ff aangepast, dank jequote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erin
grace had geen ruimte meer in haar rugzakjequote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind het fantastisch dat tobias zich zo heeft laten kennen van te voren tegen grace zeggen dat de anderen niet voor de groep zouden kiezen maar voor zichzelf en dat hij zo niet is. Haha iedereen op grace na heeft ook voor de roep gekozen.
Een stukje zelfverheerlijkings kaas...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef spapaars het volgende:
Kaas was gewoon voor hem, en niemand anders
[ afbeelding ]
Daar valt nog heel hard aan te werken die tobiquote:
echt wel, sowieso stinkt zo'n edammertje, vind het echt niet de lekkerste kaas.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Ehhh tobi de buitenkant van kaas ruikt naar zweetsokken
Kaas kun je maanden bewarenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel, sowieso stinkt zo'n edammertje, vind het echt niet de lekkerste kaas.
Kris zegt ook gewoon (omdat toob de sticker wil bewaren) Ge kunt ook de hele kaas bewaren...hoe lang blijft dat goed
Grace had ook ineens iets voor de groep, de muntblaadjes...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind het fantastisch dat tobias zich zo heeft laten kennen van te voren tegen grace zeggen dat de anderen niet voor de groep zouden kiezen maar voor zichzelf en dat hij zo niet is. Haha iedereen op grace na heeft ook voor de roep gekozen.
op de juiste temperatuur toch ?quote:
Klopt gewoon koel bewaren zonder iets eromquote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan die kaas terug in de zak en op het aanrecht, binnen 'n week is die kaas blauw
van de schimmel. Kaas gaat zweten in 'n plastic zak, en zeker als die niet in de koeling ligt![]()
Jepquote:
Kan ook niet neequote:Op maandag 14 maart 2022 12:34 schreef Verida het volgende:
Hij denkt nu dat je de sticker gewoon kunt eten
lekker toob, zo'n plastic korst met een sticker erop eten. Ik eet nooit de korst van de kaas.
inderdaad maar hij doet alsof het voor de groep was.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef spapaars het volgende:
Kaas was gewoon voor hem, en niemand anders
[ afbeelding ]
Zoals een waar deuger betaamd.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
inderdaad maar hij doet alsof het voor de groep was.
En voor Grace ook graagquote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen zangverbod voor Nouchine vragen bij BB?
Tobi kan alles..... let maar opquote:Op maandag 14 maart 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Nee tobi je kunt de stickers van de kaas nooit eten
Lekker plastic poepenquote:
Even later zegt Tobias dat ze een lekker stukje kaas bij de biertjes kunnen doenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zegt fijn 5 biertjes kan iedereen proeven. En tobias maar wat ruikt het goed zeg die koffie.
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Salar heeft ook nog een pot voor de groep gekozen met lekkers erin
Persoonlijke spullen voor Tobi, ook een pot zand, niet genomen. Wel dat stuk kaas, van Katrien uit Oudekerk aan de ijsel, groot dik stuk kaas was dacht ik 15 euro, voor de cadeau's moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?
die kon tobias kiezen maar heeft hij niet gedaan want hij heeft voor de groep gekozen. Blijkt die kaas gewoon voor hem te zijn hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van Haagse Hopjes? Wie had die dan?
A zo, kreeg niet alles goed mee, was bezig met dingenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Persoonlijke spullen voor Tobi, ook een pot zand, maar inderdaad niet genomen. Wel dat stuk kaas, van Katrien uit Oudekerk aan de ijsel, groot dik stuk kaas was dacht ik 15 euro, voor de cadeau's moeten betalen.
Deze moeten een hit zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, gesprekje van vanochtend .......![]()
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhp
Gesprek Kristof en Tobias deel 2 - 14 maart 2022. https://streamable.com/r3xaa4
Leroy : "Ik ben oprecht en eerlijk, weet je wel... zo ben ik". (x170)quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, kreeg niet alles goed mee, was bezig met dingen
Maar de kaas deelt hij wel, mocht ook gebruikt worden voor de macaroni
Katrien is wel gek met Tobias
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |