quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:53 schreef Angelique61 het volgende:
Jakkie \Tobias vraagt om een film te vertellen![]()
![]()
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terugquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.
en Grees is echt zo zielig niet, als je hoort hoe vaak die gaat stappen en uit eten gaat, is dat echt geen armoe zoals Grace het doet voorkomen.
is zoooo waarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terug
hahaha, bizar volk zit daarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zei ik vanmiddag op Twitter.... ik was vast jaloers op Grace kreeg ik terug
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
Amerikaansquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.
Nouch heeft het goed klaargemaakt. Ik geloof dat het een min of meer Engels gerecht is, Ik heb het zo leren eten bij Engelse vrienden.
ieuw, dat lijkt me dan niet lekker. Maar die schotse vriend van ons maakte het dan wel met een roux en dan melk, dus bechamelsaus en dan met twee of drie soorten geraspte cheddar. en dan een korstje erop onder de gril.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amerikaans
maar die maken het met een pakje
ow jaquote:
doe mij maar de hollandse versiequote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat lijkt me dan niet lekker. Maar die schotse vriend van ons maakte het dan wel met een roux en dan melk, dus bechamelsaus en dan met twee of drie soorten geraspte cheddar. en dan een korstje erop onder de gril.
Ik heb er aan moeten wennen, maar vind het nu heel erg lekker.
Ja ik hou niet van gesmolten kaasquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziet er ook heerlijk uit, maar is geen mac & cheese.
Nouch heeft het goed klaargemaakt. Ik geloof dat het een min of meer Engels gerecht is, Ik heb het zo leren eten bij Engelse vrienden.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het origineel met die bekers is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |