quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk ben echt een heel diehard fan die ook in de repetitieweek alles volgt qua livestreams van repetities enzo
Ik keek al meteen of mijn abo niet was verlopen.. Niet dus...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Wut, opeens die plaatjes weer onderin beeld
bij mij ook niet, ik heb geen nieuwe laptop en zelfs geen andere browserquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik keek al meteen of mijn abo niet was verlopen.. Niet dus...
ze willen er hier nog niet aan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk ben echt een heel diehard fan die ook in de repetitieweek alles volgt qua livestreams van repetities enzo
Ja hoor, er is elk jaar een Youtube streamquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar soms geef ik zulke programma's nog wel eens een kans. Om het toch weer eens te kijken
Die zijn via YT te volgen?
quote:
Heb je een winkel geopend Koen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ieder zo hun smaakquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag een klein stukje van S10 gehoord. Kon me niet echt bekoren...
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:quote:
Dude, nu begint mijn werkweek juistquote:
Dat zal nog wel zo zijn jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
STudentenstapavond ...... vroeger dan
Yep, en dan moet er eerst eens erkend worden dat er een probleem is en wie verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijsten![]()
Fijn dat ik daar voor dit alvast doorheen ben! En de boel ook aan lijkt te slaan, want dat is eerst ook altijd nog maar de vraag.
Ah ja ik ook welquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:engine de Nederlandse inzending vind ik mooi![]()
Ah Letland met Eat Your Saladquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja ik ook wel
Maar verwacht niet dat het ver gaat komen. Zou het een verschrikkelijk nummer vinden als ik het dan tijdens zo'n show voor de eerste keer zou horen en de tekst niet begreep.
Al lieten ze vanmorgen wat stukjes van andere landen horen op de radio....daar zitten toch ook wel gekke dingen tussenIets met groente maar weet niet meer welk land.
En weet nu dat The Rasmus voor Finland meedoet, dat is opzich wel leuk maar klonk ook niet geweldig.
Koen verkoopt allesquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie al dat je in de aanbieding hebt:
- een paar tetten
- een struikenplukker
- drie dames in konijnenpakjes
- een honkballertje met een derde bal
- panda's aan een koortje bij een kleerhangerrek
- iets met een kerel met een muts op en een tekstje dat half is te lezen
- eenden in de sneeuw
Wel een origineel aanbod al zeg ik het zo
Letland jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah Letland met Eat Your SaladDie vind ik wel grappig, maar gaat niet veel doen denk ik; blijft volgens mij in de semi hangen
Van Nederland weet ik het zo net nog maar niet hoor. Ik denk dat het Nederlands wel wat toe kan voegenMaar dan moet het gevoel van het liedje ook veel in haar uitstraling en de podiumpresentatie gaan zitten. Ik heb er wel vertrouwen in
Op zich als er wel duidelijk psychische en lichamelijke klachten zijn, is een huisarts wel genoodzaakt in ieder geval iets in gang proberen te zetten. Nu heb ik zelf een fijne huisarts die mij goed kent (ik heb haar al vanaf mijn geboorte), dus heb er ook wel mazzel mee gehad dt ze de boel serieus nam.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Yep, en dan moet er eerst eens erkend worden dat er een probleem is en wie verantwoordelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |