Wel een toffe stijlquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:04 schreef V. het volgende:
Dit ziet er ook wel leuk uit. Word er wel een beetje misselijk van:
https://store.steampowered.com/app/1567000/illWill/
And it's un-launched..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
ik ga niet eens meer overwegen een 40xx serie kaart te kopen ipv een 30xx serie als ik een keer de centen heb
Daar vinden ze vast wel weer wat op joh . Die 4090 is 2x zo sterk als de 3090 Tiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
ik ga niet eens meer overwegen een 40xx serie kaart te kopen ipv een 30xx serie als ik een keer de centen heb
Geactiveerd, dankquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:22 schreef Posergoth6667 het volgende:
Serious Sam HD: The First Encounter and Serious Sam HD: The Second Encounter
5PBKC-5LMEV-X5VFN
Graag laten weten als je em activeert, hoeven anderen het niet te proberen.
veel plezier
Veel plezier. Bijzonder dat niemand je voor wasquote:
als je savegames op de cloud opgeslagen hebt en niet lokaal dan jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een gamelaptop erbij.
Weet iemand of het mogelijk is om dezelfde steamgame te spelen op 2 apparaten (niet tegelijk natuurlijk), dat je dus verder gaat waar je gebleven bent?
Ah, moet ik daar dus naar gaan kijken,quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je savegames op de cloud opgeslagen hebt en niet lokaal dan ja
meeste gsmes zetten steamcloud automatisch aanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, moet ik daar dus naar gaan kijken,
dank
Bij de paar die ik vandaag genstalleerd heb moest ik opnieuw beginnen. Vandaar ook de vraag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
meeste gsmes zetten steamcloud automatisch aan
mja het kan dat ze het niet ondersteunen uiteraard, welke games?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de paar die ik vandaag genstalleerd heb moest ik opnieuw beginnen. Vandaar ook de vraag.
Zat al te kijken, en bij Dorfromantik staat het gewoon aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mja het kan dat ze het niet ondersteunen uiteraard, welke games?
Als ik dat tabelletje bekijk, zou ik zeggen dat de "valve suggested price" de nieuwe prijs zou 'moeten' worden. Maar dat is dan weer onlogisch met de percentages die erachter staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:16 schreef PirE het volgende:
https://steamdb.info/blog/valve-price-matrix-2022-update/
Kan weleens een behoorlijke flop wintersale worden met deze nieuwe prijsmatrix.
Kijk maar eens een video van The Spiffing Brit, die exploit er de F uitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:44 schreef over_hedge het volgende:
Victoria 3 gekocht. (wel leuk dat via steamkeys het al 50% goedkoper is dan normaal)
Volgens mij wel leuk! Al heb ik nog geen idee wat ik nou precies aan het doen ben
Volgens mij klopt het. Een game van $59,99 had eerst als advies 49,99 en dat wordt nu 58,99. Dat is 18% hoger.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik dat tabelletje bekijk, zou ik zeggen dat de "valve suggested price" de nieuwe prijs zou 'moeten' worden. Maar dat is dan weer onlogisch met de percentages die erachter staan.
Ik zag enkele DLC's die ik wil hebben, en wat indie-shooters.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn portemonnee en backlog zijn blij mee de halloween sale. Geen titels die ik wil hebben zijn in de aanbieding.
Tsja, dat zullen ze dan vanzelf in hun portemonnee gaan voelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:16 schreef PirE het volgende:
https://steamdb.info/blog/valve-price-matrix-2022-update/
Kan weleens een behoorlijke flop wintersale worden met deze nieuwe prijsmatrix.
Wat een kuttrailerquote:
iddquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een kuttrailerbreng dan gewoon nog niks uit.
Nee nog niet, staat nog wel op de verlanglijst (maar daar staat zoveel op )quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Nog andere hier die Victoria 3 spelen?
Het is een beetje of CK en Anno1800 een kind hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee nog niet, staat nog wel op de verlanglijst (maar daar staat zoveel op )
Beetje EU4 en HOI4?
Ga ik eerdaags doen zodra ik weer eens tijd heb! Hopelijk valt het mee na de teleurstelling van Imperator.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Nog andere hier die Victoria 3 spelen?
ik vind het een stuk leuker dan Imperator rome. Terwijl ik heel erg fan ben van de romeinse tijd. En hoi4, Maar Imperator vond ik echt helemaal niks.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ga ik eerdaags doen zodra ik weer eens tijd heb! Hopelijk valt het mee na de teleurstelling van Imperator.
quote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Warhammer: Vermintide 2 gratis voor de heb bij Steam tot 7 November.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat gedaan voor Fallout 3 en alle DLC. Daar was ik best trots op toenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef PirE het volgende:
Gewoon Skyrim uitgespeeld en alle achievements gehaald. Achievements waren niet heel moeilijk, dat was het niet opnieuw beginnen.
Hmmm, eens kijken. Misschien wat van mijn verlanglijst wat in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam Autumn Sales zijn begonnen. Wel veel games in de sale, maar soms nog wel goedkoper te krijgen bij 3rd party sites.
Yakuza is geweldig. Heb alle games op console. Heerlijke setting, goed verhaal en vermakelijke gameplay. Yakuza 7 is dan weer een turn-based RPG maar minstens net zo goed.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik was begonnen aan de Yakuza series. Erg vermakelijk, als je een beetje houdt van de story based action jrpg’s. En heel veel uren die je erin kan stoppen.
En ook in de sale, toevallig
Shopping spreequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam Autumn Sales zijn begonnen. Wel veel games in de sale, maar soms nog wel goedkoper te krijgen bij 3rd party sites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |