Er mogen wat dat betreft wel meer vrouwen de politiek in.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm je kan dan nog zeggen dat de partij zélf die persoon de aangewezen persoon vond om de lijst aan te voeren, en dat jij als stemmer het vertrouwen hebt in de keuze van de partij. Niet helemaal hetzelfde, vind ik.
De mannen die boven haar staan ken ik ook niet in dit geval. En het zou ongeveer 50-50 moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Strani het volgende:
Oké, ik neem een risico als ik dit zeg maar ik begrijp nooit zo goed waarom men per se op een vrouw stemt zonder te weten wie ze is en wat ze doet. Stem dan gewoon op een vrouw die volgens jou de stem waard is.
Ik heb die ene keer dat ik gestemd heb toevallig op een vrouw gestemd, maar alleen omdat die vrouw iets bereikt had waar ik veel respect voor had.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de man/vrouw-verhouding in de likes op jouw post.
Ik wil gewoon de beste politici, zelfs als dat toevallig tien mannen of vrouwen bovenaan de lijst oplevert.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is vaak een man, waarschijnlijk van oudsher ontstaan. Er mogen wat dat betreft wel meer vrouwen de politiek in.
Vrouwen herkennen kwaliteit inderdaad beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de man/vrouw-verhouding in de likes op jouw post.
Excuus, we hebben hier ook verstandige mannen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vrouwen herkennen kwaliteit inderdaad beter.
Het is inderdaad een proces en gemiddeld zal het ook nog steeds wel zo zijn dat meer mannen dan vrouwen de politiek ingaan. Maar dat is een bredere discussie, denk ik, waarin gekeken moet worden naar de daadwerkelijke redenen daarvoor. Ik geloof (zelf) niet dat een capabele vrouw met interesse in de politiek zich zou laten afschrikken door het feit dat veel lijsttrekkers man zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is vaak een man, waarschijnlijk van oudsher ontstaan. Er mogen wat dat betreft wel meer vrouwen de politiek in.
Voetbalvrouwen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef Strani het volgende:
Maar goed, genoeg over vrouwen. Voetbal nu.
Dat was in het begin een redelijk vermakelijke serie trouwensquote:
Een serie? Ik dacht dat het gewoon de vrouwen van voetballers waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was in het begin een redelijk vermakelijke serie trouwens
Rode wijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
Goed, ik heb paprikachips en chips met ham en kaas-smaak. Wat hebben jullie?
Sowieso beter foto's van de spelers zelf te plaatsen imo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar om nu foto's te plaatsen van spelersvrouwen vind ik weer wat seksistisch
Alcoholvrij bier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
Juichen.gifquote:
Lijkt me een goede dealquote:
Hier Peter Crouch en de vrouw die op hem valt omdat hij er zo leuk uitziet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar om nu foto's te plaatsen van spelersvrouwen vind ik weer wat seksistisch
Alsjeblieft, geniet ervan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso beter foto's van de spelers zelf te plaatsen imo.
* Steekt gelijk overquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me een goede deal
Mag ik dan wat paprikachips?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
Van een shotje omdat het wordt aangeboden binnen no time naar doordeweekse rode wijn?quote:
Ik heb een glas Merlot voor je ingeschonken.quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Blokjes kaas, salamirolletjes en ongezouten cashewnoten.
Oh ja, dat van 'alleen shotjes' is ook niet helemaal waar meerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van een shotje omdat het wordt aangeboden binnen no time naar doordeweekse rode wijn?
Zelden iemand zo snel zien afglijden.
Blokjes kaas met mosterd-dille dipquote:
Dat zei ik net tegen meneer Sjorsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Commentator loopt voor op het beeld.
Nou ja, je bent er oud genoeg voor zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, dat van 'alleen shotjes' is ook niet helemaal waar meer
Precies en ik heb wat in te halen hèquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, je bent er oud genoeg voor zullen we maar denken.
Hij is omgekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani fluit nog niet echt best.
Ja, ik kijk meneer Koekoekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijken jullie ook via Ziggo?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:27 schreef Strani het volgende:
Berghuis kon 'm afdrukken maar de inkt was op.
quote:
Huh, heb ik gemist dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
Wat een vieze smiechtenactie van Haller zeg, bah.
Dat 'ie zo makkkelijk neerging in het strafschopgebied. Eigenlijk best erg dat dat soort dingen amper nog benoemd worden.quote:
Nou, waar is dat beloofde doelpunt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:34 schreef Strani het volgende:
Nou, ik vind dat Ajax in de 38e minuut mag scoren.
Nou ja ik heb ze toestemming gegeven hè. Dat zij er vervolgens niks mee doen is jammer maar niet mijn schuldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou, waar is dat beloofde doelpunt?
Hetzelfde met dat gedoe tegen de scheidsrechter en met z’n allen eromheenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat 'ie zo makkkelijk neerging in het strafschopgebied. Eigenlijk best erg dat dat soort dingen amper nog benoemd worden.
Geen enkel probleem gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk loopt het commentaar in de tweede helft wel gelijk met het beeld.
Ik heb niks gemerkt van ongelijkheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk loopt het commentaar in de tweede helft wel gelijk met het beeld.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, weer terug van het stemlokaal. Het was er rustig, in de middag zijn er slechts 128 stembiljetten uitgegeven voor 127 stempassen/volmachten. Eentje had een foutje gemaakt en moest een tweede stembiljet. Zo maak je nog eens wat mee.
Yes! Ik heb wel twee keer aan je gedacht trouwens. Ik hoop dat Ajax je dag een beetje minder kut gaat maken.quote:
Ik heb geen verstand van voetbalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
Nou @:Em31, doe jij even de nabeschouwing van de eerste helft? Wat heb je gezien? Wat ging goed, wat ging niet goed? Wat moet er veranderen? Moet er al gewisseld worden? Hoe drink jij je koffie?
Niet steeds maar door de trechterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
Nou @:Em31, doe jij even de nabeschouwing van de eerste helft? Wat heb je gezien? Wat ging goed, wat ging niet goed? Wat moet er veranderen? Moet er al gewisseld worden? Hoe drink jij je koffie?
Nee, maar de anderen wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb steeds zo’n gevoel dat Ajax niet gaat scoren
Die valt wel in de categorie niets zeggen terwijl je wat zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan heb je al zo'n walgelijk debat over de GEMEENTEraadsverkiezingen met LANDELIJKE politici, die ook nog eens over zaken spreken die de GR niet aangaat, krijg je ook nog eens dit soort lege hulzen
[ twitter ]
Dat gevoel had ik ookquote:
Nou datquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had Onana nog maar een jaar geschorst.
Ik snap inderdaad niet waarom die Klaassen niet voor Berghuis komt. Die is volkomen onzichtbaar. En Klaassen brengt altijd wat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Eeuwige kut Portugezen. En Ten Hag die wacht met wisselen totdat het mis gaat.
Zodat we daar mee kunnen gooien?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
* Zet vast een tafel en stoelen klaar voor de groepstherapie voor als het zo blijft
Nou, het is niet zo dat het wisselen hem niet interesseert, maar dat hij niet weet wie er gewisseld zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wisselt Ten Hag altijd als het geen zin meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |