SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
die mensen denken echt dat ze een of andere grootheid is ofzoquote:
Een Queenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mensen denken echt dat ze een of andere grootheid is ofzo![]()
Lekker beetje dingen roepen zonder bewijs is ook koekoek.quote:
'het zal niet de eerste keer zijn dat dit soort dingen gebeurtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker beetje dingen roepen zonder bewijs is ook koekoek.
Ja dat is goed bewijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
'het zal niet de eerste keer zijn dat dit soort dingen gebeurt
misschien vind die het wel lekker na zo'n periode hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
heb ik dit nu echt gemist???
Je hebt je best gedaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed wordt dus wel een megafoon voor joyce want voor die hoornluidsprekers heb je 12 volt nodig
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed wordt dus wel een megafoon voor joyce want voor die hoornluidsprekers heb je 12 volt nodig
Toch handig zo'n opslagruimtequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook nog wel ergens rond slingeren zo'n megafoon.
Zal morgen eens kijken
ja zit helaas geen aansteker op me scooterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schuddenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zit helaas geen aansteker op me scooter![]()
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schudden
oh dan moet ik alleen want met ma gaat dat niets wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel handig zo’n scooter om de beveiliging af te schudden
ga je mee ?? hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:34 schreef just me het volgende:
En wel even laten weten hoe laat dit gaat gebeuren
Misschien is er nog iemand die in de buurt woont en je kan helpen, ik niet dus, sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dan moet ik alleen want met ma gaat dat niets worden
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:38 schreef Joyce-43 het volgende:
maar morgen ging niet lukken als er gefilmd moet worden want dan moet ma toch mee, laat die wel daar en ik rijd wel weg haha
dus bespreken jullie maar even verder nog dan hoor zie en lees ik het morgen wel haha ik ga voor nu afsluiten, even tv kijken.
fijne avond nog![]()
![]()
ja wie of wiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien is er nog iemand die in de buurt woont en je kan helpen, ik niet dus, sorry
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:38 schreef Joyce-43 het volgende:
maar morgen ging niet lukken als er gefilmd moet worden want dan moet ma toch mee, laat die wel daar en ik rijd wel weg haha
dus bespreken jullie maar even verder nog dan hoor zie en lees ik het morgen wel haha ik ga voor nu afsluiten, even tv kijken.
fijne avond nog![]()
![]()
Ja hequote:
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
Die denken dat ze BN'er zijn hierna
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal ze vies tegenvallen.Beter dat iemand ze dat even verteld.
Ik ben er nog heel eventjes hoorquote:
Zegt veel over het IQ van deze bewonersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.
Vorig jaar waren het op Zoey en Nick na iets andere types.Ik hoorde Nouch zelfs vandaag zeggen dat ze actrice wil worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vorig jaar is toch ook niemand bekend geworden? Zouden ze zelf moeten snappen.
maakt niet uit hoor, het was aardig van je bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Maar een vliegtuig, ik vroeg het in de dagboekkamer en toen zeiden ze "we weten het ook niet, ja, ze zaten met hun mond open. Echt zot.
Nouchine: Echt zot, het gaat alleen maar zotter worden.
Julio heeft de helft van de bewoners al een presentatie rol gegeven voor een programmaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het op Zoey en Nick na iets andere types.Ik hoorde Nouch zelfs vandaag zeggen dat ze actrice wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |