Die werkt niet. You-kraine zeg je. Dat zou met het juiste voornaamwoord hier dan I-kraine moeten zijn, maar dat klinkt nergens naar. Als het land Your-kraine zou noemen werkte deze garp welquote:
Fonetisch lijkt het meer op Migraine.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die werkt niet. You-kraine zeg je. Dat zou met het juiste voornaamwoord hier dan I-kraine moeten zijn, maar dat klinkt nergens naar. Als het land Your-kraine zou noemen werkte deze garp wel
Ontpoetiniseerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond de groente van Hak al een vreemd bijsmaakje hebben
Vandaar dat er Хак op het labeltje stond.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond de groente van Hak al een vreemd bijsmaakje hebben
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.quote:
tja dat is zwaar ruk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
'Boycott of Russian gas and oil ‘could cause mass poverty in Germany’
https://www.theguardian.c(...)overty-warns-germany
Mij lijkt toch dat ze daar in het ergste geval weer 'gewoon' op kolen overstappen. Tot een paar jaar terug was dat de norm, zeker in het oosten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:45 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
tja dat is zwaar ruk.
Maar reken erop dat elk westers land nu massaal zoekt en overgaat op alternatieven.
Tenzijn putin en zijn vriendjes oprotten en er vrije verkiezingen komen/democratie.
Alsof die Russen zich maar dan ook iets aantrekken van oorlogsrecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.
Als er vanuit zo een flat geschoten wordt op de Russen dan is die flat een legitiem doelwit.
Maargoed, dat wordt natuurlijk anders geframed.
Ze schieten gewoon blind met artillerie in woonwijken. Heeft niks met legitieme doelen te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien was het toch niet zo een heel goed idee om wapens uit te delen aan de bevolking.
Als er vanuit zo een flat geschoten wordt op de Russen dan is die flat een legitiem doelwit.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef Ali_boo het volgende:
Breng deze jonge man onmiddellijk naar Nederland
[ afbeelding ]
Laat hem zichzelf vastketenen aan Poetin. Of beter nog; laat hem over Poetin heen rollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef Ali_boo het volgende:
Breng deze jonge man onmiddellijk naar Nederland
[ afbeelding ]
En wij volgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?quote:
Tja, wat is op enig moment het alternatief?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef aTypisch het volgende:
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?
waren de berichten nu al niet dat rusland nog een week offensief kan aanvallen en dat ze daarna defensief moeten.....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.
Daarvoor moeten ze met Poetin gaan praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Misschien met de trein? Ik hoop wel dat ze realistisch met Zelenski gaan praten over hoe de oorlog te beëindigen zonder nog maandenlang bloedvergieten.
Met de straaljager heen en met auto terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien gaan ze wel praten over die Poolse straaljagers.
Daarvoor moeten ze met Putin praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Slowakije?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Trein waarschijnlijk? In convooi rijden lijkt me niet echt slim.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is niet van dat laffe. Fikse delegatie, en gewoon naar Kyiv. Hoe komen die lui daar? Vliegen?
Alsof dat wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, schijnt dat daar ook binnen China nogal wat onenigheid over is waarbij Xi wel voor is maar de steun afbrokkelt naarmate je lager in de rangen gaat kijken. Zal er dus vanaf hangen hoe goed zij luisteren naar hun inlichtingen en dan hoop ik dat ze in Beijing wel zo slim zijn om te luisteren naar degenen die zeggen dat het een dom idee is, ze zien nu immers in Moskou wat de gevolgen zijn als je het niet doet.quote:
quote:Rusland zegt geen voedseltekorten te verwachten, maar waarschuwt tegen hamsteren
Er is geen risico op voedseltekorten in Rusland door de westerse sancties, zegt de Russische vicepremier Viktoria Abramtsjenko. In een verklaring waarschuwde ze tegen het hamsteren van van producten.
De Russische economie staat wel onder grote druk door de sancties. Abramtsjenko stelt dat consumenten niet de vraag naar producten moeten opdrijven met "aankopen voor de toekomst". "We zullen de markt heroriënteren en onze samenwerking met bevriende landen uitbreiden", aldus de vicepremier.
Vanwege de sancties heeft Rusland al stappen gezet om de voedselvoorziening veilig te stellen. Zo vaardigde premier Misjoestin gisteren een besluit uit om de export van witte en ruwe suiker tijdelijk te verbieden. Tot de zomer is ook de export van tarwe, rogge, gerst en maïs naar buurlanden Kazachstan en Belarus stopgezet.
Na Zelenski doorrijden naar het Kremlin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ze met Poetin gaan praten.
Mooi signaal.quote:
Welke periode bedoel jij? De jaren '90, of de jaren 1939-1944, of de periode van het Habsburgse Rijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Slowakije?
Zou mooi zijn als er een akkoord bereikt kan worden, handjes schudden, vingertje wijzen en zeggen niet meer doen, slotje en topic dicht..quote:
Het zou wel een erg rare zet zijn. Wat hebben de Chinezen te winnen als ze zich zo tegen het westen keren? Je zou eerder verwachten dat ze zich juist tegen Rusland kerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, schijnt dat daar ook binnen China nogal wat onenigheid over is waarbij Xi wel voor is maar de steun afbrokkelt naarmate je lager in de rangen gaat kijken. Zal er dus vanaf hangen hoe goed zij luisteren naar hun inlichtingen en dan hoop ik dat ze in Beijing wel zo slim zijn om te luisteren naar degenen die zeggen dat het een dom idee is, ze zien nu immers in Moskou wat de gevolgen zijn als je het niet doet.
Tja, op dit moment is dat een redelijk zinloze vraag gok ik. Niet alleen aan Zelenski, maar ook aan Putin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
weten ze dat in belarus al?quote:
Voor ‘zand erover’ is er al teveel gebeurdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een akkoord bereikt kan worden, handjes schudden, vingertje wijzen en zeggen niet meer doen, slotje en topic dicht..
Ja, helaas wel... belangrijkste is wel een akkoord, heeft nog jaren nodig dit, Rusland was al arm maar na de sancties komen zij voorlopig dit niet meer te boven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor ‘zand erover’ is er al teveel gebeurd
Ik voorzie een situatie waarbij dit fout gaat en Tsjechië, Polen en Slovenië troepen gaan sturenquote:
Deze vlogger heeft de prijzen in de Russische supermarkt vergeleken met twee weken terug.quote:
De oostelijke helft en het meest bevolkte deel van de oblast Kherson, wat nu volledig in Russische handen schijnt te zijn, kan met de (vredes)onderhandelingen weer terug naar Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, op dit moment is dat een redelijk zinloze vraag gok ik. Niet alleen aan Zelenski, maar ook aan Putin.
Pas zodra OF het Russische leger volkomen kreupel is getrapt OF de strijdbare Oekrainers op zijn is er een kans op een einde van de bloedvergieten. Twee lijkt nog lang niet in zicht, laten we hopen dat 1 wel in zicht komt.
Zelfs wanneer Oekraïne militair verslagen is zullen de bloedvergieten doorgaan gok ik.
Deze verhogingen vallen mij nog alleszins mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze vlogger heeft de prijzen in de Russische supermarkt vergeleken met twee weken terug.
Oja, suiker en bloem zijn uitverkocht.
Verhogingen vergeleken met twee weken terug.
[ afbeelding ]
China is het te doen om de middelen van Rusland zoals olie, gas, graan, nikkel en andere metalen. Nikkel is compleet door het dak gegaan. Bovendien is nikkel juist een metaal dat in RVS verwerkt is (roestvrijstalen).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou wel een erg rare zet zijn. Wat hebben de Chinezen te winnen als ze zich zo tegen het westen keren? Je zou eerder verwachten dat ze zich juist tegen Rusland keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |