Eerst allerlei jonge gasten, daarna de ervaren militairen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of hij heeft bewust nog niet zijn hele leger laten zien. Of weet ik veel wat. Kan geen kwaad om met die scenario's rekening te houden.
2,7mld = 0,2% van dat fonds.quote:
bij deze aanval zijn dus blijkbaar 22 mensen om gekomenquote:
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.
Ja? De muur is weer herbouwd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
Dit liedje is ineens weer actueel joh. Harrie Jekkers / klein orkest God
Yeah right. Alle drie ook nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Oekraïne in handen van de Russen valt, zijn de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen als volgende aan de beurt. Daarvoor waarschuwt de Oekraïense president Volodimir Zelenski.
Geen Veto geven iig. En kijken of ze geen netto ontvanger gaan worden. Neutraal mag van mij, of betalerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
Dat zullen ze sowieso wel worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:06 schreef Dutch_view het volgende:
En kijken of ze geen netto ontvanger gaan worden.
Ik denk dat Georgië en Moldavië eerst zijn, maar dit klinkt erger natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Oekraïne in handen van de Russen valt, zijn de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen als volgende aan de beurt. Daarvoor waarschuwt de Oekraïense president Volodimir Zelenski.
Het logo zo groot in beeld bij dit soort onderwerpen is triest.quote:
quote:Putin speaking to his security council.
"I will never abandon my conviction that Russians and Ukrainians are one people [...] but the way the battle is going shows we are fighting neo-Nazis."
He claims Ukraine is using civilians and foreigners as "human shields." https://t.co/spgZV9U1MC
Essentially Putin is responding to the international criticism of the huge civilian toll of the war in Ukraine – even from allies – by saying it’s all Ukrainians Nazis who did it. “Our soldiers and officers are trying to prevent civilian casualties and suffer losses themselves.”
Significant that Putin is publicly addressing the Russian casualties in Ukraine. Families are getting payouts of as much as 7m rubles (about $65,000)
volgens mij eerst parachutisten enzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerst allerlei jonge gasten, daarna de ervaren militairen.
Hij wil de NAVO er graag intrekken. Dan noem je beter de Baltische staten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Georgië en Moldavië eerst zijn, maar dit klinkt erger natuurlijk.
ja NAVO lidmaatschap is met een beetje goede wil in een half uur geregeldquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wil de NAVO er graag intrekken. Dan noem je beter de Baltische staten.
Nee dat gaat ook niet meer zo lang ik daar geen stukje van terug geeft kunnen ze hem nooit meer herbouwenquote:
Dit liedje ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
Dat geneuzel over Russen en Oekraïners als één volk is nogal moeilijk te rijmen met dit soort berichten:quote:
ik heb ook nog een brokjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee dat gaat ook niet meer zo lang ik daar geen stukje van terug geeft kunnen ze hem nooit meer herbouwen
ja ik heb een stukje van de Berlijnse muur in huis
Klopt, maar die beelden worden vaak gekocht heel snel (een licensie) dus volgens mij doen ze dat vooral zodat andere bronnen dat beeld weer niet overnemen. Het is tegelijk een soort watermerk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het logo zo groot in beeld bij dit soort onderwerpen is triest.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
Ik hoop dat alle oorlogsmisdaden goed vastgelegd worden. Want ik heb wel zin in tribunalen. In Den Haag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geneuzel over Russen en Oekraïners als één volk is nogal moeilijk te rijmen met dit soort berichten:
Russia has drawn up plans for public executions in Ukraine as and when cities are captured by Russian troops, Bloomberg reports.
Bloomberg cites a European intelligence official as saying that Moscow has drafted strategies to break morale in order to discourage Ukrainians from fighting back as cities fall under the Kremlin’s control.
The official said Moscow plans to crack down on protest, detain opponents and potentially carry out public executions, the news agency writes.
Geil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ook nog een brokje
wij waren in Duitsland toen het feest losbrak, pa raapte de kindertjes bij mekaar want dit moesten we meemaken
nou het was koud
en ik vond er niks aan
wel een brokje muur en een kusje gekregen van een oost Duitse dame
het was een mooie koude dagquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, die zien we nooit meer terug. Geef ze maar een bomgordel mee.
In Noord Korea lieten ze hun bier warm worden, al was er toen een idioot aan het roer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze in Amerika reageren als Amerikanen geëxecuteerd worden.
33 inmiddels.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij deze aanval zijn dus blijkbaar 22 mensen om gekomen
https://nos.nl/artikel/24(...)elijk-clustermunitie
cquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
33 inmiddels.
Wat zouden de russen zeggen:
A) Dit is fake news/photoshop
B) Dit was een raket van Oekraine
C) Militairen verschanste zich in deze wijk en gebruikte burgers als menselijk schild.
D) naar die zender mag je niet kijken en nu moeten jij en je familie een strafkamp inquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
33 inmiddels.
C) Militairen verschanste zich in deze wijk en gebruikte burgers als menselijk schild.
Rusland heeft al een stukje land.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan dit geweld niet stoppen van beide kanten? Geef allebei de landen gewoon een stukje land. Alleen maar slachtoffers hier.
mijn toenmalige vriendin was Oost Duits (Frankfurt aan de Oder kwamen haar ouders vandaan -gevlucht uit Oostduitsland)quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef sp3c het volgende:
wel een brokje muur en een kusje gekregen van een oost Duitse dame
Ik zie eerder optie 2 met alsnog de russen die winnen eigenlijk omdat het westen gewoon niet eindeloos de aandacht erbij zal houden. Zeker als Rusland langzaam de informatiestromen blokkeert. Geen nieuws lijkt dan goed nieuws. Af en toe komt er weer een horrorverhaal naar buiten maar dan blijft het dan bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:17 schreef Rambolin het volgende:
BBC: How might the war end? Five scenarios
1. Short war
Russia ramps up its military operations with devastating attacks. Thousands die, Kyiv falls, Ukraine's president is killed or flees, and Russia installs a pro-Moscow puppet regime. This would be an unstable outcome, vulnerable to insurgency and future conflict.
2. Long war
Perhaps more likely. Maybe Russian forces get bogged down, with low morale and poor logistics. They may struggle to control even captured cities. Over time, Ukraine's forces become an effective insurgency, while the West continues to supply weapons. Perhaps after many years, Russia eventually leaves.
3. European war
Putin could send troops into ex-Soviet republics like Moldova and Georgia, that are not part of Nato. Or there could just be miscalculation and escalation. Putin might take a risk if he felt it was the only way to save his leadership - if he faced defeat, he might be tempted to escalate further.
4. Diplomatic solution
By already agreeing to talks - even if they haven't made much progress - Putin seems to at least have accepted the possibility of a negotiated ceasefire. If the war goes badly for him, Putin may judge that continuing is a greater leadership threat than the humiliation of ending it.
5. Putin ousted
It might seem unthinkable. Yet the world has changed in recent days. If the war is disastrous for Russia, there may be the threat of popular revolution. And if those who have benefited from Putin no longer think he can defend their interests, such an outcome may not be implausible.
Ik had ook ooit een Duitse vriendin. Die heeft vooral een stuk van mij gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin was Oost Duits (Frankfurt aan de Oder kwamen haar ouders vandaan -gevlucht uit Oostduitsland)
daar heb ik het stukje van gekregen
De Russen zullen al die 3 leugels tegelijk gebruiken. Bij MH17 werden er ook 25 verschillende en tegenstrijdige 'waarheden' verteld door Russische staatsmedia.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
33 inmiddels.
Oh je hebt ook nog juist geantwoord zie ik nuquote:
had het al gelezenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh je hebt ook nog juist geantwoord zie ik nu
[ twitter ]
Ik snap het concept indoctrinatie best goed, maar mensen die dit soort shit slikken als zoete koek ben je als wereld ook liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh je hebt ook nog juist geantwoord zie ik nu
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |