SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - D stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideen, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
Damnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.
ik wel
https://steamcommunity.com/id/mschol
meer xp is een hoger level en met elk level krijg je een extra showcase en kan je meer vrienden toevoegen aan steam, volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het nut van XP in steam? Waar zijn ze voor?
Maar voor de gameplay op zich maakt het dus niets uit?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
meer xp is een hoger level en met elk level krijg je een extra showcase en kan je meer vrienden toevoegen aan steam, volgens mij
correct, er zijn alleen wat restricties als je nooit wat geld hebt uitgegeven in de steam store als je wilt traden op de community marketquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar voor de gameplay op zich maakt het dus niets uit?
Dat traden doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
correct, er zijn alleen wat restricties als je nooit wat geld hebt uitgegeven in de steam store als je wilt traden op de community market
niet beter, wel handig om bv de kaartjes die je krijgt om te zetten in echte centen die je weer aan een game kan spenderenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat traden doe ik ook nooit
T is voor gamen wat mij betreft. Alleen als het traden het gamen beter maakt zal ik er over nadenken.
Ah, das een goede optie dan jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet beter, wel handig om bv de kaartjes die je krijgt om te zetten in echte centen die je weer aan een game kan spenderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch* toch maar even Sifu aangeschaft. Heb wel zin in een beetje brawlen.
Ja inderdaad, V. ja.
In mei pas, volgens geruchten.quote:Op maandag 4 april 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand wanneer de grote volgende sale komt?
Jawelquote:
Eigenlijk de reden dat ik de meeste Early Access games mijdt, zeker in genres als RPG. Factorybuilding games e.d. daargelaten want die zijn vaak al enorm uitgebreid in EA.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:11 schreef 2dope het volgende:
Ik wil verder met Darkest Dungeon 2 en Baldur's Gate 3. Kut early access meuk.
Behalve wanneer ze dan weer eens een deel van de map omgooien waardoor je een deel van je fabrieken weer mag opdoekenquote:Op maandag 23 mei 2022 12:14 schreef Monolith het volgende:
Factorybuilding games e.d. daargelaten want die zijn vaak al enorm uitgebreid in EA.
Ja klopt, maar meestal is dat voor mij meer reden om de boel weer eens helemaal vanaf scratch te spelen. Dyson Sphere Program had ik ook alweer tijden niet aangeraakt en had flink wat updates gehad (hoofdzakelijk QoL). Dan is het gewoon heerlijk eens weer vanaf nul te beginnen en alles weer gestaag vorm te laten krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze dan weer eens een deel van de map omgooien waardoor je een deel van je fabrieken weer mag opdoeken
Satisfactory update 6
Ja begrijpelijk wel, ik kan mezelf helaas meestal niet bedwingen, vooral als het een game is waar ik al lang naar uitkijk. Er is momenteel gewoon ff niets anders wat ik wil spelen. Laat onverlet dat ik het gewoon een kutmanier vind van een game volgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk de reden dat ik de meeste Early Access games mijdt, zeker in genres als RPG. Factorybuilding games e.d. daargelaten want die zijn vaak al enorm uitgebreid in EA.
Ik heb het bij een kanaal gezien dat ik volg maar ik werd er niet heel warm of koud van.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:31 schreef 2dope het volgende:
Hier ook mensen verknocht aan V Rising trouwens? Heel Twitch en z'n moeder speelt dat momenteel maar ik vind het er echt z matig uitzien... Lidl Diablo/Pathfinder met zwaar onindrukwekkende combat, zit dan nog de nodige base-building in maar ik ben wel nieuwsgierig wat de appeal is.
Back4Blood with the boyzzzquote:Op maandag 23 mei 2022 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi hoi. Ik heb nu ook een game pc, maar weet niet zo goed wat te spelen. Het liefst speel ik Nintendo games en Japanse rpg's.
Heb een Gamepass Unlimited abo, dus wat daar beschikbaar is, is een optie. Heb natuurlijk wel al veel gespeeld op de consoles.
Lijkt eigenlijk een beetje op een goedkope Lost Ark kloon (en dan ook nog solo?)quote:Op maandag 23 mei 2022 12:31 schreef 2dope het volgende:
Hier ook mensen verknocht aan V Rising trouwens? Heel Twitch en z'n moeder speelt dat momenteel maar ik vind het er echt z matig uitzien... Lidl Diablo/Pathfinder met zwaar onindrukwekkende combat, zit dan nog de nodige base-building in maar ik ben wel nieuwsgierig wat de appeal is.
Het heeft ook co-op en PvP. Zie ook regelmatig vergelijkingen met Valheim langskomen, afgelopen weekend 150.000 concurrent players. Hoge verslavingsfactor, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt eigenlijk een beetje op een goedkope Lost Ark kloon (en dan ook nog solo?)
Heb er eentje met een 3070, goede keuze geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef 2dope het volgende:
Videokaartprijzen gaan rap de goede kant op. GTX 3070 nu al voor 619 te krijgen, GTX 3080 gezien voor 900.
New rig coming soon
4000-serie schijnt volgens de geruchten ook spoedig (juli) uit te komen. Misschien nog even afwachten of dat wat met de prijzen doet (zal wel weer tegenvallen)quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb er eentje met een 3070, goede keuze geweest
Mwah, ik heb deze pc nu een jaar en ik heb voorlopig geen upgrade nodig. Misschien mijn oude HDD eindelijk vervangen voor een SSD. En een snellere SSD voor gamesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
4000-serie schijnt volgens de geruchten ook spoedig (juli) uit te komen. Misschien nog even afwachten of dat wat met de prijzen doet (zal wel weer tegenvallen)
En een 3090 (tuf) 2 weken geleden voor 1569quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef 2dope het volgende:
Videokaartprijzen gaan rap de goede kant op. GTX 3070 nu al voor 619 te krijgen, GTX 3080 gezien voor 900.
New rig coming soon
Nog steeds een belachelijk bedrag voor een fucking GPU natuurlijk. Maar congratsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En een 3090 (tuf) 2 weken geleden voor 1569Eerste kaart die ruim onder de (idiote) msrp viel
Dat is meer dan de meeste mensen voor heel hun pc betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En een 3090 (tuf) 2 weken geleden voor 1569Eerste kaart die ruim onder de (idiote) msrp viel
Sim racenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar waar gebruik je de 3090 voor? Doe je veel 3d renders etc?
Ah ja. 3 schermen dan kan het hard gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Sim racenTriple 1440p trekt de 10GB van een 3080 zo vol en het prijs verschil tussen een 3080ti en deze 3090 was dusdanig klein dat ik maar meteen overkill ben gegaan
Lees: IK KOOP DIE HELE STORE LEEG RIP PORTEMONNEE.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga niks kopen tijdens de sale.
Misschien een dlc op een spel dat ik al heb.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees: IK KOOP DIE HELE STORE LEEG RIP PORTEMONNEE.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:12 schreef over_hedge het volgende:
Sale? when. Heb nog een aardig verlanglijstje met games die ik wil spelen maar alleen met 70% korting
Daar gaat hier een nieuwe pc en monitor van komen. Meteen weer ruimschoots op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gelukkig vandaag net vakantiegeld ontvangen, dus dat komt mooi uit.
Nice. Ik wil met mijn huidige nog minimaal 1 a 2 jaar doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat hier een nieuwe pc en monitor van komen. Meteen weer ruimschoots op.
4K monitor? Of voorlopig nog 1080/1440p?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat hier een nieuwe pc en monitor van komen. Meteen weer ruimschoots op.
Compromis oplossing.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef 2dope het volgende:
Ga zelf denk ik kijken naar 32" of 34" 3440 x 1440 monitor. 4K is bij die formaten monitors meteen onbetaalbaar en bovendien zeer schaars. Maar als ik straks wel een 3080 op de kop heb weten te tikken wil ik igenlijk ook 4K-output kunnen
ik heb deze sinds een maandje https://www.bol.com/nl/nl(...)00000001337798/?s2a=quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
4K monitor? Of voorlopig nog 1080/1440p?
Zit zelf een beetje in dubio, mijn 34" curvy ultrawide monitor is inmiddels ook alweer vijf jaar oud maar hij bevalt nog zo goed... Ik wil eigenlijk ook niet meer terug van 21:9 aspect ratio. Alleen is het 2560x1080 en dat zijn toch wel vrij grote pixels voor mijn kijkafstand op zo'n grote monitor.
Ga zelf denk ik kijken naar 32" of 34" 3440 x 1440 monitor. 4K is bij die formaten monitors meteen onbetaalbaar en bovendien zeer schaars. Maar als ik straks wel een 3080 op de kop heb weten te tikken wil ik igenlijk ook 4K-output kunnen, waar is al die power anders voorNaja op de TV aansluiten is altijd nog een optie
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductTitlequote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb deze sinds een maandje https://www.bol.com/nl/nl(...)00000001337798/?s2a=
![]()
Zoiets denk ik:quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
4K monitor? Of voorlopig nog 1080/1440p?
Zit zelf een beetje in dubio, mijn 34" curvy ultrawide monitor is inmiddels ook alweer vijf jaar oud maar hij bevalt nog zo goed... Ik wil eigenlijk ook niet meer terug van 21:9 aspect ratio. Alleen is het 2560x1080 en dat zijn toch wel vrij grote pixels voor mijn kijkafstand op zo'n grote monitor.
Ga zelf denk ik kijken naar 32" of 34" 3440 x 1440 monitor. 4K is bij die formaten monitors meteen onbetaalbaar en bovendien zeer schaars. Maar als ik straks wel een 3080 op de kop heb weten te tikken wil ik igenlijk ook 4K-output kunnen, waar is al die power anders voorNaja op de TV aansluiten is altijd nog een optie
Haha nee dat is te belachelijk (en veulste duuh) voor op een bureau. 34" is prima, hl misschien 38" maar krijg anders ook last van m'n nek van naar links en rechts kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Compromis oplossing.
Ga voor een 49" Ultrawide, 5120x1440Heb je meteen een excuus voor die 3080.
Prima ding qua specs, heb nu ook 144Hz en dat is heerlijk. Ik wil alleen het liefst ook curved.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb deze sinds een maandje https://www.bol.com/nl/nl(...)00000001337798/?s2a=
![]()
144hz en curved hier, 32". Heerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha nee dat is te belachelijk (en veulste duuh) voor op een bureau. 34" is prima, hl misschien 38" maar krijg anders ook last van m'n nek van naar links en rechts kijken
[..]
Prima ding qua specs, heb nu ook 144Hz en dat is heerlijk. Ik wil alleen het liefst ook curved.
Mooi ding, ook wel goed geprijsd, alleen 4ms en 60Hz.... Wil toch wel graag minimaal 144Hz en eigenlijk gewoon 1ms responstijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik:
https://www.informatique.(...)-uhd-4k-monitor.html
Heb nu ook een 34", die blijf ik voor werk gebruiken. Die 32" komt er dus naast voor gamen.
Dat idd, ik wil eigenlijk nooit meer terug naar pancake en 16:9quote:
Is ook curvedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha nee dat is te belachelijk (en veulste duuh) voor op een bureau. 34" is prima, hl misschien 38" maar krijg anders ook last van m'n nek van naar links en rechts kijken
[..]
Prima ding qua specs, heb nu ook 144Hz en dat is heerlijk. Ik wil alleen het liefst ook curved.
Ik gebruik soms ShadowPlay van Nvidia. Doet ook zijn ding en voor mij primaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat idd, ik wil eigenlijk nooit meer terug naar pancake en 16:9
Nadelen zoals (geen) ultrawide support zijn echt verwaarloosbaar. Enige wat irritant is is gameplay opnemen. Mijn El Gato HD60 bijv. ondersteunt alleen 1920x1080 en dan moet ik m'n desktop dus forceren naar een foute aspect ratio. En ook al was het opnemen in 21:9 geen issue dan zit je er nog steeds mee dat het er bij 95% van de mensen botched uitziet omdat het gros van de mensen nog gewoon op 16:9 zitten.
koop gewoon mijn 6900xt, dan zijn we beide blij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef 2dope het volgende:
New rig coming soon
Neem je dan op in je eigen native resolutie? En upload je ook wel eens video's naar bijv. YouTube? Want dan krijg je dus dat als 16:9-mensen je filmpje bekijken ze zo'n klein strookje zien met enorme zwarte balken boven en onder.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik soms ShadowPlay van Nvidia. Doet ook zijn ding en voor mij prima
Je kan natuurlijk altijd nog in een videobewerker er een 16:9 in het midden uit croppenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Want dan krijg je dus dat als 16:9-mensen je filmpje bekijken ze zo'n klein strookje zien met enorme zwarte balken boven en onder.
Even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem je dan op in je eigen native resolutie? En upload je ook wel eens video's naar bijv. YouTube? Want dan krijg je dus dat als 16:9-mensen je filmpje bekijken ze zo'n klein strookje zien met enorme zwarte balken boven en onder.
Ja wat ik hierboven al aangaf, mijn el gato capture card kan alleen maar 1920x1080 aan dus dan moet ik via Nvidia CP m'n resolutie omlaag schroeven naar een veel smaller beeld met zwarte balken. Maar goed dat is nou eenmaal inherent aan werken in exotische resoluties. Het is ook niet alsof ik een epic content creator ben ofzo maar wel leuk als het zonder al te veel geouwehoer werkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd nog in een videobewerker er een 16:9 in het midden uit croppen
Met OBS kan je ook kiezen om alleen het middelste deel van je monitor op te nemen
Nee klopt, ik heb idd geen ultrawide, maar dat zou ik ook niet willen denk ik. Wat ik nu heb is prima en zal ook wel zo blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja wat ik hierboven al aangaf, mijn el gato capture card kan alleen maar 1920x1080 aan dus dan moet ik via Nvidia CP m'n resolutie omlaag schroeven naar een veel smaller beeld met zwarte balken. Maar goed dat is nou eenmaal inherent aan werken in exotische resoluties. Het is ook niet alsof ik een epic content creator ben ofzo maar wel leuk als het zonder al te veel geouwehoer werkt.
@:El_Thijs Thx, goed filmpje welZiet er ook nog best prima uit bij snelle beelden. Maar jij hebt inderdaad gewoon een QHD op 16:9 AR, geen ultrawide
Dus je hebt dat 'probleem' niet waar ik het over heb
Bel even als het ook om bestaande videokaarten gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef 2dope het volgende:
New rig coming soon
ik zou niet weten waarvan helaas...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef 2dope het volgende:
New rig coming soon
Errr, RTX uiteraardquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bel even als het ook om bestaande videokaarten gaat
Prioriteitenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarvan helaas...
en nee, vakantie geld is al gereserveerd
ik heb niet geupgrade, zal V wel zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Prioriteiten. Maar had jij niet relatief recent nog gepgraded? Of was dat @:V. ? Is het bij jou ook nodig dan?
Ik merk pas sinds een paar maandjes dat m'n huidige rig echt niet meer voldoet en ik allerlei concessies moet doen in hoe e.e.a. eruit ziet. Waren 5 mooie jaren
Hoe bevalt Baldurs Gate 3?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:11 schreef 2dope het volgende:
Ik wil verder met Darkest Dungeon 2 en Baldur's Gate 3. Kut early access meuk.
welke game?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige simpele spelletjes
Lekker rammen met een sloophamer
Niet te lang achter elkaar spelen, dan wordt het wat eentonig.quote:
Zeer goed, alleen hij draait niet lekker op m'n pc met alles maxed out dus ik moet kwalititeitsinstellingen naar beneden schroeven als een filthy peasant. Game (met name de omgevingen en characters) ziet er wel heel goed uitquote:
ik haal hem misschien een keertje als hij serieuze korting heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te lang achter elkaar spelen, dan wordt het wat eentonig.
En de de problemen met de DLC hebben opgelostquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haal hem misschien een keertje als hij serieuze korting heeft
oh dear...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de de problemen met de DLC hebben opgelost
Qua gameplay of verhaalverloop? Ik vond de gameplay van DOS(2) prima maar het verhaal deed mij niets terwijl BG mij veel meer wist te pakken. Gameplay van Baldur's Gate is nog steeds leuk maar imo wel hopelijk ouderwets dus als dat meer richting DOS gaat vind ik helemaal mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Alweer een tijd niet gespeeld en wil graag een nieuwe run doen omdat er een boel nieuwe content en nieuwe classes zijn. Het is wel meer DoS2 dan BG2, waar redelijk wat mensen over vallen. Maar volgens mij vond jij DoS2 ook dik?
Ja vooral qua gameplay idd, alleen BG3 is wat strakker op de D&D5 regels, veel meer dice rolls en dat onderscheid in physical en magical armor uit DOS2 is er ook niet. Verhaal van BG3 vind ik wel interessant tot nu toe, maar vond ik van DOS2 ook wel. Die gekke Belgen weten wel hoe je een fatsoenlijke fantasy-wereld neerzet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Qua gameplay of verhaalverloop? Ik vond de gameplay van DOS(2) prima maar het verhaal deed mij niets terwijl BG mij veel meer wist te pakken. Gameplay van Baldur's Gate is nog steeds leuk maar imo wel hopelijk ouderwets dus als dat meer richting DOS gaat vind ik helemaal mooi.
Check wat recipes. Spikes + schoenen maakt dat je geen last hebt van ijs. Zo zijn er een heleboel dingen die ontzettend eenvoudig zijn maar het spel een stuk toegankelijker maken.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ben na 7+ jaar weer 's begonnen aan DOS 1 (<-- Classic version).
Was vergeten hoe lang het duurt voordat die op gang komt. En zelfs op normal wordt ik nog vaak afgedroogd.
Die earth-fire combo damage is echt vaak frustrerend. DOS heeft een beetje hetzelfde als DA:O - mages maken het verschil/zijn OP.
Nog meer tips?
* Steel alles (voor meer gold, sleutels, handige items)
* Pet Pal (voor extra quests)
* ...
Die recipes probeer ik zoveel mogelijk te verkrijgen. Probeer nog steeds uit te vogelen hoe ik die Adventurers Guide II krijg in de Legion barracks. Een van degenen die ik nog niet heb. Die 2 guards daar hebben totaal zo'n 7 a 8 sleutels bij zich, die geen van alle passen, en m'n lockpicking is te laag.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef ems. het volgende:
Check wat recipes. Spikes + schoenen maakt dat je geen last hebt van ijs. Zo zijn er een heleboel dingen die ontzettend eenvoudig zijn maar het spel een stuk toegankelijker maken.
Dit, idd. Orcs verder op 't strand vermijden, fire elementals bij de church vermijden. Eerst alle quests in Cyseal doen, dan de undead buiten de poorten, dan de vuurtoren, Arhu's machine, etc. Haalt een beetje het open-wereld gevoel weg, als alsnog alles in een bepaalde volgorde moet.quote:Wat DOS 1 wel heel erg had, nog een stuk meer dan 2, is dat alles echt op een bepaalde volgorde moet. Als je iets tegenkomt wat te moeilijk is dan zit je vaak gewoon verkeerd en dan moet je eerst ergens anders zijn om wat levels te scoren.
Jahan op aero/hydro, een two-hander (je main of Madora) met CC-skills (battering ram & crushing fist), veel teleporten, zsm tweede character ook teleport geven. Voor rangers elemental arrows maken (doe je al las ik) en veel knockdown arrows kopen/jatten (evt. arrow recovery erbij). Voor wat betreft jatten, gebruik invisibility. Verder double down op CC skills, electrocuteren met hydro/aero (rain spell) etc. Gebruik je omgeving en items zoals oil barrels/water barrels om terrein te manipuleren, kan vaak ter voorbereiding op een gevecht. Lok vijanden uit de tent ipv vol in de aanval te gaan. Leg handmatig ambushes, ontketen je party en laat n character vijanden lokken terwij de rest tactisch opgesteld zit te wachten.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ben na 7+ jaar weer 's begonnen aan DOS 1 (<-- Classic version).
Was vergeten hoe lang het duurt voordat die op gang komt. En zelfs op normal wordt ik nog vaak afgedroogd.
Die earth-fire combo damage is echt vaak frustrerend. DOS heeft een beetje hetzelfde als DA:O - mages maken het verschil/zijn OP.
Nog meer tips?
* Steel alles (voor meer gold, sleutels, handige items)
* Pet Pal (voor extra quests)
* ...
Vond DoS2 ook top ja, dus ben er ook niet rouwig om als ze daar veel van meenemen naar BG3.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeer goed, alleen hij draait niet lekker op m'n pc met alles maxed out dus ik moet kwalititeitsinstellingen naar beneden schroeven als een filthy peasant. Game (met name de omgevingen en characters) ziet er wel heel goed uit
[ afbeelding ]
Alweer een tijd niet gespeeld en wil graag een nieuwe run doen omdat er een boel nieuwe content en nieuwe classes zijn. Het is wel meer DoS2 dan BG2, waar redelijk wat mensen over vallen. Maar volgens mij vond jij DoS2 ook dik?
Teleportation is een idee. Heb Jahan ook laatst Invisibility gegeven. En wat meer die barrels gebruiken, wanneer mogelijk. Jammer dat je niet, zoals in Wasteland 2 of Shadowrun, je party in een ambush kunt leggen. Dat ze automatisch vuren wanneer iemand binnen bereik is. Want ze hebben wel iets vergelijkbaars toegevoegd met die attacks of opportunity.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:03 schreef 2dope het volgende:
Jahan op aero/hydro, een two-hander (je main of Madora) met CC-skills (battering ram & crushing fist), veel teleporten, zsm tweede character ook teleport geven. Voor rangers elemental arrows maken (doe je al las ik) en veel knockdown arrows kopen/jatten (evt. arrow recovery erbij). Voor wat betreft jatten, gebruik invisibility. Verder double down op CC skills, electrocuteren met hydro/aero (rain spell) etc. Gebruik je omgeving en items zoals oil barrels/water barrels om terrein te manipuleren, kan vaak ter voorbereiding op een gevecht. Lok vijanden uit de tent ipv vol in de aanval te gaan. Leg handmatig ambushes, ontketen je party en laat n character vijanden lokken terwij de rest tactisch opgesteld zit te wachten.
Heb eerst m'n GOG versie gespeeld, jaren geleden. Heb ook beide versies op steam. Dus door deze eerst te spelen, hou ik de replay-waarde kunstmatig nog wat hoger. Ooit..quote:Waarom Classic eigenlijk?
Ja teleport is n van de meest OP skills in dos1 en dos2. Bedenk je dat je vrijwel alles kunt teleporten (vijanden/teammates/chests/sleutels/wapens/barrels etc.).quote:Op maandag 30 mei 2022 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Teleportation is een idee. Heb Jahan ook laatst Invisibility gegeven. En wat meer die barrels gebruiken, wanneer mogelijk. Jammer dat je niet, zoals in Wasteland 2 of Shadowrun, je party in een ambush kunt leggen. Dat ze automatisch vuren wanneer iemand binnen bereik is. Want ze hebben wel iets vergelijkbaars toegevoegd met die attacks of opportunity.
Hahah lang niet gesproken iddquote:Heb eerst m'n GOG versie gespeeld, jaren geleden. Heb ook beide versies op steam. Dus door deze eerst te spelen, hou ik de replay-waarde kunstmatig nog wat hoger. Ooit..
Volgens mij staan we nu gelijk, h? Ik hielp jou bij Wasteland 2, jij mij hierbij.
Lost synchroniseren het niet op?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:27 schreef V. het volgende:
Gaat lekker met Steam vandaag. Iemand bekend met deze error?
[ afbeelding ]
Is volgens mij dat je lokale savegame niet overeen komt met de cloudquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:27 schreef V. het volgende:
Gaat lekker met Steam vandaag. Iemand bekend met deze error?
[ afbeelding ]
Thx.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:31 schreef 2dope het volgende:
Ja teleport is n van de meest OP skills in dos1 en dos2. Bedenk je dat je vrijwel alles kunt teleporten (vijanden/teammates/chests/sleutels/wapens/barrels etc.).
Automatisch aanvallen kan idd niet maar je kunt wel buiten combat mode zelf de eerste aanval bepalen/plegen. Bij patrouillerende vijanden is dat eenvoudiger (in hun rug) en bij lui met een statisch gezichtveld kun je gebruikmaken van hogerop terrein voor meer range of skills/traits als Farsight/Far Out Man.
WL3 (nog) niet gespeeld. Kon m'n pc naar alle waarschijnlijkheid niet aan; met alles op low, welteverstaan. Maar om het maar even on-topic te houden - heb nu ook net een nieuwe pc, met RTX 3060, dus ik kan nu weer even vooruit. Wellicht met WL3 op het menu. Al is m'n backlog groot genoeg met games die ik al heb.quote:Hahah lang niet gesproken iddWasteland 2... Die game heb ik in 2015 (tering 7 jaar geleden alweer?) uitgespeeld op m'n stock Xbox One, waar ik destijds zeer trots op was omdat het zo'n taffes moeilijke game is. Nu weet ik het weer, je hebt me toen een eind op weg geholpen met wat combat tips per PM (moest even m'n inbox doorzoeken).
Enkele jaren later nog weer een poging gedaan met de pc-versie maar werd toen heel hard afgeslacht door die atoombomaanbidders in Canyon Titan, had er toen ook niet zoveel zin meer in. Ook Wasteland 3 ben ik nooit echt verknocht aan geraakt, was er snel op uitgekeken terwijl ik in de aanloop naar release super hyped was, jammer wel. Heb jij WL3 nog wel veel gespeeld?
EINDELIJK.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond om 19.00-21.00 uur Steam vermoedelijk weer nauwelijks te bereiken want SUMMER SALE 2022
Ik heb er een sinds 2014 (voor 279quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef V. het volgende:
@:Skull-splitter Jij hebt toch de Warthog?
Tevreden over? Is nu voor 400 bij Alternate namelijk en ik twijfel.
ik kom er inderdaad niet opquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond om 19.00-21.00 uur Steam vermoedelijk weer nauwelijks te bereiken want SUMMER SALE 2022
Zit er nu simpel op.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Supaplexquote:
Heb een vrij brede smaak, alleen strategie vind ik niet zo boeiend.quote:
Fijne titels van het afgelopen ruime jaar zijn voor mij:quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb een vrij brede smaak, alleen strategie vind ik niet zo boeiend.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:43 schreef V. het volgende:
Ja hoor... CoD:MW Remastered. Eerste keer opstarten en meteen een error:
Low memory. You probably are low on hard drive space.![]()
![]()
![]()
(checkt status computer, ruim 3,5 terabyte vrij, 64 gig ram, 10 gb videogeheugen).
Kan ik eerst gaan troubleshooten met safe boots en zo.
Zucht.
Had je kunnen weten, de reviews staan vol mensen van afgelopen maand waar het voor geen meter werktquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:44 schreef V. het volgende:
Na het nodige gehannes voor mekaar, loopt nu als een zonnetje.
Maar het is natuurlijk alleen opgelost voor de single playerversie. Want toen ik net even een poging wilde doen om te kijken of er nog een beetje bevolkte servers zijn, kreeg ik dezelfde error![]()
![]()
Neuh, zoals gezegd, All Ghillied Up in hoge resolutie is worth the price of admission alone.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Had je kunnen weten, de reviews staan vol mensen van afgelopen maand waar het voor geen meter werkt
Ik zou een refund doen, kan nog prima met zo weinig speeluren
zag ik voorbij komen, is dat wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:20 schreef V. het volgende:
[..]
Aangeschaft, samen met Please Fix The Road![]()
![]()
PFTR? Net voor het eerst opgestart en ik vind het erg tof. Ziet er gelikt en smooth uit en toch lekkere puzzels.quote:
Dorfromantik dan niets voor je?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:26 schreef V. het volgende:
[..]
PFTR? Net voor het eerst opgestart en ik vind het erg tof. Ziet er gelikt en smooth uit en toch lekkere puzzels.
Ik hou ervan.
ja die iddquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:26 schreef V. het volgende:
[..]
PFTR? Net voor het eerst opgestart en ik vind het erg tof. Ziet er gelikt en smooth uit en toch lekkere puzzels.
Ik hou ervan.
Beetje laat: ja, hij bevalt, maar hij is niet perfect. Al schijn je hem nog wel te kunnen modden om hem iets soepeler te laten werken (het mechanisme van de stick heeft twee mechanische armen die je met een lager wegduwt, maar die lopen net niet smooth).quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef V. het volgende:
@:Skull-splitter Jij hebt toch de Warthog?
Tevreden over? Is nu voor 400 bij Alternate namelijk en ik twijfel.
Vond je? Ik vind het wel prettig als ik even chill tijdens een Teams-vergadering rustig even kan puzzelenquote:
"Iemand nog wat te melden?"quote:Op maandag 27 juni 2022 09:49 schreef V. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vind het wel prettig als ik even chill tijdens een Teams-vergadering rustig even kan puzzelen
Ah thanks. Ik zit gewoon ook nog op de wip of ik HOTAS of HOSAS wil. Gevoelsmatig denk ik dat HOSAS voor mij beter gaat werken. Maar wat een bedragen. Ook nog even verder gekeken naar VKB en Virpil (over bedragen gesproken). En ik ben nog een beetje bang voor de nerd-factorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beetje laat: ja, hij bevalt, maar hij is niet perfect. Al schijn je hem nog wel te kunnen modden om hem iets soepeler te laten werken (het mechanisme van de stick heeft twee mechanische armen die je met een lager wegduwt, maar die lopen net niet smooth).
Maar dat is wel echt mierenneuken: het apparaat is stevig en niet te slopen. Ik moet alleen nog een set pedalen.
Pathfinder was zo'n reeks die compleet in mijn straatje hoorde te passen maar waar ik toch altijd weer snel op uitgekeken wasquote:Op maandag 27 juni 2022 10:13 schreef 2dope het volgende:
Ga Pathfinder: Wrath of the Righteous halen denk ik, alleen bang dat ik na een paar uur afgeknapt ben. Sinds Kingmaker is m'n interesse in fantasy TBT's een beetje bekoeld
VKB/Virpil zou alweer het dubbele kosten en dat kan altijd later nog was mijn idee. Voor space shooters schijnen twee sticks handiger te zijn, maar in veel kan ik goed uit de voeten met wat ik heb, alleen moet ik nog pedalen regelen dus...quote:Op maandag 27 juni 2022 10:20 schreef V. het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik zit gewoon ook nog op de wip of ik HOTAS of HOSAS wil. Gevoelsmatig denk ik dat HOSAS voor mij beter gaat werken. Maar wat een bedragen. Ook nog even verder gekeken naar VKB en Virpil (over bedragen gesproken). En ik ben nog een beetje bang voor de nerd-factor
Haha mooi lijstje klassiekers. Het ligt voor mij niet echt aan de game(s) maar aan mezelf, kan me simpelweg nog heel moeilijk verliezen in het zoveelste fantasy draken-en-elfjes-epos, heb er de kracht niet voorquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Pathfinder was zo'n reeks die compleet in mijn straatje hoorde te passen maar waar ik toch altijd weer snel op uitgekeken wasBG, PST, DOS, PoE, NWN etc allemaal helemaal kapot gespeeld maar pathfinder gaat er vreemd genoeg gewoon niet in.
quote:Into the Breach: Advanced Edition Coming Soon
Free update coming July 19th!
We are excited to announce the free Advanced Edition update for Into the Breach, coming out on July 19th! Nearly every aspect of the game will be expanded with new content, including:
- New Mechs and Weapons: Five new mech squads and nearly forty new weapons.
- New Challenges: More enemies, more bosses, and more mission objectives that add additional challenge and variety to any run.
- New Pilot Abilities: The expanded roster includes four new pilots and triple the amount of skills any pilot can earn through promotions.
We’ll be elaborating on all of this new content over the coming weeks before launch and can’t wait for everyone to check it out.
Ik vind Lego Builders Journey dan een stuk leukerquote:Op maandag 27 juni 2022 09:49 schreef V. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vind het wel prettig als ik even chill tijdens een Teams-vergadering rustig even kan puzzelen
Tijd voor een nieuwe pcquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind Lego Builders Journey dan een stuk leukeral heeft m'n pc wel moeite met de graphics gnant genoeg
Begrijp ik compleet hoor. Maar ik heb dat vooralsnog niet als het verhaal me maar een beetje pakt. Dat deed pathfinder totaal niet :pquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha mooi lijstje klassiekers. Het ligt voor mij niet echt aan de game(s) maar aan mezelf, kan me simpelweg nog heel moeilijk verliezen in het zoveelste fantasy draken-en-elfjes-epos, heb er de kracht niet voorVooral die enorme walls of text gaan me tegenstaan, of de myriade aan verschillende classes om uit te kiezen waar je je weer uren voor moet inlezen om de subtiele onderliggende verschillen te kunnen doorgronden.
Ik wil graag zsm bezig met looten en levelen en knokken en m'n tank builds min-maxen maar zo werkt het natuurlijk niet in dit soort games, wat ik me terdege realiseer. Behalve bij DoS2 dan, omdat ik die inmiddels van begin tot eind uit m'n hoofd ken.
Trouwens nog wel een leuke CRPG voor jouw lijstje is Tyranny, weet niet of je die kent maar die vond ik nog wel de moeite waard, paar jaar geleden doorgespeeld. Is van Obsidian/Paradox
Hehe ja heb ik uitgespeeld. Tof spel maar veel te kort, helaas. Zijn weinig games in het genre die ik niet heb uitgespeeld of iig een kans heb gegeven.quote:
Vaak genoeg blijft 't gewoon staan bij mij. Van die typische impulsaankopen van games waar je niet meteen ontzettend veel interesse in hebt (wauw check deze bundel met 200% korting!). Die interesse komt zelden later alsnog bij mij.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe doen jullie dat met gekocht games die je nooit gespeeld hebt? Ga je die nog wel eens spelen of blijft dat maar wat staan?
Ik speel ze minstens 1x. Ik heb ze toch gekocht voor een reden denk ik dan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe doen jullie dat met gekocht games die je nooit gespeeld hebt? Ga je die nog wel eens spelen of blijft dat maar wat staan?
Dat varieert. Veel games koop ik goedkoop in bundels, en daar zitten sowieso altijd titels bij die ik nooit ga spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ik vooral verrassend vind is het aantal uur speeltijd. Er zijn games waar ik alleen al zoveel uur in heb zittenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet elke keer weer huilen als ik naar https://steamdb.info/calculator/ kijk. Zoveel games en zo weinig gespeeld of niet eens aangeraakt..
[ afbeelding ]
60 uur gemiddeld per spel? of hoe met ik die lezen. En waar haal je dit vandaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op een best aardig percentage.
Ik heb spellen waar ik over de 1000 uur zit (een EUIV bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
60 uur gemiddeld per spel? of hoe met ik die lezen. En waar haal je dit vandaan
Op steam kom ik niet verder dan 365 uur voor hoi4 en 373 uur voor Total war rome 2.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb spellen waar ik over de 1000 uur zit (een EUIV bijvoorbeeld).
Leuke tool!quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet elke keer weer huilen als ik naar https://steamdb.info/calculator/ kijk. Zoveel games en zo weinig gespeeld of niet eens aangeraakt..
[ afbeelding ]
Wat? FIFA22 was 3,59?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leuke tool!
Maar als je net als ik vooral aankopen doet tijdens de sales krijg je een vertekend beeld, want hij baseert z'n berekeningen denk ik op de huidige prijs van games in de steam shop?
In de laatste summer sale heb ik bijvoorbeeld FIFA22 en Forza Horizon 4 Ultimate Edition meegepakt voor respectievelijk 3,59 en 34,99.
Maar steamdb gaat uit van onderstaande verkoopprijzen:
[ afbeelding ]
Er is een vr sale. Vond ik ook niet de beste timingquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Bij steam is nu Arctico aan de aanbiedingen.
Zouden ze snappen dat het heet is
Inslaan is zeker leuk als je zo'n ding hebt. Spelen kan wel als het weer kouder is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er is een vr sale. Vond ik ook niet de beste timingal ga ik er wel gebruik van maken. even 3 games kopen
Ja precies. Ik heb de quest 2. Nu even kabel besteld en dan kan ik mijn pc met 3080 gebruiken om de steam vr games te spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inslaan is zeker leuk als je zo'n ding hebt. Spelen kan wel als het weer kouder is.
Lijkt me mooi speelgoed welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb de quest 2. Nu even kabel besteld en dan kan ik mijn pc met 3080 gebruiken om de steam vr games te spelenMaar ga wel even wat dagen wachten ja. Nu is het me iets te warm
Met zo weinig games is er idd geen kunst aanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op een best aardig percentage.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met zo weinig games is er idd geen kunst aan
DIe van mij ligt dan ook iets lagerquote:
hoezo speel je maar 21% de spellen die je hebtquote:
A) tijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo speel je maar 21% de spellen die je hebt
ik vind ze verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:13 schreef Forbry het volgende:
Dit is ook een beetje het centrale PC-games topic, toch...?!
Dit heeft niet alleen maar met PC-games te maken, maar ze zijn er wel een groot onderdeel van: kennen jullie "La Viva La Dirt League" op YouTube al? Dat is een groep uit Nieuw-Zeeland die - steeds professioneler wordende - sketches maken over allerlei dingen, maar ook een he-le-boel over (PC) games. Ik heb ze een tijdje geleden ontdekt en ik vind ze erg goed/leuk! Ik vind zelf de "Bored (Playtest)" en "Epic NPC man" series het leukst, maar ook andere dingen wel (ondanks dat ik de meeste van de games die ze specifiek tot serie hebben gemaakt zelf niet heb gespeeld).
Hier een paar voorbeelden:
Oh, echt?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind ze verschrikkelijk
kan er niet helemaal mn vinger opleggen wat precies dat veroorzaakt, maar echt, bah..
Ik kan er niet om lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:13 schreef Forbry het volgende:
Dit is ook een beetje het centrale PC-games topic, toch...?!
Dit heeft niet alleen maar met PC-games te maken, maar ze zijn er wel een groot onderdeel van: kennen jullie "Viva La Dirt League" op YouTube al? Dat is een groep uit Nieuw-Zeeland die - steeds professioneler wordende - sketches maken over allerlei dingen, maar ook een he-le-boel over (PC) games. Ik heb ze een tijdje geleden ontdekt en ik vind ze erg goed/leuk! Ik vind zelf de "Bored (Playtest)" en "Epic NPC man" series het leukst, maar ook andere dingen wel (ondanks dat ik de meeste van de games die ze specifiek tot serie hebben gemaakt zelf niet heb gespeeld).
Hier een paar voorbeelden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door 2dope op 12-08-2022 21:56:14 ]Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Stond al op mijn wishlist, dus geactiveerd! Dank je wel!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
Naam spel: Relicta
Key: 9P58K-852Z0-ZEMVI
Eerste die deze activeert heeft em gratis.
Edit: zeg het aub als je em geactiveert heeft, hoeven andere het niet te proberen.![]()
![]()
Tails tell tales![]()
Graag gedaan, veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Stond al op mijn wishlist, dus geactiveerd! Dank je wel!!!![]()
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Ola, vraagje: ik wil mijn neefje de Portal bundle giften, maar Steam laat mij die niet in het winkelwagentje zetten, omdat ik die games al heb![]()
Iemand een tip?Ja inderdaad, V. ja.![]()
Volgens mij is het niet (meer) mogelijk een bundle cadeau te doen als je zelf al 1 of meerdere van de titels in je bibliotheek bezit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:25 schreef V. het volgende:
Ola, vraagje: ik wil mijn neefje de Portal bundle giften, maar Steam laat mij die niet in het winkelwagentje zetten, omdat ik die games al heb![]()
Iemand een tip?
Is het een optie om de persoon in kwestie een (digitale) steam tegoed kaart cadeau te doen? ( waarschijnlijk wel iets duurder dan alleen de portal bundle)
![]()
Kan je hem niet giften via een gamekey site? Ik noem een eneba, gamivo, kinguin e.d.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:25 schreef V. het volgende:
Iemand een tip?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Fuck it, ik heb gewoon die spellen los gegifted... Kostte idd 4 euro meer, maar goed.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Rare actie wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet (meer) mogelijk een bundle cadeau te doen als je zelf al 1 of meerdere van de titels in je bibliotheek bezit.
Is het een optie om de persoon in kwestie een (digitale) steam tegoed kaart cadeau te doen? ( waarschijnlijk wel iets duurder dan alleen de portal bundle)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Total warhammer 3 immortal empires is uit. En is wel erg tof uit. Fuck die map is grootDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bundels zijn gepersonaliseerd, en je krijg dan een persoonlijke korting..quote:
dit is volgens mij door de dev zelf in te stellen, ze hoeven dit niet te doen![]()
Heeft volgens mij te maken met het feit dat er dynamische kortingen kunnen worden toegepast op bundles (dus als je 1 of meerdere spellen uit de bundle bezit dan krijg je iets meer korting)quote:
In dezelfde lijn als dat er geen 2/3/4 packs van nieuwe games meer te koop zijn.
Bestaande bundels blijven nog gehonoreerd maar dat zijn niet mega veel titels.![]()
Ik speel nog steeds mortal empires van deel 2. Misschien tzt maar eens op 3 over.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:55 schreef over_hedge het volgende:
Total warhammer 3 immortal empires is uit. En is wel erg tof uit. Fuck die map is grootShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Zou ik zeker doen. Los van de map die nog groter is. Zijn er best wel wat dingen verbeterd en aangepast.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds mortal empires van deel 2. Misschien tzt maar eens op 3 over.
Zo heeft elk ras ook andere begin plekken. Nu kan je bijvoorbeeld met de elven spelen en niet standaard aan dat rondje in de zee zeg maar vastzitten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In het begin is die mode nog wel redelijk buggy geloof ik, is dat hier ook nog? Dan wacht ik nog even.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Los van de map die nog groter is. Zijn er best wel wat dingen verbeterd en aangepast.
Zo heeft elk ras ook andere begin plekken. Nu kan je bijvoorbeeld met de elven spelen en niet standaard aan dat rondje in de zee zeg maar vastzitten
Vermaak me nog goed met deel 2
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ben nog geen bugs tegen gekomen. Maar dat zegt ook niet alles want dat is met 1 ras. in een uur of 6.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het begin is die mode nog wel redelijk buggy geloof ik, is dat hier ook nog? Dan wacht ik nog even.
Vermaak me nog goed met deel 2Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Welk ras speel je nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben nog geen bugs tegen gekomen. Maar dat zegt ook niet alles want dat is met 1 ras. in een uur of 6.
Mijn laatste was met de Skaven dat was wel tofShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Is dat enkel multiplayer?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:55 schreef over_hedge het volgende:
Total warhammer 3 immortal empires is uit. En is wel erg tof uit. Fuck die map is grootAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat enkel multiplayer?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Omdat dit op de Steam staat:quote:quote:However, players who only own WARHAMMER III may join Immortal Empires multiplayer campaigns launched by an owner of all three games.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Beetje standaard. Maar met de elfenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk ras speel je nu?
Mijn laatste was met de Skaven dat was wel tofNope. Speel zelf nooit de mpquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat enkel multiplayer?
Je moet wel deel 1 en 2 ook hebben als je immortal empire wilt spelen met de hele mapDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fijn. Dan maar eens toevoegen aan verlanglijst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje standaard. Maar met de elfen
[..]
Nope. Speel zelf nooit de mp
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Eens kijken of ik die goedkoop kan verkrijgen dan ergens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Je moet wel deel 1 en 2 ook hebben als je immortal empire wilt spelen met de hele mapAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Er is nu een sale. 30 voor deel 1 en 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn. Dan maar eens toevoegen aan verlanglijst.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
de map:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
@Frutsel Nog ff geduld, uitgesteld naar volgend jaar.
Je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen, hun studio zat in Severodonetsk
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Jammer maar begrijpelijk!quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:58 schreef 2dope het volgende:
@:Frutsel Nog ff geduld, uitgesteld naar volgend jaar.
Je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen, hun studio zat in Severodonetsk
Ik vermaak me nog wel met Assault Squad 2 en alle workshop items![]()
![]()
Wat een newbiequote:ik bijna 19 geloof ik
Had het toen puur voor cs 1.5 of 1.6. 1 van de 2
Ubisoft gaat naar 70 dollar per titel
Nog meer reden om te wachten tot ze de budgetbakken inschuiven, al vertik ik ubihaupt om ubisoft games op PC nog te kopen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Per HL2.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geen ubisoft games kopen mis je ook helemaal niks aanquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog meer reden om te wachten tot ze de budgetbakken inschuiven, al vertik ik ubihaupt om ubisoft games op PC nog te kopen...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik was al een heel eind klaar met Ubisoft, al leek me die Assassin's Creed in Japan wel erg tof. Maar daar ga ik geen 70 euro voor neertellen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog meer reden om te wachten tot ze de budgetbakken inschuiven, al vertik ik ubihaupt om ubisoft games op PC nog te kopen..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
AC speel ik graag, maar die laatste vier boeide me bijzonder weinig buiten knappe techniek. Ik kijk uit naar de nieuwe, maar budgetbakken is een prima oplossing. Ik speel ze ook liever op console.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was al een heel eind klaar met Ubisoft, al leek me die Assassin's Creed in Japan wel erg tof. Maar daar ga ik geen 70 euro voor neertellen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik koop al een tijdje geen Ubisoft titels meer. Ik wacht wel tot ze gratis weggegeven worden..quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog meer reden om te wachten tot ze de budgetbakken inschuiven, al vertik ik ubihaupt om ubisoft games op PC nog te kopen...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Beter wel idd.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik koop al een tijdje geen Ubisoft titels meer. Ik wacht wel tot ze gratis weggegeven worden..
Seriously though, na Black Flag en Far Cry 3 verloor ik mijn interesse. Is ook niet teruggekeerd, behalve toen AC in Japan werd aangekondigd."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Iemand hier toevallig The wandering village al geprobeerd? Zo ja wat vind je er vanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
AC Odyssey is wel dope hoor, zeker op een goede pc of op Series X. Mirage lijkt me prima juist omdat hij korter is, maar niet voor 70 euroDan wacht ik wel op discount .
blablablabla![]()
Ik vond AC Odyssey ook erg fijn. Na black flag en de Ezio shit toch wel mijn favoriet.
Valhalla daarentegen was dan weer een miskoop.Conscience do cost.![]()
Daar heb ik ook nog steeds spijt van. Had die gekocht omdat ik day 1 ps5 had. En er toch iets op moest spelen. Maar fuck wat een saai spelquote:Op donderdag 15 september 2022 14:51 schreef ems. het volgende:
Ik vond AC Odyssey ook erg fijn. Na black flag en de Ezio shit toch wel mijn favoriet.
Valhalla daarentegen was dan weer een miskoop.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is het?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:58 schreef over_hedge het volgende:
Iemand hier toevallig The wandering village al geprobeerd? Zo ja wat vind je er vanJa inderdaad, V. ja.![]()
Indie build/sim spel. Op de rug van een grote schildpadquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zowel Odyssey als Origins zijn "klaar" met hun verhaal net wanneer er iets van spanning in komt. Hopeloos. En de eeuwige verwarring tussen veel content en een goede beleving, daar mag ook wel iets mee gedaan worden. Grinden is gewoon werken.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:58 schreef Elan het volgende:
AC Odyssey is wel dope hoor, zeker op een goede pc of op Series X. Mirage lijkt me prima juist omdat hij korter is, maar niet voor 70 euroDan wacht ik wel op discount .
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mogelijk eerste GTA 6 leaks (incl. Gameplay footage): https://www.reddit.com/r/(...)itimate_screenshots/How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Altijd een beroerde indicatie voor een uiteindelijke game...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hele fijne game. Ook al gespeeld in early access. Meer Doom dan de nieuwe Doom delen
Conscience do cost.![]()
3070 hier, werkt primaquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:07 schreef V. het volgende:
Ik hou het voorlopig lekker bij mijn 3080. Prima ding.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
maar die 4080 is schijnbaar een lachtertje (tov andere modellen en prijs), kijkend naar de specs als ik tweakers mag gelovenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
$1500,- MSRP :’)
$899,- MSRP voor de 4080![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog wel even totdat ie in de aanbieding is en wat patches heeft gehad. Maar wel ideaal voor m'n Steamdeck lijkt me.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Het is weer een tijd geleden dat ik weer een goeie bundel gezien heb met indiegames.
Fanatical: Play-on-the-Go Bundle 2
• Blasphemous | Indie, Action, Adventure | 90% with 19549 reviews (Very Positive)
• Morbid: The Seven Acolytes | Action, Adventure, RPG, Indie | 76% with 501 reviews (Mostly Positive)
• Golf Club Wasteland | Indie, Casual, Sports | 85% with 431 reviews (Very Positive)
• Intravenous | Action, Indie | 92% with 1185 reviews (Very Positive)
• FAR: Lone Sails | Action, Indie, Adventure | 94% with 10322 reviews (Very Positive)
• Blacksad: Under the Skin | Adventure | 85% with 2979 reviews (Very Positive)
• Styx: Master of Shadows | Action | 83% with 7109 reviews (Very Positive)
• Door Kickers: Action Squad | Casual, Action, Strategy, Simulation, Indie | 95% with 6975 reviews (Overwhelmingly Positive)
• Horizon Chase Turbo | Racing, Indie, Action, Sports, Casual | 95% with 2991 reviews (Overwhelmingly Positive)
• Mordheim: City of the Damned | RPG, Strategy | 72% with 5945 reviews (Mostly Positive)
• Yooka-Laylee and the Impossible Lair | Adventure, Indie | 89% with 507 reviews (Very Positive)
• Speed Limit | Action, Indie, Racing | 82% with 110 reviews (Very Positive)
• American Fugitive | Adventure, Action, Indie | 75% with 1244 reviews (Mostly Positive)
• 198X | Indie | 86% with 466 reviews (Very Positive)
• NUTS | Adventure, Simulation | 88% with 378 reviews (Very Positive)
• Who's Your Daddy?! | Indie, Casual, Action | 79% with 19692 reviews (Mostly Positive)
Zitten een paar hele goeie titels tussen, als je er 8 koopt zijn ze maar 1.50 per stuk en allemaal Steam Deck verified.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Tenzij je geld teveel hebt is het sowieso nooit echt nodig om een generatie later ook te kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:07 schreef V. het volgende:
Ik hou het voorlopig lekker bij mijn 3080. Prima ding.Conscience do cost.![]()
Nogmaals, Blasphemous is geweldig. Zeker de moeite waard. De rest is bonus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is weer een tijd geleden dat ik weer een goeie bundel gezien heb met indiegames.
Fanatical: Play-on-the-Go Bundle 2
• Blasphemous | Indie, Action, Adventure | 90% with 19549 reviews (Very Positive)
• Morbid: The Seven Acolytes | Action, Adventure, RPG, Indie | 76% with 501 reviews (Mostly Positive)
• Golf Club Wasteland | Indie, Casual, Sports | 85% with 431 reviews (Very Positive)
• Intravenous | Action, Indie | 92% with 1185 reviews (Very Positive)
• FAR: Lone Sails | Action, Indie, Adventure | 94% with 10322 reviews (Very Positive)
• Blacksad: Under the Skin | Adventure | 85% with 2979 reviews (Very Positive)
• Styx: Master of Shadows | Action | 83% with 7109 reviews (Very Positive)
• Door Kickers: Action Squad | Casual, Action, Strategy, Simulation, Indie | 95% with 6975 reviews (Overwhelmingly Positive)
• Horizon Chase Turbo | Racing, Indie, Action, Sports, Casual | 95% with 2991 reviews (Overwhelmingly Positive)
• Mordheim: City of the Damned | RPG, Strategy | 72% with 5945 reviews (Mostly Positive)
• Yooka-Laylee and the Impossible Lair | Adventure, Indie | 89% with 507 reviews (Very Positive)
• Speed Limit | Action, Indie, Racing | 82% with 110 reviews (Very Positive)
• American Fugitive | Adventure, Action, Indie | 75% with 1244 reviews (Mostly Positive)
• 198X | Indie | 86% with 466 reviews (Very Positive)
• NUTS | Adventure, Simulation | 88% with 378 reviews (Very Positive)
• Who's Your Daddy?! | Indie, Casual, Action | 79% with 19692 reviews (Mostly Positive)
Zitten een paar hele goeie titels tussen, als je er 8 koopt zijn ze maar 1.50 per stuk en allemaal Steam Deck verified."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Serious Sam HD: The First Encounter and Serious Sam HD: The Second Encounter
5PBKC-5LMEV-X5VFN
Graag laten weten als je em activeert, hoeven anderen het niet te proberen.
veel plezierThe media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Dit ziet er ook wel leuk uit. Word er wel een beetje misselijk van:
https://store.steampowered.com/app/1567000/illWill/
Ja inderdaad, V. ja.![]()
Wel een toffe stijlquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:04 schreef V. het volgende:
Dit ziet er ook wel leuk uit. Word er wel een beetje misselijk van:
https://store.steampowered.com/app/1567000/illWill/
"Omae wa mou shindeiru."
![]()
ik ga niet eens meer overwegen een 40xx serie kaart te kopen ipv een 30xx serie als ik een keer de centen heb![]()
![]()
And it's un-launched..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
ik ga niet eens meer overwegen een 40xx serie kaart te kopen ipv een 30xx serie als ik een keer de centen heb
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Daar vinden ze vast wel weer wat op joh . Die 4090 is 2x zo sterk als de 3090 Tiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
ik ga niet eens meer overwegen een 40xx serie kaart te kopen ipv een 30xx serie als ik een keer de centen heb![]()
Niet dat ik hem ga kopen verder![]()
blablablabla![]()
Geactiveerd, dankquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:22 schreef Posergoth6667 het volgende:
Serious Sam HD: The First Encounter and Serious Sam HD: The Second Encounter
5PBKC-5LMEV-X5VFN
Graag laten weten als je em activeert, hoeven anderen het niet te proberen.
veel plezier
What can change the nature of a man?![]()
Veel plezier. Bijzonder dat niemand je voor wasquote:The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Ik heb sinds vandaag een gamelaptop erbij.
Weet iemand of het mogelijk is om dezelfde steamgame te spelen op 2 apparaten (niet tegelijk natuurlijk), dat je dus verder gaat waar je gebleven bent?stupidity has become as common as common sense was before![]()
als je savegames op de cloud opgeslagen hebt en niet lokaal dan jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een gamelaptop erbij.
Weet iemand of het mogelijk is om dezelfde steamgame te spelen op 2 apparaten (niet tegelijk natuurlijk), dat je dus verder gaat waar je gebleven bent?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah, moet ik daar dus naar gaan kijken,quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je savegames op de cloud opgeslagen hebt en niet lokaal dan ja
dank
stupidity has become as common as common sense was before![]()
meeste gsmes zetten steamcloud automatisch aanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, moet ik daar dus naar gaan kijken,
dank![]()
Bij de paar die ik vandaag genstalleerd heb moest ik opnieuw beginnen. Vandaar ook de vraag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
meeste gsmes zetten steamcloud automatisch aanstupidity has become as common as common sense was before![]()
mja het kan dat ze het niet ondersteunen uiteraard, welke games?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de paar die ik vandaag genstalleerd heb moest ik opnieuw beginnen. Vandaar ook de vraag.![]()
Zat al te kijken, en bij Dorfromantik staat het gewoon aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mja het kan dat ze het niet ondersteunen uiteraard, welke games?
Alleen op de laptop moet ik nog kijken, maar die mag net even rust.stupidity has become as common as common sense was before![]()
https://steamdb.info/blog/valve-price-matrix-2022-update/
Kan weleens een behoorlijke flop wintersale worden met deze nieuwe prijsmatrix.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Als ik dat tabelletje bekijk, zou ik zeggen dat de "valve suggested price" de nieuwe prijs zou 'moeten' worden. Maar dat is dan weer onlogisch met de percentages die erachter staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:16 schreef PirE het volgende:
Kan weleens een behoorlijke flop wintersale worden met deze nieuwe prijsmatrix.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Victoria 3 gekocht. (wel leuk dat via steamkeys het al 50% goedkoper is dan normaal)
Volgens mij wel leuk! Al heb ik nog geen idee wat ik nou precies aan het doen benDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kijk maar eens een video van The Spiffing Brit, die exploit er de F uitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:44 schreef over_hedge het volgende:
Victoria 3 gekocht. (wel leuk dat via steamkeys het al 50% goedkoper is dan normaal)
Volgens mij wel leuk! Al heb ik nog geen idee wat ik nou precies aan het doen ben
"Omae wa mou shindeiru."
Volgens mij klopt het. Een game van $59,99 had eerst als advies 49,99 en dat wordt nu 58,99. Dat is 18% hoger.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik dat tabelletje bekijk, zou ik zeggen dat de "valve suggested price" de nieuwe prijs zou 'moeten' worden. Maar dat is dan weer onlogisch met de percentages die erachter staan.
In de praktijk was het vaak al 1 = $1 dacht ik, ook omdat ze in de VS zonder sales tax aanbieden en het hier incl. is.
Persoonlijk verwacht ik dat we vaker 69,99 gaan zien voor nieuwe AAA releases zoals COD:MW2.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Mijn portemonnee en backlog zijn blij met de halloween sale. Geen titels die ik wil hebben zijn in de aanbieding.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Ik zag enkele DLC's die ik wil hebben, en wat indie-shooters.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn portemonnee en backlog zijn blij mee de halloween sale. Geen titels die ik wil hebben zijn in de aanbieding."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Tsja, dat zullen ze dan vanzelf in hun portemonnee gaan voelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:16 schreef PirE het volgende:
Kan weleens een behoorlijke flop wintersale worden met deze nieuwe prijsmatrix.
Ik heb nog genoeg games te spelen.Ja inderdaad, V. ja.![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Wat een kuttrailerquote:breng dan gewoon nog niks uit.
De veestapel halveren. Timmerfrans I installeren. Urk afzinken en regenbogen schilderen.![]()
iddquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een kuttrailerbreng dan gewoon nog niks uit.
Nog andere hier die Victoria 3 spelen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee nog niet, staat nog wel op de verlanglijst (maar daar staat zoveel op )quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Nog andere hier die Victoria 3 spelen?
Beetje EU4 en HOI4?![]()
Het is een beetje of CK en Anno1800 een kind hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee nog niet, staat nog wel op de verlanglijst (maar daar staat zoveel op )
Beetje EU4 en HOI4?
Anno 1800 hoe het traden en je populatie werkt. Hoe slimmer je populatie is. Hoe meer geld je krijgt. Maar ook hoe meer producten te nodig hebben om ze blij te maken. Dus niet anno 1800 het bouw gedeelte maar het economie/populatie gedeelte.
En CK een door de map (al kan dat ook hoi4, of Eu zijn. 1 pot nat) En door diplomatie. Gaat niet zo diep als een CK.
en heeeeeel klein beetje hoi4. Omdat je wel iets met je legers moet doen en andere landen kan aanvallen. Maar dat is best minimaal. Het gaat echt vooral om je land opbouwen dus je economie. En welke wetten etc je wilt hebben.
Ik heb er nu 20 uur in zitten en vermaak me er goed mee. Ik ben gewoon gaan spelen met Nederland tot ik het goed genoeg snapte om mijn doel te kunnen halen. had voor mij zelf het doel gezet om Belgi terug te veroveren. Wat moeilijker is dan het klinkt. Want belgie is een stuk sterker op het begin.
Dit was het eindresultaat.
Ga ik eerdaags doen zodra ik weer eens tijd heb! Hopelijk valt het mee na de teleurstelling van Imperator.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Nog andere hier die Victoria 3 spelen?Conscience do cost.![]()
ik vind het een stuk leuker dan Imperator rome. Terwijl ik heel erg fan ben van de romeinse tijd. En hoi4, Maar Imperator vond ik echt helemaal niks.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ga ik eerdaags doen zodra ik weer eens tijd heb! Hopelijk valt het mee na de teleurstelling van Imperator.
op steam zijn de meningen wel verdeeld. Ik heb alleen nooit vic 1 of 2 gespeeld dus kan het niet vergelijken
[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 02-11-2022 19:14:33 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hier ook maar ffquote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Warhammer: Vermintide 2 gratis voor de heb bij Steam tot 7 November.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.