Bb had er metvgak een 48 uurs opdracht in kunnen gooien nu ..quote:Op maandag 14 maart 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine neemt wel echt met verve de Nawel rol op zich .. hele dag in bed liggen.
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhpquote:Op maandag 14 maart 2022 14:39 schreef Angelique61 het volgende:
heb je misschien een linkje ben em kwijt
Voor het geval het nog niet duidelijk wasquote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhp
Gesprek Kristof en Tobias deel 2 - 14 maart 2022. https://streamable.com/r3xaa4
Hier staan meer filmpjes van vandaag:
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
heb je goed gedaanquote:Op maandag 14 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is het mwahhhh
Maar buiten alles al klaar
Dus we wachten op het echte mooie weer
Dan gewoon genieten van de week als de zonschijntquote:Op maandag 14 maart 2022 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb je goed gedaan![]()
, ik moet nog met alles beginnen voor en achter maar me rug laat het niet toe momenteel
ik heb salar en noush en bij de andere toob en krisquote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef just me het volgende:
Wat een gelul Tobias ik hoop dat je dit gesprek gaat terugluisteren.
En hou Grace er buiten, die kan zelf praten (soms wel teveel)
Zo kort maar? Kom maar met een honderd uur durende opdracht🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb had er metvgak een 48 uurs opdracht in kunnen gooien nu ..
Houd ze maar bezig
oh sorry ik was het gesprek tussen Tobias en Kristof aan het terugluisterenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb salar en noush en bij de andere toob en kris
waar heb jij die 2 dan?
ja nou hij zegt al een beetje van bekijk jij het maar, volgende week weer na de pijnpoli voor weer dagbehandelingquote:Op maandag 14 maart 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gewoon genieten van de week als de zonschijnt
Je rug moet nog langer mee
Ze kicked er overduidelijk opquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
ohhhhhh vandaar haahhahaquote:Op maandag 14 maart 2022 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
oh sorry ik was het gesprek tussen Tobias en Kristof aan het terugluisteren
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben wel fans die er geld voor over hebben.
Zie zo'n bedrukte M&M verpakking waar ik Salar mee zag lopen voor ¤ 39 euro
Ja ook de parfum van Nouchine, Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 · quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
Huh, hebben ze ECHT dit soort dure dingen gekregen van fans?🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ook de parfum Nouchine van Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 ·
zo hallo zegquote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef ledn81 het volgende:
noush weer zeker uit de verpakking gehaald, hij zou ze bewarenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt wel leuk die M&Ms!
Nouchine: Dat ze gewoon gehoord hebben wat mijn parfum is.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Huh, hebben ze ECHT dit soort dure dingen gekregen van fans?🤣
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ook de parfum van Nouchine, Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 ·
wat was daarmee gedaan dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ook de parfum van Nouchine, Christian Dior, Bois d'Argent, ¤ 225,00 ·
Geef mij zulke fansquote:Op maandag 14 maart 2022 15:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine: Dat ze gewoon gehoord hebben wat mijn parfum is.
Salar: De kijkers horen alles.
Nouchine: Ik had gezegd dat ik deze parfum thuis heb, maar vergeten mee te nemen was.
Salar: Niet normaal.
Nouchine: Ruik je me nu?
Salar: Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |