Weet niet waarom, alleen bij die laatste gif moest ik weer denken aan dit filmpje vanaf 3:52quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha jaaa. Tijdens Mata Hari.
[ afbeelding ]
Oh en toen Portugal naar de finale ging.
[ afbeelding ]

Ja, dat was toch bij geen van onze voorgaande inzendingen het geval, volgens mij. Ik geloof dat zelfs Arcade de nummer 1 op Spotify niet heeft aangetikt voordat Eurovisie echt was begonnen. Maar dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:43 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Nederland is in ieder geval wel fan

Nummer 1 weet ik niet meer, volgens mij niet, maar hij zat toen wel al rond de 10 miljoen streams voor het allemaal begon weet ik nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was toch bij geen van onze voorgaande inzendingen het geval, volgens mij. Ik geloof dat zelfs Arcade de nummer 1 op Spotify niet heeft aangetikt voordat Eurovisie echt was begonnen. Maar dat weet ik eigenlijk niet.
Het kan ook te maken hebben met dat S10 wel enige bekendheid geniet, en ook heel jong is.

Hahahahaaaa oh wéér gieren. Ik voel die totale shock ook nu weer. Al die nullers achter elkaar. Onze hoofden ook, wat erg hahaha, na 2 weken zichtbaar nogal gesloopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:33 schreef libranl het volgende:
[..]
Weet niet waarom, alleen bij die laatste gif moest ik weer denken aan dit filmpje vanaf 3:52

Dat ze nu voor de 2e dag op 1 staat is wel een goed teken. Vaak opent zo'n nummer hoog omdat mensen nieuwsgierig zijn, om dan weer als een baksteen naar beneden te vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nummer 1 weet ik niet meer, volgens mij niet, maar hij zat toen wel al rond de 10 miljoen streams voor het allemaal begon weet ik nog.

Komt sowieso ook wel echt omdat ze bij new music friday de eerste plaat is van die lijst. Luisteren veel mensen naar!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze nu voor de 2e dag op 1 staat is wel een goed teken. Vaak opent zo'n nummer hoog omdat mensen nieuwsgierig zijn, om dan weer als een baksteen naar beneden te vallen.

Dat zal helpen, maar de nummer 2 van die playlist is de nieuwe single van Meau, en die haalt niet eens de top-50.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Komt sowieso ook wel echt omdat ze bij new music friday de eerste plaat is van die lijst. Luisteren veel mensen naar!

Op haar mentale dieptepunt gemaakt, met slechts minimale apparatuur (een l.aptop en een headset). Logisch dat het dan niet gelikt klinkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zou hem luisteren, het is een indrukwekkende EP. Nogal ongepolijst alleen. Maar ze was dan ook 16 jaar toen ze het opnam. En ja, het is iets heel anders dan De Diepte

Die Vincent nam het als een belediging als ik het me goed herinner, maar in die tijd weigerde hij ook steevast afstand te nemen van de daden van zijn criminele artiesten. Inmiddels is ie een beetje bijgedraaid en kan hij ook kritisch naar zijn eigen winkel kijken (als ik het nieuws rond vriend lil kleine een beetje volg).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En wat was het antwoord van de platenbaas?

Ik bedoel niet de productie. Die overigens best goed is, de zang heeft ze inderdaad met headset opgenomen maar de productie is van Sim Fane.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op haar mentale dieptepunt gemaakt, met slechts minimale apparatuur (een l.aptop en een headset). Logisch dat het dan niet gelikt klinkt.

Wel goed, Noorwegen had bijvoorbeeld 1,2 miljoen in 2 dagen . Maar veel landen ook minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:31 schreef Aadrianus het volgende:
Bijna 730.000 views van de videoclip bij Eurovision op Youtube.
Is dat veel of gemiddeld na twee dagen?

Dank voor het bevestigen dat je me aanvalt, wat dus nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik val je niet aan vanwege je mening. Ik val je aan omdat je jouw mening tot een vaststaand feit bombardeert.
Ik verplicht niemand om het lied mooi te vinden of S10’s manier van zingen. Maar dat neemt niet weg, dat wat zij doet nog steeds onder de kwalificatie ‘zingen’ valt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |