Weet niet waarom, alleen bij die laatste gif moest ik weer denken aan dit filmpje vanaf 3:52quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha jaaa. Tijdens Mata Hari.
[ afbeelding ]
Oh en toen Portugal naar de finale ging.
[ afbeelding ]
Ja, dat was toch bij geen van onze voorgaande inzendingen het geval, volgens mij. Ik geloof dat zelfs Arcade de nummer 1 op Spotify niet heeft aangetikt voordat Eurovisie echt was begonnen. Maar dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:43 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Nederland is in ieder geval wel fan
Nummer 1 weet ik niet meer, volgens mij niet, maar hij zat toen wel al rond de 10 miljoen streams voor het allemaal begon weet ik nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was toch bij geen van onze voorgaande inzendingen het geval, volgens mij. Ik geloof dat zelfs Arcade de nummer 1 op Spotify niet heeft aangetikt voordat Eurovisie echt was begonnen. Maar dat weet ik eigenlijk niet.
Het kan ook te maken hebben met dat S10 wel enige bekendheid geniet, en ook heel jong is.
Hahahahaaaa oh wéér gieren. Ik voel die totale shock ook nu weer. Al die nullers achter elkaar. Onze hoofden ook, wat erg hahaha, na 2 weken zichtbaar nogal gesloopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:33 schreef libranl het volgende:
[..]
Weet niet waarom, alleen bij die laatste gif moest ik weer denken aan dit filmpje vanaf 3:52
Dat ze nu voor de 2e dag op 1 staat is wel een goed teken. Vaak opent zo'n nummer hoog omdat mensen nieuwsgierig zijn, om dan weer als een baksteen naar beneden te vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nummer 1 weet ik niet meer, volgens mij niet, maar hij zat toen wel al rond de 10 miljoen streams voor het allemaal begon weet ik nog.
Komt sowieso ook wel echt omdat ze bij new music friday de eerste plaat is van die lijst. Luisteren veel mensen naar!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze nu voor de 2e dag op 1 staat is wel een goed teken. Vaak opent zo'n nummer hoog omdat mensen nieuwsgierig zijn, om dan weer als een baksteen naar beneden te vallen.
Dat zal helpen, maar de nummer 2 van die playlist is de nieuwe single van Meau, en die haalt niet eens de top-50.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Komt sowieso ook wel echt omdat ze bij new music friday de eerste plaat is van die lijst. Luisteren veel mensen naar!
Op haar mentale dieptepunt gemaakt, met slechts minimale apparatuur (een l.aptop en een headset). Logisch dat het dan niet gelikt klinkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zou hem luisteren, het is een indrukwekkende EP. Nogal ongepolijst alleen. Maar ze was dan ook 16 jaar toen ze het opnam. En ja, het is iets heel anders dan De Diepte
Die Vincent nam het als een belediging als ik het me goed herinner, maar in die tijd weigerde hij ook steevast afstand te nemen van de daden van zijn criminele artiesten. Inmiddels is ie een beetje bijgedraaid en kan hij ook kritisch naar zijn eigen winkel kijken (als ik het nieuws rond vriend lil kleine een beetje volg).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En wat was het antwoord van de platenbaas?
Ik bedoel niet de productie. Die overigens best goed is, de zang heeft ze inderdaad met headset opgenomen maar de productie is van Sim Fane.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op haar mentale dieptepunt gemaakt, met slechts minimale apparatuur (een l.aptop en een headset). Logisch dat het dan niet gelikt klinkt.
Wel goed, Noorwegen had bijvoorbeeld 1,2 miljoen in 2 dagen . Maar veel landen ook minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:31 schreef Aadrianus het volgende:
Bijna 730.000 views van de videoclip bij Eurovision op Youtube.
Is dat veel of gemiddeld na twee dagen?
Dank voor het bevestigen dat je me aanvalt, wat dus nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik val je niet aan vanwege je mening. Ik val je aan omdat je jouw mening tot een vaststaand feit bombardeert.
Ik verplicht niemand om het lied mooi te vinden of S10’s manier van zingen. Maar dat neemt niet weg, dat wat zij doet nog steeds onder de kwalificatie ‘zingen’ valt.
Zag ik ook! Rood hè?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
Er was net een heel klein fragmentje op NPO1. Ze gebruikt een lasershow, zag er wel gaaf uit.
Ik poste dit ook al, maar in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Elke keer als ik in die videoclip dat stukje in dat bad zie met al dat blad, vraag ik me af hoe koud dat wel niet moet zijn geweestZal wel in november op zijn genomen.
Wat een leuk filmpje ❤.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:33 schreef libranl het volgende:
[..]
Weet niet waarom, alleen bij die laatste gif moest ik weer denken aan dit filmpje vanaf 3:52
Aah ja tofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef Greys het volgende:
Het zag er heel tof uit. Het klonk wel ietsje anders dan in de clip voor m'n gevoel, of lag dat aan m'n tv? Had wel wat meer galm (of hoe dat ook heet) op de oehoeee ahaaaaaa gemogen. Maar het was maar een piepklein stukje dus waarschijnlijk is het als geheel heel tof en stond m'n tv gewoon te zacht.
Even hoe het eruit ziet voor degenen die het niet zagen net op tv:
[ afbeelding ]
Het klinkt inderdaad anders. In de studioversie zit er ook wel heel veel effect en autotune op de zang.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef Greys het volgende:
Het zag er heel tof uit. Het klonk wel ietsje anders dan in de clip voor m'n gevoel, of lag dat aan m'n tv? Had wel wat meer galm (of hoe dat ook heet) op de oehoeee ahaaaaaa gemogen. Maar het was maar een piepklein stukje dus waarschijnlijk is het als geheel heel tof en stond m'n tv gewoon te zacht.
Even hoe het eruit ziet voor degenen die het niet zagen net op tv:
[ afbeelding ]
Dat is zo. En het klonk verder gewoon goed, vond je ook niet, in de preview? De oehoeee mag van mij wel wat galm krijgen straks op het ESF.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad anders. In de studioversie zit er ook wel heel veel effect en autotune op de zang.
Dadadadadaar hebben ze wellicht backing vocals voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo. En het klonk verder gewoon goed, vond je ook niet, in de preview? De oehoeee mag van mij wel wat galm krijgen straks op het ESF.
Dadadadan hadden ze die er bij Matthijs ook wel bij mogen gooien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Dadadadadaar hebben ze wellicht backing vocals voor.
Duncan vorig jaar had toch ook zoiets?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef Em31 het volgende:
Hoe 'simpel' zien die laser dingen eruit trouwens, ik wist niet eens dat dat zo kon.Valt me mee dat er nog nooit een land is geweest die zoiets mee heeft genomen voor de act.
Op het filmpje hierboven vind ik het nog meevallen met hoe het klinkt en de kwaliteit is ook nog eens matigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dadadadan hadden ze die er bij Matthijs ook wel bij mogen gooien.
Nee hoor onzin, het klonk prima. En op het ESF kunnen ze het altijd nog iets meer galm geven. Of wat op de tape zetten dat 'meewerkt'. Als het al nodig is. Even vanavond het geheel afwachten. Ik zag net maar één OEHOEEEEE.
Nou, het viel me op dat ze hier geen 'glissando' deed, van de ene naar de andere noot glijden. Maar hoe dat in verder klinkt horen we vanavond.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo. En het klonk verder gewoon goed, vond je ook niet, in de preview? De oehoeee mag van mij wel wat galm krijgen straks op het ESF.
Een seizoen is niet compleet zonder laseropdracht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:10 schreef drxanax het volgende:
Wacht nog ff eindoordeel af maar had geen lasers verwacht bij het liedje? Meer iets kleins, subtiels, donkerder.
Ff afwachten vnvd.
Oh, ik dacht ook rode lasers, maar misschien heb je gelijk.quote:
En een rood pak aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:12 schreef Mlita het volgende:
Duncan had ook dit soort lasers, met AR op beeld erbij
Oh ja bedankt voor de herinnering want ik zat de Franse finale te kijken.quote:
Voilaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja bedankt voor de herinnering want ik zat de Franse finale te kijken.
Ik geef wel een seintje daar als S10 komtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
TIJD VOOR S10quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de huidige selectiecommissie is dit een hele bijzondere en moedige keuze als je ziet wie erin zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is de keuze eigenlijk zo 'moedig' en 'bijzonder'? Vooruit, het is Nederlandstalig, maar voor de rest vind ik het wel een redelijk normale ballad. Niet dat je denkt, wat is dit.
Als dat een van je grootste problemen is heden ten dage ben je een bofkont.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Gerard-Joling het volgende:
Waarom noemt hij een lied, een nummer telkens een SONG. Tenenkrommend!
Maar het is toch, los van het Nederlandstalige, niet een veel bijzonderdere en moedigere keuze dan bijvoorbeeld Arcade of Grow?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de huidige selectiecommissie is dit een hele bijzondere en moedige keuze als je ziet wie erin zitten
kap eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Iedereen is tegenwoordig depressief. Welvaartsziekte.
Ik ken geen depressieve Afrikaan.
Hoeveel ondervraagden zaten er in je onderzoek?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Iedereen is tegenwoordig depressief. Welvaartsziekte.
Ik ken geen depressieve Afrikaan.
4quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel ondervraagden zaten er in je onderzoek?
Kritiek op S10 is verboden in ESF.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:44 schreef Aratanax het volgende:
ik begrijp trouwens nog steeds niet waar ze over zingt
de lyrics zijn niet verenigbaar met een boodschap aan een oude jij
gewoon beetje normaal doen helptquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Kritiek op S10 is verboden in ESF.
Vermoeiende rubriek inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
'Ik associeer jouw niet met die wedstrijd'![]()
Matthijs denkt weer aan circus zeker. Heeft na al die jaren nog niets geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |