didoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind het zo ordinair die bikini van grace
ze is er zelf erg blij mee...ze showt haar badgoed graagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind het zo ordinair die bikini van grace
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
ok, ik heb teruggeluisterd
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
dan zouden we bijv alleen tussen G en T moeten stemmen?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?De kijker zou toch stemmen...
wanneer maak je weer?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is mijn macaroni
[ afbeelding ]
Ja, dat de kijker beslist dat bijvoorbeeld Salar al direct in de finale staat, waardoor wij G tegen T zetten op de bank.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan zouden we bijv alleen tussen G en T moeten stemmen?
Maar goed, dit is eigenlijk wel mooier. Dat kan Tobias niet uitstaan dat het toch afhangt van de 2 belgenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, dat de kijker beslist dat bijvoorbeeld Salar al direct in de finale staat, waardoor wij G tegen T zetten op de bank.
Het zou kunnen dat ze het verzinnen he, ik heb ook maar geschreven wat ik hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 20:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heeft BB dit last minute aangepast om Tobias te fucken?De kijker zou toch stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |