Die is er ingestonken in die zielige nep verhaaltjesquote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef Verida het volgende:
nouch blijft maar herhalen dat ze het Grace gunt om te winnen, voor het geld
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef humpty het volgende:
[..]
Die is er ingestoken in die zielige nep verhaaltjes
Kristof kan toch wel koken en Tobias toch ook ?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
nee, sta ervan te kijken hoe het daar gesteld is met het lage kooknivo
ik ben een newbie, ik maak foutenquote:
dit is heel wat anders dan dat je net schreef. dus ik heb mijn reactie op je andere 'vraag' gegevenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kristof kan toch wel koken en Tobias toch ook ?
ik moet ook niet posten en koken tegelijkquote:
klopt en als je zag wat ze allemaal in haar koffer had aan make up sieraden enz wel veel van ali, maar dat is ook niet gratis....quote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo sneu, ze heeft pas nog tegen Salar gezegd dat ze het zelf ook heel goed zou kunnen gebruiken. Salar zei namelijk dat ze het allemaal goed kunnen gebruiken, maar nouchine blijft volhouden dat Grace het het meest kan gebruiken.
en Grees is echt zo zielig niet, als je hoort hoe vaak die gaat stappen en uit eten gaat, is dat echt geen armoe zoals Grace het doet voorkomen.
Alleen die trol op haar kop zal wel minimaal 100 euro kostenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt en als je zag wat ze allemaal in haar koffer had aan make up sieraden enz wel veel van ali, maar dat is ook niet gratis....
ja, dat is mac &cheese, macaroni, al dan niet met stukjes ham, en veel bechamelsaus met kaas erdoor en dan een kaaskorstje onder de grill.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik hoef die macaroni niet met al die kaas brrrrrrr
Dit is mijn macaroniquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is mac &cheese, macaroni, al dan niet met stukjes ham, en veel bechamelsaus met kaas erdoor en dan een kaaskorstje onder de grill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |