marcb1999?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben helemaal niet over datum
Pas gewoon de datum aan als het me niet meer bevalt
Of de datum waar de 74 of 99 tegen wordt afgezetquote:
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!quote:
Ik doe ook bijna niks met of aan mijn verjaardag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon geen verjaardag meer vieren, dan heb je er ook geen last meer van.
Je mag nog even geconsumeerd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!
Ik word opgegeten?quote:
Ik probeer redelijk up to date te blijven ...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was de winnaar van dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.
Nee hooguit wordt de smaak wat minder krachtig denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggen
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
* Aoibhin conserveert zich even snelquote:
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!
Dan blijf je langer versquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
* Aoibhin conserveert zich even snel
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.
Nee dan kan ik doorgaan voor iemand die juist verser wil lijken dan dat ik benquote:
Umberto Eco en Dan Brown liggen er ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Umberto Eco en Dan Brown liggen er ook ja
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik verdenk je ervan die basiliscus gewoon mee te nebben genomen uit die kelder en die zit nu gewoon op jouw zolder
Daar bewaar ik de lijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!
Nu snap ik ineens wat alle Fok!ers op hun zolderkamertjes doenquote:
Ik zit niet op een zolderkamer he.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens wat alle Fok!ers op hun zolderkamertjes doenDaar speelt zich van alles af qua monsters en lijken in de kast
Je quote wel een post van mij waarin ik het specifiek over een zolder had.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit niet op een zolderkamer he.
Daar stinkt het nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je quote wel een post van mij waarin ik het specifiek over een zolder had.
Al had ik het in die post over de zolder van Domni, bewaar jij dáár lijken?
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op de zolder van Domi ben ik een volgende opbergplek begonnen
stupidity has become as common as common sense was before
En Domni maar opruimen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.
Nou @Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcbquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @:Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcb
Ah gadver...quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijken
Nee, ik heb er niet op zitten schijten of nog ergerquote:
Wat attentquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijken
Wat een zooitjequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @:Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcb
Als jij daar blij van wordt..............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja nu heb je een extra excuus om het een zooitje te noemenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt..............Met haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 ballen erbij was misschien nog beter geweest hequote:
Lekkah en lekker vroegquote:
Best irritant ja, gelukkig alleen spierpijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Zo goed is de morgen niet. Gisteren van de trap geflikkerd, spierpijn x100.
Oeps dat is mooi waardeloos dus, beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:04 schreef Seeburg54 het volgende:
quote:
Veilige reis Prishquote:
Morguhquote:
Zo wat een borstpartij, en zo kleurrijkquote:
quote:
Morguh herenquote:
Neequote:Op donderdag 3 maart 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi Pinnenmutske, heb jij toevallig koffie?
Ik heb al heerlijke koffie en croissantjes gekregen vanmorgenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is toch wat... En nu?![]()
Ben gewoon lui, nu moet ik zelf zetten.![]()
quote:
quote:
nieuw birdie modequote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft een verkeerd paar schonen aan..
Goedemorgen
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gisteren ook doende geweest met vakanties regelen, zolang de Russen niet op de stoep staan of Corona Ypsillon de ziekenhuizen voltrekt is het business as usual
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meivakantie: nog geen idee, zomervakantie: Portugal
meivakantie wellicht Zuid Spanje, of Canarische Eilanden, of misschien zelfs Kaap Verdische eilandenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.
Zomer vertrek ik naar Spanje.
Enjoy the island.. nog 2.5 uur to go ..quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekkah en lekker vroeg![]()
Fly Prisha fly
Lekker hoor. Kaapverdie ben ik in november 2019 geweest. Aardig chill met lekker weer daar, alleen de reis was kut, duurde lang en een tussenstopquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meivakantie wellicht Zuid Spanje, of Canarische Eilanden, of misschien zelfs Kaap Verdische eilanden
valt daar nou ook nog wat te zien behalve je hotelcomplex? Komt me om een of andere reden saaier over dan de Canariesquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kaapverdie ben ik in november 2019 geweest. Aardig chill met lekker weer daar, alleen de reis was kut, duurde lang en een tussenstop
Nee weinig te doen buiten de resorts, de resorts zijn wel echt pure luxe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt daar nou ook nog wat te zien behalve je hotelcomplex? Komt me om een of andere reden saaier over dan de Canaries
War gaat de reis naar toe?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gisteren ook doende geweest met vakanties regelen, zolang de Russen niet op de stoep staan of Corona Ypsillon de ziekenhuizen voltrekt is het business as usual
Terwijl je zelf op zo mooi stekkie woont, als het mooi weer is heb je niet eens vakantie nodigquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.
Zomer vertrek ik naar Spanje.
Jawel is ook zo. Maar ik wil er toch even tussenuit. Thuis is toch anders.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terwijl je zelf op zo mooi stekkie woont, als het mooi weer is heb je niet eens vakantie nodig
Dat is ook weer waar,quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel is ook zo. Maar ik wil er toch even tussenuit. Thuis is toch anders.
Beterschap!quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Fijne reis!quote:
Die combi heb ik nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al heerlijke koffie en croissantjes gekregen vanmorgen
Lekker, eet smakelijkquote:
Alle bedrijven die niet 24/7 actief zijn gewoon het licht uit doen ! Alle straatlantaarns op 50% ...quote:
Valt nog veel te besparen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle bedrijven die niet 24/7 actief zijn gewoon het licht uit doen ! Alle straatlantaarns op 50% ...
nope, heb daar niks meequote:Op donderdag 3 maart 2022 08:54 schreef chufi het volgende:
Sportievelingen hier ! Iemand in het bezit van een fitbit ? Lees dan ff https://www.nu.nl/tech/61(...)van-brandwonden.html
Ja die mis ik ookquote:
Geen idee. Is dat terug te lezen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die mis ik ookVolgens mij waren er wat persoonlijke dingetjes, stond in het meettopic
Klopt .. privedingensquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die mis ik ookVolgens mij waren er wat persoonlijke dingetjes, stond in het meettopic
Ik ben weer aardig verslaafd iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je DTS clean was...pas je wel op...?
Ja maar jij laat je niet gek maken...quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Overdag af en toe posten moet wel kunnen
Ik niet nee ben al gekquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij laat je niet gek maken...
Lol ik gooi het in mijn roeiers appquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:54 schreef chufi het volgende:
Sportievelingen hier ! Iemand in het bezit van een fitbit ? Lees dan ff https://www.nu.nl/tech/61(...)van-brandwonden.html
Ik heb een Polarquote:
Phewquote:
Damnquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:16 schreef pullup het volgende:
Slechte plaats om te picknicken
[ afbeelding ]
Merk ik zo weerquote:
Goede reis Prisha! ✈️quote:
Madeiraquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijne reis!Waar gaat die reis heen?
quote:
Met de deksel eraf, dus zal nu ook wel over de datum zijnquote:
Ja, nu je het zegt… Ze zijn al helemaal groenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met de deksel eraf, dus zal nu ook wel over de datum zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef chufi het volgende:
Geef mij maar ...BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zelf gemaakt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Veel plezier met opeten!quote:
HAAGSquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Haags het volgende:
[..]
AOIschatje. Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?
'Succesquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kon nog terecht voor een last minute therapie
Thanks!quote:
Fijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is fijn nieuwsquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
Sprint wat? Hardlopen? Schaatsen? Fietsen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
Helemaal het WK Sprint vergeten ..... nu aan het kijken
schaatsenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sprint wat? Hardlopen? Schaatsen? Fietsen?
quote:
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomstquote:
Maak maar weer een lekkere taartquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomst![]()
De hele afgelopen week ben ik wel heel moe geweest (een beetje een soort voldane moeheid), ben benieuwd hoe dat de komende dagen is. Ik moet morgen en overmorgen gewoon werken.
Haha daar heb ik nu even geen tijd voorquote:
Door die therapie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomst![]()
De hele afgelopen week ben ik wel heel moe geweest (een beetje een soort voldane moeheid), ben benieuwd hoe dat de komende dagen is. Ik moet morgen en overmorgen gewoon werken.
Ja ik was de hele week ontzettend moe na die therapie. Maar wel 'fijn' moe, een beetje het soort moeheid dat je lekker op de bank gaat liggen, ogen dicht en fijn gaat wegdromenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Door die therapie?
Hopen dat je dan idd niet té moe bent..
Dat is idd wel fijn moequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik was de hele week ontzettend moe na die therapie. Maar wel 'fijn' moe, een beetje het soort moeheid dat je lekker op de bank gaat liggen, ogen dicht en fijn gaat wegdromen
Dat inderdaad. Ik denk dat een groot deel ook de spanning is wat dan wegvalt en na meer dan een jaar lang elke dag gespannen, angstig en paniekerig te zijn geweest, heeft dat wel even effectquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd wel fijn moe
Ook een soort last wat van je schouders valt denk ik..
Dat is wel lang zegquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik denk dat een groot deel ook de spanning is wat dan wegvalt en na meer dan een jaar lang elke dag gespannen, angstig en paniekerig te zijn geweest, heeft dat wel even effect
Badderze!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga me nu eerst maar even in een warm bad neervleienTot straks!
Even lekker ontspannen en genieten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is liefquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij nog wel .. als ze niet over datum zijn ... anders haal ik nieuwe
Een terugkerend thema hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij nog wel .. als ze niet over datum zijn ... anders haal ik nieuwe
Wat vind je van het songfestival liedje?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijstenquote:
We hadden het nog over een terugkerend thema qua menukeuze, maar ik denk dat we dit beter over kunnen slaanquote:
Nog niet geluisterdquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wat vind je van het songfestival liedje?
Wat goed dat je die stap hebt gezet. En fijn om te horenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijsten![]()
Fijn dat ik daar voor dit alvast doorheen ben! En de boel ook aan lijkt te slaan, want dat is eerst ook altijd nog maar de vraag.
10, 12 en 14 meiquote:
Jouw suggestie was niet veel beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden het nog over een terugkerend thema qua menukeuze, maar ik denk dat we dit beter over kunnen slaan
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet geluisterdIk ga er vanavond even de tijd voor nemen
Ik wilde vooral even testen of jullie nog alert waren na zo'n rustige week hierquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw suggestie was niet veel beter
Toen ik die geitenogen zag was ik helemaal wakker 😳quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde vooral even testen of jullie nog alert waren na zo'n rustige week hier
Soms ontkom er inderdaad niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijsten![]()
Fijn dat ik daar voor dit alvast doorheen ben! En de boel ook aan lijkt te slaan, want dat is eerst ook altijd nog maar de vraag.
Mijn missie is geslaagdquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik die geitenogen zag was ik helemaal wakker 😳
Thanks!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms ontkom er inderdaad niet aan
Hoop dat hier door je weer over een tijd beter voelt etc![]()
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, zelf ben ik niet zo'n fan van ESF
Gelukkig niet, maar soms geef ik zulke programma's nog wel eens een kans. Om het toch weer eens te kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk ben echt een heel diehard fan die ook in de repetitieweek alles volgt qua livestreams van repetities enzo
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk ben echt een heel diehard fan die ook in de repetitieweek alles volgt qua livestreams van repetities enzo
Ik keek al meteen of mijn abo niet was verlopen.. Niet dus...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Wut, opeens die plaatjes weer onderin beeld
bij mij ook niet, ik heb geen nieuwe laptop en zelfs geen andere browserquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik keek al meteen of mijn abo niet was verlopen.. Niet dus...
ze willen er hier nog niet aan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, er is elk jaar een Youtube streamquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar soms geef ik zulke programma's nog wel eens een kans. Om het toch weer eens te kijken
Die zijn via YT te volgen?
quote:
Heb je een winkel geopend Koen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ieder zo hun smaakquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag een klein stukje van S10 gehoord. Kon me niet echt bekoren...
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:quote:
Dude, nu begint mijn werkweek juistquote:
Dat zal nog wel zo zijn jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
STudentenstapavond ...... vroeger dan
Yep, en dan moet er eerst eens erkend worden dat er een probleem is en wie verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja ik ook welquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:engine de Nederlandse inzending vind ik mooi![]()
Ah Letland met Eat Your Saladquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja ik ook wel
Maar verwacht niet dat het ver gaat komen. Zou het een verschrikkelijk nummer vinden als ik het dan tijdens zo'n show voor de eerste keer zou horen en de tekst niet begreep.
Al lieten ze vanmorgen wat stukjes van andere landen horen op de radio....daar zitten toch ook wel gekke dingen tussenIets met groente maar weet niet meer welk land.
En weet nu dat The Rasmus voor Finland meedoet, dat is opzich wel leuk maar klonk ook niet geweldig.
Koen verkoopt allesquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:
- een paar tetten
- een struikenplukker
- drie dames in konijnenpakjes
- een honkballertje met een derde bal
- panda's aan een koortje bij een kleerhangerrek
- iets met een kerel met een muts op en een tekstje dat half is te lezen
- eenden in de sneeuw
Wel een origineel aanbod al zeg ik het zo
Letland jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah Letland met Eat Your SaladDie vind ik wel grappig, maar gaat niet veel doen denk ik; blijft volgens mij in de semi hangen
Van Nederland weet ik het zo net nog maar niet hoor. Ik denk dat het Nederlands wel wat toe kan voegenMaar dan moet het gevoel van het liedje ook veel in haar uitstraling en de podiumpresentatie gaan zitten. Ik heb er wel vertrouwen in
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Yep, en dan moet er eerst eens erkend worden dat er een probleem is en wie verantwoordelijk is.
wow de collectie overtreft m'n verwachtingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:
- een paar tetten
- een struikenplukker
- drie dames in konijnenpakjes
- een honkballertje met een derde bal
- panda's aan een koortje bij een kleerhangerrek
- iets met een kerel met een muts op en een tekstje dat half is te lezen
- eenden in de sneeuw
Wel een origineel aanbod al zeg ik het zo
Trust me, het salade-lied was wel het leukste wat erbij zat voor Letland hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Letland jaNet een keer het hele nummer geluisterd. Het is wel vrolijk maar je moet je wel een beetje schamen als je dit naar een muziekwedstrijd stuurt
![]()
Ze heeft wel een leuke uitstraling vind ik altijdWie weet dan
Je weet zelf niet eens wat je aanbiedtquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow de collectie overtreft m'n verwachtingen
ik heb daar m'n mensen voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens wat je aanbiedtAlles zonder te kijken in de aanbieding gegooid?
Maar die eendjes zijn toch lief?quote:
Yep, die staan wel opquote:
de topless dames verkopen best aardigquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar die eendjes zijn toch lief?Ik zie dat je nu ook al zebraatjes verkoopt. En twee beren op een snelweg. En een topless dame. De rest vind ik te vaag om uit te maken wat het moet zijn, dus dat kan naar de Action
Ik zie hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de topless dames verkopen best aardig
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trust me, het salade-lied was wel het leukste wat erbij zat voor Letland hoorSommige voorrondes zijn beter dan andere per jaar.
zal wel een Danny idee zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Er staat ook nooit eens een leuke kerel in die balk he? Valt me nu pas op
Danny voorziet niet in mijn behoeftenquote:
Yvonne heeft zo nu en dan ook haar eigen serie, dus het kan welquote:
Is er een .rar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yvonne heeft zo nu en dan ook haar eigen serie, dus het kan wel
Zat leuke kerels in die balk. Net nog deze:quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Er staat ook nooit eens een leuke kerel in die balk he? Valt me nu pas op
Thanks, keek ik toch nog even verkeerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zat leuke kerels in die balk. Net nog deze:
Random Pics van de Dag #453
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.
Ik probeer zelf vooral nu ook wel grip te krijgen op wat ik er zelf aan kan doen, en met die wetenschap sowieso rustig en tevreden ben. Een beetje los te laten wat anderen allemaal vinden en doen en als me ergens onrecht wordt aangedaan en ik kan daar niks aan veranderen, dan ik er rustig onder kan blijven en het mijn eigenwaarde niet aantast.
De situatie waar het om gaat is iets waar ik niet 100% schuldig aan ben, maar wat door de omgeving wel zo wordt gezien. Ik weet dat er iets over zeggen de boel erger gaat maken. Dan maar proberen de boel te verwerken en verder te gaan
Bij mij is het eerder dat de categorie civiele vrijwilligers tijdens de Balkanoorlog onbekend is (toch waren we met vele duizenden). Pas nu lijkt zich iets te bewegen, ik zal wel zien of het ook echt iets oplevert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.
Ik probeer zelf vooral nu ook wel grip te krijgen op wat ik er zelf aan kan doen, en met die wetenschap sowieso rustig en tevreden ben. Een beetje los te laten wat anderen allemaal vinden en doen en als me ergens onrecht wordt aangedaan en ik kan daar niks aan veranderen, dan ik er rustig onder kan blijven en het mijn eigenwaarde niet aantast.
De situatie waar het om gaat is iets waar ik niet 100% schuldig aan ben, maar wat door de omgeving wel zo wordt gezien. Ik weet dat er iets over zeggen de boel erger gaat maken. Dan maar proberen de boel te verwerken en verder te gaan
Oh wauw, ja wat lastig dat die groep niet op die manier wordt erkentquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is het eerder dat de categorie civiele vrijwilligers tijdens de Balkanoorlog onbekend is (toch waren we met vele duizenden). Pas nu lijkt zich iets te bewegen, ik zal wel zien of het ook echt iets oplevert.
je killde het topicquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor liket ineens een post van mij van de vorige nachtToch aan het teruglezen?
Ik heb wat mond-op-mond beademing toegepast en het lijkt weer te werken!quote:
Jij hebt een post van mij van twee jaar geleden geliked. Toen kende ik jou geen eens helemaal niet!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor liket ineens een post van mij van de vorige nachtToch aan het teruglezen?
*topic vindt dit leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wat mond-op-mond beademing toegepast en het lijkt weer te werken!
Ik vind het topic ook leukquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hebt een post van mij van twee jaar geleden geliked. Toen kende ik jou geen eens helemaal niet!
Domnivoor in ESF / De bijzonderste covers van songfestivalinzendingen
Ja zelfs nog van voordat ik hier neer kwam strijkenquote:
Ja wrijf het er lekker inquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
donderdagavond
voelt altijd al een beetje als weekend
moet je het hele weekend werken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wrijf het er lekker inMijn werkweek begint juist nu
Ik had vandaag de eerste werkdag van de week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
donderdagavond
voelt altijd al een beetje als weekend
Voor zondag sta ik nog op reserve, maar morgen en zaterdag sowiesoquote:
maar goed dat de meet niet deze week wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor zondag sta ik nog op reserve, maar morgen en zaterdag sowieso![]()
Al is het even de vraag hoe ik me morgenochtend voel. Ik heb me zo vaak ziekgemeld de afgelopen maanden dat ik eigenlijk wel vind dat ik moet werken, al is het maar om uit de sleur te komen
Hij was weer leuk in Utrecht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel nog een meet willen as weekend
Mijn eerste therapiesessie had ik vorige weekquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed dat de meet niet deze week was
ik zag hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste therapiesessie had ik vorige weekEn was op de meet uiteindelijk ook moe
Nou dan vrees ik dat ik het hele weekend niet kanquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel nog een meet willen as weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |