Bedankt voor alle moeite die je erin steekt. Top👍quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, gesprekje van vanochtend .......![]()
Gesprek Kristof en Tobias deel 1 - 14 maart 2022. https://streamable.com/ipwmhp
Gesprek Kristof en Tobias deel 2 - 14 maart 2022. https://streamable.com/r3xaa4
Ik las net ergens anders de naam "Tobbertje" voor Tobias...vind ik ook wel een leukequote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef suzi1 het volgende:
"pak maar een stuk kaas hoor" (bedankt topper)
daarmee zeg je toch al dat het jouw kaas is en dat anderen ervan mogen genieten.
Het grappige van het verhaal is dat Droopy het gedrag alles voor zichzelf verafschuwt. Dus hij verdacht Kristof hiervan. Komt even zuur uit dat het niet zo het geval is. Als je dan toch zo oprecht bent Druiloor ga het dan even opbiechten aan Kristof met jouw politieke correctheid. Val je achteraf toch niet door de mand als Kristof dit allemaal terug ziet op de buis.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
Zal dat nou lekker zitten Toop, al die opgepropte veren in je reet??? Volgens mij zit er zelfs een levende kip tussen
Met een lekker bakje van mijn koffie.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:54 schreef suzi1 het volgende:
en straks is het, iedereen heeft van mijn kaas mogen eten, want zo ben ik
Want zo ben ik he, alles voor de groep, ik zou niet anders kunnen...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een lekker bakje van mijn koffie.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef cheanny het volgende:
Grace die stiekem het Tobi geurtje op haar kussentjes spuit en het weg probeert te wapperen
Dus als ik dit goed lees, is het eigenlijk Kristof die het meest voor de groep heeft gekocht ?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Grace heeft 20 euro uitgegeven voor zichzelf muntblaadjes voor thee, snoepjes, kussen met foto's, nagellak
Tobias 15 euro kaas en 10 euro voor de groepskoffie wasmuntjes 3 kussen met foto's
Salar M&M s met salar z'n hoofd erop 5 euro knuffelbeertje met foto, foto collage, pot met snoep voor iedereen.
Kristof 5 speciaal biertjes sokken snoepjes wasmiddel
Noeshine parfum, papier met tekst en aanvulling voor de mens erger je niet (eigen poppetjes), knuffelbeertje, black onyx steen
Daarom waardeer ik kristof en salar zo, die hebben nooit zich beter voorgedaan dan zoals ze waren. Tobias valt hier keihard door de mand heen.quote:
Leuk voor TObias, kost Katrien nog al wat centjesquote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
JaKatrien staat achter Tobi, had al vaker wat gestuurd. Denk met Valentijn.
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobiasquote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor TObias, kost Katrien nog al wat centjes
Pssssssssssst God hoort alles en verteld het door aan Grace in haar droom dat weet je tochquote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobias
zou Grace nu jaloers worden
Nope... moet je intelligent voor zijn...quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Katrien geeft nogal wat centjes uit voor Tobias
zou Grace nu jaloers worden
Normaal wou ik "toppertje" tegen jouw zeggen maar dat verwijst weeral naar iets naars op het moment.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook nog even de andere stream gemonteerd, een wat langer fragment .......![]()
Kadootjes voor de bewoners deel 3 - 14 maart 2022. https://streamable.com/q53mfm
Na-apertjes gedrag. Vera deed dit ook toen Dimi weg was. Wil nu net doen of ze een relatie hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef cheanny het volgende:
Grace die stiekem het Tobi geurtje op haar kussentjes spuit en het weg probeert te wapperen
In haar dromen hebben ze die ookquote:Op maandag 14 maart 2022 13:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Na-apertjes gedrag. Vera deed dit ook toen Dimi weg was. Wil nu net doen of ze een relatie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |