Lost synchroniseren het niet op?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:27 schreef V. het volgende:
Gaat lekker met Steam vandaag. Iemand bekend met deze error?
[ afbeelding ]
Is volgens mij dat je lokale savegame niet overeen komt met de cloudquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:27 schreef V. het volgende:
Gaat lekker met Steam vandaag. Iemand bekend met deze error?
[ afbeelding ]
Thx.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:31 schreef 2dope het volgende:
Ja teleport is één van de meest OP skills in dos1 en dos2. Bedenk je dat je vrijwel alles kunt teleporten (vijanden/teammates/chests/sleutels/wapens/barrels etc.).
Automatisch aanvallen kan idd niet maar je kunt wel buiten combat mode zelf de eerste aanval bepalen/plegen. Bij patrouillerende vijanden is dat eenvoudiger (in hun rug) en bij lui met een statisch gezichtveld kun je gebruikmaken van hogerop terrein voor meer range of skills/traits als Farsight/Far Out Man.
WL3 (nog) niet gespeeld. Kon m'n pc naar alle waarschijnlijkheid niet aan; met alles op low, welteverstaan. Maar om het maar even on-topic te houden - heb nu ook net een nieuwe pc, met RTX 3060, dus ik kan nu weer even vooruit. Wellicht met WL3 op het menu. Al is m'n backlog groot genoeg met games die ik al heb.quote:Hahah lang niet gesproken iddWasteland 2... Die game heb ik in 2015 (tering 7 jaar geleden alweer?) uitgespeeld op m'n stock Xbox One, waar ik destijds zeer trots op was omdat het zo'n taffes moeilijke game is. Nu weet ik het weer, je hebt me toen een eind op weg geholpen met wat combat tips per PM (moest even m'n inbox doorzoeken).
Enkele jaren later nog weer een poging gedaan met de pc-versie maar werd toen heel hard afgeslacht door die atoombomaanbidders in Canyon Titan, had er toen ook niet zoveel zin meer in. Ook Wasteland 3 ben ik nooit echt verknocht aan geraakt, was er snel op uitgekeken terwijl ik in de aanloop naar release super hyped was, jammer wel. Heb jij WL3 nog wel veel gespeeld?
EINDELIJK.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond om 19.00-21.00 uur Steam vermoedelijk weer nauwelijks te bereiken want SUMMER SALE 2022
Ik heb er een sinds 2014 (voor 279quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef V. het volgende:
@:Skull-splitter Jij hebt toch de Warthog?
Tevreden over? Is nu voor 400 bij Alternate namelijk en ik twijfel.
ik kom er inderdaad niet opquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond om 19.00-21.00 uur Steam vermoedelijk weer nauwelijks te bereiken want SUMMER SALE 2022
Zit er nu simpel op.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Supaplexquote:
Heb een vrij brede smaak, alleen strategie vind ik niet zo boeiend.quote:
Fijne titels van het afgelopen ruime jaar zijn voor mij:quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb een vrij brede smaak, alleen strategie vind ik niet zo boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |