Er zou nog iemand een lammetjes polonaisegif maken….quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef Greys het volgende:
We zakten naar 20e en nu weer op 18 met een groen pijltje ervoor dus hup atje voor de sfeer en gooi erin die puntenpolonaise.
Heeft iemand die puntenpolonaises van bij Duncan nog? Vooruit en achteruit?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Qua staging gewoon maar een 'wat hoop ik en wat zie ik voor me':
Ik zou beginnen met 1 zacht zwak gouden spotje op S10 voor een volledig zwarte achtergrond.
Bij de nanananana stukjes nog steeds de zwarte achtergrond met één gouden vlinder die over het scherm fladdert.
En in de oehoeee coupletten zou ik er wat verborgen backings bij laten klinken (alleen voor de oehoe ahaa) en dat ze dan van alle kanten gaat baden in goud licht voor die nog steeds donkere achtergrond met van alle kanten bewegende gouden lichtstralen.
En dat aan het eind dat gouden licht steeds meer uitdooft, de fladderende vlinder van het scherm af vliegt en in de rand verdwijnt en het eindigt weer met helemaal zwart.
Oh daar kunnen we de vlinder aan het eind wel in laten verdwijnen! Dat ie er eerst een stronk broccoli (ghe) uit smijt en er dan zelf in gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar waar komt de koelkast?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit hele traject bij Jinek is toch wel weer leuk om terug te zien
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:57 schreef Greys het volgende:
Gemiste kans eigenlijk wel dat er niet een stronk broccoli uit vloog in de clip.
Hallelujaquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Weer op plek 16 bij de odds.
[ afbeelding ]
Ze staat op Bet365 al richting de top 10quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Weer op plek 16 bij de odds.
[ afbeelding ]
Ik heb dat serieus geprobeerd maar de video is staand gefilmd en het zag er niet uit allemaal als ik het cropte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zou nog iemand een lammetjes polonaisegif maken….
Dat kan in het Verpannecoukeficeer hier S10’s optreden topicquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar waar komt de koelkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |