marcb1999?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben helemaal niet over datum
Pas gewoon de datum aan als het me niet meer bevalt
Of de datum waar de 74 of 99 tegen wordt afgezetquote:
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!quote:
Ik doe ook bijna niks met of aan mijn verjaardag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon geen verjaardag meer vieren, dan heb je er ook geen last meer van.
Je mag nog even geconsumeerd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!
Ik word opgegeten?quote:
Ik probeer redelijk up to date te blijven ...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was de winnaar van dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.
Nee hooguit wordt de smaak wat minder krachtig denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggen
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
* Aoibhin conserveert zich even snelquote:
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!
Dan blijf je langer versquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
* Aoibhin conserveert zich even snel
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.
Nee dan kan ik doorgaan voor iemand die juist verser wil lijken dan dat ik benquote:
Umberto Eco en Dan Brown liggen er ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Umberto Eco en Dan Brown liggen er ook ja
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik verdenk je ervan die basiliscus gewoon mee te nebben genomen uit die kelder en die zit nu gewoon op jouw zolder
Daar bewaar ik de lijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!
Nu snap ik ineens wat alle Fok!ers op hun zolderkamertjes doenquote:
Ik zit niet op een zolderkamer he.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens wat alle Fok!ers op hun zolderkamertjes doenDaar speelt zich van alles af qua monsters en lijken in de kast
Je quote wel een post van mij waarin ik het specifiek over een zolder had.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit niet op een zolderkamer he.
Daar stinkt het nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je quote wel een post van mij waarin ik het specifiek over een zolder had.
Al had ik het in die post over de zolder van Domni, bewaar jij dáár lijken?
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op de zolder van Domi ben ik een volgende opbergplek begonnen
stupidity has become as common as common sense was before
En Domni maar opruimen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.
Nou @Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcbquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel lijken, ook in de kast.
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @:Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcb
Ah gadver...quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijken
Nee, ik heb er niet op zitten schijten of nog ergerquote:
Wat attentquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals iedere goede seriem.......... heb ik een aandenken achtergelaten op de lijken
Wat een zooitjequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @:Domnivoor succes met uitzoeken welk lijk van jou is en welke van Marcb
Als jij daar blij van wordt..............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja nu heb je een extra excuus om het een zooitje te noemenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt..............Met haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 ballen erbij was misschien nog beter geweest hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |