Ah. Ik dacht alquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
Er gaan al een tijdje geruchten over de inzending van het VK; Fleur East, Claudia Valentina, Chelcee Grimes, Sam Ryder.
Die laatste naam heeft er voor gezorgd dat het VK op 5 staat in de odds. Volgens bronnen zou het VK hun nummer 10 maart presenteren.
Zeg het maar wordt dit de inzending van het VK?
En ik zou ook wel een beschuitje met hem willen etenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Sam Ryder is zo’n extreem goede zanger hèEven los van het mogelijke nummer.
Het is wel de BBC hè.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Meke het volgende:
Ik zou het wel heel raar vinden eigenlijk als het liedje al uit is en dat ze dan ineens zeggen: OJA DIT IS ONZE INZENDING joee
Zou leuk zijn, maar eerst maar eens zienquote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[ twitter ]
Aiming for the stars? Space Man?
Hmmm. Eerst maar eens zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[ twitter ]
Aiming for the stars? Space Man?
Ze voorspelden toen ook ‘een banger’.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar eerst maar eens zien
Vorig jaar werkten ze toch ook voor de staging met iemand die voor Lady Gaga had gewerkt ofzo
Vond jij de staging van James niet mooi dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorig jaar werkten ze toch ook voor de staging met iemand die voor Lady Gaga had gewerkt ofzo
Dat dacht ik eerst ook, maar júist voor de BBC is dit een slimme tactiek denk ik. De gemiddelde Brit vindt inmiddels waarschijnlijk elke song die met het labeltje "gaat naar het ESF" uitgebracht wordt, een kutnummer. Op voorhand al. Wat ze nu doen is dat ze mensen eerst laten wennen aan het nummer. Op de BBC Radio heeft het vorige week ergens een keer een soort "TopSong" status bereikt waardoor het nummer extra veel voorbij kwam op de radio. Dan kunnen mensen al wennen aan de song, en hem leuk gaan vinden en zo. Zónder dat het ESF-stigma eraan hangt.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Meke het volgende:
Ik zou het wel heel raar vinden eigenlijk als het liedje al uit is en dat ze dan ineens zeggen: OJA DIT IS ONZE INZENDING joee
Ik gok omdat ze juist daar veel wedden? Volgens mij staan ze elk jaar best hoog eerstquote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze voorspelden toen ook ‘een banger’.![]()
Ik snap werkelijk niet hoe de UK met dat trieste track record de laatste jaren zo hoog staat bij de odds.
Het valt ook echt op als je de finale kijktquote:Op zondag 6 maart 2022 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vond jij de staging van James niet mooi dan?
Neeee de outfit van Geike was door iemand ontworpen die met Lady Gaga had gewerkt. Je haalt nu twee dingen door elkaar denk ikquote:Op zondag 6 maart 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 6 maart 2022 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeee de outfit van Geike was door iemand ontworpen die met Lady Gaga had gewerkt. Je haalt nu twee dingen door elkaar denk ik
En vergeet die jas nietquote:Op zondag 6 maart 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het valt ook echt op als je de finale kijkttraag, saai camerawerk, gewoon anders dan anderen.
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan wat hij tijdens de eerste repetitie aan had...
Zou wel een goede outfit zijn voor de inzending van dit jaar. 'I'm a space... maaaaaaan.'quote:Op zondag 6 maart 2022 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had dit helemaal geblokkeerd uit m'n hoofd (beter maar). Jezusquote:Op zondag 6 maart 2022 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh jaaaquote:Op zondag 6 maart 2022 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Men gaat er denk ik al van uit dat dit de inzending is, en dan is het best een wedje waard, het doet in mijn ogen niet heel veel onder voor Polen bijvoorbeeld. En de Engelsen zetten graag op zichzelf inquote:Op maandag 7 maart 2022 13:06 schreef Greys het volgende:
Al dat gewacht helpt kennelijk wel bij de bookies want ze staan op 5. Hoe dan.
Ze staan altijd hoger in de odds dan ze eindigen. In 2016 stonden Joe en Jake bijvoorbeeld op 8 in de odds vlak voor de finale.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Men gaat er denk ik al van uit dat dit de inzending is, en dan is het best een wedje waard, het doet in mijn ogen niet heel veel onder voor Polen bijvoorbeeld. En de Engelsen zetten graag op zichzelf in
Om eerlijk te zijn is dat vanuit het oogpunt van het VK zo gek nog niet. Het songfestival heeft daar zo'n slechte naam, dat het misschien beter is als het nummer niet direct het stigma "songfestivalnummer" opgeplakt krijgt. Als het nummer zich eerst bewezen heeft, kunnen ze makkelijker zeggen dat ze gewoon een goed nummer naar het festival willen proberen te sturen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Meke het volgende:
De odds worden bepaald op basis van waar er op ingezet wordt. De wedkantoren proberen het zo uit te kienen, dat wat er ook gebeurd, ze er aan verdienen. Hoe meer mensen op een nummer inzetten, hoe meer risico's de wedkantoren lopen, dus hoe minder ze willen geven in het geval van een overwinning, dus hoe hoger dat nummer in de odds komt te staan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef Mandy040986 het volgende:Ik snap werkelijk niet hoe de UK met dat trieste track record de laatste jaren zo hoog staat bij de odds.
Hopelijk begrijpen ze dat de staging ook onderdeel uitmaakt van de eurovision experience.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben helemaal blij![]()
Dat ze eens iets normaals/goeds sturen. En de mense in de UK er ook achter kunnen staan met dit nummer.
Gaat toch niet goed scoren door anti-uk sentimenten.quote:
Mwa het is opnieuw niks bijzonders....quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat toch niet goed scoren door anti-uk sentimenten.
Idd typische Britse bbc hipster.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa het is opnieuw niks bijzonders....
Ik ben ook best blij uit eigenbelang hoor, leuk nummerquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben helemaal blij![]()
Dat ze eens iets normaals/goeds sturen. En de mense in de UK er ook achter kunnen staan met dit nummer.
Volgens mij kunnen nobody's dit niet zo maar aanpassen op Genius. En zo zijn we ook achter andere inzendingen gekomen als De Diepte,Miss You en Ela. Ik zet het op 99,9%.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ook best blij uit eigenbelang hoor, leuk nummer![]()
![]()
Maar is dus vooral nog roddel wel? Hoop ook voor hem dat het snel bekend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |