Kan best zo zijn, want ik denk dat ze hem niet meenemen naar de finale.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geloof mij, dat gesprek van vanmorgen waar Toob zn graf graaft, komt in de uitzending
Precies, ze zijn puur zover gekomen door een bepaalde 'gespeelde neutraliteit/objectiviteit' i.r.t. het stemmen. Salar en Kristoff hebben veel meer risico's moeten nemen met o.a. Nawel, Peter, Leroy, Nouchine etc.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
En wij weten ook dat Grace of Toob het sowieso niet gaan winnen van Salar...
Ik interpreteerde dat eerder als het spelen van beide kanten btwquote:Op maandag 14 maart 2022 13:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, ze zijn puur zover gekomen door een bepaalde 'gespeelde neutraliteit/objectiviteit' i.r.t. het stemmen. Salar en Kristoff hebben veel meer risico's moeten nemen met o.a. Nawel, Peter, Leroy, Nouchine etc.
Volgens mij een perfectionist en niemand is perfect dus ze falen altijd en dat is wat een perfectionist juist niet wil. Kortom, hij maakt het zichzelf erg moeilijk maar legt de schuld bij een ander.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Daana316 het volgende:
Thobias lijkt ook nooit ontspannen, heeft altijd gespannen gezicht/kaken. Volgens mij is het eigenlijk een heel explosief mannetje, die al die tijd een masker op had. Nu word het steeds moeilijker om die masker op te houden.
Gewoon een masker om z'n onzekerheden te verbergen, maar daarmee laat hij juist z'n tekortkomingen zien. Terwijl Salar/Kristoff gewoon het boete kleed aantrekken als ze fout zitten. Tobias projecteert het op anderen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens mij een perfectionist en niemand is perfect dus ze falen altijd en dat is wat een perfectionist juist niet wil. Kortom, hij maakt het zichzelf erg moeilijk maar legt de schuld bij een ander.
Oh ja dat is morgenmiddag op de livestreamquote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze moeten nog pitchen.. woensdag geloof ik
Dat zou maar zo kunnenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobias
zou Grace nu jaloers worden
Hij mag er wel uit maar heb hem eigenlijk nog steeds boven Kristoff maar dat ligt niet aan Tobias en die kan er helaas niet uit nu. Door zijn verleden kan hij echt wel vervelend reageren en merken we de laatste weken echt heel vaak. Snap ook goed dat hij een burn out heeft gehad. Eigenlijk is hij er nog steeds niet helemaal uit. Moet nog veel leren loslaten en vaker in t spiegeltje kijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef JDB94 het volgende:
Precies dit, trauma's uit het verleden i.c.m. spel/vriendschap verwarren. Dat hij de redeneerlijn van Kristoff niet wil begrijpen/erkennen zegt een hoop. Hij zou namelijk precies hetzelfde doen. Maar omdat het hem nadelig betreft, gelden er ineens andere principes. Dit soort dingen meerdere malen de afgelopen weken.
Wat mij betreft mag hij eruit, ookal had ik hem tot op heden op nr 2 (gedeeld met Kristoff)
Tooplul : eerder keren niet op Kristof gestemd dus verdient ie eigenlijk om niet genaaid te worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Met als duidelijke reden dat Salar hem al 2x van de bank heeft gehaald. Thobias ziet het anders, die vind dat hij dat ook heeft gedaan door eerdere keren niet op Kristoff te stemmen. Hoezo ben je dan een vriend, iemand voor de voeten gooien dat je niet eerder op hem heeft gestemd.
Eerder in het spel behoor je daar niet eens over na te denken om dat te doen. Nee hoor, Kristoff heeft een goeie keuze gemaakt, alleen gaat het niet gebeuren, maar leuk om de ware aard van Thobias te zien, wat een lelijk manneke.
Ben ook wel benieuwd als bekend wordt dat het publiek T en G op de bank hebben gezet..kan niet wachten om hun gezicht en reactie te zien
Precies dit, als ik iets geleerd heb is dat je altijd beter kunt focussen op jouw aandeel in conflicten/situaties dan andere mensen hier op aankijken, want daar heb je 0 invloed opquote:Op maandag 14 maart 2022 13:51 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij mag er wel uit maar heb hem eigenlijk nog steeds boven Kristoff maar dat ligt niet aan Tobias en die kan er helaas niet uit nu. Door zijn verleden kan hij echt wel vervelend reageren en merken we de laatste weken echt heel vaak. Snap ook goed dat hij een burn out heeft gehad. Eigenlijk is hij er nog steeds niet helemaal uit. Moet nog veel leren loslaten en vaker in t spiegeltje kijken.
Ja was helemaal verdwaaldquote:
Waar hij volgens eigen zeggen graag van wil verliezen want hij gunt het Grace.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:53 schreef Stargazing het volgende:
Tobias schijt zowat alle kleuren van de regenboog ondertussen.
Hij denkt alleen aan zichzelf en niet dat als hij niet op de bank komt, Grace eruitvliegt.
Noem je dat zingen? Ben helemaal klaar met die achterlijke showtjes van haarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef Sestra666 het volgende:
zingt grace echt iets, of verzint ze maar wat
Slechte verliezer in alles maar van Grace zou hij graag verliezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waar hij volgens eigen zeggen graag van wil verliezen want hij gunt het Grace.
Slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies dit, trauma's uit het verleden i.c.m. spel/vriendschap verwarren. Dat hij de redeneerlijn van Kristoff niet wil begrijpen/erkennen zegt een hoop. Hij zou namelijk precies hetzelfde doen. Maar omdat het hem nadelig betreft, gelden er ineens andere principes. Dit soort dingen meerdere malen de afgelopen weken.
Wat mij betreft mag hij eruit, ookal had ik hem tot op heden op nr 2 (gedeeld met Kristoff)
Uhmm wie bedoel je dan ? Hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Misschien langs Gent gereden om een ex-bewoner een goeiedag te gaan zeggen?
Of gaat dit te ver ?
Dan heeft hij iig een extra reden om er werk van te maken straksquote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Slechte verliezer in alles maar van Grace zou hij graag verliezen.
Die kerel gelooft straks zijn eigen leugens nog.
Leroy had het geregeldquote:Op maandag 14 maart 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik BB was zou ik die hottub weer sluiten.
Blijkbaar kunnen ze de verantwoording niet aan.
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Salar verteld over zijn gesprek met nouchine dat ze raar deed en bleek dat ze grace het geld te gunnen want die had het het meeste nodig. Salar had gezegd dat ze het alle 5 kunnen gebruiken.
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.
Salar wint
Grace als 2e
Nouchine 3e
Kris 4e
Tiktok is vast afgehaaktquote:Op maandag 14 maart 2022 14:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.
Niet echt liefdevolquote:
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.quote:
Ik vind vooral Grace hierin erg agressiefquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |