Eerst allerlei jonge gasten, daarna de ervaren militairen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of hij heeft bewust nog niet zijn hele leger laten zien. Of weet ik veel wat. Kan geen kwaad om met die scenario's rekening te houden.
2,7mld = 0,2% van dat fonds.quote:
bij deze aanval zijn dus blijkbaar 22 mensen om gekomenquote:
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.
Ja? De muur is weer herbouwd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
Dit liedje is ineens weer actueel joh. Harrie Jekkers / klein orkest God
Yeah right. Alle drie ook nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Oekraïne in handen van de Russen valt, zijn de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen als volgende aan de beurt. Daarvoor waarschuwt de Oekraïense president Volodimir Zelenski.
Geen Veto geven iig. En kijken of ze geen netto ontvanger gaan worden. Neutraal mag van mij, of betalerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
Dat zullen ze sowieso wel worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:06 schreef Dutch_view het volgende:
En kijken of ze geen netto ontvanger gaan worden.
Ik denk dat Georgië en Moldavië eerst zijn, maar dit klinkt erger natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Oekraïne in handen van de Russen valt, zijn de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen als volgende aan de beurt. Daarvoor waarschuwt de Oekraïense president Volodimir Zelenski.
Het logo zo groot in beeld bij dit soort onderwerpen is triest.quote:
quote:Putin speaking to his security council.
"I will never abandon my conviction that Russians and Ukrainians are one people [...] but the way the battle is going shows we are fighting neo-Nazis."
He claims Ukraine is using civilians and foreigners as "human shields." https://t.co/spgZV9U1MC
Essentially Putin is responding to the international criticism of the huge civilian toll of the war in Ukraine – even from allies – by saying it’s all Ukrainians Nazis who did it. “Our soldiers and officers are trying to prevent civilian casualties and suffer losses themselves.”
Significant that Putin is publicly addressing the Russian casualties in Ukraine. Families are getting payouts of as much as 7m rubles (about $65,000)
volgens mij eerst parachutisten enzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerst allerlei jonge gasten, daarna de ervaren militairen.
Hij wil de NAVO er graag intrekken. Dan noem je beter de Baltische staten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Georgië en Moldavië eerst zijn, maar dit klinkt erger natuurlijk.
ja NAVO lidmaatschap is met een beetje goede wil in een half uur geregeldquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wil de NAVO er graag intrekken. Dan noem je beter de Baltische staten.
Nee dat gaat ook niet meer zo lang ik daar geen stukje van terug geeft kunnen ze hem nooit meer herbouwenquote:
Dit liedje ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
Dit liedje is ineens weer actueel joh. Harrie Jekkers / klein orkest God
Dat geneuzel over Russen en Oekraïners als één volk is nogal moeilijk te rijmen met dit soort berichten:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |