wow de collectie overtreft m'n verwachtingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:
- een paar tetten
- een struikenplukker
- drie dames in konijnenpakjes
- een honkballertje met een derde bal
- panda's aan een koortje bij een kleerhangerrek
- iets met een kerel met een muts op en een tekstje dat half is te lezen
- eenden in de sneeuw
Wel een origineel aanbod al zeg ik het zo
Trust me, het salade-lied was wel het leukste wat erbij zat voor Letland hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Letland jaNet een keer het hele nummer geluisterd. Het is wel vrolijk maar je moet je wel een beetje schamen als je dit naar een muziekwedstrijd stuurt
![]()
Ze heeft wel een leuke uitstraling vind ik altijdWie weet dan
Je weet zelf niet eens wat je aanbiedtquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow de collectie overtreft m'n verwachtingen
ik heb daar m'n mensen voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens wat je aanbiedtAlles zonder te kijken in de aanbieding gegooid?
Maar die eendjes zijn toch lief?quote:
Yep, die staan wel opquote:
de topless dames verkopen best aardigquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar die eendjes zijn toch lief?Ik zie dat je nu ook al zebraatjes verkoopt. En twee beren op een snelweg. En een topless dame. De rest vind ik te vaag om uit te maken wat het moet zijn, dus dat kan naar de Action
Ik zie hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de topless dames verkopen best aardig
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trust me, het salade-lied was wel het leukste wat erbij zat voor Letland hoorSommige voorrondes zijn beter dan andere per jaar.
zal wel een Danny idee zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Er staat ook nooit eens een leuke kerel in die balk he? Valt me nu pas op
Danny voorziet niet in mijn behoeftenquote:
Yvonne heeft zo nu en dan ook haar eigen serie, dus het kan welquote:
Is er een .rar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yvonne heeft zo nu en dan ook haar eigen serie, dus het kan wel
Zat leuke kerels in die balk. Net nog deze:quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Er staat ook nooit eens een leuke kerel in die balk he? Valt me nu pas op
Thanks, keek ik toch nog even verkeerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zat leuke kerels in die balk. Net nog deze:
Random Pics van de Dag #453
Nee, alleen bier en tieten dan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.
Ik probeer zelf vooral nu ook wel grip te krijgen op wat ik er zelf aan kan doen, en met die wetenschap sowieso rustig en tevreden ben. Een beetje los te laten wat anderen allemaal vinden en doen en als me ergens onrecht wordt aangedaan en ik kan daar niks aan veranderen, dan ik er rustig onder kan blijven en het mijn eigenwaarde niet aantast.
De situatie waar het om gaat is iets waar ik niet 100% schuldig aan ben, maar wat door de omgeving wel zo wordt gezien. Ik weet dat er iets over zeggen de boel erger gaat maken. Dan maar proberen de boel te verwerken en verder te gaan
Bij mij is het eerder dat de categorie civiele vrijwilligers tijdens de Balkanoorlog onbekend is (toch waren we met vele duizenden). Pas nu lijkt zich iets te bewegen, ik zal wel zien of het ook echt iets oplevert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.
Ik probeer zelf vooral nu ook wel grip te krijgen op wat ik er zelf aan kan doen, en met die wetenschap sowieso rustig en tevreden ben. Een beetje los te laten wat anderen allemaal vinden en doen en als me ergens onrecht wordt aangedaan en ik kan daar niks aan veranderen, dan ik er rustig onder kan blijven en het mijn eigenwaarde niet aantast.
De situatie waar het om gaat is iets waar ik niet 100% schuldig aan ben, maar wat door de omgeving wel zo wordt gezien. Ik weet dat er iets over zeggen de boel erger gaat maken. Dan maar proberen de boel te verwerken en verder te gaan
Oh wauw, ja wat lastig dat die groep niet op die manier wordt erkentquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is het eerder dat de categorie civiele vrijwilligers tijdens de Balkanoorlog onbekend is (toch waren we met vele duizenden). Pas nu lijkt zich iets te bewegen, ik zal wel zien of het ook echt iets oplevert.
je killde het topicquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor liket ineens een post van mij van de vorige nachtToch aan het teruglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |