Zij luistert echt nooit, precies zelfde met de corona persconferenties. Constant zeuren, constant onderbreken, echt super irritant wijf.quote:
Omdat ze zelf ook het monopolie op informatie willen hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
Waarom geilt de EU zo op het blokkeren van de Russische staatsmedia? Alsof ik zelf niet kan bepalen wat ik wel of niet zou mogen en willen zien.
En dan weer het vingertje wijzen naar Rusland die celstraffen wil opleggen voor het verspreiden van propaganda.
Censuur regeert de wereld, bah.
Ik dacht al dat het die SBS trut wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:51 schreef Evenstar het volgende:
Jezus die vragen .... stom wijf was ook altijd super irritant met COVID persconferenties. Luister verdomme eens naar de antwoorden, voordat je vragen stelt.
Zoals Patton na WO2 zei: we moeten nu voor de russen gaan! We hebben hier nu toch al alles staan!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Aurelius het volgende:
Van mij mag China na Rusland en Wit-Rusland ook wel op de shitlist trouwens.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die snol gaat er gemakshalve vanuit dat dit dezelfde soort vluchtelingen zijn als de hordes gelukszoekers die uit Afrika komen
Daarna ook hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Starhopper het volgende:
We blijven tot de voorjaarsnota ons scheel betalen
vind ik wel mooiquote:
De eerste afrikanen met 'Oekraïnse achtergrond' zijn wel al gespot in Polenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die snol gaat er gemakshalve vanuit dat dit dezelfde soort vluchtelingen zijn als de hordes gelukszoekers die uit Afrika komen
Waarom dat nu dan ineens? Laten we juist hopen dat China alsnog enigszins in deze situatie de kant van het westen kiest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Aurelius het volgende:
Van mij mag China na Rusland en Wit-Rusland ook wel op de shitlist trouwens.
Zou het misschien zijn omdat ze daar al zatenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De eerste afrikanen met 'Oekraïnse achtergrond' zijn wel al gespot in Polen
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuk minder doorreizigers. Kan me voorstellen dat de meeste Oekraïnse vluchtelingen zich meer thuis voelen in andere Oost-Europese landen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker met de belachelijke belastingen die wij hier betalen op energie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Vacuümbom van Rutte op je portemonnee
Misschien wel. Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zou het misschien zijn omdat ze daar al zaten
De hele wereld gaat hier onder lijden. En wij als welvarend land een heel stuk minder dan landen waar ze het al moeilijk hebben. Dat is niet de keuze van Rutte of Ollongren, dat besluit heeft Putin genomen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Jullie gaan er allemaal onder lijden, maar dat is een opoffering die wij bereid zijn te doen.
Vera Bergkamp ook, en die is ook nog eens Marokaanse en heet eigenlijk Firouz Alida Chaouqui.quote:
Deze gaan gewoon terug als het daar weer gekalmeerd is. Mits daar geen Putin-regime zit danquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuk minder doorreizigers. Kan me voorstellen dat de meeste Oekraïnse vluchtelingen zich meer thuis voelen in andere Oost-Europese landen.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker met de belachelijke belastingen die wij hier betalen op energie.
Hoekstra.quote:
Nou ik dus niet. Ik ben een egoïst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Jullie gaan er allemaal onder lijden, maar dat is een opoffering die wij bereid zijn te doen.
Als antwoord op een journalistquote:
Zolang het maar bij financieel lijden blijft heb ik er geen moeite mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De hele wereld gaat hier onder lijden. En wij als welvarend land een heel stuk minder dan landen waar ze het al moeilijk hebben. Dat is niet de keuze van Rutte of Ollongren, dat besluit heeft Putin genomen.
Mijn god, doen die lui wel eens onderzoek zoals een journalist dat hoort te doeN?quote:
Ik wil graag dat de overheid alles voor mij regelt en dat ik dan gratis onbeperkt mijn huis en zwembad op 24 graden kan houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Paupers die klagen, altijd hetzelfde
Door de schreeuwerige hoofdletters?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Geen goed gevoel hierbij.
De inflatie die er al is en nog komt kan nu mooi worden afgeschoven op deze invasie. Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja Putin is natuurlijk niet blij met de verklaring van ruttequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Martial Law toch vanaf morgen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
quote:
Volgens mij is Wei Zhang Hao een hoax.quote:
Er is een reële kans dat de vragen vooraf zijn afgestemdquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn god, doen die lui wel eens onderzoek zoals een journalist dat hoort te doeN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |