Ik vrees dat ze dat niet gaat overlevenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een redacteur van een tv-station, Marina Ovsyannikova, is tijdens een van de populairste live nieuwsuitzendingen in Rusland het beeld in gelopen met een plakkaat om te protesteren tegen de oorlog. "No War. Stop de oorlog. Geloof de propaganda niet. Hier liegen ze tegen je", stond er op geschreven. De regie schakelde snel naar een ander beeld. De vrouw zit inmiddels in hechtenis.
--
https://www.bnnvara.nl/jo(...)gen-oorlog-en-leugen
Hoeveel jaar gevangenis is dat voor haar ?
Moedig !!![]()
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Serieus patroon, 14,5x114mm
[ afbeelding ]
Haha wat een apparaat
Zij zijn ook slachtoffer. Beetje meer empathie zou je goed doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
https://www.ad.nl/tech/ru(...)-afgenomen~af4841b7/
Janken omdat je instagram stuk is, terwijl je eigen land andere mensen plat bombardeert.![]()
![]()
![]()
Kunnen d'r twee kleine kinderen weer zonder moeder verderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat niet gaat overleven
Headshot, BOOM!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Serieus patroon, 14,5x114mm
[ afbeelding ]
Haha wat een apparaat
Ik wil natuurlijk wel dat ze het overleefd, maar ze heeft dit ook nog gezegd:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kunnen d'r twee kleine kinderen weer zonder moeder verder
Ja daar is een video van volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel dat ze het overleefd, maar ze heeft dit ook nog gezegd:
[ twitter ]
Joh, je gaat echt niet zomaar dood hoor. Ook in Rusland niet. Laten we niet op de zaken vooruit lopen zonder te weten hoe ze zich ontvouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat niet gaat overleven
Dit is een highway of death:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:23 schreef polderturk het volgende:
Highway of death (ook al is het geen snelweg).
[ twitter ]
Mooi is datquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
Janken omdat je instagram stuk is, terwijl je eigen land andere mensen plat bombardeert.![]()
![]()
![]()
quote:En een andere influencer - Allkhimova uit Moskou - beklaagt er zich op Instagram tegenover haar tienduizenden volgers over dat ze geen Lipton, Doritos en McDonald's meer zal kunnen kopen door de sancties. ,,Wat moet ik nu eten? Welke cadeautjes zal ik nu krijgen voor mijn verjaardag? Toiletpapier?”
Watskeburt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dit is een highway of death:
[ afbeelding ]
die krijgen we sowieso welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.
Lastige keuze voor die mensen.
De Oekraïners mogen zich niet verdedigen begrijp ik? Alleen maar foei roepen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En dan krijgen we hier weer berichten dat de Russen flatgebouwen bombarderen.
Lastige keuze voor die mensen.
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeienquote:
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeien
Ja natuurlijk wel, dappere mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Oekraïners mogen zich niet verdedigen begrijp ik? Alleen maar foei roepen?
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland heeft er echt geen belang bij om het hele land te verwoesten en de bevolking uit te roeien
Je doet het nu bijna voorkomen alsof dit soort mensen medeschuldig zijn aan die bombardementen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
Nee ik ben niet voor Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?
Volgens mij staat er niet in zijn post dat hij voor Rusland is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent voor Rusland begrijp ik? Die Oekrainers moeten niet zeuren, Russische dictatoriale leiding is ook prima?
Ik dacht dat je bedoelde dat Rusland sowieso flatgebouwen zou gaan bombarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet?
ik weet niet waar je op reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |