quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, je racket loslaten als je smasht
Dat jij weer door het slotje gaat?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat ook maar enigszins verrassend?
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Dan kan hij gelijk jou als ijsbreker gebruiken. 'Iemand kon van de week niet op het woord shuttle komen en noemde het een hoedje, en nu land die shuttle als een hoedje op je hoofd' nou dan zit die wel gebakken hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Oehquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit een hockeystick vol in m'n gezicht gehad. Dat was niet leuk.
Als jullie nou minder zouden posten.quote:
Met badminton heel soms.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Nooit een geniepig balletje met badminton of tafeltennis?
Gras is groen, de paus is kahtoliek, Baudet is een Russiche vazal.quote:
Joh.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Ja, dat was een behoorlijk diepe snee onder m'n lip. Het (kleine) Litteken is nog zichtbaar. Maar achteraf blij dat het niet wat hoger was, je zult er maar tanden door kwijtraken.quote:
Oh zeker, meerdere malenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystickquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nou precies Rog, denk daar maar eens over naquote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
Mijn moeder heedt op behoorlijk niveau getafeltennist, daar krijg je dan wel wat trucjes van mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met badminton heel soms.
Met tafeltennis nooit, dan sta ik gewoonlijk vooral gestrest op die balletjes te meppen en ben ik al lang blij als ik ze steeds terug weet te meppen.
Ja, dat kan dus ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystick
Ja, @Fred_B verklaar dat eens.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |