SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
Damnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.
ik wel
https://steamcommunity.com/id/mschol
meer xp is een hoger level en met elk level krijg je een extra showcase en kan je meer vrienden toevoegen aan steam, volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het nut van XP in steam? Waar zijn ze voor?
Maar voor de gameplay op zich maakt het dus niets uit?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
meer xp is een hoger level en met elk level krijg je een extra showcase en kan je meer vrienden toevoegen aan steam, volgens mij
correct, er zijn alleen wat restricties als je nooit wat geld hebt uitgegeven in de steam store als je wilt traden op de community marketquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar voor de gameplay op zich maakt het dus niets uit?
Dat traden doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
correct, er zijn alleen wat restricties als je nooit wat geld hebt uitgegeven in de steam store als je wilt traden op de community market
niet beter, wel handig om bv de kaartjes die je krijgt om te zetten in echte centen die je weer aan een game kan spenderenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat traden doe ik ook nooit
T is voor gamen wat mij betreft. Alleen als het traden het gamen beter maakt zal ik er over nadenken.
Ah, das een goede optie dan jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet beter, wel handig om bv de kaartjes die je krijgt om te zetten in echte centen die je weer aan een game kan spenderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch* toch maar even Sifu aangeschaft. Heb wel zin in een beetje brawlen.
Ja inderdaad, V. ja.
In mei pas, volgens geruchten.quote:Op maandag 4 april 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand wanneer de grote volgende sale komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |