SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
die mensen denken echt dat ze een of andere grootheid is ofzoquote:
Een Queenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mensen denken echt dat ze een of andere grootheid is ofzo![]()
Lekker beetje dingen roepen zonder bewijs is ook koekoek.quote:
'het zal niet de eerste keer zijn dat dit soort dingen gebeurtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker beetje dingen roepen zonder bewijs is ook koekoek.
Ja dat is goed bewijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
'het zal niet de eerste keer zijn dat dit soort dingen gebeurt
misschien vind die het wel lekker na zo'n periode hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
heb ik dit nu echt gemist???
Je hebt je best gedaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed wordt dus wel een megafoon voor joyce want voor die hoornluidsprekers heb je 12 volt nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed wordt dus wel een megafoon voor joyce want voor die hoornluidsprekers heb je 12 volt nodig
Toch handig zo'n opslagruimtequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook nog wel ergens rond slingeren zo'n megafoon.
Zal morgen eens kijken
ja zit helaas geen aansteker op me scooterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schuddenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zit helaas geen aansteker op me scooter![]()
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schudden
oh dan moet ik alleen want met ma gaat dat niets wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schudden
ga je mee ?? hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:34 schreef just me het volgende:
En wel even laten weten hoe laat dit gaat gebeuren
Misschien is er nog iemand die in de buurt woont en je kan helpen, ik niet dus, sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dan moet ik alleen want met ma gaat dat niets worden
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:38 schreef Joyce-43 het volgende:
maar morgen ging niet lukken als er gefilmd moet worden want dan moet ma toch mee, laat die wel daar en ik rijd wel weg haha
dus bespreken jullie maar even verder nog dan hoor zie en lees ik het morgen wel haha ik ga voor nu afsluiten, even tv kijken.
fijne avond nog![]()
![]()
ja wie of wiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien is er nog iemand die in de buurt woont en je kan helpen, ik niet dus, sorry
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:38 schreef Joyce-43 het volgende:
maar morgen ging niet lukken als er gefilmd moet worden want dan moet ma toch mee, laat die wel daar en ik rijd wel weg haha
dus bespreken jullie maar even verder nog dan hoor zie en lees ik het morgen wel haha ik ga voor nu afsluiten, even tv kijken.
fijne avond nog![]()
![]()
Ja hequote:
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
Die denken dat ze BN'er zijn hierna
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.
Ik ben er nog heel eventjes hoorquote:
Zegt veel over het IQ van deze bewonersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.
Vorig jaar waren het op Zoey en Nick na iets andere types.Ik hoorde Nouch zelfs vandaag zeggen dat ze actrice wil worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.
maakt niet uit hoor, het was aardig van je bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Maar een vliegtuig, ik vroeg het in de dagboekkamer en toen zeiden ze "we weten het ook niet, ja, ze zaten met hun mond open. Echt zot.
Nouchine: Echt zot, het gaat alleen maar zotter worden.
Julio heeft de helft van de bewoners al een presentatie rol gegeven voor een programmaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het op Zoey en Nick na iets andere types.Ik hoorde Nouch zelfs vandaag zeggen dat ze actrice wil worden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die film of serie boycot ik absoluut
Er was net al iemand boos op mij op Twitterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben wel echt een te hoge dunk van zichzelf
Misschien tijd voor wat boze Twitter of Facebook berichten
Of gewoon COS
Wel even Leroy bellen voor het legoblokjes lopen
Twitter somsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Er was net al iemand boos op mij op Twitter
![]()
Meisjes van plezier maar dan als prostituee met een fetisj voor boeren en schetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kan misschien figureren bij opsporing verzocht![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Meisjes van plezier maar dan als prostituee met een fetisj voor boeren en scheten
Ook nog eens geblocked *trots*quote:
Nouchine: Ik kan het niet geloven, een vliegtuig?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine: Ik kan het niet geloven, een vliegtuig?
Nawel: Maar Nouchine weet u, ik heb twee dagen gedroomd over een privé-jet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine: Ik kan het niet geloven, een vliegtuig?
Nawel: Maar Nouchine weet u, ik heb twee dagen gedroomd over een privé-jet.
straks gaat ze zingen I'm leaving on a jet planequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
straks gaat ze zingen I'm leaving on a jet plane
Ik kom daar niet in het BB gebeuren terecht lijkt het wel.Wat doe ik fout?quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Salar heeft geen idee…. Denkt dat het wel ¤1000 of meer heeft gekost
#bigbrothernlbe o.i.d.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom daar niet in het BB gebeuren terecht lijkt het wel.Wat doe ik fout?
Die heb ik,en die vage van Grace.quote:
ik vind het leuk om daar stomme opmerkingen te makenquote:
Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het leuk om daar stomme opmerkingen te maken
Beetje trollenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon doenquote:
Welk account moet ik volgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon doen
jammer dat ik er niet eerder mee begonnen ben
Lekker slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef just me het volgende:
Ik ga de woonkamer ook inruilen voor de slaapkamerfijne avond nog
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef just me het volgende:
Ik ga de woonkamer ook inruilen voor de slaapkamerfijne avond nog
Jup te kansloos weer. Bewoners nog wakker en wij kijken naar mensen die gaan slapen.quote:
Zullen de stagiaire van de nacht maar de schuld gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jup te kansloos weer. Bewoners nog wakker en wij kijken naar mensen die gaan slapen.
Grace, Nouchine in de woonkamer?quote:
Het is gewoon triest. Die hebben daar nog een gezellige avond en geen streamquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen de stagiaire van de nacht maar de schuld geven
Tot morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed slaap streams hoef ik niet te zien
Ga maar wat anders doen
Fijne nacht allemaal
Trusten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed slaap streams hoef ik niet te zien
Ga maar wat anders doen
Fijne nacht allemaal
Die krijgt een eigen band, K-Nawelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal het contract voor Nawel al klaarliggen?
Die zal wel bij iedere programma voorbij komen op VIER en GoPlay.
En dan samen met Reggy en Sam Gooris zeker?quote:
Zolang ze niet op de Nederlandse omroepen komt vind ik alles best. Wat van België is moet van België blijven in dit geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal het contract voor Nawel al klaarliggen?
Die zal wel bij iedere programma voorbij komen op VIER en GoPlay.
Ik hoop dat ze Nawel vragen voor het volgende seizoen van Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ze niet op de Nederlandse omroepen komt vind ik alles best. Wat van België is moet van België blijven in dit geval.
Die gaan automagisch,ligt niet aan u.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:53 schreef Ireth het volgende:
Hoe twitter koots werken heb ik zo te zien nog niet helemaal door
Beetje dubbele teksten
Wat lief Bloempje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
@:Chanel5
Je zal wel slapen, maar toch, VAN HARTE GEFELICITEERD![]()
maak er een leuke dag van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijne verjaardag @Chanel5quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
@:Chanel5
Je zal wel slapen, maar toch, VAN HARTE GEFELICITEERD![]()
maak er een leuke dag van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het BB huis met tuin is zo klein dat ze geeneens een goed beeld van een overvliegend voertuig kunnen filmen ...quote:
Het heeft Nawel ook echt goed gedaanquote:
Zoals ik al zei, meedoen in een Open kampioenschap in je eigen land maakt je geen international....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judoka Kristof Timmermans finished with a silver medal at the International Antwerp Open in 2018. Watch more judo results, judo profiles, photos and videos in JudoInside.
Deze is nep.quote:
Wel een nice try.quote:
Die baan van Schiphol was niet in gebruik, dus konden ze daar wat loop arounds doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag dusen sws dat daar gevlogen mocht worden op een aanvliegroute van Schiphol
Nee, ze hebben geld gezet op alle bewoners en krijgen of verliezen de bijbehorende bedragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:11 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zag eerder in de cos staan
10 k erin als nawel gaat
1 k eruit als julio gaat
Maar dat klopt niet
Het is 10 k erin als nawel gaat
Maar die gaat niet dus het is sowieso 10 k eruit
Dat was de opdracht als het fout zou zijn zou het ingezette bedrag uit de pot gaan
Neen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:11 schreef b_engeltje het volgende:
10 k erin als nawel gaat
1 k eruit als julio gaat
Maar dat klopt niet
Dat was de opdracht als het fout zou zijn zou het ingezette bedrag uit de pot gaan
Er werd duidelijk gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:01 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Neen.
Ze konden +10k winnen als ze goed raden wie eruit gaat. Die hebben ze gezet op Nawel.
Verder waren het min-bedragen. -1, -2, -3 etc.. die ze op de andere bewoners moesten zetten.
Ze hadden in eerste instantie +10 voor exit Julio
Dit op het laatste moment veranderd naar Nawel.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 05:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er werd duidelijk gezegd
Let wel heb je het fout dan gaat dit bedrag van de jackpot af
-bedragen hebben toch geen zin
Want van de voorspellingen kunnen ze er maar 1 goed hebben er gaat er maar 1 exit
Dat zou betekenen dat ze voor een foute beoordeling sowieso beloond gaan worden , ze zijn immers allemaal fout(op 1 na) dus word min plus, en plus min
Dus hebben ze sowieso meer winst dan die 10 k
IK ook niet hoor, volg het ook niet allemaal zo daar.quote:
Ja, daar zijn ze gul mee. Vaak ook in de morgen als de bewoners nog slapenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En om 0150 uur een streamlock, WTF ....
quote:
quote:
Ik hoop julio.die ben ik echt zatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]Morguh
Nou een spannende dagwie o wie gaat vanavond het BB huis verlaten
Ja,hoe gaan ze dat geloofwaardig spannend maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]Morguh
Nou een spannende dagwie o wie gaat vanavond het BB huis verlaten
Voor de verandering zou ik het ook wel leuk vinden als dit keer Nawel wel moet vertrekken.quote:
Ja niet tochquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,hoe gaan ze dat geloofwaardig spannend maken?
Het hele spel is naar de klote.Ik geloof het allemaal wel.Het gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet toch
Eerst staan er twee belgen genomineerd. Dat zou betekenen dat de finale voor twee Belgen al vast stond.
Voor mij gevoel hebben ze daarom ingegrepen.
Maar dat is mijn eigen kromme gedachten he.
Zo jammer. Het had zo mooi moeten zijn. De SL zijn ook veel hoor soms uit het niets die stomme BBBquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hele spel is naar de klote.Ik geloof het allemaal wel.Het gaat nergens meer over.
Als Nawel weg gaat kunnen ze 10 k WINNEN!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:11 schreef b_engeltje het volgende:
10 k erin als nawel gaat
1 k eruit als julio gaat
Maar dat klopt niet
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zou toch erg zijn als een TikTokkerbitch BB wint.
Goedemorgen Heer Rnardo.quote:
Goedemorgen, en alsnog gefeliciteerd, ik las het net terug, dus gemist, maar niet minder gemeend.quote:
Ze stond steeds met nitwits genomineerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het ziet er wel naar uit dat ze gaat winnen.
Denk je niet, wie denk jij dat gaat winnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze stond steeds met nitwits genomineerd.
Ze zal de finale halen. Maar ze wint niet.
Feli.beetje dom van mij dat ik dat heb gemist.quote:
verplicht toch ?quote:
Ja,op kosten van de baas.quote:
50% 50% hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Erg benieuwd of Julio er vandaag uitgaat of de genomineerde die tegenover Nawel staat.
Ik snap niet dat ze niet stoppen met Nawel te nomineren, is een verloren stem, laten zze proberen die anderen weg te stemmenquote:
Denk dat Nawel meer fans heeft dan Salarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:30 schreef rinardo het volgende:
De enige manier hoe het spannend wordt met Nawel op de bank, is dat Salar er naast zit, en dan moet ze gaan, helaas voor de Nawel Fans. Dus als ze Nawel er echt uit willen, moeten ze met zn allen zorgen dat Salar en Nawel op de bank komen!!
Dat denk ik niet. zou wel eens een pol willenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Nawel meer fans heeft dan Salar
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Nawel weg gaat kunnen ze 10 k WINNEN!
Het gaat niet uit de huidige pot.
Ze missen 10k winst voor de pot.
Met Julio gaat er 1k uit de huidige pot als die gaat
Zo heb ik het begrepen, who else?
Ik heb geen idee, maar Nawel heeft heel veel volgers, heeft Salar dat ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. zou wel eens een pol willen
"" wat als Salar en Nawel op de bank zitten, wie blijft er ""
Op Twitter was een proef polletjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. zou wel eens een pol willen
"" wat als Salar en Nawel op de bank zitten, wie blijft er ""
De fans van Nouchine, Salar, Tobias, Grace en Kristof hebben nog niet de kans gehad om te stemmen voor hun favoriet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je niet, wie denk jij dat gaat winnen?
Julio, de genomineerde en Nawel?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Erg benieuwd of Julio er vandaag uitgaat of de genomineerde die tegenover Nawel staat.
hahahaha ik had hem meteen doorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Julio, de genomineerde en Nawel?
Wat bedoel je?
als dat nu eens zou kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop datzelfde denken dat Grace populair is..weg Grace
ik heb echt geen idee tussen wie de finale zal gaan. Wel dacht ik zelf Nawel omdat ze iedere ronde overleefd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De fans van Nouchine, Salar, Tobias, Grace en Kristof hebben nog niet de kans gehad om te stemmen voor hun favoriet.
Ze zaten nog nooit op de bank. Alleen Salar en Kristof 1x geloof ik en ze bleven.
Het is moeilijk in te schatten maar ik denk dat het uiteindelijk tussen Salar en Nouchine gaat.
Die is totaal niet popi, ze heeft een kleine schare Fans maar daar houd het mee opquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop datze denken dat Grace populair is..weg Grace
Preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die is totaal niet popi, ze heeft een kleine schare Fans maar daar houd het mee op
Hoop ook echt dat ze de uitz terug kijkt en zelf schrikt van haar gegil en gekrijs.quote:
en haar woorden"schat"quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat ze de uitz terug kijkt en zelf schrikt van haar gegil en gekrijs.
Grace to Kristof zou wel spannend worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die is totaal niet popi, ze heeft een kleine schare Fans maar daar houd het mee op
Er zou veel Kristof haters ik wil haar liever tegenover Nouchine zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace to Kristof zou wel spannend worden.
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat ze de uitz terug kijkt en zelf schrikt van haar gegil en gekrijs.
De here god jezus sprak tot mij.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
1 wakker maar die zal er zo weer in gaan denk ik
Shots aan het schieten voor de nieuwe RLSquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:02 schreef rinardo het volgende:
Wat zijn die stagelopers nou aan het doen dan?
[ link | afbeelding ]
Om vervolgens ergens anders tevgaan liggen ..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zullen ook echt niet uit hun zelf uit bed gaan hé zijn allemaal wakker
Nope.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:13 schreef Silves het volgende:
hoi alle..Zijn de dames aan de beurt om ontbijt op bed te maken en brengen?
oh dan ben ik ook in de warriequote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:16 schreef Silves het volgende:
[..]
alweer..dan heb ik gisteren de dames gemist..
ja dacht ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
de heren deden het gister toch? zag ik
de hele dag spiegelenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:18 schreef Benny het volgende:
Tot de liveshow van vanavond zullen we el weer helemaal niks meer krijgen
Dan ben ik een dag in de warrie.quote:
Daar ga ik ook vanuit, ik ga lekker buiten actief zijn en ik lees vanmiddag wel wat ik allemaal "gemist" hebquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:18 schreef Benny het volgende:
Tot de liveshow van vanavond zullen we el weer helemaal niks meer krijgen
Ik ga zo in de wasserette actief zijn paar uur hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit, ik ga lekker buiten actief zijn en ik lees vanmiddag wel wat ik allemaal "gemist" heb
Denk dat het hier ook zo'n dagje wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit, ik ga lekker buiten actief zijn en ik lees vanmiddag wel wat ik allemaal "gemist" heb
Dacht gisteren heel laat te horen, dat de jongen zich afvroegen naar het ontbijt op bed..maar de dagen hier en daar lijken veel hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan ben ik een dag in de warrie.
Ik zat hier toch gisterochtend commentaar te leveren dat de dames zo sloom waren.
quote]quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht gisteren heel laat te horen, dat de jongen zich afvroegen naar het ontbijt op bed..maar de dagen hier en daar lijken veel hetzelfde.
De mocromaffia ingeschakeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:22 schreef humpty het volgende:
Ga ook lekker van het zonnetje genieten en van onze echte helden bij het schaatsen
Heb ook even op twitter gekeken
niet best die fans van Nawel
Zijn tot alles in staat lijkt wel
Ik zat gisterochtend naar Grace en Nawel te kijken die het onbijt maakten. Met hartjes op een blad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 maart 2022 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Als ik zo lang moest wachten op mijn ontbijt ging ik alvast douchen.
Hoeveel bacteriën zullen daarop zitten.. zie ze die dingen amper schoonmakenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:26 schreef Silves het volgende:
Lijk me zo onsmakelijk om als eerste op die waterfles te zuigen...
En het zonnetje schijnt. Julio heeft er in ieder geval mooi weer bij op z'n exitdag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:07 schreef rinardo het volgende:
OMG BB kom op het is overduidelijk DAG
[ link | afbeelding ]
Hebben ze alleen geen tijd over om eten te koken en te etenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ze mogen uitslapen want anders duurt de dag zo lang.
Tegen de tijd dat ze ontbeten hebben en zijn aangekleed is het al 12 uur....
3 uurtjes in de zon. Lunch op een bordje buiten.
Nog 2 uurtjes in de zon en dan aankleden voor de live.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel bacteriën zullen daarop zitten.. zie ze die dingen amper schoonmaken
Dat moet dan tussen het aankleden voor de live door.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze alleen geen tijd over om eten te koken en te eten![]()
Ik neem aan dat je de tuutjes (daar waar ze aan lurken) moet uitkokenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:29 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
klopt, vieze flessen..sponsor zou ze nieuwe kunnen geven..of een instructie hoe was ik een fles..
Zoiets, ook dat slaapmasker van julio is volgens mij nog nooit gezuiverd...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de tuutjes (daar waar ze aan lurken) moet uitkoken
Nee heb ik ook nog nooit gezien terwijl het advies is om dit iedere week te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets, ook dat slaapmasker van julio is volgens mij nog nooit gezuiverd...
Gek toch die jeuk aan zijn gezichtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee heb ik ook nog nooit gezien terwijl het advies is om dit iedere week te doen
Goedenmorgen ja kan wel ritje maken haha misschienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
Fijne dag allemaal
Joyce al je gaat rondscheuren op de scooter
Succes je bent een topper![]()
Nawel heeft de laatste tijd veel maling daaraanquote:
Nawel heeft al ruim een week geen zender meer om. Heel af en toe doet ze dat ding even omquote:
Over dit soort dingen zijn de meningen verdeeld, er is al wel 10 x bewezen sinds vorig jaar dat wij niet alles zien, en daar conclusies uit trekken, de trui van Els werd volgens ons nooit gewassen, en later in een videoboodschap, vertelde Els dat hij elke avond werd gewassen hooguit 2e avond. Mensen wij zien echt niet alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets, ook dat slaapmasker van julio is volgens mij nog nooit gezuiverd...
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Over dit soort dingen zijn de meningen verdeeld, er is al wel 10 x bewezen sinds vorig jaar dat wij niet alles zien, en daar conclusies uit trekken, de trui van Els werd volgens ons nooit gewassen, en later in een videoboodschap, vertelde Els dat hij elke avond werd gewassen hooguit 2e avond. Mensen wij zien echt niet alles.
DOet mij denken aan die ene in Utopia ben haar naam even kwijt @Punkman weet jij dat nog jij was fan van haar knieën.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:52 schreef engine het volgende:
Grace begint weer aan een act. Streams uit.
Daarna een dagelijkse vlog op YouTube en dan op het einde:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Goedemorgen Cos!![]()
Nawel is Nouch al een beetje aan het uitleggen hoe ze haar TikTok carriere naar insta gaat doorzetten.
Die is het ondertussen helemaal naar de kop gestegen door dat vliegtuigje gister denk ik
Gaby...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOet mij denken aan die ene in Utopia ben haar naam even kwijt @:Punkman weet jij dat nog jij was fan van haar knieën.ook zo gelovig iemand
kan ze samen met Kitty gaan vloggenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Daarna een dagelijkse vlog op YouTube en dan op het einde:
‘Sorry dat het zo’n korte vlog is vandaag, maar ik was zo moe’
Net zoals nu het haar van Grace, ook steeds die verhalen dat het niet gezien word dat dit gewassen word, maar dat wordt wel echt gewassen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Over dit soort dingen zijn de meningen verdeeld, er is al wel 10 x bewezen sinds vorig jaar dat wij niet alles zien, en daar conclusies uit trekken, de trui van Els werd volgens ons nooit gewassen, en later in een videoboodschap, vertelde Els dat hij elke avond werd gewassen hooguit 2e avond. Mensen wij zien echt niet alles.
Doei Liefiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laters ik ben er vandoor tot vanmiddag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja. Van Nouchine ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:25 schreef Sestra666 het volgende:
die lach van nawel.. komt uit haar tenen, zo fake
Waren er 2 pakken dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Van Nouchine ook.
Extra hard en met mond wijd open.![]()
Dat lijkt meer op agressie dan op plezier. (of misschien is het om ongemakkelijkheid te verbloemen?
Heb de streams niet eens aangezet , lees hier mee , als er iets leuks gebeurt zet ik m wel aan. Dank aan de cossers die de streams bijhouden.quote:
jij heb het denk ik over Kitty, dat was wat anders, geen wasmuntjes ect ectquote:
Ik vertrouw sowieso nooit mensen die zo overdreven met hun geloof te koop lopen.quote:
past ook totaal niet bij tobiasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:54 schreef Inka het volgende:
Grace net: Als iemand aan mijn broertje komt dan bijt ik een stuk uit zijn oor. De enige die mijn broertje mag slaan ben ik. Wat een straatmeid.
Nee hoor, is een heerlijk authentiek Vlaams lachje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:25 schreef Sestra666 het volgende:
die lach van nawel.. komt uit haar tenen, zo fake
Hij kan het er nog van nemen tot een uurtje of 9 vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heerlijk authentiek Vlaams lachje.
Het is net een vrouw van 40 met het gedrag van een 16jarige.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja die, was even haar naam kwijtquote:
Ze gaan het zelf eindelijk ook zien dat BB bepaald hoe iets er uitzietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Interessant gesprek tussen Tobias en Grace. Hoe BB erop aan probeerde te sturen dat de verkeerde grap van Tobias de oorzaak zou zijn van de huilbui van Grace. Ze proberen hem te framen. Was de preview voor de live.
Hebben het allebei uitgelegd en met elkaar gesproken. Weten zelf hoe het zit.
Tobias is zich nu wel van bewust van het feit dat BB verdraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |