Sancties volhouden tot Poetin weg is en deze oorlog is afgezworen door de nieuwe Russische regering. Zolang er een functionele regering zit in Oekrane die wil vechten wapens geven ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen wel beseffen wat voor confrontatie dat kan gaan worden. De NAVO is niet voor niets terughoudend. Dat zie je ook al met het (niet) leveren van die Poolse gevechtsvliegtuigen. WO2, toen hadden Duitsland en kornuiten geen kernwapens. Da's toch een ander verhaal dan nu.
Goed, jij wilt wapens over de grens mikken en dan het conflict zo lang mogelijk voort laten duren?
De streep is er al: zo lang Rusland geen NAVO land aanvalt, is er voor ons niets aan de hand.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Juist omdat die man nucleaire wapens heeft moet je hier een streep trekken. We hebben dat de vorige keren niet gedaan en het escaleert jaar op jaar alleen maar verder.
Doel lijkt me dan het verzwakken van Rusland te zijn en niet zo zeer de schade in Oekraine beperken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sancties volhouden tot Poetin weg is en deze oorlog is afgezworen door de nieuwe Russische regering. Zolang er een functionele regering zit in Oekrane die wil vechten wapens geven ja.
Ik post hier al meerdere keren dat we dat niet moeten doen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens met sancties.
Dat is wel wat anders dan een no-fly zone instellen en Russische vliegtuigen uit de lucht schieten of op Russisch grondgebied afweersystemen kapot gaan knallen.
Unreviewed Content This community has not been reviewed and might contain content inappropriate for certain viewers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:03 schreef koffiekoekjes het volgende: Allegedly, Russian soldiers hiding inside BTR and not leaving https://v.redd.it/mnefqxt5bem81 ROFL, die gozer.
Ik denk dat ze prima weten dat er geen tuig woont en dat ze ook prima weten geluk te hebben door nog te leven ondanks hun dictator, ze zijn enkel nog bezig met te vluchten met een volle buit richting de dictator die in hun eigen huis wacht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je gebrainwashed bent dat daar alleen maar tuig woont, hoe ga je dan reageren...
Leuk voor een film en dat is het dan ook wat je er mee opschiet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of zo'n actie die ze met Osama bin Lada hebben gedaan hier ook zou kunnen?
Eerst inloggen, dan link klikken vanaf fokquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Unreviewed Content This community has not been reviewed and might contain content inappropriate for certain viewers.
View in the Reddit app to continue.
View in app No, take me to Home
Als je vindt dat de soevereiniteit van een land nooit geschonden mag worden, dan behoor je ook te vinden dat ze hun eigen ding mogen doen, hoe oneens je het er ook mee bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat volgens sommigen de realiteit is dat Putin gewoon verkeerd begrepen wordt en dat er best mee te praten valt. Oh ja en de EU deugt ook niet, want Orban mag geen homo’s meppen en das gewoon een keuze, homo’s meppen.
Tja.
En hoe gaat hij dat verkopen aan het Russische volk als hij eerder beweerde dat het een zooitje nazi's is waar hij vanaf wilde?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:03 schreef Godshand het volgende:
Kortom, als Rusland belooft Zelensky op de troon te houden als hij verder zijn bek houdt over EU en NATO lidmaatschap (waar hij nu al toch de hoop in verloren heeft) dan wil hij misschien daar best in mee gaan tegenover het stoppen van de gevechten.
Zelfs in Nederland mag je Homo’s meppen. Als je als Hetero man bedreigd voelt en aangevallen word. Mag je gerust zelf verdedigen en terug meppen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat volgens sommigen de realiteit is dat Putin gewoon verkeerd begrepen wordt en dat er best mee te praten valt. Oh ja en de EU deugt ook niet, want Orban mag geen homo’s meppen en das gewoon een keuze, homo’s meppen.
Tja.
Als je gaat onderhandelen, dan sneuvelen er altijd dingen. En als "dat zooitje nazi's" verder niet veel of niet veel meer heeft te vertellen over de gebieden waar het de Russen om te doen was...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef Elpis het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dat verkopen aan het Russische volk als hij eerder beweerde dat het een zooitje nazi's is waar hij vanaf wilde?
gewoon niet vragen wat ze lekker vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland mag je Homo’s meppen. Als je als Hetero man bedreigd voelt en aangevallen word. Mag je gerust zelf verdedigen en terug meppen.
Door het Azov Battallion volledig onder de grond te stoppen. Met foto's van een dode Denys Prokopenko en Ihor Klymenko erbij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef Elpis het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dat verkopen aan het Russische volk als hij eerder beweerde dat het een zooitje nazi's is waar hij vanaf wilde?
"ja we moeten nog even 'verkiezingen' houden"?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef Elpis het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat ze in een film zitten of dat ze even verzetsheldje kunnen spelen met wat ferme spierballentaal tegenover de grote boze beer Rusland en er zonder kleerscheuren vanaf gaan komen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen wel beseffen wat voor confrontatie dat kan gaan worden. De NAVO is niet voor niets terughoudend. Dat zie je ook al met het (niet) leveren van die Poolse gevechtsvliegtuigen. WO2, toen hadden Duitsland en kornuiten geen kernwapens. Da's toch een ander verhaal dan nu.
Goed, jij wilt wapens over de grens mikken en dan het conflict zo lang mogelijk voort laten duren?
Leuk geprobeerd vriend. Hongarije mag doen wat ze wil zodra ze de EU verlaat. Sluit je je aan bij een vereniging dan horen daar regeltjes bij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je vindt dat de soevereiniteit van een land nooit geschonden mag worden, dan behoor je ook te vinden dat ze hun eigen ding mogen doen, hoe oneens je het er ook mee bent.
Op de korte termijn is dat inderdaad het verzwakken van Rusland. Maar de meest corrupte regeringsleider ter wereld wegkrijgen nadat hij de wereld bedreigt met nucleaire oorlog is ook voor Rusland op de langere termijn een enorme versterking. Zowel economisch, militair en het algeheel welzijn van de bevolking.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doel lijkt me dan het verzwakken van Rusland te zijn en niet zo zeer de schade in Oekraine beperken.
Precies even rusland uit oekraine halen en dan is alles opgelost toch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat ze in een film zitten of dat ze even verzetsheldje kunnen spelen met wat ferme spierballentaal tegenover de grote boze beer Rusland en er zonder kleerscheuren vanaf gaan komen.
Gewoon even een no fly zone boven Oekrane instellen, zomaar even als Navo boots on the ground naar Oekrane vechten tegen de Russen alsof het niets is. Als het tot WW3 komt dan zijn hun hele idealen niet eens meer te verdedigen
Dit bedoelde ik dus al met mijn eerdere posts omtrent jouw wereldbeeld. Alleen omdat wij van mening verschillen, en jij wereldleiders allerlei onverantwoordelijke risico's wil zien nemen met een no-fly zone, waar ik insteek op diplomatie, zou ik zogenaamd Poetin verdedigen? Ik ben totaal geen fan van Poetin, ik vind hem een onberekenbare en huiveringwekkende dictator. Helaas wel eentje die nogal wat kernwapens achter de hand heeft en daarom is in het belang van de wereld enige rationaliteit en voorzichtigheid met deze man geboden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, dat jij Putin geen extremist vindt, dat jij hem blijft verdedigen, dat jij met je zalvende toontje Zelensky tot een soort van mede-dader maakt, maakt volkomen duidelijk wie hier de extremist is beste vriend.
Imaginaire onderhandelingsposities daar grossier jij in. Nooit beschrijf je de realiteit van wat Putin aanbiedt. Oekrane tot een machteloze slavenstaat maken heb jij geen enkele moeite mee. Das de realiteit namelijk.
Wat een kutvergelijking weer. Oh je bent voor Soevereiniteit van een land dat wordt binnengevallen door een fascistische buur, dus dan moet je ook je mond houden over Orban die regeringsleider is van een land binnen de EU en daarmee ook akkoord is gegaan met regels rond homorechten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je vindt dat de soevereiniteit van een land nooit geschonden mag worden, dan behoor je ook te vinden dat ze hun eigen ding mogen doen, hoe oneens je het er ook mee bent.
De bevrijdingsoorlogquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben we eigenlijk al een naam voor deze oorlog.. de 30 dagen oorlog ofzo.. dan weten we ook wanneer hij afgelopen is...
12 jarige vredestocht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben we eigenlijk al een naam voor deze oorlog.. de 30 dagen oorlog ofzo.. dan weten we ook wanneer hij afgelopen is...
Dat conflict kan best nog wel even duren. Oekraine gaat zich niet overgeven en Rusland knokt nog wel even door.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op de korte termijn is dat inderdaad het verzwakken van Rusland. Maar de meest corrupte regeringsleider ter wereld wegkrijgen nadat hij de wereld bedreigt met nucleaire oorlog is ook voor Rusland op de langere termijn een enorme versterking. Zowel economisch, militair en het algeheel welzijn van de bevolking.
Nogmaals: wat in de afgelopen 15 jaar geeft jou het idee dat je het voordeel van de twijfel aan Poetin moet geven? Alles wat hij doet is in het nadeel van de gewone Rus.
dat is er de laatste jaren niet zo meer tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Onderhandelen (en dan ook echt Rusland tegemoet willen komen) heeft denk ik meer zin dan de strijd te rekken. In de hoop dat ze de navo emotioneel genoeg krijgen dat ze toch mee gaan helpen. Ervan uitgaande dat Rusland zich dan ook aan wat afspraken gaan houden; dat gaat tot nu toe nog veel te vaak mis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies even rusland uit oekraine halen en dan is alles opgelost toch?
Dit las ik in een link uit het vorige topic, een artikel uit 2019quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sancties volhouden tot Poetin weg is en deze oorlog is afgezworen door de nieuwe Russische regering. Zolang er een functionele regering zit in Oekrane die wil vechten wapens geven ja.
https://fpc.org.uk/far-fr(...)ffice-a-russia-hawk/quote:With his inauguration today, the presidency of Volodymyr Zelensky is upon us. Zelensky, a political outsider who ran on an explicitly anti-establishment platform and ousted incumbent President Petro Poroshenko in a second round of voting that saw Zelensky receive nearly three-quarters of the national vote, has been inaugurated and is likely to set about making major policy and personnel changes upon assuming control of the Bankova. That certainty has the showman’s critics concerned, not least because of its implications for the country’s Russia policy.
After all, Zelensky’s detractors spent the final weeks of the presidential race charging that he was at best too weak and inexperienced to stand up to Russia and its president, Vladimir Putin, and at worst on the same page as Putin on key issues and possibly in the pocket of the Kremlin.
Jezus... Dit is net zoiets als: "Wanneer je vindt dat mensen vrij moeten kunnen leven in een democratie, zelf moeten kunnen bepalen met wie ze omgaan, dan behoor je ook te vinden dat iemand een ander in elkaar mag slaan wanneer hij/zij dit wil, hoe oneens je het er ook mee bent".quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
quote:
quote:
De Oekraners bevolking is er juist ook mee geholpen op korte termijn dat die oorlog stopt. Mensen die hier roepen dat ze serieuzer moeten onderhandelen ipv no fly zones gaan instellen roepen dat juist deels omdat ze zo min mogelijk extra slachtoffers willen zien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat conflict kan best nog wel even duren. Oekraine gaat zich niet overgeven en Rusland knokt nog wel even door.
Wel schattig dat je vooral aan de Russische bevolking zegt te denken. Dat er 'n land aan puin wordt geschoten om je doel te bereiken, lijkt minder belangrijk te zijn.
Ik denk dat Oekraine beter af is als dit conflict niet al lang duurt en ze snel weer verder kunnen. En je loopt het snelst zonder blokken aan je been.
De Oekrane oorlog?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is er de laatste jaren niet zo meer toch
In the pocket of the Kremlin lijkt 'ie niet echt te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit las ik in een link uit het vorige topic, een artikel uit 2019
[..]
https://fpc.org.uk/far-fr(...)ffice-a-russia-hawk/
Te zwak en onervaren om stand te houden tegenover Rusland .
hebben ze zich mooi vergistquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit las ik in een link uit het vorige topic, een artikel uit 2019
[..]
https://fpc.org.uk/far-fr(...)ffice-a-russia-hawk/
Te zwak en onervaren om stand te houden tegenover Rusland .
The suicide war.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
De irak oorlog, de war on terror de vietnamoorlog de war on drugsquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is er de laatste jaren niet zo meer toch
Lijkt me ook. Ik zie geen enkel belang voor Oekraine om dit heel lang te laten duren. Dit heel lang te laten duren lijkt me enkel het doel te hebben om Rusland zoveel mogelijk te verzwakken. Dat Oekraine dan in puin wordt geschoten, omdat het conflict daar voort blijft duren, lijkt bijzaak te zijn. En dat zijn dan mensen die proberen te insinueren dat ze het goed voor hebben met Oekraine.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De Oekraners bevolking is er juist ook mee geholpen op korte termijn dat die oorlog stopt. Mensen die hier roepen dat ze serieuzer moeten onderhandelen ipv no fly zones gaan instellen roepen dat juist deels omdat ze zo min mogelijk extra slachtoffers willen zien.
Ik geloof niet dat je begreep dat ik het over Rusland had. Het is een soeverein land en heeft niet een deel van zijn soevereiniteit opgegeven aan een federatie met regels. Dus we mogen natuurlijk wel oordelen, maar het is verder hun zaak wat ze daar doen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd vriend. Hongarije mag doen wat ze wil zodra ze de EU verlaat. Sluit je je aan bij een vereniging dan horen daar regeltjes bij.
Doe nog een poging zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekraine beter af is als dit conflict niet al lang duurt en ze snel weer verder kunnen. En je loopt het snelst zonder blokken aan je been.
ja maar niet zo'n spannende namen als de golfoorlog, koude oorlogquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De irak oorlog, de war on terror de vietnamoorlog de war on drugs
De Irak oorlog was toch de "Operation Iraqi Freedom"?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De irak oorlog, de war on terror de vietnamoorlog de war on drugs
De Vladimir-Volodymyr patstelling?quote:
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef RetepV het volgende:
[..]
Door het Azov Battallion volledig onder de grond te stoppen. Met foto's van een dode Denys Prokopenko en Ihor Klymenko erbij.
VOLODYMYRGOD-oorlogquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De vladimir-volodymyr patstelling?
En bij een volgend conflict? Weer direct toegeven?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik zie geen enkel belang voor Oekraine om dit heel lang te laten duren. Dit heel lang te laten duren lijkt me enkel het doel te hebben om Rusland zoveel mogelijk te verzwakken. Dat Oekraine dan in puin wordt geschoten, omdat het conflict daar voort blijft duren, lijkt bijzaak te zijn. En dat zijn dan mensen die proberen te insinueren dat ze het goed voor hebben met Oekraine.
Wat voor conflict zat je dan aan te denken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
En bij een volgend conflict? Weer direct toegeven?
Wodka Warquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De Vladimir-Volodymyr patstelling?
Wat ik verwerpelijk vind is meten met twee maten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord? Niet alleen is het moreel verwerpelijk, de vergelijking slaat als een tang op een varken?
De Oekrains-Russische kwestie. Misschien kan Erdogan fixen dat we die naam voortaan gebruiken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Oekrane-Rusland oneensgezindsheid
In de media is het al weer een crisis, je ziet door de crisises het bos niet meer. Moeilijk voor de geschiedkundigen over 100 jaar... erm tijdsgewricht 2003-2023.. iemand heeft het hier op social media over crisis, welke zou dat zijn beurs,huizen,stikstof,corona,weer huizen,klimaat,oekraine,gasprijzen...quote:
ik moest hier om lachenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Oekrains-Russische kwestie. Misschien kan Erdogan fixen dat we die naam voortaan gebruiken?
Denk dat we hier allemaal het beste voor hebben met Oekrane; maar vooral de bewoners. Niemand hier wil extra slachtoffers. Maar sommigen leggen die verantwoordelijkheid puur bij Putin. Hij is de dader en degene die het conflict gestart is, maar ook Oekrane heeft een verantwoordelijkheid richting de bevolking. Ze kunnen dit rekken in de hoop dat de navo zich er toch mee gaat bemoeien, maar dat geeft alleen maar meer doden. Winnen zonder de navo zie ik toch niet gebeuren. Dus dan is het je verantwoordelijkheid om te onderhandelen - beste wat je kan doen gezien de omstandigheden denk ik. Ik lees net op NU dat Zelensky wil praten over een onafhankelijk Oekrane, dus dat is een stap in de juiste richting in ieder geval.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik zie geen enkel belang voor Oekraine om dit heel lang te laten duren. Dit heel lang te laten duren lijkt me enkel het doel te hebben om Rusland zoveel mogelijk te verzwakken. Dat Oekraine dan in puin wordt geschoten, omdat het conflict daar voort blijft duren, lijkt bijzaak te zijn. En dat zijn dan mensen die proberen te insinueren dat ze het goed voor hebben met Oekraine.
ach zo krijgt de naam crisis wel een stuk minder belangrijke naamquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In de media is het al weer een crisis, je ziet door de crisises het bos niet meer. Moeilijk voor de geschiedkundigen over 100 jaar... erm tijdsgewricht 2003-2023.. iemand heeft het hier op social media over crisis, welke zou dat zijn beurs,huizen,stikstof,corona,weer huizen,klimaat,oekraine,gasprijzen...
Aldus de man die nieuwe klonen aanmaakt zodra zijn rechts-extremistische gedachten iets te pijnlijk worden, de man die een poging tot staatsgreep blijft vergoelijken en natuurlijk de man die in dit topic met imaginaire onderhandelingsposities komt die totaal niet voorkomen in het PlayBook van Putin. En oh ja, mijn lichte ontvlambaarheid. Ik weet nog goed, met welke kloon van jou was die woordenwisseling ook alweer? Ik weet nog waar het over ging, je andere hobby van openbaar wapenbezit. Dat topic waar ik aangaf dat best een slecht idee te vinden omdat ik me wel kan voorstellen dat mensen waaronder ikzelf in een vlaag van woede iets doms doe. Maar jij niet, nee jij bent het toonbeeld van evenwicht en eruditie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus al met mijn eerdere posts omtrent jouw wereldbeeld. Alleen omdat wij van mening verschillen, en jij wereldleiders allerlei onverantwoordelijke risico's wil zien nemen met een no-fly zone, waar ik insteek op diplomatie, zou ik zogenaamd Poetin verdedigen? Ik ben totaal geen fan van Poetin, ik vind hem een onberekenbare en huiveringwekkende dictator. Helaas wel eentje die nogal wat kernwapens achter de hand heeft en daarom is in het belang van de wereld enige rationaliteit en voorzichtigheid met deze man geboden.
Maar ach, dit soort teksten komen van iemand die zuiver socialisme en Antifa gedachtegoed omarmd en zichzelf niet met een wapen zou vertrouwen vanwege zijn agressieve en licht ontvlambare karakter. Opvallend eigenlijk wel dat we keer op keer hier de lust voor mr oorlog en onverantwoorde risico's voor een aanzienlijk deel van sommige linksgeorinteerde users zien komen. Had ik niet verwacht moet ik zeggen.
onderhandelen is voor beide kanten goed, maar als de agressor niet wilt inbinden is opgeven ook niet echt fantastischquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk dat we hier allemaal het beste voor hebben met Oekrane; maar vooral de bewoners. Niemand hier wil extra slachtoffers. Maar sommigen leggen die verantwoordelijkheid puur bij Putin. Hij is de dader en degene die het conflict gestart is, maar ook Oekrane heeft een verantwoordelijkheid richting de bevolking. Ze kunnen dit rekken in de hoop dat de navo zich er toch mee gaat bemoeien, maar dat geeft alleen maar meer doden. Winnen zonder de navo zie ik toch niet gebeuren. Dus dan is het je verantwoordelijkheid om te onderhandelen - beste wat je kan doen gezien de omstandigheden denk ik. Ik lees net op NU dat Zelensky wil praten over een onafhankelijk Oekrane, dus dat is een stap in de juiste richting in ieder geval.
Ja ja, en deels omdat...?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De Oekraners bevolking is er juist ook mee geholpen op korte termijn dat die oorlog stopt. Mensen die hier roepen dat ze serieuzer moeten onderhandelen ipv no fly zones gaan instellen roepen dat juist deels omdat ze zo min mogelijk extra slachtoffers willen zien.
Wie had dat gedacht? Van eerst de nazi's verdrijven om ze daarna weer op te vangenquote:Al honderden "Oekraense vluchtelingen" in Rotterdam: ‘Het gaat nu heel snel’
Rotterdam vangt dinsdagavond al de eerste groep van honderden Oekraense vluchtelingen op in de stad. Dat gebeurt op verzoek van het Rijk. Het gaat om maximaal 325 Oekraeners.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-heel-snel~aee09b0d/
Maar het is Rusland die Oekrane is binnengevallen en het is Rusland die het land weer zal moeten verlaten. Het ligt hierbij dus vooral aan Rusland.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Van eerst de nazi's verdrijven om ze daarna weer op te vangen![]()
[ afbeelding ]
Beide partijen moeten idd water bij de wijn doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onderhandelen is voor beide kanten goed, maar als de agressor niet wilt inbinden is opgeven ook niet echt fantastisch
Oorlog is vreselijk, ja. Daarom moet deze zsm stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |