Ik heb wat mond-op-mond beademing toegepast en het lijkt weer te werken!quote:
Jij hebt een post van mij van twee jaar geleden geliked. Toen kende ik jou geen eens helemaal niet!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor liket ineens een post van mij van de vorige nachtToch aan het teruglezen?
*topic vindt dit leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wat mond-op-mond beademing toegepast en het lijkt weer te werken!
Ik vind het topic ook leukquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hebt een post van mij van twee jaar geleden geliked. Toen kende ik jou geen eens helemaal niet!
Domnivoor in ESF / De bijzonderste covers van songfestivalinzendingen
Ja zelfs nog van voordat ik hier neer kwam strijkenquote:
Ja wrijf het er lekker inquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
donderdagavond
voelt altijd al een beetje als weekend
moet je het hele weekend werken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wrijf het er lekker inMijn werkweek begint juist nu
Ik had vandaag de eerste werkdag van de week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
donderdagavond
voelt altijd al een beetje als weekend
Voor zondag sta ik nog op reserve, maar morgen en zaterdag sowiesoquote:
maar goed dat de meet niet deze week wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor zondag sta ik nog op reserve, maar morgen en zaterdag sowieso![]()
Al is het even de vraag hoe ik me morgenochtend voel. Ik heb me zo vaak ziekgemeld de afgelopen maanden dat ik eigenlijk wel vind dat ik moet werken, al is het maar om uit de sleur te komen
Hij was weer leuk in Utrecht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel nog een meet willen as weekend
Mijn eerste therapiesessie had ik vorige weekquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed dat de meet niet deze week was
ik zag hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste therapiesessie had ik vorige weekEn was op de meet uiteindelijk ook moe
Nou dan vrees ik dat ik het hele weekend niet kanquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel nog een meet willen as weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |