Uhmm wie bedoel je dan ? Hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Misschien langs Gent gereden om een ex-bewoner een goeiedag te gaan zeggen?
Of gaat dit te ver ?
Dan heeft hij iig een extra reden om er werk van te maken straksquote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Slechte verliezer in alles maar van Grace zou hij graag verliezen.
Die kerel gelooft straks zijn eigen leugens nog.
Leroy had het geregeldquote:Op maandag 14 maart 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik BB was zou ik die hottub weer sluiten.
Blijkbaar kunnen ze de verantwoording niet aan.
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Salar verteld over zijn gesprek met nouchine dat ze raar deed en bleek dat ze grace het geld te gunnen want die had het het meeste nodig. Salar had gezegd dat ze het alle 5 kunnen gebruiken.
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.
Salar wint
Grace als 2e
Nouchine 3e
Kris 4e
Tiktok is vast afgehaaktquote:Op maandag 14 maart 2022 14:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.
Niet echt liefdevolquote:
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.quote:
Ik vind vooral Grace hierin erg agressiefquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |