quote:Op maandag 14 maart 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof bericht mocht een bericht horen van zijn vriendin
Nee. Niet maar nog het wel luisterenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:12 schreef Verida het volgende:
Kris heeft gekozen voor een bericht van Sharon.
wat lief
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen algeheel zangverbod voor Nouchine vragen bij BB?
Wedden dat hij vindt dat hij meer heeft voor de groepquote:
ja mooi he, die tobias moet zich kapot schamen hoe hij heeft gepraat. En dat is elke keer weer zo.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:14 schreef Verida het volgende:
Kris heeft sokken voor zichzelf en voor de rest alles voor de groep
dat heeft hij toch ook, samen met zijn egoquote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wedden dat hij vindt dat hij meer heeft voor de groep
Wat een slllechte cameravoering weer.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
Al die close-ups weer van de gezichten, we willen de producten zien!
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Zal dat nou lekker zitten Toop, al die opgepropte veren in je reet??? Volgens mij zit er zelfs een levende kip tussen
Een struisvogelquote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Zal dat nou lekker zitten Toop, al die opgepropte veren in je reet??? Volgens mij zit er zelfs een levende kip tussen
Nee hij kan niet verder kijken dan zijn eigen gelijkquote:Op maandag 14 maart 2022 12:16 schreef Stargazing het volgende:
Tobias blijft vallen.
Ondertussen zou zelfs Julio tegen hem gewonnen kunnen hebben.
Heeft die nu echt niet door dat hij al zijn kansen zelf aan het verspelen is met zijn gezeur
Verschrikkelijk irritant. Grace is aan het laten zien wat ze heeft gekocht en de stream be like:quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een slllechte cameravoering weer.
Ik denk dat hij op deze manier probeert om zichzelf te redden, als hij nou maar goed blijft benadrukken hoe goed hij is, dan gaat de kijkers het misschien wel geloven.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:16 schreef Stargazing het volgende:
Tobias blijft vallen.
Ondertussen zou zelfs Julio tegen hem gewonnen kunnen hebben.
Heeft die nu echt niet door dat hij al zijn kansen zelf aan het verspelen is met zijn gezeur
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant. Grace is aan het laten zie wat ze heeft gekocht en de stream be like:
[ afbeelding ]
Tobias had sowieso al geen kans meer om te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op deze manier probeert om zichzelf te redden, als hij nou maar goed blijft benadrukken hoe goed hij is, dan gaat de kijkers het misschien wel geloven.
Ja of ze willen het weer voor de uitzending bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.
Mijn dikke vette aanname dat er slechts nog stagiaires zitten.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel camera's te selecteren om dat een beetje goed in beeld te brengen, of het zijn luistershots of afgeblokte shots zoals deze.
De camarashots voor de streams zijn de shots voor de TV uitzending niet. Dat loopt apart van elkaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja of ze willen het weer voor de uitzending bewaren.
Gewoon studenten denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dikke vette aanname dat er slechts nog stagiaires zitten.
Hij heeft ook een kussenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
Wat leuk, die cadeautjes van de fans, en daar zijn ze ook zo ontzettend blij mee.
zit je dan toob, met je koffie en je kaas...
volgens mij werd er van te voren gevraagd wie er aan de beurt was, en vervolgens werden er persoonlijke dingen neergelegdquote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef spapaars het volgende:
Wat mij onduidelijk is waarom ze hebben moeten betalen voor spullen die zijn geschonken.
En natuurlijk zal er bij hebben gestaan welk geschenk voor welke bewoner was bestemd.
Dus heel veel keuzes waren er misschien niet.
quote:
Kan.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij werd er van te voren gevraagd wie er aan de beurt was, en vervolgens werden er persoonlijke dingen neergelegd
Het klemmen van zijn kiezen wordt ook steeds erger. Hij praat ook met zijn kiezen op elkaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
Die m&m's van Salar!![]()
De inwendige boosheid bij Toop is aan het borrelen... tot het formaat van de Vesuvius
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erinquote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Grace heeft 20 euro uitgegeven voor zichzelf muntblaadjes voor thee, snoepjes, kussen met foto's, nagellak
Tobias 15 euro kaas en 10 euro voor de groepskoffie wasmuntjes 3 kussen met foto's
Salar M&M s met salar z'n hoofd erop 5 euro knuffelbeertje met foto, foto collage
Kristof 5 speciaal biertjes sokken snoepjes wasmiddel
Noeshine parfum, papier met tekst en aanvulling voor de mens erger je niet (eigen poppetjes), knuffelbeertje, black onyx steen
of op het hoofd van iemand leggen die te veel aan het kletsen isquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
kan hij zijn frustratie in uitschreeuwen of flink erop los slaan op zijn kussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |