Ochman ook alquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
Heb nu al meerdere deelnemers dit jaar gehoord die Moldavië heel tof vinden
Goed idee wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar kunnen we de vlinder aan het eind wel in laten verdwijnen! Dat ie er eerst een stronk broccoli (ghe) uit smijt en er dan zelf in gaat.
Ja ik vind haar echt heel sympathiek, ook mooi dat ze dit gewoon heel graag wilde toen ze de finale van vorig jaar zag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef Em31 het volgende:
S10we hebben gewoon weer een leuke kandidaat
Die zouden zomaar net zoals in 2017 verrassend de top 3 kunnen halenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
Heb nu al meerdere deelnemers dit jaar gehoord die Moldavië heel tof vinden
OMG nu vind ik haar nog leuker. Want die vind ik dus ook énig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
S10 is fan van Moldavie![]()
Je ziet iedereen al weer besmuikt lachen en S10 zegt even precies waarom dit zo leuk en goed is, Folkrock is gewoon een prima genre
Ja die tweets meteen na de finalequote:Op donderdag 3 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind haar echt heel sympathiek, ook mooi dat ze dit gewoon heel graag wilde toen ze de finale van vorig jaar zag.
Dat is toch heel wat beter dan de Trijn die dacht "oh ja, misschien moet ik dat ook maar eens een keer doen"
Waarom kunnen die mannen het niet houden bij dingen waar ze echt verstand van hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
Johan Derksen vindt het 'weerzinwekkend'. En hij vond Duncan ook afgrijselijk.
Oh en Gijp vindt het 'een circus'. (Origineel wel om dat te vinden!)
NU WEET IK HET ZEKER WE GAAN WINNEN
En sickquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
Het is echt een heel aandoenlijk mens. Ik denk dat het moeilijk is om een hekel aan haar te hebben. Dat heeft ze alvast mee als ze straks allerlei interviews met buitenlandse pers gaat doen. En haar stopwoordje is 'abstract'
Ah joh. Wilfried roept ‘Songfestival’ en ze happen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waarom kunnen die mannen het niet houden bij dingen waar ze echt verstand van hebben.
Eh… Als er überhaupt iets is waar ze verstand van hebben
Anyway… Hun mening over S10 is net zo belangrijk als die van mij over de tomatenteelt in het Westland.
Jawel, hun mening is in zoverre belangrijk dat we eigenlijk alvast gewoon kunnen juichen als zij het niks vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waarom kunnen die mannen het niet houden bij dingen waar ze echt verstand van hebben.
Eh… Als er überhaupt iets is waar ze verstand van hebben
Anyway… Hun mening over S10 is net zo belangrijk als die van mij over de tomatenteelt in het Westland.
God verhoede dat dat nog ooit gebeurt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Thrts het volgende:
Hoe zou een nationale finale zijn in Nederland? Ben benieuwd of bekende namen inmiddels daar aan zullen gaan deelnemen, en wat het niveau zou zijn.
Ik gok dat dat uiterlijk komende zaterdag zo is bij Matthijs. Als het ervoor al niet gebeurd is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben inmiddels enthousiast door de reacties en hoe S10 erin staat en zoNu nog zorgen dat het nummer me aan gaat staan
Echt he.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:08 schreef Em31 het volgende:
Vind al die positieve reacties van buitenlanders onder de videoclip echt bijzonder, zou nu wel even niet Nederlands willen zijn om te weten hoe het voor hen klinkt.
Nu komt het helemaal goed,quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben inmiddels wel van Team "moet nog even opwarmen" naar Team "" gegaan, zeker als je bedenkt dat het
"dadadadadada" , wat voor mij het zwakke stuk van het liedje is, juist datgene is wat iedereen geweldig vindt in het buitenland. Het refrein zit zo verdomd goed in elkaar
Zo tof dat velen juist zeggen 'the Dutch language just sounds só good in this!'quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:08 schreef Em31 het volgende:
Vind al die positieve reacties van buitenlanders onder de videoclip echt bijzonder, zou nu wel even niet Nederlands willen zijn om te weten hoe het voor hen klinkt.
Hatsee! Welkom in de heiptrein choo choooo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben inmiddels wel van Team "moet nog even opwarmen" naar Team "" gegaan, zeker als je bedenkt dat het
"dadadadadada" , wat voor mij het zwakke stuk van het liedje is, juist datgene is wat iedereen geweldig vindt in het buitenland. Het refrein zit zo verdomd goed in elkaar
Ja nee ho we stonden al van 20 naar 18 naar 16. Ik heb nog geen zin in de polonaise achteruit dus we kijken morgenochtend nog wel even. 🙈quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:08 schreef Nashipeer het volgende:
Nederland is een plaatsje opgeschoven (17) ipv 18
Nee die laat nogal lang op zich wachten, onze MattGod.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Het Hoofd al gereageerd? Dat is mijn leidraad.
Om Shirma naar voren te schuiven heb je een hele crew nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
Trijntje schuift Shirma naar voren voor volgend jaar
Aldus luisteraars van Veronica, de zender die allang over het hoogtepunt heen is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:40 schreef GeorgeM het volgende:
Bij Veronica draaien ze het nu en kunnen mensen inbellen om hun mening te geven.
Oh, alleen via berichtjes.
Wisselende reacties. Veel: jammer dat het in het Nederlands is en ze missen een hoogtepunt.
En zo niet, dan hopelijk na het live-optreden!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:20 schreef Cee het volgende:
Jongens ik voel het aan m’n water, vandaag schieten we als een komeet omhoog van 1% naar 2%!![]()
Niet als je mij vraagt. Dan hadden we Jannes gestuurd of Frans Duijts.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:17 schreef Mani89 het volgende:
Vraag het “Nederland” en we sturen Snollebollekes of Suzanne en Freek.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Om Shirma naar voren te schuiven heb je een hele crew nodig.
Het is wel het gedeelte van het nummer wat je niet uit je hoofd krijgt. Meer nog dan het refrein. Dus het werkt wel, hoe simpel ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:42 schreef Mani89 het volgende:
Matt twijfelt ook aan DA DA DA, maar vindt het wel heel mooi en geeft ons 2 thumbs op.
Ik denk dat haast niemand in zo’n video het nummer echt voor het eerst hoort.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:06 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe goed iemand nou echt een lied hoort voor de eerste keer als je er zoals Matt DE HELE TIJD DOORHEEN PRAAT.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef molloot200 het volgende:
Net dat Hlf 8 in de herhaling even opgehad waar Trijntje, Stefania en Shirma zaten. Trijntje is echt erg hèAls je zo dat interview ziet, lijkt het alsof het Songfestival haar echt geen zak boeit. Ze zei ook dat ze alleen het kleine stukje van het liedje had gehoord wat in die uitzending zat (1 refreintje) en verder nog niks had gehoord. Waarom ga je dan daar zitten
Nee dat denk ik ook niet maar Matt zegt het er juist heel uitdrukkelijk bij, dat het écht voor het eerst is en een honest opinion. En dan vervolgens er de hele tijd doorheen praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat haast niemand in zo’n video het nummer echt voor het eerst hoort.
Dat is gewoon beschamend. Wat een trut.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef molloot200 het volgende:
Net dat Hlf 8 in de herhaling even opgehad waar Trijntje, Stefania en Shirma zaten. Trijntje is echt erg hèAls je zo dat interview ziet, lijkt het alsof het Songfestival haar echt geen zak boeit. Ze zei ook dat ze alleen het kleine stukje van het liedje had gehoord wat in die uitzending zat (1 refreintje) en verder nog niks had gehoord. Waarom ga je dan daar zitten
Dus je gaat naar een talkshow om over een onderwerp te praten, een liedje van maar liefst drie minuten, en het is te veel gevraagd om dat even in zijn geheel te beluisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef molloot200 het volgende:
Haha, wij waren het gisteren eens met elkaar en nu ook weer. Ik ben ook bijgedraaid, behalve over het ‘dadadada’, dat vind ik nog steeds het mindere gedeelte van het nummer. Het ‘hoeeee, haaaaa’ kan iedereen ook al meezingen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat het in Nederland wel een hit wordt, maar ben ook wel benieuwd of het in België al een beetje gaat scoren. Je ziet op Spotify er best vaak Nederlandse artiesten tussenstaan (Meau ook een tijd op 1).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:45 schreef Mlita het volgende:
Al 550.000 weergaven op YouTube en nr.1 trending in Nederland
Doet me denken aan de Vlaamse jury die Frankrijk vorig jaar gewoon 0 punten gafquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat we voor Belgie juist dit jaar weer afhankelijk zijn van een Waalse jury, dat wordt weer helemaal niks qua punten
Dat was echt schandalig jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Vlaamse jury die Frankrijk vorig jaar gewoon 0 punten gaf
Belgen houden wel van een mooie poëtische tekst. Nou vind ik de lyrics van dit nummer niet heel geweldig, het meest diepzinnige is de titel, dus of het in België echt aanslaat... misschien is het wel een voordeel als je de tekst niet verstaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat het in Nederland wel een hit wordt, maar ben ook wel benieuwd of het in België al een beetje gaat scoren. Je ziet op Spotify er best vaak Nederlandse artiesten tussenstaan (Meau ook een tijd op 1).
Suzan en Freek en Maan scoren daar toch ook goed? Dan liever dit zou je zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Belgen houden wel van een mooie poëtische tekst. Nou vind ik de lyrics van dit nummer niet heel geweldig, het meest diepzinnige is de titel, dus of het in België echt aanslaat... misschien is het wel een voordeel als je de tekst niet verstaat.
Ja, maar dat is dan weer het platte Qmusic-segment. Ik denk dat De Diepte er een beetje tussenin valt, het is niet retecommercieel maar het is ook geen Studio Brussel-nummer. Nou ja, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Suzan en Freek en Maan scoren daar toch ook goed? Dan liever dit zou je zeggen
Zou kunnen hoor, weet ook niet of eerdere nummers van haar daar al in de smaak vielen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer het platte Qmusic-segment. Ik denk dat De Diepte er een beetje tussenin valt, het is niet retecommercieel maar het is ook geen Studio Brussel-nummer. Nou ja, we gaan het zien.
Die cover van Sef werd daar volgens mij wel een aantal keer op de radio gedraaid. Meer dan in Nederland. Maar dat was echt een kunstwerkje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, weet ook niet of eerdere nummers van haar daar al in de smaak vielen.
Ik kwam dit net posten. Slecht filmpje sowieso. Slechte belichting, heel de tijd doorheen lullen, erg kort.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:06 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe goed iemand nou echt een lied hoort voor de eerste keer als je er zoals Matt DE HELE TIJD DOORHEEN PRAAT.
Mooie woordenquote:
"Ditjes en Datjes" en "Facebook"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Zigsky het volgende:
Leuke vader, sinds 2003 geen contact en nu huilen. https://www.ditjesendatje(...)er-niet-uitgenodigd/
Wist ik niet, sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ditjes en Datjes" en "Facebook"
Er is helemaal geen grote ophef. Die willen zij creëren en daar gaan we lekker niet aan meedoen als het aan mij ligt. Je kunt niet aan de ene kant krijsen dat je 'gelukkig al jaren niks met haar te maken hebt' en dan wel janken dat je geen uitnodiging krijgt. Dat zal iedereen snappen. Behalve Ditjes en Datjes.
Die juice kanalen controleren niks en gooien alles direct online. Dit kan net zo goed een wappie online zijn. Maar dan nog als ze sinds 2003 geen contact heeft met haar vader is het wel "toeval" dat hij nu ineens wel in de picture wilt zijn bij haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Zigsky het volgende:
Leuke vader, sinds 2003 geen contact en nu huilen. https://www.ditjesendatje(...)er-niet-uitgenodigd/
GEEN SORRYquote:
Oké ik lees al wel een paar jaar mee en heb met Duncan ook fanatiek meeghyped maar ik ben echt een totale n00b met cijfers. What does this mean?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:10 schreef Greys het volgende:
Op 16 in de odds en groene bolletjes dus kom geef ons die 2 procent dan kunnen we de polonaise posten. Ik ben eraan toe.
Hahaha! Stien is mah sistah from anotha mistah qua favorieten. Zo leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Toposcoupe het volgende:
Naast Moldavië vindt ze ook Italië en Estland goed.
Zo dan. In zulke termen over je dochter praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Zigsky het volgende:
Wat ben je dan voor een stuk vuil.quote:'Gelukkig geen contact er mee'.
Die live versie wordt vast anders dan de studioversie, want dat indrukwekkende orkest dat bij’ ‘Matthijs gaat door’ zit zal zeker een deuntje meespelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:21 schreef Mlita het volgende:
Zo benieuwd naar de live versie morgen. Ik hoop dat ze de (kleine) bridge eruit knalt live, dat zou het nummer nog net effe wat meer power geven..
Als het ook maar een beetje lijkt op hoe ze Stromae in beeld hadden gebracht, boh.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:11 schreef Greys het volgende:
Ja, en reken maar dat ze gaan zorgen dat het mooi in beeld komt met geweldig licht enzo. Echt superveel zin in morgenavond!
Typisch stukje egobescherming. Ze heeft natuurlijk jammerlijk gefaald dus moet je dat songfestival ook niet zo serieus nemen. Treurig geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef molloot200 het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het ook maar een beetje lijkt op hoe ze Stromae in beeld hadden gebracht, boh.Wat die mensen daar kunnen qua regie en techniek en licht, in toch wel een vrij eenvoudige ruimte en setting verder, niet normaal.
Als ik wist hoe ik moest wedden deed ik het. Maar ik snapte het maar op 1 site en die doet geen ESF meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:15 schreef Cee het volgende:
Cyprus is ons voorbij, snel, leg al je centen neer alsof je Malta bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |