SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
Dat boodschappen doen ook achter een SL zit is
Klopt, maar de reden ontgaat mij, zo spannend is het ook weer niet dat ze het voor TV bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.
Nee het maakt niet veel uit, je krijgt echt geen meer kijkers door om dit voor de daily te bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar de reden ontgaat mij, zo spannend is het ook weer niet dat ze het voor TV bewaren.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Alles van fans is geweldig, ik wil alles. Ik ga dingen stelen gewoon
Dan zou er een bom barsten denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 11:33 schreef spapaars het volgende:
Als eerste meteen die pin kopen, en alle geld opmaken.
Voor de volgende in de mini, Sorry je hebt geen budget meer.
Er is wel iets op beeld geweest van de minimall en ook van de GRquote:Op maandag 14 maart 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinnerenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is wel iets op beeld geweest van de minimall en ook van de GR
haha 10 euro voor zichzelf en de 15 euro voor de groep want zo is hij hequote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef rinardo het volgende:
Tobi heeft 15 euro aan zich zelf uitgegeven en 10 euro koffie, ik denk aan de groep snap je
Klopt, enkel toen we mochten mee bepalen via Twitter wie de nominatie of het geld kreeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinneren
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef rinardo het volgende:
Tobi heeft 15 euro aan zich zelf uitgegeven en 10 euro koffie, ik denk aan de groep snap je
Tobias gaat me steeds meer de keel uithangenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias tegen Grace : Jij hebt alleen voor jezelf ? .... dat kan...
Hoe durft die gozer mensen te beoordelen. Hij valt zo door de mand nu. En smoezen met Grace bahquote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias tegen Grace : Jij hebt alleen voor jezelf ? .... dat kan...
Sneaky fluisteren in de keuken bah bah bahquote:Op maandag 14 maart 2022 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zouden het niet vertellen nog en nu doet tobias toch aan grace wat hij heeft gekocht
oh, dat zou nog kunnen, dat ik het in de uitzending heb gezienquote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinneren
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik heb wel aan de groep gedacht ..... zo ben ik gewoon, weet je.
En zeggen dat hij niet in zijn eentje kaas of koffie gaat drinken of eten. En dat de rest dat vast wel zou doen voor zichzelf. Hij wil zich zo goed neerzetten met wat hij gedaan heeft maar is alleen maar voor ons. Hij kan niet voor zichzelf dat kan hij niet zo is hij niet. Rot op met je geslijm tobias. Hij zegt ik had ook schijt kunnen hebben en alles voor mezelf kunnen pakken maar zo ben ik niet. Grace heeft alles voor zichzelf gekocht en in feite veroordeeld hij dit dus. Ik kan die gozer echt niet meer aanhoren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sneaky fluisteren in de keuken bah bah bah
Het is toch echt niet te geloven, hoe iemand zo ontzettend wrang en zuur kan zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik ga niet in m'n eentje koffie drinken of kaas eten. Maar ben benieuwd wat de rest zal doen, die zal wel weer alleen aan zichzelf denken. Zo zit ik niet in elkaar.
wel toeval dat hij ook kaas als cadeau toen kreeg, is echt wel een traktatie voor hem, hij is gek op kaasquote:Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef rinardo het volgende:
Grace kan het verdelen, het zijn meerdere stukjes, ze zag chips, snoepjes , kipfilet
maar zegt tobi ik kan dat niet ik ben zo niet, ik kan geen schijt aan mezelf hebben ik ben super blij met wat ik gepakt heb, een fukking groot stuk kaas met een Foto erop
Hij denkt dat hij zichzelf heel nobel neerzet voor ons kijkers maar in feite is dat dus helemaal niet zo.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch echt niet te geloven, hoe iemand zo ontzettend wrang en zuur kan zijn.
Ik zou wel even willen schreeuwen, Tobias het heeft geen nut wat je allemaal zegt. Lach me rot als kristof ook voor de groep dingen heeft gekozenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft nu al 10x gezegd dat hij 'zo niet in elkaar zit' .. dus fuck de fans.
En familie, die wisten wel dat Tobi gek op kaas is.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
gaat toch niet om jezelf, maar om de fans die wat gestuurd hebben
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen schreeuwen, Tobias het heeft geen nut wat je allemaal zegt. Lach me rot als kristof ook voor de groep dingen heeft gekozen
De kijkers hebben een opdracht gekregen om fan dingen op te sturen, lekkere dingen enzo voor de minimallquote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wel toeval dat hij ook kaas als cadeau toen kreeg, is echt wel een traktatie voor hem, hij is gek op kaas
Ja duh jonge dat is ook nou jouw probleem.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik trap er elke keer weer in...
Ooit was er een regel dat fluisteren verboden was.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:55 schreef Verida het volgende:
Ik word erg kriebelig van dat gefluister, ik kan het niet verstaan.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ooit was er een regel dat fluisteren verboden was.
Was er überhaupt een pin?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat ze nu allemaal mogen winkelen en niet Toob alleen. en dat er dus ook geen mogelijkheid is om de pin te kopen
Tobias: En een groot stuk kaas van Katrien, die heeft al eens eerder wat gestuurd,quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef rinardo het volgende:
op de kaas staat een foto van Toob Salar en kristof
ja op instagram was een oproepquote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh wacht even BB was te skeer om zelf iets te kopen voor de bewoners?
Dit komt dus van Fans ?
Top interact moment weer
![]()
![]()
![]()
daarom heb ik maar even de koptelefoon afgedaan...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:01 schreef Ireth het volgende:
Zit ik met oordopjes te luisteren naar het gefluister van Noush en Krees, gilt Salar er ineens door heen
Dat trucje kennen we nu wel Tobias...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zegt tobias ik ben gewoon zo een iemand. Hij denkt dat dit hem goed neerzet maar maakt juist dat we een afkeer van hem hebben
Alleen nog vegan gaan eten deze guy en hij denkt dat hij wereld aan het redden isquote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zegt tobias ik ben gewoon zo een iemand. Hij denkt dat dit hem goed neerzet maar maakt juist dat we een afkeer van hem hebben
Op birckenstocks met geitenwollen sokkenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog vegan gaan eten deze guy en hij denkt dat hij wereld aan het redden is
Zo de kijkers hebben uitgepaktquote:Op maandag 14 maart 2022 12:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nouchine: Ik heb een biertje gekocht en die parfum kon ik niet laten liggen omdat het helemaal mijn geur is, echt specifiek die geur, echt zot. Dior, Boys.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op birckenstocks met geitenwollen sokken
oh, dat zou een geweldig scenario zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
Kris is nu binnen
Haal die pin en geef hem aan salar![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof bericht mocht een bericht horen van zijn vriendin
Nee. Niet maar nog het wel luisterenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:12 schreef Verida het volgende:
Kris heeft gekozen voor een bericht van Sharon.
wat lief
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen algeheel zangverbod voor Nouchine vragen bij BB?
Wedden dat hij vindt dat hij meer heeft voor de groepquote:
ja mooi he, die tobias moet zich kapot schamen hoe hij heeft gepraat. En dat is elke keer weer zo.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:14 schreef Verida het volgende:
Kris heeft sokken voor zichzelf en voor de rest alles voor de groep
dat heeft hij toch ook, samen met zijn egoquote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wedden dat hij vindt dat hij meer heeft voor de groep
Wat een slllechte cameravoering weer.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
Al die close-ups weer van de gezichten, we willen de producten zien!
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Zal dat nou lekker zitten Toop, al die opgepropte veren in je reet??? Volgens mij zit er zelfs een levende kip tussen
Een struisvogelquote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Zal dat nou lekker zitten Toop, al die opgepropte veren in je reet??? Volgens mij zit er zelfs een levende kip tussen
Nee hij kan niet verder kijken dan zijn eigen gelijkquote:Op maandag 14 maart 2022 12:16 schreef Stargazing het volgende:
Tobias blijft vallen.
Ondertussen zou zelfs Julio tegen hem gewonnen kunnen hebben.
Heeft die nu echt niet door dat hij al zijn kansen zelf aan het verspelen is met zijn gezeur
Verschrikkelijk irritant. Grace is aan het laten zien wat ze heeft gekocht en de stream be like:quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een slllechte cameravoering weer.
Ik denk dat hij op deze manier probeert om zichzelf te redden, als hij nou maar goed blijft benadrukken hoe goed hij is, dan gaat de kijkers het misschien wel geloven.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:16 schreef Stargazing het volgende:
Tobias blijft vallen.
Ondertussen zou zelfs Julio tegen hem gewonnen kunnen hebben.
Heeft die nu echt niet door dat hij al zijn kansen zelf aan het verspelen is met zijn gezeur
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant. Grace is aan het laten zie wat ze heeft gekocht en de stream be like:
[ afbeelding ]
Tobias had sowieso al geen kans meer om te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op deze manier probeert om zichzelf te redden, als hij nou maar goed blijft benadrukken hoe goed hij is, dan gaat de kijkers het misschien wel geloven.
Ja of ze willen het weer voor de uitzending bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.
Mijn dikke vette aanname dat er slechts nog stagiaires zitten.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.
De camarashots voor de streams zijn de shots voor de TV uitzending niet. Dat loopt apart van elkaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja of ze willen het weer voor de uitzending bewaren.
Gewoon studenten denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dikke vette aanname dat er slechts nog stagiaires zitten.
Hij heeft ook een kussenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
Wat leuk, die cadeautjes van de fans, en daar zijn ze ook zo ontzettend blij mee.
zit je dan toob, met je koffie en je kaas...
volgens mij werd er van te voren gevraagd wie er aan de beurt was, en vervolgens werden er persoonlijke dingen neergelegdquote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef spapaars het volgende:
Wat mij onduidelijk is waarom ze hebben moeten betalen voor spullen die zijn geschonken.
En natuurlijk zal er bij hebben gestaan welk geschenk voor welke bewoner was bestemd.
Dus heel veel keuzes waren er misschien niet.
Kan.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij werd er van te voren gevraagd wie er aan de beurt was, en vervolgens werden er persoonlijke dingen neergelegd
Het klemmen van zijn kiezen wordt ook steeds erger. Hij praat ook met zijn kiezen op elkaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
Die m&m's van Salar!![]()
De inwendige boosheid bij Toop is aan het borrelen... tot het formaat van de Vesuvius
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erinquote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Grace heeft 20 euro uitgegeven voor zichzelf muntblaadjes voor thee, snoepjes, kussen met foto's, nagellak
Tobias 15 euro kaas en 10 euro voor de groepskoffie wasmuntjes 3 kussen met foto's
Salar M&M s met salar z'n hoofd erop 5 euro knuffelbeertje met foto, foto collage
Kristof 5 speciaal biertjes sokken snoepjes wasmiddel
Noeshine parfum, papier met tekst en aanvulling voor de mens erger je niet (eigen poppetjes), knuffelbeertje, black onyx steen
of op het hoofd van iemand leggen die te veel aan het kletsen isquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
kan hij zijn frustratie in uitschreeuwen of flink erop los slaan op zijn kussen
ff aangepast, dank jequote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erin
grace had geen ruimte meer in haar rugzakjequote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind het fantastisch dat tobias zich zo heeft laten kennen van te voren tegen grace zeggen dat de anderen niet voor de groep zouden kiezen maar voor zichzelf en dat hij zo niet is. Haha iedereen op grace na heeft ook voor de roep gekozen.
Een stukje zelfverheerlijkings kaas...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef spapaars het volgende:
Kaas was gewoon voor hem, en niemand anders
[ afbeelding ]
Daar valt nog heel hard aan te werken die tobiquote:
echt wel, sowieso stinkt zo'n edammertje, vind het echt niet de lekkerste kaas.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Ehhh tobi de buitenkant van kaas ruikt naar zweetsokken
Kaas kun je maanden bewarenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel, sowieso stinkt zo'n edammertje, vind het echt niet de lekkerste kaas.
Kris zegt ook gewoon (omdat toob de sticker wil bewaren) Ge kunt ook de hele kaas bewaren...hoe lang blijft dat goed
Grace had ook ineens iets voor de groep, de muntblaadjes...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind het fantastisch dat tobias zich zo heeft laten kennen van te voren tegen grace zeggen dat de anderen niet voor de groep zouden kiezen maar voor zichzelf en dat hij zo niet is. Haha iedereen op grace na heeft ook voor de roep gekozen.
op de juiste temperatuur toch ?quote:
Klopt gewoon koel bewaren zonder iets eromquote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan die kaas terug in de zak en op het aanrecht, binnen 'n week is die kaas blauw
van de schimmel. Kaas gaat zweten in 'n plastic zak, en zeker als die niet in de koeling ligt![]()
Kan ook niet neequote:Op maandag 14 maart 2022 12:34 schreef Verida het volgende:
Hij denkt nu dat je de sticker gewoon kunt eten
lekker toob, zo'n plastic korst met een sticker erop eten. Ik eet nooit de korst van de kaas.
inderdaad maar hij doet alsof het voor de groep was.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef spapaars het volgende:
Kaas was gewoon voor hem, en niemand anders
[ afbeelding ]
Zoals een waar deuger betaamd.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
inderdaad maar hij doet alsof het voor de groep was.
En voor Grace ook graagquote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen zangverbod voor Nouchine vragen bij BB?
Tobi kan alles..... let maar opquote:Op maandag 14 maart 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Nee tobi je kunt de stickers van de kaas nooit eten
Even later zegt Tobias dat ze een lekker stukje kaas bij de biertjes kunnen doenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zegt fijn 5 biertjes kan iedereen proeven. En tobias maar wat ruikt het goed zeg die koffie.
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erin
Persoonlijke spullen voor Tobi, ook een pot zand, niet genomen. Wel dat stuk kaas, van Katrien uit Oudekerk aan de ijsel, groot dik stuk kaas was dacht ik 15 euro, voor de cadeau's moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?
die kon tobias kiezen maar heeft hij niet gedaan want hij heeft voor de groep gekozen. Blijkt die kaas gewoon voor hem te zijn hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?
A zo, kreeg niet alles goed mee, was bezig met dingenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Persoonlijke spullen voor Tobi, ook een pot zand, maar inderdaad niet genomen. Wel dat stuk kaas, van Katrien uit Oudekerk aan de ijsel, groot dik stuk kaas was dacht ik 15 euro, voor de cadeau's moeten betalen.
Deze moeten een hit zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, gesprekje van vanochtend .......![]()
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhp
Gesprek Kristof en Tobias deel 2 - 14 maart 2022. https://streamable.com/r3xaa4
Leroy : "Ik ben oprecht en eerlijk, weet je wel... zo ben ik". (x170)quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, kreeg niet alles goed mee, was bezig met dingen
Maar de kaas deelt hij wel, mocht ook gebruikt worden voor de macaroni
Katrien is wel gek met Tobias
Bedankt voor alle moeite die je erin steekt. Top👍quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik las net ergens anders de naam "Tobbertje" voor Tobias...vind ik ook wel een leukequote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef suzi1 het volgende:
"pak maar een stuk kaas hoor" (bedankt topper)
daarmee zeg je toch al dat het jouw kaas is en dat anderen ervan mogen genieten.
Het grappige van het verhaal is dat Droopy het gedrag alles voor zichzelf verafschuwt. Dus hij verdacht Kristof hiervan. Komt even zuur uit dat het niet zo het geval is. Als je dan toch zo oprecht bent Druiloor ga het dan even opbiechten aan Kristof met jouw politieke correctheid. Val je achteraf toch niet door de mand als Kristof dit allemaal terug ziet op de buis.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Met een lekker bakje van mijn koffie.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:54 schreef suzi1 het volgende:
en straks is het, iedereen heeft van mijn kaas mogen eten, want zo ben ik
Want zo ben ik he, alles voor de groep, ik zou niet anders kunnen...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een lekker bakje van mijn koffie.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef cheanny het volgende:
Grace die stiekem het Tobi geurtje op haar kussentjes spuit en het weg probeert te wapperen
Dus als ik dit goed lees, is het eigenlijk Kristof die het meest voor de groep heeft gekocht ?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Grace heeft 20 euro uitgegeven voor zichzelf muntblaadjes voor thee, snoepjes, kussen met foto's, nagellak
Tobias 15 euro kaas en 10 euro voor de groepskoffie wasmuntjes 3 kussen met foto's
Salar M&M s met salar z'n hoofd erop 5 euro knuffelbeertje met foto, foto collage, pot met snoep voor iedereen.
Kristof 5 speciaal biertjes sokken snoepjes wasmiddel
Noeshine parfum, papier met tekst en aanvulling voor de mens erger je niet (eigen poppetjes), knuffelbeertje, black onyx steen
Daarom waardeer ik kristof en salar zo, die hebben nooit zich beter voorgedaan dan zoals ze waren. Tobias valt hier keihard door de mand heen.quote:
Leuk voor TObias, kost Katrien nog al wat centjesquote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
JaKatrien staat achter Tobi, had al vaker wat gestuurd. Denk met Valentijn.
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobiasquote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor TObias, kost Katrien nog al wat centjes
Pssssssssssst God hoort alles en verteld het door aan Grace in haar droom dat weet je tochquote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobias
zou Grace nu jaloers worden
Nope... moet je intelligent voor zijn...quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Normaal wou ik "toppertje" tegen jouw zeggen maar dat verwijst weeral naar iets naars op het moment.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook nog even de andere stream gemonteerd, een wat langer fragment .......![]()
Kadootjes voor de bewoners deel 3 - 14 maart 2022. https://streamable.com/q53mfm
Na-apertjes gedrag. Vera deed dit ook toen Dimi weg was. Wil nu net doen of ze een relatie hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef cheanny het volgende:
Grace die stiekem het Tobi geurtje op haar kussentjes spuit en het weg probeert te wapperen
In haar dromen hebben ze die ookquote:Op maandag 14 maart 2022 13:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Na-apertjes gedrag. Vera deed dit ook toen Dimi weg was. Wil nu net doen of ze een relatie hebben.
Toobje naar huisquote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef rinardo het volgende:
Grace, ons laatste weekje samen
toob ja, we weten nog niet wie, maar 1 van ons zeker, dat heb ik vanmorgen bevestigd gekregen.
Huh? Als dit klopt dan zou dat toch betekenen dat Salar al een finaleplek heeft.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef rinardo het volgende:
Grace, ons laatste weekje samen
toob ja, we weten nog niet wie, maar 1 van ons zeker, dat heb ik vanmorgen bevestigd gekregen.
Nee Tobias denkt dat nadat hij een gesprek met Kristof heeft gehad en die geeft aan dat hij op Tobias gaat stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Als dit klopt dan zou dat toch betekenen dat Salar al een finaleplek heeft.
Of Grace heeft het verkeerd begrepen, dat een van hun genomineerd gaat wordt klopt sowieso wel
Hij kan bedoelen dat hij door dat gesprek met kris de bevestiging heeft gekregen dat hij en Grace samen op de bank zitten als er door de bewoners genomineerd zou wordenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Als dit klopt dan zou dat toch betekenen dat Salar al een finaleplek heeft.
Of Grace heeft het verkeerd begrepen, dat een van hun genomineerd gaat wordt klopt sowieso wel
Nee, Kris heeft aangegeven dat hij NIET op Salar ging stemmen, dus automatisch op Tobi en Gracequote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee Tobias denkt dat nadat hij een gesprek met Kristof heeft gehad en die geeft aan dat hij op Tobias gaat stemmen
Dit gesptrek gemist, dank voor je post.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja alleen al aankijken he @Gerrie_55quote:Op zondag 13 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
je moeder heeft ook te dicht bij Douwe gezeten?
Verkeerde afslag genomen?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja alleen al aankijken he @:Gerrie_55![]()
![]()
Sorry voor mijn late antwoord was even fietsen whahah
Misschien langs Gent gereden om een ex-bewoner een goeiedag te gaan zeggen?quote:
Met als duidelijke reden dat Salar hem al 2x van de bank heeft gehaald. Thobias ziet het anders, die vind dat hij dat ook heeft gedaan door eerdere keren niet op Kristoff te stemmen. Hoezo ben je dan een vriend, iemand voor de voeten gooien dat je niet eerder op hem heeft gestemd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, Kris heeft aangegeven dat hij NIET op Salar ging stemmen, dus automatisch op Tobi en Grace
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
Nee, Kris heeft aangegeven dat hij NIET op Salar ging stemmen, dus automatisch op Tobi en Grace
Juist, dat is de grap precies, wij weten dat hun niet hoeven te stemmen, maar wij, als hun moeten stemmen dan weten grace en toob dat ze in de minderheid zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan bedoelen dat hij door dat gesprek met kris de bevestiging heeft gekregen dat hij en Grace samen op de bank zitten als er door de bewoners genomineerd zou worden
en door die opmerking heeft hij veel kapot gemaakt bij Kris. Kris is terecht pissed hierover.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef cheanny het volgende:
[..]Toobje was not amused. Maar hij moet het toch wel geweten hebben. Kris is gewoon paar keer gesaved door Salar. Hij deed gewoon nog een laatste soort van poging om hem over te halen door er bij Kristof er in te wrijven dat hij over lijken gaat om maar te winnen.
Geen idee hoeveel mensen er zijn die stemmen, en alleen de uitzendingen zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Juist, dat is de grap precies, wij weten dat hun niet hoeven te stemmen, maar wij, als hun moeten stemmen dan weten grace en toob dat ze in de minderheid zijn.
Precies dit, trauma's uit het verleden i.c.m. spel/vriendschap verwarren. Dat hij de redeneerlijn van Kristoff niet wil begrijpen/erkennen zegt een hoop. Hij zou namelijk precies hetzelfde doen. Maar omdat het hem nadelig betreft, gelden er ineens andere principes. Dit soort dingen meerdere malen de afgelopen weken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Toob heeft 2 problemen
1. Hij kiest altijd voor anderen en verwacht dat anderen dat ook doen. Hij is vervolgens boos en teleurgesteld als dat niet zo is. Zal wel deels boosheid en telleurstelling in hem zelf zijn die hij projecteert op anderen.
2. Hij ziet het spel niet los van wat zijn "maten" voor hem betekenen en vice versa
Geloof mij, dat gesprek van vanmorgen waar Toob zn graf graaft, komt in de uitzendingquote:Op maandag 14 maart 2022 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel mensen er zijn die stemmen, en alleen de uitzendingen zien.
Want dan krijg je toch een ander beeld voorgeschoteld.
En wij weten ook dat Grace of Toob het sowieso niet gaan winnen van Salar...quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef rinardo het volgende:
Juist, dat is de grap precies, wij weten dat hun niet hoeven te stemmen, maar wij, als hun moeten stemmen dan weten grace en toob dat ze in de minderheid zijn.
Kan best zo zijn, want ik denk dat ze hem niet meenemen naar de finale.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geloof mij, dat gesprek van vanmorgen waar Toob zn graf graaft, komt in de uitzending
Precies, ze zijn puur zover gekomen door een bepaalde 'gespeelde neutraliteit/objectiviteit' i.r.t. het stemmen. Salar en Kristoff hebben veel meer risico's moeten nemen met o.a. Nawel, Peter, Leroy, Nouchine etc.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
En wij weten ook dat Grace of Toob het sowieso niet gaan winnen van Salar...
Ik interpreteerde dat eerder als het spelen van beide kanten btwquote:Op maandag 14 maart 2022 13:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, ze zijn puur zover gekomen door een bepaalde 'gespeelde neutraliteit/objectiviteit' i.r.t. het stemmen. Salar en Kristoff hebben veel meer risico's moeten nemen met o.a. Nawel, Peter, Leroy, Nouchine etc.
Volgens mij een perfectionist en niemand is perfect dus ze falen altijd en dat is wat een perfectionist juist niet wil. Kortom, hij maakt het zichzelf erg moeilijk maar legt de schuld bij een ander.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Daana316 het volgende:
Thobias lijkt ook nooit ontspannen, heeft altijd gespannen gezicht/kaken. Volgens mij is het eigenlijk een heel explosief mannetje, die al die tijd een masker op had. Nu word het steeds moeilijker om die masker op te houden.
Gewoon een masker om z'n onzekerheden te verbergen, maar daarmee laat hij juist z'n tekortkomingen zien. Terwijl Salar/Kristoff gewoon het boete kleed aantrekken als ze fout zitten. Tobias projecteert het op anderen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens mij een perfectionist en niemand is perfect dus ze falen altijd en dat is wat een perfectionist juist niet wil. Kortom, hij maakt het zichzelf erg moeilijk maar legt de schuld bij een ander.
Oh ja dat is morgenmiddag op de livestreamquote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze moeten nog pitchen.. woensdag geloof ik
Dat zou maar zo kunnenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag er wel uit maar heb hem eigenlijk nog steeds boven Kristoff maar dat ligt niet aan Tobias en die kan er helaas niet uit nu. Door zijn verleden kan hij echt wel vervelend reageren en merken we de laatste weken echt heel vaak. Snap ook goed dat hij een burn out heeft gehad. Eigenlijk is hij er nog steeds niet helemaal uit. Moet nog veel leren loslaten en vaker in t spiegeltje kijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef JDB94 het volgende:
Precies dit, trauma's uit het verleden i.c.m. spel/vriendschap verwarren. Dat hij de redeneerlijn van Kristoff niet wil begrijpen/erkennen zegt een hoop. Hij zou namelijk precies hetzelfde doen. Maar omdat het hem nadelig betreft, gelden er ineens andere principes. Dit soort dingen meerdere malen de afgelopen weken.
Wat mij betreft mag hij eruit, ookal had ik hem tot op heden op nr 2 (gedeeld met Kristoff)
Tooplul : eerder keren niet op Kristof gestemd dus verdient ie eigenlijk om niet genaaid te worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Met als duidelijke reden dat Salar hem al 2x van de bank heeft gehaald. Thobias ziet het anders, die vind dat hij dat ook heeft gedaan door eerdere keren niet op Kristoff te stemmen. Hoezo ben je dan een vriend, iemand voor de voeten gooien dat je niet eerder op hem heeft gestemd.
Eerder in het spel behoor je daar niet eens over na te denken om dat te doen. Nee hoor, Kristoff heeft een goeie keuze gemaakt, alleen gaat het niet gebeuren, maar leuk om de ware aard van Thobias te zien, wat een lelijk manneke.
Ben ook wel benieuwd als bekend wordt dat het publiek T en G op de bank hebben gezet..kan niet wachten om hun gezicht en reactie te zien
Precies dit, als ik iets geleerd heb is dat je altijd beter kunt focussen op jouw aandeel in conflicten/situaties dan andere mensen hier op aankijken, want daar heb je 0 invloed opquote:Op maandag 14 maart 2022 13:51 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij mag er wel uit maar heb hem eigenlijk nog steeds boven Kristoff maar dat ligt niet aan Tobias en die kan er helaas niet uit nu. Door zijn verleden kan hij echt wel vervelend reageren en merken we de laatste weken echt heel vaak. Snap ook goed dat hij een burn out heeft gehad. Eigenlijk is hij er nog steeds niet helemaal uit. Moet nog veel leren loslaten en vaker in t spiegeltje kijken.
Ja was helemaal verdwaaldquote:
Waar hij volgens eigen zeggen graag van wil verliezen want hij gunt het Grace.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:53 schreef Stargazing het volgende:
Tobias schijt zowat alle kleuren van de regenboog ondertussen.
Hij denkt alleen aan zichzelf en niet dat als hij niet op de bank komt, Grace eruitvliegt.
Noem je dat zingen? Ben helemaal klaar met die achterlijke showtjes van haarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef Sestra666 het volgende:
zingt grace echt iets, of verzint ze maar wat
Slechte verliezer in alles maar van Grace zou hij graag verliezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waar hij volgens eigen zeggen graag van wil verliezen want hij gunt het Grace.
Slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies dit, trauma's uit het verleden i.c.m. spel/vriendschap verwarren. Dat hij de redeneerlijn van Kristoff niet wil begrijpen/erkennen zegt een hoop. Hij zou namelijk precies hetzelfde doen. Maar omdat het hem nadelig betreft, gelden er ineens andere principes. Dit soort dingen meerdere malen de afgelopen weken.
Wat mij betreft mag hij eruit, ookal had ik hem tot op heden op nr 2 (gedeeld met Kristoff)
Uhmm wie bedoel je dan ? Hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Misschien langs Gent gereden om een ex-bewoner een goeiedag te gaan zeggen?
Of gaat dit te ver ?
Dan heeft hij iig een extra reden om er werk van te maken straksquote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Slechte verliezer in alles maar van Grace zou hij graag verliezen.
Die kerel gelooft straks zijn eigen leugens nog.
Leroy had het geregeldquote:Op maandag 14 maart 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik BB was zou ik die hottub weer sluiten.
Blijkbaar kunnen ze de verantwoording niet aan.
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Salar verteld over zijn gesprek met nouchine dat ze raar deed en bleek dat ze grace het geld te gunnen want die had het het meeste nodig. Salar had gezegd dat ze het alle 5 kunnen gebruiken.
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus als Nouchine wint dan geeft ze het geld aan Grace? Nouchine denkt gewoon meer kans te maken tegen Grace omdat Salar Nawel weg heeft kunnen spelen.
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine wint het echt niet van Grace of Salar.
Salar wint
Grace als 2e
Nouchine 3e
Kris 4e
Tiktok is vast afgehaaktquote:Op maandag 14 maart 2022 14:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de teleurgestelde Nawelstemmer doet. Groot deel zal zich achter Nouchine scharen (Nawel zal vast een oproepje doen), een ander deel zal misschien zijn afgehaakt.
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.quote:
Ik vind vooral Grace hierin erg agressiefquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
Vind ik ook hij is hierin heel dominant bahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat vechten van hun, onder het mom van stoeien, moet en zal tobi de sterkste zijn en gaat hij door tot hij Grace, "genade" kan laten zeggen. Ik vind dat er gewoon heel naar uitzien, een man die op een dergelijke manier zijn kracht gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |