Wat vind je van het songfestival liedje?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga me nu eerst maar even in een warm bad neervleienTot straks!
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijstenquote:
We hadden het nog over een terugkerend thema qua menukeuze, maar ik denk dat we dit beter over kunnen slaanquote:
Nog niet geluisterdquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wat vind je van het songfestival liedje?
Wat goed dat je die stap hebt gezet. En fijn om te horenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijsten![]()
Fijn dat ik daar voor dit alvast doorheen ben! En de boel ook aan lijkt te slaan, want dat is eerst ook altijd nog maar de vraag.
10, 12 en 14 meiquote:
Jouw suggestie was niet veel beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden het nog over een terugkerend thema qua menukeuze, maar ik denk dat we dit beter over kunnen slaan
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet geluisterdIk ga er vanavond even de tijd voor nemen
Ik wilde vooral even testen of jullie nog alert waren na zo'n rustige week hierquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw suggestie was niet veel beter
Toen ik die geitenogen zag was ik helemaal wakker 😳quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde vooral even testen of jullie nog alert waren na zo'n rustige week hier
Soms ontkom er inderdaad niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurt helaas vaak even voor je doorhebt dat een bepaalde situatie echt zodanig je leven aan het verzieken is dat er psychische hulp nodig is, en dan zijn daarna nog de ellenlange wachtlijsten![]()
Fijn dat ik daar voor dit alvast doorheen ben! En de boel ook aan lijkt te slaan, want dat is eerst ook altijd nog maar de vraag.
Mijn missie is geslaagdquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik die geitenogen zag was ik helemaal wakker 😳
Thanks!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms ontkom er inderdaad niet aan
Hoop dat hier door je weer over een tijd beter voelt etc![]()
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, zelf ben ik niet zo'n fan van ESF
Gelukkig niet, maar soms geef ik zulke programma's nog wel eens een kans. Om het toch weer eens te kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk ben echt een heel diehard fan die ook in de repetitieweek alles volgt qua livestreams van repetities enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |