Ja nee ho we stonden al van 20 naar 18 naar 16. Ik heb nog geen zin in de polonaise achteruit dus we kijken morgenochtend nog wel even. 🙈quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:08 schreef Nashipeer het volgende:
Nederland is een plaatsje opgeschoven (17) ipv 18
Nee die laat nogal lang op zich wachten, onze MattGod.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Het Hoofd al gereageerd? Dat is mijn leidraad.
Om Shirma naar voren te schuiven heb je een hele crew nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
Trijntje schuift Shirma naar voren voor volgend jaar
Aldus luisteraars van Veronica, de zender die allang over het hoogtepunt heen is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:40 schreef GeorgeM het volgende:
Bij Veronica draaien ze het nu en kunnen mensen inbellen om hun mening te geven.
Oh, alleen via berichtjes.
Wisselende reacties. Veel: jammer dat het in het Nederlands is en ze missen een hoogtepunt.
En zo niet, dan hopelijk na het live-optreden!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:20 schreef Cee het volgende:
Jongens ik voel het aan m’n water, vandaag schieten we als een komeet omhoog van 1% naar 2%!![]()
Niet als je mij vraagt. Dan hadden we Jannes gestuurd of Frans Duijts.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:17 schreef Mani89 het volgende:
Vraag het “Nederland” en we sturen Snollebollekes of Suzanne en Freek.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Om Shirma naar voren te schuiven heb je een hele crew nodig.
Het is wel het gedeelte van het nummer wat je niet uit je hoofd krijgt. Meer nog dan het refrein. Dus het werkt wel, hoe simpel ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:42 schreef Mani89 het volgende:
Matt twijfelt ook aan DA DA DA, maar vindt het wel heel mooi en geeft ons 2 thumbs op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |