SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozerquote:Op maandag 14 maart 2022 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias nu over het speciaal bier van kristof dat hij wil dat ze die vanavond met een stukje kaas gaan proeven .
Hebben ze weer wat privileges gekregen?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozer
tja, hij gebruikt alles om zijn kaas er bij te kunnen promoten...quote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozer
heb je misschien een linkje ben em kwijtquote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef Kinga het volgende:
Ben dat gesprek van kristof en tobi terug aan het luisteren... holy shit, kon tobi nog lager zakken? Ja dus.
Kristof![]()
![]()
Salar
![]()
![]()
![]()
De enige echte finalisten. De rest mag per direct ophoepelen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:39 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb je misschien een linkje ben em kwijt
waar zou dat vandaan komenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind vooral Grace hierin erg agressief
echt he, ik heb echt heel diep respect voor Kristoff. Hij blijft rustig, netjes, zegt wel dat hij de woordkeuze (over lijken gaan en voor de bus gooien) niet echt prettig vindt .quote:Op maandag 14 maart 2022 14:40 schreef Kinga het volgende:
Wat is Tobias toch vreselijk hypocriet. En wat blijft Kristof rustig en netjes!
Heel begrijpelijk, ik heb het live gehoord en kan er nog steeds niet over uit.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:44 schreef Kinga het volgende:
Sorry dat ik als spuit 11 commentaar geef op dat gesprek... maar ik verbaas me over die uitspraken van Tobias.
Hij praat toch hele dag tegen kinderen daar moet je ook geduld voor hebben 😳quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
echt he, ik heb echt heel diep respect voor Kristoff. Hij blijft rustig, netjes, zegt wel dat hij de woordkeuze (over lijken gaan en voor de bus gooien) niet echt prettig vindt .
dit is niet te vergelijken met het geduld hebben met kinderen. Tobi was op een hele gemene manier bezig en Kris heeft het heel netjes afgehandeld,quote:Op maandag 14 maart 2022 14:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hij praat toch hele dag tegen kinderen daar moet je ook geduld voor hebben 😳
Al was je spuit 12quote:Op maandag 14 maart 2022 14:44 schreef Kinga het volgende:
Sorry dat ik als spuit 11 commentaar geef op dat gesprek... maar ik verbaas me over die uitspraken van Tobias.
Hier is het mwahhhhquote:Op maandag 14 maart 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga lekker even van het mooie weer genieten. Veel plezier
Bb had er metvgak een 48 uurs opdracht in kunnen gooien nu ..quote:Op maandag 14 maart 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine neemt wel echt met verve de Nawel rol op zich .. hele dag in bed liggen.
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhpquote:Op maandag 14 maart 2022 14:39 schreef Angelique61 het volgende:
heb je misschien een linkje ben em kwijt
Voor het geval het nog niet duidelijk wasquote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhp
Gesprek Kristof en Tobias deel 2 - 14 maart 2022. https://streamable.com/r3xaa4
Hier staan meer filmpjes van vandaag:
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
heb je goed gedaanquote:Op maandag 14 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is het mwahhhh
Maar buiten alles al klaar
Dus we wachten op het echte mooie weer
Dan gewoon genieten van de week als de zonschijntquote:Op maandag 14 maart 2022 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb je goed gedaan![]()
, ik moet nog met alles beginnen voor en achter maar me rug laat het niet toe momenteel
ik heb salar en noush en bij de andere toob en krisquote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef just me het volgende:
Wat een gelul Tobias ik hoop dat je dit gesprek gaat terugluisteren.
En hou Grace er buiten, die kan zelf praten (soms wel teveel)
Zo kort maar? Kom maar met een honderd uur durende opdracht🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb had er metvgak een 48 uurs opdracht in kunnen gooien nu ..
Houd ze maar bezig
oh sorry ik was het gesprek tussen Tobias en Kristof aan het terugluisterenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb salar en noush en bij de andere toob en kris
waar heb jij die 2 dan?
ja nou hij zegt al een beetje van bekijk jij het maar, volgende week weer na de pijnpoli voor weer dagbehandelingquote:Op maandag 14 maart 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gewoon genieten van de week als de zonschijnt
Je rug moet nog langer mee
Ze kicked er overduidelijk opquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
ohhhhhh vandaar haahhahaquote:Op maandag 14 maart 2022 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
oh sorry ik was het gesprek tussen Tobias en Kristof aan het terugluisteren
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben wel fans die er geld voor over hebben.
Zie zo'n bedrukte M&M verpakking waar ik Salar mee zag lopen voor ¤ 39 euro
Ja ook de parfum van Nouchine, Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 · quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
Huh, hebben ze ECHT dit soort dure dingen gekregen van fans?🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ook de parfum Nouchine van Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 ·
zo hallo zegquote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
noush weer zeker uit de verpakking gehaald, hij zou ze bewarenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt wel leuk die M&Ms!
Nouchine: Dat ze gewoon gehoord hebben wat mijn parfum is.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Huh, hebben ze ECHT dit soort dure dingen gekregen van fans?🤣
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ook de parfum van Nouchine, Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 ·
wat was daarmee gedaan dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Geef mij zulke fansquote:Op maandag 14 maart 2022 15:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine: Dat ze gewoon gehoord hebben wat mijn parfum is.
Salar: De kijkers horen alles.
Nouchine: Ik had gezegd dat ik deze parfum thuis heb, maar vergeten mee te nemen was.
Salar: Niet normaal.
Nouchine: Ruik je me nu?
Salar: Ja.
Kan iemand dit posten, please. Heb storing op de live.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg dit gesprek tussen Nouchine en Salar kan wel eens heel interesting worden 😩😩😩😩
Is dit niet gewoon Dago of een ander familielid geweest die dit gekocht heeft?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Niets, Nouchine is enorm dankbaar dat een kijker, fan deze voor haar gekocht heeft.
Al vanaf dag 1 wist ik dat Toby niet echt was en ik ben heeeel blij dat Nederland wakker wordt. Ben ik niet meer de enige die zich aan hem irriteert.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
HEEL lullig inderdaad,,,, voor die fans🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef Ireth het volgende:
Had trouwens best lullig geweest voor de fans als ze die artikelen niet hadd "gekocht" in de minimall maar voor boodschappen waren gegaan... staat je retedure m&m's en kaas voor Jan lul...
Een gulle kijker kan je horen of je kan God om steun vragen dat je Big Brother zo ver krijgt dat hij over zijn Brabantse hart aait.quote:
Dit vind ik dan wel weer leukquote:Op maandag 14 maart 2022 15:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Een gulle kijker kan je horen of je kan God om steun vragen dat je Big Brother zo ver krijgt dat hij over zijn Brabantse hart aait.
Grace: Ik had nog maar 17,50 en de nagellak was 5 euro, dus ik wilde onderhandelen met Big Brother en uiteindelijk kreeg ik de nagellak voor 2,50.
Nouchine zei het al eerder: de wereld is van de slimmeriken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de fake winkel waar alles ¤ 20 kost. Tobias kent die winkelquote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
quote:
misschien lagen ze er wel maar vonden ze die andere mooier hahaquote:
Hij ziet ze helemaal niet, heeft net een uur met kristof staan sporten samen.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:56 schreef danilel het volgende:
Toopje dat de anderen zichzelf ongemakkelijk voelen dat ze toob en grees gaan nomineren
alleen hij is er zooooo mee bezig
afschuwelijk mens die toobquote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij ziet ze helemaal niet, heeft net een uur met kristof staan sporten samen.
volgens mij een flink filtertje er overquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://twitter.com/i/status/1503393379798953991
Iemand deze al gezien lijk of ze haar lippen heb laten oppompen en nepwimpers
das een filter op dr cameraquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja en maar zeuren dat Salar en nouchine in de slaapkamer lol hebbenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Goh raar he dat kristof en salar zich afsluiten voor jou. Nee tobias je gaat er niet goed mee om je loopt de hele tijd te zeiken.
En terecht!quote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef danilel het volgende:
op het moment wordt toobje neergesabeld op twitter
door nawel of gewone hatersquote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef danilel het volgende:
mooi..mss gaan ze kris wat meer waarderenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef danilel het volgende:
Die broek van Nousch lijken ook wel de overgordijnen van haar grootmoeder.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vergeet het steeds te zeggen maar die broek van Tobias is zo geen porum
ik zie het nietquote:Op maandag 14 maart 2022 17:20 schreef danilel het volgende:
[..]
door iedereen die zijn persoonlijkheidje eindelijk door hebben
hij noemt zijn vriend een matennaaier en dat ie over lijken loopt terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie het niet![]()
hij wil gewoon graag winnen en dat is logisch.. hij probeert maar wat
Ik ook moet dan steeds naar een ander account so irriquote:Op maandag 14 maart 2022 17:28 schreef ammartje het volgende:
Van stream wisselen is ook steeds een uitdaging. Kom vaak terug videoland dan![]()
oh ja das niet zo netjes neequote:Op maandag 14 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
hij noemt zijn vriend een matennaaier en dat ie over lijken loopt terwijl dat helemaal niet zo is.
Hij benoemt dat hard op op beeld in de hoop dat hij er als heilige uit komt te zien, hij beseft niet dat hij zo het tegendeel bewerkstelligd
hij vertelt wel meer onzin,maar moet vooral kris hebbenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
hij noemt zijn vriend een matennaaier en dat ie over lijken loopt terwijl dat helemaal niet zo is.
Hij benoemt dat hard op op beeld in de hoop dat hij er als heilige uit komt te zien, hij beseft niet dat hij zo het tegendeel bewerkstelligd
Ben er ook net Nouch gaat koken Salar gaat kijken hoe ze het doetquote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net de stream aan gezet, nog iets gemist of is t saai?
Ze hebben toch wel tomatenpuree of saus?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef suzi1 het volgende:
wel triest als je alleen maar macroni kaas (besjemel) kan maken
ik ook.. en tis ook een gewoonte geworden.. of een tic..quote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef Lillfex het volgende:
Ik word zo zat van dat gezang he. Even is leuk maar dag na dag pfffffffffff
mac and cheesequote:Op maandag 14 maart 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel tomatenpuree of saus?
Ah dan moeten ze gewoon kaas smelten, maar tja weet niet of dat wel goed gaatquote:
Saus voor "mac and cheese" maak je door eerst Bechamelsaus te maken en daar kaas aan toe te voegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan moeten ze gewoon kaas smelten, maar tja weet niet of dat wel goed gaat
De pasta zelf heeft ze veel te lang doorgekookt en is dus niet beetgaar maar een smurrie geworden. Teveel water ook erbijquote:Op maandag 14 maart 2022 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine heeft een maaltijd gemaakt. Ziet er vies uit iig.
Macaroni hoort toch niet aan elkaar te plakken? Of komt dat door de kaas?
hebben ze morgen lekker wat warms bij de lunchquote:Op maandag 14 maart 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze veel te veel gemaakt hebben voor 5 personen.
Die is er ingestonken in die zielige nep verhaaltjesquote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef Verida het volgende:
nouch blijft maar herhalen dat ze het Grace gunt om te winnen, voor het geld
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef humpty het volgende:
[..]
Die is er ingestoken in die zielige nep verhaaltjes
Kristof kan toch wel koken en Tobias toch ook ?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
nee, sta ervan te kijken hoe het daar gesteld is met het lage kooknivo
ik ben een newbie, ik maak foutenquote:
dit is heel wat anders dan dat je net schreef. dus ik heb mijn reactie op je andere 'vraag' gegevenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kristof kan toch wel koken en Tobias toch ook ?
ik moet ook niet posten en koken tegelijkquote:
klopt en als je zag wat ze allemaal in haar koffer had aan make up sieraden enz wel veel van ali, maar dat is ook niet gratis....quote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.
en Grees is echt zo zielig niet, als je hoort hoe vaak die gaat stappen en uit eten gaat, is dat echt geen armoe zoals Grace het doet voorkomen.
Alleen die trol op haar kop zal wel minimaal 100 euro kostenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt en als je zag wat ze allemaal in haar koffer had aan make up sieraden enz wel veel van ali, maar dat is ook niet gratis....
ja, dat is mac &cheese, macaroni, al dan niet met stukjes ham, en veel bechamelsaus met kaas erdoor en dan een kaaskorstje onder de grill.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik hoef die macaroni niet met al die kaas brrrrrrr
Dit is mijn macaroniquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is mac &cheese, macaroni, al dan niet met stukjes ham, en veel bechamelsaus met kaas erdoor en dan een kaaskorstje onder de grill.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:53 schreef Angelique61 het volgende:
Jakkie \Tobias vraagt om een film te vertellen![]()
![]()
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terugquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.
en Grees is echt zo zielig niet, als je hoort hoe vaak die gaat stappen en uit eten gaat, is dat echt geen armoe zoals Grace het doet voorkomen.
is zoooo waarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terug
hahaha, bizar volk zit daarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terug
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
Amerikaansquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.
Nouch heeft het goed klaargemaakt. Ik geloof dat het een min of meer Engels gerecht is, Ik heb het zo leren eten bij Engelse vrienden.
ieuw, dat lijkt me dan niet lekker. Maar die schotse vriend van ons maakte het dan wel met een roux en dan melk, dus bechamelsaus en dan met twee of drie soorten geraspte cheddar. en dan een korstje erop onder de gril.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amerikaans
maar die maken het met een pakje
doe mij maar de hollandse versiequote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat lijkt me dan niet lekker. Maar die schotse vriend van ons maakte het dan wel met een roux en dan melk, dus bechamelsaus en dan met twee of drie soorten geraspte cheddar. en dan een korstje erop onder de gril.
Ik heb er aan moeten wennen, maar vind het nu heel erg lekker.
Ja ik hou niet van gesmolten kaasquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.
Nouch heeft het goed klaargemaakt. Ik geloof dat het een min of meer Engels gerecht is, Ik heb het zo leren eten bij Engelse vrienden.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het origineel met die bekers is geweldig
ik hoop dat je t over t liedje hebtquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ik denk dat je het liedje bedoeltquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ik lach INwendigquote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hoop dat je t over t liedje hebt
De k dat het kwartje niet valt bij mijquote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat je het liedje bedoelt
check je dmquote:Op maandag 14 maart 2022 19:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De k dat het kwartje niet valt bij mij
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]![]()
aww gerrie, ik hoop dat je t filmpje niet hebt gezien toen
ik zeg toch niet gaan kijken!!!quote:
nee.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar hebben kris en nouch het nou over moeten hun wel nomineren
Ik gaat ff luisteren, was ff bij de zeurpiet in de saunaquote:Op maandag 14 maart 2022 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
zij weten niet beter als hun moeten nomineren, alleen wij weten dat dat niet zo isquote:Op maandag 14 maart 2022 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat weet ik maar ze zijn met zijn 2 in gameroom geweest en ze mogen er niet met de andere over praten en nu hebben ze het eroverquote:Op maandag 14 maart 2022 19:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee.
Zij moeten niet nomineren maar ze weten dit nog niet
ik weet niet of dit waar ze nu over spreken het onderwerp was, wat ze in de gameroom hebben besproken, kan ook iets anders zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ze zijn met zijn 2 in gameroom geweest en ze mogen er niet met de andere over praten en nu hebben ze het erover
ik snap ook niet echt wat er te nomineren valt voor de kijkerquote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef Angelflush het volgende:
Wij moeten zogezegd niet nomineren , maar door een keuze te maken nomineren wij toch zegt kristof.
Wij mogen als kijker geloof ik bepalen wie we naar de finale willen laten gaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt wat er te nomineren valt voor de kijker
er zijn 3 nederlanders
1 iemand veiligstellen en dan zitten de andere 2 automatisch op de bank.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt wat er te nomineren valt voor de kijker
er zijn 3 nederlanders
Ja dat denk ik ook , zodra wij mogen stemmen is degene met de meeste stemmen veilig en de anderen op de bank.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
1 iemand veiligstellen en dan zitten de andere 2 automatisch op de bank.
Ooo dat kan iddquote:Op maandag 14 maart 2022 19:49 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook , zodra wij mogen stemmen is degene met de meeste stemmen veilig en de anderen op de bank.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
ok, ik heb teruggeluisterd
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
Ahhh thnx duidelijk nu dank je wel 👍quote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
Hoe dan ook, Tobi zit op de bank.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
dan wint hij toch waarschijnlijk van tobi,maar de vriendschap zal anders zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou het wel vuil vinden van nouch als ze salar zo laat vallen
Het is en blijft 'n spel van individuen, je komt alleen en je gaat weer alleenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou het wel vuil vinden van nouch als ze salar zo laat vallen
ze heeft schijnbaar iets met de oogjes gedaan?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:56 schreef Verida het volgende:
en nouch zit gewoon doodleuk te vertellen dat ze al 1 van die poppetjes, ( die gemaakt zijn door dat meisje voor het mens erger je niet spel ) , al achterover heeft gedrukt. Echt volledig schaamteloos ook. En Kris vraagt nog of het echt waar is, ja hoor echt waar...
heel bijzonder meisje af en toe die Nouch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Dago doet Nousch de groetjes. Speciaal mannetje...zijn oude foto;s tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ze zonderen zich constant af van de rest.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef suzi1 het volgende:
en topi + grave moeten nie ouwehoeren nie, want die hadden het er vanmiddag over dat ze met 2 in de sauna wilde
spraken ze zacht uit.
ergo, afzonderen van de rest
Ik zie er hier echt nog 16quote:Op maandag 14 maart 2022 19:56 schreef Verida het volgende:
en nouch zit gewoon doodleuk te vertellen dat ze al 1 van die poppetjes, ( die gemaakt zijn door dat meisje voor het mens erger je niet spel ) , al achterover heeft gedrukt. Echt volledig schaamteloos ook. En Kris vraagt nog of het echt waar is, ja hoor echt waar...
heel bijzonder meisje af en toe die Nouch
waren er niet meer dan? voor 5 personen poppetjes?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie er hier echt nog 16
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zou kunnen maar mens erger je niet speel je altijd met 4 man, ook bij de originele zitten 16 poppetjesquote:Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
waren er niet meer dan? voor 5 personen poppetjes?
we gaan het vast nog ontdekken, wij zijn sherlock holmes hequote:Op maandag 14 maart 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ik dacht echt dat nouch bedoelde zo''n poppetje van dat spel, maar ik kan het mishebben hoor.
Ja dacht ik ook tot dat grace begon te zingenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
Ik probeer te luisteren naar die twee in de sauna, maar dat is geen doen, ze doen nu stemmetjes en zijn gewoon echt helemaal niet grappig.
ze vinden zelf wel dat ze grappig zijn...
Net het echte levenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is en blijft 'n spel van individuen, je komt alleen en je gaat weer alleen
Die grees zou een keer spontaan kramp in haar kaken moeten krijgen tijdens dat zingenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:12 schreef Verida het volgende:
toob en grees zingen weer, zelfgemaakte liedjes nu. Nog steeds niet leuk
Elke keer als DisCrees d'r muil open trekt, ¤1000 van de jackpot afquote:Op maandag 14 maart 2022 20:12 schreef Verida het volgende:
toob en grees zingen weer, zelfgemaakte liedjes nu. Nog steeds niet leuk
het zou sowieso tussen hen gaanquote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef JDB94 het volgende:
Goede play weer van regie, Tobias en Grace samen erop
Ik had het ook wel mooi gevonden als alle 3 erop stondenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef JDB94 het volgende:
Goede play weer van regie, Tobias en Grace samen erop
didoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind het zo ordinair die bikini van grace
ze is er zelf erg blij mee...ze showt haar badgoed graagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind het zo ordinair die bikini van grace
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
dan zouden we bijv alleen tussen G en T moeten stemmen?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?De kijker zou toch stemmen...
wanneer maak je weer?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
Ja, dat de kijker beslist dat bijvoorbeeld Salar al direct in de finale staat, waardoor wij G tegen T zetten op de bank.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan zouden we bijv alleen tussen G en T moeten stemmen?
Maar goed, dit is eigenlijk wel mooier. Dat kan Tobias niet uitstaan dat het toch afhangt van de 2 belgenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, dat de kijker beslist dat bijvoorbeeld Salar al direct in de finale staat, waardoor wij G tegen T zetten op de bank.
Het zou kunnen dat ze het verzinnen he, ik heb ook maar geschreven wat ik hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?De kijker zou toch stemmen...
uh ik wil ook weten hhahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |