Die werkt niet. You-kraine zeg je. Dat zou met het juiste voornaamwoord hier dan I-kraine moeten zijn, maar dat klinkt nergens naar. Als het land Your-kraine zou noemen werkte deze garp welquote:
Fonetisch lijkt het meer op Migraine.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die werkt niet. You-kraine zeg je. Dat zou met het juiste voornaamwoord hier dan I-kraine moeten zijn, maar dat klinkt nergens naar. Als het land Your-kraine zou noemen werkte deze garp wel
Ontpoetiniseerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond de groente van Hak al een vreemd bijsmaakje hebben
Vandaar dat er Хак op het labeltje stond.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond de groente van Hak al een vreemd bijsmaakje hebben
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.quote:
tja dat is zwaar ruk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
'Boycott of Russian gas and oil ‘could cause mass poverty in Germany’
https://www.theguardian.c(...)overty-warns-germany
Mij lijkt toch dat ze daar in het ergste geval weer 'gewoon' op kolen overstappen. Tot een paar jaar terug was dat de norm, zeker in het oosten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:45 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
tja dat is zwaar ruk.
Maar reken erop dat elk westers land nu massaal zoekt en overgaat op alternatieven.
Tenzijn putin en zijn vriendjes oprotten en er vrije verkiezingen komen/democratie.
Alsof die Russen zich maar dan ook iets aantrekken van oorlogsrecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.
Als er vanuit zo een flat geschoten wordt op de Russen dan is die flat een legitiem doelwit.
Maargoed, dat wordt natuurlijk anders geframed.
Ze schieten gewoon blind met artillerie in woonwijken. Heeft niks met legitieme doelen te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.
Als er vanuit zo een flat geschoten wordt op de Russen dan is die flat een legitiem doelwit.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef Ali_boo het volgende:
Breng deze jonge man onmiddellijk naar Nederland
[ afbeelding ]
Laat hem zichzelf vastketenen aan Poetin. Of beter nog; laat hem over Poetin heen rollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef Ali_boo het volgende:
Breng deze jonge man onmiddellijk naar Nederland
[ afbeelding ]
En wij volgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?quote:
Tja, wat is op enig moment het alternatief?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?
waren de berichten nu al niet dat rusland nog een week offensief kan aanvallen en dat ze daarna defensief moeten.....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.
Daarvoor moeten ze met Poetin gaan praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.
Met de straaljager heen en met auto terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien gaan ze wel praten over die Poolse straaljagers.
Daarvoor moeten ze met Putin praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Slowakije?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Trein waarschijnlijk? In convooi rijden lijkt me niet echt slim.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?
Alsof dat wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, schijnt dat daar ook binnen China nogal wat onenigheid over is waarbij Xi wel voor is maar de steun afbrokkelt naarmate je lager in de rangen gaat kijken. Zal er dus vanaf hangen hoe goed zij luisteren naar hun inlichtingen en dan hoop ik dat ze in Beijing wel zo slim zijn om te luisteren naar degenen die zeggen dat het een dom idee is, ze zien nu immers in Moskou wat de gevolgen zijn als je het niet doet.quote:
quote:Rusland zegt geen voedseltekorten te verwachten, maar waarschuwt tegen hamsteren
Er is geen risico op voedseltekorten in Rusland door de westerse sancties, zegt de Russische vicepremier Viktoria Abramtsjenko. In een verklaring waarschuwde ze tegen het hamsteren van van producten.
De Russische economie staat wel onder grote druk door de sancties. Abramtsjenko stelt dat consumenten niet de vraag naar producten moeten opdrijven met "aankopen voor de toekomst". "We zullen de markt heroriënteren en onze samenwerking met bevriende landen uitbreiden", aldus de vicepremier.
Vanwege de sancties heeft Rusland al stappen gezet om de voedselvoorziening veilig te stellen. Zo vaardigde premier Misjoestin gisteren een besluit uit om de export van witte en ruwe suiker tijdelijk te verbieden. Tot de zomer is ook de export van tarwe, rogge, gerst en maïs naar buurlanden Kazachstan en Belarus stopgezet.
Na Zelenski doorrijden naar het Kremlin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ze met Poetin gaan praten.
Mooi signaal.quote:
Welke periode bedoel jij? De jaren '90, of de jaren 1939-1944, of de periode van het Habsburgse Rijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Slowakije?
Zou mooi zijn als er een akkoord bereikt kan worden, handjes schudden, vingertje wijzen en zeggen niet meer doen, slotje en topic dicht..quote:
Het zou wel een erg rare zet zijn. Wat hebben de Chinezen te winnen als ze zich zo tegen het westen keren? Je zou eerder verwachten dat ze zich juist tegen Rusland kerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, schijnt dat daar ook binnen China nogal wat onenigheid over is waarbij Xi wel voor is maar de steun afbrokkelt naarmate je lager in de rangen gaat kijken. Zal er dus vanaf hangen hoe goed zij luisteren naar hun inlichtingen en dan hoop ik dat ze in Beijing wel zo slim zijn om te luisteren naar degenen die zeggen dat het een dom idee is, ze zien nu immers in Moskou wat de gevolgen zijn als je het niet doet.
Tja, op dit moment is dat een redelijk zinloze vraag gok ik. Niet alleen aan Zelenski, maar ook aan Putin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
weten ze dat in belarus al?quote:
Voor ‘zand erover’ is er al teveel gebeurdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een akkoord bereikt kan worden, handjes schudden, vingertje wijzen en zeggen niet meer doen, slotje en topic dicht..
Ja, helaas wel... belangrijkste is wel een akkoord, heeft nog jaren nodig dit, Rusland was al arm maar na de sancties komen zij voorlopig dit niet meer te boven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor ‘zand erover’ is er al teveel gebeurd
Ik voorzie een situatie waarbij dit fout gaat en Tsjechië, Polen en Slovenië troepen gaan sturenquote:
Deze vlogger heeft de prijzen in de Russische supermarkt vergeleken met twee weken terug.quote:
De oostelijke helft en het meest bevolkte deel van de oblast Kherson, wat nu volledig in Russische handen schijnt te zijn, kan met de (vredes)onderhandelingen weer terug naar Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, op dit moment is dat een redelijk zinloze vraag gok ik. Niet alleen aan Zelenski, maar ook aan Putin.
Pas zodra OF het Russische leger volkomen kreupel is getrapt OF de strijdbare Oekrainers op zijn is er een kans op een einde van de bloedvergieten. Twee lijkt nog lang niet in zicht, laten we hopen dat 1 wel in zicht komt.
Zelfs wanneer Oekraïne militair verslagen is zullen de bloedvergieten doorgaan gok ik.
Deze verhogingen vallen mij nog alleszins mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze vlogger heeft de prijzen in de Russische supermarkt vergeleken met twee weken terug.
Oja, suiker en bloem zijn uitverkocht.
Verhogingen vergeleken met twee weken terug.
[ afbeelding ]
China is het te doen om de middelen van Rusland zoals olie, gas, graan, nikkel en andere metalen. Nikkel is compleet door het dak gegaan. Bovendien is nikkel juist een metaal dat in RVS verwerkt is (roestvrijstalen).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou wel een erg rare zet zijn. Wat hebben de Chinezen te winnen als ze zich zo tegen het westen keren? Je zou eerder verwachten dat ze zich juist tegen Rusland keren
Dat is ook een risico, valt het centraal gezag in Rusland weg dan kunnen al die nukes rond gaan zwerven en in heel erg verkeerde handen vallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, helaas wel... belangrijkste is wel een akkoord, heeft nog jaren nodig dit, Rusland was al arm maar na de sancties komen zij voorlopig dit niet meer te boven.
Zijn verhogingen in Roebels op binnenlandse producten. Alles wat geimporteerd moet worden gaat veel erger zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze verhogingen vallen mij nog alleszins mee.
Hoezo zou vis in Nederland 63% duurder worden? Of melk 45%?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze verhogingen vallen mij nog alleszins mee.
Ik denk dat in Nederland het niet veel anders worden in de loop van dit jaar.
Vis vanwege de stookkosten van de kotters. En melk omdat het land hier gebruikt moet gaan worden voor graanproductie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo zou vis in Nederland 63% duurder worden? Of melk 45%?
https://www.nytimes.com/l(...)ning-camp-was-bombedquote:The two Americans, now in Kyiv, are preparing to fight or volunteer as humanitarian aid workers. Adam said he has formally enlisted with the Ukrainian International Legion, which he says will pay him the equivalent of $3,000 a month.
China is ook niet zo blij met de bemoeizucht van het westen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou wel een erg rare zet zijn. Wat hebben de Chinezen te winnen als ze zich zo tegen het westen keren? Je zou eerder verwachten dat ze zich juist tegen Rusland keren
Ik verwacht dat China zo veel mogelijk neutraal blijft, en hoogstens Rusland op de achtergrond steunt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
China is het te doen om de middelen van Rusland zoals olie, gas, graan, nikkel en andere metalen. Nikkel is compleet door het dak gegaan. Bovendien is nikkel juist een metaal dat in RVS verwerkt is (roestvrijstalen).
En China boort nieuwe afzetmarkten aan zoals in India. Militair zullen ze Ruland niet steunen maar wel economisch. Bovendien wil China geen uitbreiding van de NAVO en willen ze geen land naast hun deur in chaos.
Uiteindelijk is het doel van China om de rol van de VS over te nemen.
Nou, de voedselcrisis lijkt me opgelost. Elke Rus een watermeloen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:16 schreef Idisrom het volgende:
In ieder geval hebben de Russen de watertoevoer naar de Krim weer in eigen handen, zodat ook daar weer de beroemde watermeloenen van 10 tot 12 kilogram kunnen gaan groeien.
https://geografie.nl/artikel/watercrisis-op-de-krim
Een kleine correctie, de beelden zijn recent, maar vergelijken niet de prijzen van 2 weken terug, maar 4 maanden terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze vlogger heeft de prijzen in de Russische supermarkt vergeleken met twee weken terug.
Oja, suiker en bloem zijn uitverkocht.
Verhogingen vergeleken met twee weken terug.
[ afbeelding ]
Ik ben huiverig vwb China, heb het idee dat ze heel slim afwachten en een duister spelletje aan het spelen zijn. China's economie is zo groot..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik verwacht dat China zo veel mogelijk neutraal blijft, en hoogstens Rusland op de achtergrond steunt.
De Chinezen willen namelijk zeker geen boycots aan hun broek, Rusland is nuttig voor de grondstoffen, maar Europa en de VS zijn nog nuttiger als afzetmarkt.
Water is en wordt een van de belangrijkste oorzaak van (toekomstige) oorlogen. Daar had Oekraïne (de afgelopen acht jaar) en dus ook Zelenski (de afgelopen drie jaar) wel rekening mee moeten houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou, de voedselcrisis lijkt me opgelost. Elke Rus een watermeloen.
.....en die mensen hebben geen ervaring met een wapen, dus kunnen ze waarschijnlijk ook niet zo goed mikken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
De Krim is onterecht ingepikt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Water is en wordt een van de belangrijkste oorzaak van (toekomstige) oorlogen. Daar had Oekraïne (de afgelopen acht jaar) en dus ook Zelenski (de afgelopen drie jaar) wel rekening mee moeten houden.
Quote:
Oekraïne heeft vanaf 2014 de watertoevoer naar de door Rusland geannexeerde Krim afgesloten. Daarmee valt de hoofdslagader van de watervoorziening op het schiereiland, ooit aangelegd door de Sovjet-Unie, grotendeels droog. Hoe reageren de Russen daarop?
Bron
Je hoeft ook niet raak te schieten om de tegenstander te hinderen of vertragen en tijdwinst voor de Oekraïners is verlies voor de Russenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
.....en die mensen hebben geen ervaring met een wapen, dus kunnen ze waarschijnlijk ook niet zo goed mikken.
Dan kunnen ze beter met Poetin praten, die is namelijk degene die de oorlog uitvoert.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hopen dat de helft niet om betaling gaat vragen omdat ze dood zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/l(...)ning-camp-was-bombed
Dat vind ik een behoorlijk hoog bedrag. Waar betalen ze dat van?
Er zijn miljarden aan Oekraïne gegeven door het westen, dus eh, ze betalen dat van 'ons' geldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat vind ik een behoorlijk hoog bedrag. Waar betalen ze dat van?
Wat is onterecht? Ik kan mij namelijk niet direct een voorbeeld verzinnen wanneer het wél terecht zou zijn als een land een ander land zou proberen te annexeren. Realiteit is helaas dat dit altijd onderdeel is geweest van de wereld. Landsgrenzen zijn natuurlijk slechts een construct en er zijn altijd landen met leiders of regimes die expansionistische driften hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Krim is onterecht ingepikt.
Als ik jou auto steel, moet ik ook niet vreemd opkijken als jij de tankpas opzegt.
Overigens was het extreem veel goedkoper voor Poetin geweest om een watervoorziening (bassin) aan te leggen op de Krim, dan door een veroveringsoorlog te starten tegen Oekraïne.
Deze vrouw mag inderdaad wel even in het zonnetje worden gezet, echt een heldendaad. Helaas zal ze voorlopig wel in de bak belanden, wat genoeg zegt over Rusland anno 2022.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een redacteur van een tv-station, Marina Ovsyannikova, is tijdens een van de populairste live nieuwsuitzendingen in Rusland het beeld in gelopen met een plakkaat om te protesteren tegen de oorlog. "No War. Stop de oorlog. Geloof de propaganda niet. Hier liegen ze tegen je", stond er op geschreven. De regie schakelde snel naar een ander beeld. De vrouw zit inmiddels in hechtenis.
--
https://www.bnnvara.nl/jo(...)gen-oorlog-en-leugen
Hoeveel jaar gevangenis is dat voor haar ?
Moedig !!![]()
die verwende kutkinderen heb je overal. snap alleen niet dat ze door miljoenen gevolgd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
https://www.ad.nl/tech/ru(...)-afgenomen~af4841b7/
Janken omdat je instagram stuk is, terwijl je eigen land andere mensen plat bombardeert.![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat ze dat niet gaat overlevenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een redacteur van een tv-station, Marina Ovsyannikova, is tijdens een van de populairste live nieuwsuitzendingen in Rusland het beeld in gelopen met een plakkaat om te protesteren tegen de oorlog. "No War. Stop de oorlog. Geloof de propaganda niet. Hier liegen ze tegen je", stond er op geschreven. De regie schakelde snel naar een ander beeld. De vrouw zit inmiddels in hechtenis.
--
https://www.bnnvara.nl/jo(...)gen-oorlog-en-leugen
Hoeveel jaar gevangenis is dat voor haar ?
Moedig !!![]()
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Serieus patroon, 14,5x114mm
[ afbeelding ]
Haha wat een apparaat
Zij zijn ook slachtoffer. Beetje meer empathie zou je goed doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
Janken omdat je instagram stuk is, terwijl je eigen land andere mensen plat bombardeert.![]()
![]()
![]()
Kunnen d'r twee kleine kinderen weer zonder moeder verderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat niet gaat overleven
Headshot, BOOM!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Serieus patroon, 14,5x114mm
[ afbeelding ]
Haha wat een apparaat
Ik wil natuurlijk wel dat ze het overleefd, maar ze heeft dit ook nog gezegd:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kunnen d'r twee kleine kinderen weer zonder moeder verder
Ja daar is een video van volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel dat ze het overleefd, maar ze heeft dit ook nog gezegd:
[ twitter ]
Joh, je gaat echt niet zomaar dood hoor. Ook in Rusland niet. Laten we niet op de zaken vooruit lopen zonder te weten hoe ze zich ontvouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat niet gaat overleven
Dit is een highway of death:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:23 schreef polderturk het volgende:
Highway of death (ook al is het geen snelweg).
[ twitter ]
Mooi is datquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
quote:En een andere influencer - Allkhimova uit Moskou - beklaagt er zich op Instagram tegenover haar tienduizenden volgers over dat ze geen Lipton, Doritos en McDonald's meer zal kunnen kopen door de sancties. ,,Wat moet ik nu eten? Welke cadeautjes zal ik nu krijgen voor mijn verjaardag? Toiletpapier?”
Watskeburt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dit is een highway of death:
[ afbeelding ]
die krijgen we sowieso welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.
Lastige keuze voor die mensen.
De Oekraïners mogen zich niet verdedigen begrijp ik? Alleen maar foei roepen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.
Lastige keuze voor die mensen.
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeienquote:
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeien
Ja natuurlijk wel, dappere mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Oekraïners mogen zich niet verdedigen begrijp ik? Alleen maar foei roepen?
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeien
Je doet het nu bijna voorkomen alsof dit soort mensen medeschuldig zijn aan die bombardementen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
Nee ik ben niet voor Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?
Volgens mij staat er niet in zijn post dat hij voor Rusland is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?
Ik dacht dat je bedoelde dat Rusland sowieso flatgebouwen zou gaan bombarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet?
ik weet niet waar je op reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |