SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
Dat boodschappen doen ook achter een SL zit is
Klopt, maar de reden ontgaat mij, zo spannend is het ook weer niet dat ze het voor TV bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.
Nee het maakt niet veel uit, je krijgt echt geen meer kijkers door om dit voor de daily te bewaren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar de reden ontgaat mij, zo spannend is het ook weer niet dat ze het voor TV bewaren.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Alles van fans is geweldig, ik wil alles. Ik ga dingen stelen gewoon
Dan zou er een bom barsten denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 11:33 schreef spapaars het volgende:
Als eerste meteen die pin kopen, en alle geld opmaken.
Voor de volgende in de mini, Sorry je hebt geen budget meer.
Er is wel iets op beeld geweest van de minimall en ook van de GRquote:Op maandag 14 maart 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest. De GR en Mini Mall streamen ze niet.
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinnerenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is wel iets op beeld geweest van de minimall en ook van de GR
haha 10 euro voor zichzelf en de 15 euro voor de groep want zo is hij hequote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef rinardo het volgende:
Tobi heeft 15 euro aan zich zelf uitgegeven en 10 euro koffie, ik denk aan de groep snap je
Klopt, enkel toen we mochten mee bepalen via Twitter wie de nominatie of het geld kreeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinneren
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef rinardo het volgende:
Tobi heeft 15 euro aan zich zelf uitgegeven en 10 euro koffie, ik denk aan de groep snap je
Tobias gaat me steeds meer de keel uithangenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias tegen Grace : Jij hebt alleen voor jezelf ? .... dat kan...
Hoe durft die gozer mensen te beoordelen. Hij valt zo door de mand nu. En smoezen met Grace bahquote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias tegen Grace : Jij hebt alleen voor jezelf ? .... dat kan...
Sneaky fluisteren in de keuken bah bah bahquote:Op maandag 14 maart 2022 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zouden het niet vertellen nog en nu doet tobias toch aan grace wat hij heeft gekocht
oh, dat zou nog kunnen, dat ik het in de uitzending heb gezienquote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in de uitzendingen maar niet op stream voor zover ik mij kan herinneren
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik heb wel aan de groep gedacht ..... zo ben ik gewoon, weet je.
En zeggen dat hij niet in zijn eentje kaas of koffie gaat drinken of eten. En dat de rest dat vast wel zou doen voor zichzelf. Hij wil zich zo goed neerzetten met wat hij gedaan heeft maar is alleen maar voor ons. Hij kan niet voor zichzelf dat kan hij niet zo is hij niet. Rot op met je geslijm tobias. Hij zegt ik had ook schijt kunnen hebben en alles voor mezelf kunnen pakken maar zo ben ik niet. Grace heeft alles voor zichzelf gekocht en in feite veroordeeld hij dit dus. Ik kan die gozer echt niet meer aanhoren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sneaky fluisteren in de keuken bah bah bah
Het is toch echt niet te geloven, hoe iemand zo ontzettend wrang en zuur kan zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik ga niet in m'n eentje koffie drinken of kaas eten. Maar ben benieuwd wat de rest zal doen, die zal wel weer alleen aan zichzelf denken. Zo zit ik niet in elkaar.
wel toeval dat hij ook kaas als cadeau toen kreeg, is echt wel een traktatie voor hem, hij is gek op kaasquote:Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef rinardo het volgende:
Grace kan het verdelen, het zijn meerdere stukjes, ze zag chips, snoepjes , kipfilet
maar zegt tobi ik kan dat niet ik ben zo niet, ik kan geen schijt aan mezelf hebben ik ben super blij met wat ik gepakt heb, een fukking groot stuk kaas met een Foto erop
Hij denkt dat hij zichzelf heel nobel neerzet voor ons kijkers maar in feite is dat dus helemaal niet zo.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch echt niet te geloven, hoe iemand zo ontzettend wrang en zuur kan zijn.
Ik zou wel even willen schreeuwen, Tobias het heeft geen nut wat je allemaal zegt. Lach me rot als kristof ook voor de groep dingen heeft gekozenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft nu al 10x gezegd dat hij 'zo niet in elkaar zit' .. dus fuck de fans.
En familie, die wisten wel dat Tobi gek op kaas is.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
gaat toch niet om jezelf, maar om de fans die wat gestuurd hebben
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen schreeuwen, Tobias het heeft geen nut wat je allemaal zegt. Lach me rot als kristof ook voor de groep dingen heeft gekozen
De kijkers hebben een opdracht gekregen om fan dingen op te sturen, lekkere dingen enzo voor de minimallquote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wel toeval dat hij ook kaas als cadeau toen kreeg, is echt wel een traktatie voor hem, hij is gek op kaas
Ja duh jonge dat is ook nou jouw probleem.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Ik trap er elke keer weer in...
Ooit was er een regel dat fluisteren verboden was.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:55 schreef Verida het volgende:
Ik word erg kriebelig van dat gefluister, ik kan het niet verstaan.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ooit was er een regel dat fluisteren verboden was.
Was er überhaupt een pin?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat ze nu allemaal mogen winkelen en niet Toob alleen. en dat er dus ook geen mogelijkheid is om de pin te kopen
Tobias: En een groot stuk kaas van Katrien, die heeft al eens eerder wat gestuurd,quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef rinardo het volgende:
op de kaas staat een foto van Toob Salar en kristof
ja op instagram was een oproepquote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh wacht even BB was te skeer om zelf iets te kopen voor de bewoners?
Dit komt dus van Fans ?
Top interact moment weer
![]()
![]()
![]()
daarom heb ik maar even de koptelefoon afgedaan...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:01 schreef Ireth het volgende:
Zit ik met oordopjes te luisteren naar het gefluister van Noush en Krees, gilt Salar er ineens door heen
Dat trucje kennen we nu wel Tobias...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zegt tobias ik ben gewoon zo een iemand. Hij denkt dat dit hem goed neerzet maar maakt juist dat we een afkeer van hem hebben
Alleen nog vegan gaan eten deze guy en hij denkt dat hij wereld aan het redden isquote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zegt tobias ik ben gewoon zo een iemand. Hij denkt dat dit hem goed neerzet maar maakt juist dat we een afkeer van hem hebben
Op birckenstocks met geitenwollen sokkenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog vegan gaan eten deze guy en hij denkt dat hij wereld aan het redden is
Zo de kijkers hebben uitgepaktquote:Op maandag 14 maart 2022 12:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nouchine: Ik heb een biertje gekocht en die parfum kon ik niet laten liggen omdat het helemaal mijn geur is, echt specifiek die geur, echt zot. Dior, Boys.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op birckenstocks met geitenwollen sokken
oh, dat zou een geweldig scenario zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
Kris is nu binnen
Haal die pin en geef hem aan salar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |